CZK/€ 25.375 -0,26%

CZK/$ 23.368 -0,07%

CZK/£ 30.067 -0,13%

CZK/CHF 26.446 -0,64%

04. 08. 2020

0 komentářů

Subjekty:

MAJÁK klientům pomůže najít správnou cestu

 

MAJÁK je zdravotní a sociální infolinka, kterou pro své klienty připravila pojišťovna Kooperativa. Jedná se o první z produktů, ve kterých se primárně zaměřuje na seniory a jejich rodiny. „Tentokrát jsme zvolili trochu jiný přístup. Nevycházeli jsme z žádných současných produktů, ale v rozhovorech s respondenty jsme spíše naslouchali jejich zkušenostem a příběhům a na jejich základě začali tvořit produkty, které jim mohou usnadnit život,“ popisuje nový pohled Ondřej Poul, vedoucí projektu PRO ŽIVOT 50+ v Kooperativě.

Loading



 

Velmi často zaznívalo, že při vážné zdravotní komplikaci seniora je zasažena celá rodina a často si neví rady. Ti, co to již zažili, popisovali, jak pro ně bylo složité vyznat se v systému zdravotní a sociální péče tak, aby mohli pro další život seniora zařídit vše potřebné včas a dobře. Čekalo je pátraní na různých úřadech, sociálních sítích nebo u přátel. A to s rizikem, že některé rady nemusí být přesné nebo často nejsou aktuální. Proto by uvítali potřebné informace na jednom místě a zaručeně správné.

Unikátní výhodou infolinky MAJÁK je právě spojení sociální a zdravotní problematiky, ve které se musejí příbuzní seniora co nejdříve zorientovat po jeho náhlé zdravotní komplikaci. Získají tak všechny potřebné informace na jednom místě. Zároveň se na infolinku mohou obracet všichni členové rodiny i s dotazy týkající se zdravotního stavu akutního nebo i méně akutního charakteru. Na rozdíl od aplikací a on-line poraden mluví s člověkem, mohou se tedy doptávat a vyloučit nepochopení. Službu si klienti mohou sjednat k životnímu pojištění.  

 

Na průzkumu a vývoji produktu pojišťovna Kooperativa spolupracovala se společností Direct People, která se specializuje na kreativní design založený na znalosti uživatele produktu. „Bavili jsme se s lidmi ve věku od 50 do 90 let, abychom pochopili, jak skutečně žijí, co jim v životě dělá radost, co je trápí, čeho se obávají. Zbavili jsme se mnoha předsudků a většina členů týmu o svém vlastním stáří začala během té doby přemýšlet úplně jinak,“ připouští Jaroslav Mojžíš, Innovation Leader Direct People. 

REKLAMA

MAJÁK klientům nabízí nepřetržitý provoz. Volat mohou i blízcí klienta bez ohledu na to, kdo si tuto službu sjednal.Počet dotazů je neomezený. „Často si služby infolinky sjednávají k životnímu pojištění naši klienti ve středním věku, aby ji mohli používat pro sebe, pro své děti i své starší rodiče. Stačí ji přidat k základnímu životnímu pojištění samotnou nebo ji doplnit dalším pojištěním podle aktuální situace,“ představuje typickou klientelu Ondřej Poul.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů


Související články

Na co se připojistit před cestou na dovolenou?

Součástí každé dovolené v zahraničí by mělo být kvalitní cestovní pojištění. Jednou z jeho nejdůležitějších součástí je kvalitní krytí léčebných výloh, které se vztahuje na úrazy a náhlá onemocnění. Kromě toho je dobré zvážit situace, pro které se vyplatí sjednání různých připojištění. Týká se to například cest do […]

Text: Redakce

03. 06. 2024

Rizika nového spoření DIP: Pozor na šmejdy, varují experti

Dlouhodobý investiční produkt (DIP) představuje od prvního ledna nový způsob zajištění na penzi. Rozšiřuje tak okruh možností spoření na stáří o produkty bankovního a investičního typu. Stát tedy nově umožňuje čerpat daňovou podporu celkem na čtyři produkty. Ke stávajícímu penzijnímu připojištění a životnímu pojištění přibyl DIP a […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

15. 05. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *