22. 11. 2019
Sazka ruší reklamu v médiích. Důvodem je chystaný růst daně z loterií
Provozovatel loterie Sportka společnost Sazka omezila výdaje na reklamu v médiích. Důvodem jsou úsporná opatření v souvislosti s možným zvýšením daně z loterií.
„Musíme už teď optimalizovat naše náklady vzhledem k potenciálnímu zvýšení loterní daně,“ řekl ČTK mluvčí Sazky Václav Friedmann. Sazka prozatím pozastavila reklamu v nakladatelství Mafra. „Pravděpodobně se to dotkne dalších médií v nejbližších dnech,“ dodal Friedmann.
V listopadu schválila zvýšení loterní daně z 23 na 35 procent Poslanecká sněmovna, nyní se návrh bude projednávat v Senátu. Podle výzkumné agentury Nielsen Admosphere patřila Sazka v minulosti mezi největší zadavatele reklamy v médiích. Naproti tomu společnost Mafra z koncernu Agrofert dosahuje z reklam mezi nakladatelstvími nejvyšších příjmů.
Zdroj: ČeskéNoviny.cz