Kooperativa pojišťovna

IČ: 47116617
Datum založení: 0.1993.0
Sídlo: Templová 747 110 01 Praha 1
Telefon: +420 221 000 111
Infolinka: 800 105 105
Fax: +420 223 226 330
Email: info@koop.cz
Web: http://www.koop.cz/
Poznámka: člen skupiny Vienna Insurance Group

Kooperativa připravila pro obchodníky elektronický podpis pro dotykové displeje

Od 9. září spouští pojišťovna Kooperativa v Konsolidovaném nástroji získatele (KNZ) novinku v rámci vlastnoručního digitální podpisu. Hlavní výhodou nové aplikace je to, že smlouvu nyní klient jednoduše podepíše na všech moderních elektronických zařízeních, jako jsou tablety, chytré mobilní telefony, notebooky s dotykovou obrazovkou nebo signpady. Nejde o náhradu vlastního digitálního podpisu pomocí signpadu, ale […]

MAJÁK klientům pomůže najít správnou cestu

MAJÁK je zdravotní a sociální infolinka, kterou pro své klienty připravila pojišťovna Kooperativa. Jedná se o první z produktů, ve kterých se primárně zaměřuje na seniory a jejich rodiny. „Tentokrát jsme zvolili trochu jiný přístup. Nevycházeli jsme z žádných současných produktů, ale v rozhovorech s respondenty jsme spíše naslouchali jejich zkušenostem a příběhům a na jejich základě začali tvořit […]

Kooperativa modernizovala své autopojištění. Vyšší limity plnění v povinném ručení nabídnou zajímavé benefity

Rozsáhlé vylepšení pojištění motorových vozidel NAMÍRU připravila pro letošní podzim pojišťovna Kooperativa. Zjednodušila se nabídka asistenčních balíčků a k vyšším limitům v povinném ručení získají klienti příjemné benefity. Rozšířila se také nabídka volitelných připojištění o unikátní pojištění VÝMOL.

V Galerii Kooperativy se otevřel prostor pro DIALOGY

Nová expozice, kterou Kooperativa pro návštěvníky připravila ve své galerii v Centrále v Karlíně, dostala název DIALOGY.

Fúze společností KAPITOL a Benefita

V polovině srpna 2019 zahájila společnost KAPITOL pojišťovací a finanční poradenství, a.s. a Benefita, a.s., další z dceřiných společností pojišťovny Kooperativa, proces fúze. V silně konkurenčním prostředí finančně poradenských společností tak vznikne velmi silný hráč.

Téměř třetina Čechů prozatím neuvažovala, z čeho by financovala případné ošetřování blízké osoby. Většinou by se spolehli na vlastní finanční rezervu nebo pomoc rodiny

Podle průzkumu, který si v září 2019 nechala u agentury Ipsos zpracovat pojišťovna Kooperativa, má ve svém okolí 24 % Čechů člověka, který se setkal s nenadálou situací a je odkázán na ošetřování jinou osobou. A přestože téměř čtvrtina dospělé populace v ČR má ve svém okolí případ, kdy se v důsledku úrazu nebo dlouhodobé nemoci museli […]

Kam investovat?




Nejnovější komentáře

Motoristy v Chorvatsku nejvíce zlobily poruchy motoru

Také letos o prázdninách se mohli klienti pojišťovny Kooperativa v případě problémů s vozem obrátit na asistenční službu, kterou přímo v Chorvatsku zajišťovala společnost Global Assistance. Asistenční vozy s českými posádkami měly základnu v Primoštenu a ve Splitu. Dokázaly tak velmi účinně pokrýt prakticky celé chorvatské pobřeží. „V létě se na naše kolegy v Chorvatsku obrátilo […]

Kooperativa připravila digitální karty k cestovnímu pojištění

Blíží se doba letních dovolených, a proto Kooperativa pro své klienty připravila novinku, která jim usnadní cestování. K cestovnímu pojištění totiž kromě tištěné kartičky získají také elektronickou verzi.

Kooperativa spouští novou image kampaň „Někde tam jsou“

Kooperativa je jedna z nejvýznamnějších pojišťoven na českém trhu s dlouhodobě oceňovanou komunikací, a to jak mezi odbornou veřejností, tak i samotnými klienty. I úspěšnou komunikaci je však třeba čas od času revidovat, proto v uplynulém roce proběhl brandaudit, na kterém se pod hlavičkou komunikační agentury WEAREGINGER (WAG) podílel také zkušený stratég RNDr. Ivan Tomek, Csc.

V Galerii Kooperativy se otevírá výstava GENERACE

Výraz GENERACE označuje lidské pokolení, vrstevníky, souhrn lidí, kteří se narodili, dospívali a umírali přibližně ve stejnou dobu. Jestliže mluvíme o generaci – máme na mysli především časové období spjaté s těmito lidmi a v tomto smyslu lišících se od předchozích i následujících pokolení. Každá generace svou vahou vstupuje do sociálních, ekonomických, politických i kulturních poměrů, čímž […]