CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

23. 02. 2012

0 komentářů

Subjekty:

AXA a AXA ASSISTANCE doporučují během dovolených volat v případě nouze nejprve asistenční linku

 


 

Skupina AXA i AXA ASSISTANCE se setkává s případy, kdy klient před návštěvou lékaře nekontaktuje asistenční službu, což nemusí vždy dopadnout nejlépe. Jeden takový případ se během letních měsíců stal například v Egyptě: klientovi AXA byl zadržen pas, aby nemohl odletět zpět domů, dokud lékař či nemocnice pod tlakem nezískali garanci na několikanásobně předraženou léčbu.

Podobnou zkušenost měl další zákazník, který odcestoval na řecké Korfu. Ve zdravotnickém zařízení byl bez jakéhokoliv ověření uveden do narkózy. Následně bylo zjištěno, že trpěl vážnými srdečními problémy a narkóza ho mohla vážně ohrozit na životě.

Během zimních dovolených zase některé klienty cestující do Rakouska či Itálie připravili k operaci a teprve poté začali od asistenční služby vyžadovat platební garanci na předražené sumy. Nejhorší případy jsou přitom u zranění dětí, kdy zdravotní zařízení nechají rodiče v těžké situaci podepsat souhlas s podstoupením zákroku a společně pak tlačí na asistenční službu, aby garanci poslala. Některé kliniky přitom často nemají na prováděné operace dostatečně početný nebo kvalifikovaný zdravotní personál.

AXA i AXA ASSISTANCE proto doporučují vždy předem kontaktovat asistenční službu. Pokud ji vzhledem k povaze onemocnění nebo zranění nelze volat, je nezbytné ji kontaktovat okamžitě, jak je to možné, aby asistenční služba měla možnost zajistit převoz do smluvního a prověřeného zdravotního zařízení. Hlavní je nepodepisovat nic, čemu klient nerozumí.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *