Středa 22. září. Svátek má Darina.

UniCredit Bank se stále potýká s problémy internetového bankovnictví. Případ bude možná řešit ČNB

Banky 16.10.2017 | 15:52 0 Komentářů

Čtvrtou největší českou banku UniCredit Bank postihl minulý týden největší výpadek digitálních služeb v historii. Po týdnu si však někteří lidé stále stěžují na problémy s internetovým bankovnictvím. Banka připouští dílčí problémy. 

„Zůstatek na účtu neodpovídá platbám a ani na pobočce nelze zjistit stav čerpání kreditní karty,“ říká jeden z klientů banky Josef Wimmer.

Žádné neprovedené transakce neevidujeme, je však pravda, že v internetovém bankovnictví musí lidé zatím udělat jeden krok navíc, aby mohli zobrazit transakční historii,“ uvádí tiskový mluvčí UniCredit Bank Petr Plocek, podle kterého se disponibilní zůstatek zobrazuje správně všem klientům. „Lidé také mohou standardně platit kartami a vybírat peníze z bankomatů, stejně jako do nich lze prostředky vkládat. Funguje i dobíjení mobilů,“ dodal Petr Plocek.

Případ UniCredit Bank bude zřejmě řešit i Česká národní banka (ČNB). „Podal jsem u ČNB podnět. Mám obavu o transparentnost banky, když ani na pobočce nemohou zjistit stav účtu, stav kreditní karty a zprovoznit homebanking. Očekávám dohled ČNB nad operacemi v bance,“ uvedl Josef Wimmer.

„Pracujeme na tom, aby to bylo co nejdříve. Nechci ale zatím spekulovat o nějakém termínu,“ uvedl Petr Plocek. Případné odškodnění bude banka řešit individuálně. „Vážíme si každého klienta. V případě oprávněného nároku budeme postupovat v rámci reklamačního řízení,“ dodal mluvčí banky.

Zdroj: iHNed.cz

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.