Česká spořitelna

IČ: 45244782
Datum založení: 0.1991.0
Sídlo: Olbrachtova 1929/62
140 00 Praha 4
Telefon: +420 261 071 111
Infolinka: 800 207 207
Email: csas@csas.cz
Web: http://www.csas.cz/

Česká spořitelna nabízí klientům pomoc. Umožňuje odklad splátek až o 6 měsíců, nabízí zvýhodněné úvěry se zárukou a pokračuje ve standardním úvěrování a financování firem i jednotlivců.

Banky 30.03.2020 0 Komentářů

Spořitelna již zpracovala více než 20 tisíc žádostí o odklad splátek úvěrů individuálních i firemních klientů, kteří byli postiženi pandemií. Nyní banka nabídne všem firemním klientům možnost okamžitého čerpání státem garantovaných úvěrů v rámci programu COVID II a bude pokračovat ve standardním úvěrování a financování zejména firemních klientů, aby tito dokázali udržet desítky tisíc pracovních […]

O odložení splátek úvěrů za první týden od spuštění požádalo 18 000 klientů České spořitelny

Banky 27.03.2020 0 Komentářů

Česká spořitelna přijala za první týden od spuštění 18 000 žádostí o odklad splátek úvěrů od klientů, jejichž schopnost splácet je ohrožena probíhající koronavirovou pandemií. O odložení splátek požádalo 16 500 individuálních a téměř 1 500 firemních klientů.  20

Česká spořitelna se zapojila do programu COVID II a poskytne malým a středním firmám zvýhodněný úvěr se zárukou

Česká spořitelna se zapojila do programu COVID II, který v těchto dnech připravuje Českomoravská záruční a rozvojová banka (ČMZRB) společně s Ministerstvem průmyslu a obchodu (MPO). Díky tomuto programu získají malé a střední firmy zvýhodněný úvěr se zárukou k provoznímu financování. Výhodný úvěr lze čerpat na tři roky a jeho primárním cílem je pomoci podnikatelům […]

Česká spořitelna ve spolupráci s Global Payments nabízí podnikatelům platební terminály na 8 měsíců zdarma

Banky 25.03.2020 0 Komentářů

Česká spořitelna nabízí ve spolupráci s Global Payments drobným a malým podnikatelům na 8 měsíců zdarma platební terminály pro rychlý a bezkontaktní příjem plateb. Platební terminál rovněž umožňuje aktivaci EET, kterou mohou v případě zájmu podnikatelé využít. Zařízení lze jednoduše objednat bez osobní návštěvy na pobočce banky nebo prostřednictvím webových stránek. 20

Česká spořitelna umožní klientům, postiženým koronavirovou pandemií, odklad splátek úvěrů a zaplatí za ně pojištění

Banky 20.03.2020 0 Komentářů

Všichni klienti Spořitelny, kteří mají spotřebitelskou půjčku, hypotéku, úvěr ze stavebního spoření nebo leasingový a firemní úvěr, mohou ode dneška do konce dubna zažádat o tříměsíční odklad splátek u svých úvěrů. Klienti nebudou muset v průběhu tří měsíců odkladu platit žádné splátky ani poplatky a Spořitelna za ně navíc uhradí pojištění schopnosti splácet, mají-li ho […]

George nově umožňuje online investování více než 1,6 milionu jeho uživatelů. Nějaký z investičních produktů využívá již každý čtvrtý z klientů Spořitelny

Česká spořitelna, lídr domácího trhu ve zprostředkování podílových fondů, dále zpřístupňuje; investiční produkty drobným investorům. Internetové bankovnictví George umožňuje od února investovat do více než 80 podílových fondů online; Nějaký z investičních produktů využívá již více než 460 tisíc klientů Spořitelny, tedy každý čtvrtý z 1,8 milionů bankovních klientů Spořitelny; Prostřednictvím George v současnosti spravuje […]

Kam investovat?




Nejnovější komentáře
  • R.Novotný: Koronavirus: Utáhnout si opasky, nebo nechat umírat lidi?

    Opět souhlas krom pejorativního označení "gamlerů". Nechci domýšlet, že existuje cosi jako dominový efekt a že neplnění protistrany dopadá i na ty nevinné. Raději nedomýšlet, jak by v tom kdo mohl být namočen.... Ono není finanční aktivum jako finanční aktivum, ty ...

  • Prosba o článek z pohledu CK na stejnou problematiku.: Koronavirus a storno dovolené: Jaké máte možnosti?

    Dobrý den, paní redaktorko, tento článek mi přijde velmi nebezpečný, protože zhoršuje situaci cestovních kanceláří až na samou hranici likvidace. Jde o to, že cestovní kanceláře již peníze z uhrazených záloh na pobyty a zájezdy nemají, protože je odeslali resortům, ...

  • Richard Fuld: Koronavirus: Utáhnout si opasky, nebo nechat umírat lidi?

    Tak to jak, kolik a kdo má vsazeno ve finančním kasínu je samozřejmě otázkou. Snad se gambleři z minulé krize poučili. Banky by měly být státem sanovány výhradně z důvodů dopadů kreditních rizik z nesplácených úvěrů. Pokud se dostane do problémů banka z důvodů ...

  • R.Novotný: Koronavirus: Utáhnout si opasky, nebo nechat umírat lidi?

    Pane Fulde, díky za smysluplnou úvahu. Na rozdíl od všeobecných úvah, ve kterých všichni věří svým zamlženým věšteckým koulím (dnes již neplatným ekonomickým modelům) máte správný mikroekonomický pohled. Oba jsme ale opomenuli finanční stránku věci, to jak budou ...

  • Richard Fuld: Koronavirus: Utáhnout si opasky, nebo nechat umírat lidi?

    Souhlasím, že výroba pro neexistující poptávku producenty, resp. ekonomiku nespasí a ni to nenavrhuji. Tvrdím, že v krizovém období je třeba zachovat výrobu nezbytného zboží a služeb a zajistit, aby všichni také měli peníze na to, aby si nezbytné zboží a služby mohli ...

Česká spořitelna zvyšuje úročení spořicích účtů z 0,2% na 1%

Od 1. dubna zvyšuje Česká spořitelna úročení spořicích účtů z 02% na 1% u služeb Moje zdravé finance, Erste Premier a Erste Private Banking. Tyto služby dnes využívá více než 1,4 milionů klientů Spořitelny, cože představuje 70% primárních bankovních klientů Spořitelny. 20

Česká spořitelna: Již třetinu úspor mají klienti v investicích

Objem peněz, které Češi zhodnocují prostřednictvím investování, rychle roste. Klienti České spořitelny zhodnocují již třetinu svých úspor v nějakém typu investičního produktu, zejména v podílových fondech. Zatímco na spořicích účtech mají klienti České spořitelny zhruba 614 miliard korun, objem prostředků, kteří individuální klienti investují v různých investičních produktech, již překročil 186 miliard. Nějaký typ investičního produktu ...

Digitální poradenství skrze George v mobilu využívá již více než třetina klientů Spořitelny

Banky 16.12.2019 0 Komentářů

Více než třetina klientů České spořitelny, tedy přes 700 tisíc uživatelů mobilního bankovnictví George, měla možnost se po přihlášení do mobilní aplikace setkat s tzv. dobrou radu. Cílem těchto rad je jednak pečovat o klienta a připomínat mu, jak postupovat při zablokování karty, nastavit PIN ke kartě, pohlídat si platnost trvalých příkazů či ukládat účtenky, […]

Česká spořitelna spouští jako první banka chatbota na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví

Banky 12.12.2019 0 Komentářů

Česká spořitelna spouští jako první banka v ČR chatbota, využívajícího prvky umělé inteligence, na přihlašovací stránce do internetového bankovnictví. Chatbot bude klientům pomáhat nejen s prvním přihlášením do digitálního bankovnictví George, ale i v případech, kdy klienti neobdrží potvrzovací SMS zprávu pro přihlášení, vyplní špatně své přihlašovací údaje nebo dojde k zablokování jejich účtu. V […]