CZK/€ 24.315 +0,06%

CZK/$ 20.652 -0,09%

CZK/£ 27.744 +0,24%

CZK/CHF 25.999 +0,10%

22. 11. 2019

Sazka ruší reklamu v médiích. Důvodem je chystaný růst daně z loterií

 

Provozovatel loterie Sportka společnost Sazka omezila výdaje na reklamu v médiích. Důvodem jsou úsporná opatření v souvislosti s možným zvýšením daně z loterií.

Loading



 

„Musíme už teď optimalizovat naše náklady vzhledem k potenciálnímu zvýšení loterní daně,“ řekl ČTK mluvčí Sazky Václav Friedmann. Sazka prozatím pozastavila reklamu v nakladatelství Mafra. „Pravděpodobně se to dotkne dalších médií v nejbližších dnech,“ dodal Friedmann.

V listopadu schválila zvýšení loterní daně z 23 na 35 procent Poslanecká sněmovna, nyní se návrh bude projednávat v Senátu. Podle výzkumné agentury Nielsen Admosphere patřila Sazka v minulosti mezi největší zadavatele reklamy v médiích. Naproti tomu společnost Mafra z koncernu Agrofert dosahuje z reklam mezi nakladatelstvími nejvyšších příjmů.

Zdroj: ČeskéNoviny.cz

Loading


Související články

OVB není tlustá žába, rozhodl soud

Začalo to nevinně a skončilo nevinou. Fincentrum vydalo dvě celostránkové reklamy ve studentském časopisu Studenta – a OVB se vzhlédlo v tlusté dívce a ještě tlustší ropuše. Až Vrchní soud musel vstoupit do role psychoterapeuta a vysvětlit společnosti, že ropuchou opravdu není.

Text: Petr Zámečník

19. 07. 2012