05. 12. 2017
Komerční banka odstavila internetové a mobilní bankovnictví
Komerční banka byla v pondělí odpoledne donucena zcela odstavit systémy. Internetové a mobilní bankovnictví nebylo pro část klientů dostupné. Chyba nastala při víkendovém nasazování nové verze internetového bankovnictví.
„Potíže se objevily zhruba dvě hodiny před polednem. Problém jsme identifikovali, známe jeho příčinu a pracujeme na jeho odstranění,“ uvedl k výpadku mluvčí Komerční banky Pavel Zúbek. V pondělí odpoledne pak na svých facebookových stránkách Komerční banka uvedla: „Na odstranění potíží intenzivně pracujeme a v této souvislosti budou systémy od 16:00 zcela nedostupné.“
Výpadek byl způsoben kvůli plánované aktualizaci mobilního a internetového bankovnictví, ke které došlo o víkendu. Problémy ale nastaly až v pondělí odpoledne, kdy se do internetového bankovnictví přihlásilo větší množství klientů. Podle mluvčího se výpadek dotkl pouze části klientů. „Nevíme, kolik klientů výpadek postihl, ale nejde o selhání celého našeho IT systému,“ tvrdí Pavel Zúbek.
Zdroj : Aktuálně.cz