Pátek 22. června. Svátek má Pavla.

Partners bankovní služby aneb Jak vypadají bankovní služby JINAK?

O vstupu Partners do oblasti retailového bankovnictví se hovoří již dlouho. Nyní jsou již známy podrobnosti o nabízených bankovních službách. A co mohou klienti a poradci Partners čekat? Účet zadarmo v nabídce není. A úročení spořícího účtu „až 3 %“ znamená maximálně 2,4 %… proč?

 

Společnost Partners for Life Planning spustila svůj projekt Partners bankovní služby. Partnerem Partners se stala UniCredit Bank, která se svým přibližně 4% podílem na trhu hledá nové distribuční kanály – a finančně poradenská/zprostředkovatelská společnost se sítí obchodních zástupců a 140tisícovým klientským kmenem se zdá být dobrou volbou. Ostatně, dalším projektem, na kterém UniCredit Bank pracuje, je "bankovní franšíza", která by distribuční možnosti banky dále rozšířila.

Finančně poradenská společnost Partners tímto krokem rozšířila paletu nabízených služeb – a navíc pod vlastní hlavičkou. Kromě standardně nabízených bankovních produktů, jako je hypoteční úvěr, nyní bude v barvách Partners nabízet i běžný a spořící účet a kreditní kartu.

Účet zdarma se nekoná

Základní bankovní službou je bezpochyby běžný účet, jehož hlavním smyslem je provádění platebního styku. Partners spolu s UniCredit Bank zabalili několik bankovních služeb do Konta Partners. V ceně 89 Kč klienti dostanou poměrně rozsáhlou paletu služeb:

  • všechny transakce na základě trvalých příkazů, včetně jejich zadání a úprav poradcem,
  • 10 tuzemských transakcí zadaných elektronicky,
  • vedení účtu,
  • měsíční výpis zasílaný poštou,
  • online banking,
  • 15 SMS zpráv zasílaných bankou (o změně zůstatku, karetní transakci apod.)
  • vydání a vedení embosované karty Visa Basic,
  • všechny výběry z bankomatů UniCredit Bank v ČR i zahraničí,
  • 1 výběr z cizích bankomatů,
  • 1 výběr na pobočce,
  • všechny vklady na pobočce a prostřednictvím vkladomatu,
  • poskytnutí, správa a vedení kontokorentu.

Součástí balíčku je též spořící účet. Jeho pásmové úročení ale může být zavádějící. V daném pásmu se úročí vždy částka přesahující nižší hranici. Pokud má klient na spořícím účtu uloženo řekněme 15 tis. Kč, je 10 tis. Kč úročeno 1 % a jen 5 tis. Kč je zhodnocováno 2 %.

Tabulka 1: Pásmové úročení spořícího účtu Konta Partners

Vklad

Úroková sazba

Efektivní úroková sazba

od

do

od

do

0 Kč

10 000 Kč

1%

1%

1%

10 000 Kč

50 000 Kč

2%

1%

1,80%

50 000 Kč

100 000 Kč

3%

1,80%

2,40%

100 000 Kč

neomezeno

1%

2,40%

1%

Zdroj: materiály Partners

Sloupec Efektivní úroková sazba uvádí rozmezí, v jakém se pohybuje efektivní zhodnocení v daném pásmu vkladu. Nejvyššího zhodnocení ve výši 2,4 % lze dosáhnout při vkladu 100 tis. Kč. Je-li vklad nižší nebo vyšší, zhodnocení klesá.

Podobný způsob výpočtu zhodnocení využívají i další banky, např. mBank u spořícího účtu eMax Plus nebo Komerční banka.

Zajímavý je přístup ke kreditní kartě. Výše limitu kreditní karty je odvozen od počtu a druhu produktů, které si klient Partners u společnosti sjednal.

Tabulka 2: Bodové hodnocení produktů pro stanovení limitu kreditní karty

Produkt z portfolia Partners

Počet bodů při trvání smlouvy

0-3 měsíců

3-6 měsíců

6 a více měsíců

Investiční životní pojištění běžné

2

3

5

Investiční životní pojištění jednorázové

3

3

3

Kapitálové životní pojištění

2

3

5

Rizikové životní pojištění 

1

2

4

Úrazové pojištění

1

2

4

Pojištění plateb

1

2

4

Pojištění vozidel (POV)

1

1

2

Pojištění vozidel (HAV)

1

2

3

Pojištění majetku

1

2

4

Jiné pojistné produkty

1

2

3

Investice jednorázové do 250 000 Kč 

3

3

3

Investice jednorázové nad 250 000 Kč 

5

5

5

Investice pravidelné

2

3

5

Penzijní připojištění

1

2

5

Stavební spoření – spořicí část

2

3

5

Běžný účet v Partners bance

1

2

4

Hypotéka 

3

4

6

Úvěr ze stavebního spoření

3

4

6

Zdroj:
Internetové stránky Partnersbs.cz

Tabulka 3: Výše limitů kreditní karty podle počtu bodů za produkty

Počet bodů

Předschválený limit

1-9

20 000 Kč

10-19

30 000 Kč

20-29

40 000 Kč

30 a více

50 000 Kč

Zdroj: Internetové stránky Partnersbs.cz

Kromě předschváleného limitu lze získat i limit až 250 tis. Kč, k němuž je ovšem třeba doložit příjem.

Vlastnosti kreditní karty Partners jsou poměrně standardní – bezúročné období až 45 dní, úroková sazba v případě jeho nedodržení 1,95 % a minimální splátka 5 % z dluhu, minimálně 300 Kč.

Provize? Podle počtu produktů a objemu vkladů

Přestože konto i další produkty jsou vydávány v barvách Partners, jedná se stále o bankovní služby UniCredit Bank, které společnost Partners slouží jako jeden z distribučních kanálů. A jako takový má pochopitelně nárok na provize z uskutečněného obchodu.

Provize se odvozuje jednak od počtu a typu produktů, které poradci svým klientům sjednají, jednak podle objemu vkladů, které k bance převedou. V rámci dohody mezi Partners a UniCredit Bank nejsou provizně ohodnoceni klienti, které by poradci pouze "přebarvili" v rámci banky. Se 4% podílem banky na trhu ovšem tato situace není příliš pravděpodobná a zřejmě nebude na denním pořádku.

Plány mají obě strany velké. Partners očekávají, že do tří let zřídí 100 tisíc účtů, k čemuž jim má posloužit 50 klientských center (v současnosti jich mají 8). Ambiciózní plány mají Partners i v oblasti hypotečních úvěrů, kde očekávají růst objemu sjednaných hypoték na 7 mld. Kč z loňských 5,6 mld. Kč.

Partners jsou první… kdo bude dál?

Partners jsou první finančně poradenskou společností, která realizovala projekt "vlastní" banky. Již nějaký čas ale i finančně zprostředkovatelská společnost ZFP akademie připravuje obdobný projekt, který by měl stát navíc na skutečně vlastní bance. Zda a kdy se ho podaří zrealizovat je ale zatím nezodpovězenou otázkou.

Úvodní foto:
Jiří Kunert, generální ředitel a předseda představenstva UniCredit Bank, a Tomáš Prouza, místopředseda představenstva Partners for Life Planning, při podpisu společného memoranda.

Uvítali byste nabídku základních bankovních služeb u vaší finančně poradenské společnosti?

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...

77 komentářů: “Partners bankovní služby aneb Jak vypadají bankovní služby JINAK?”

  1. nevědomá napsal:

    tak prosím Vás, když to tak pročítám,kde si mám otevřít běžný učet,kde spořák a kam mám tedy těch pár pěněz dát aby se mi trošku okotily?jsem obyčejná vdova, osvč,která bude mít letos bídnej starob.důchod?

  2. Jiří napsal:

    To bylo pomluv, dnes mBank má nejlevnější hypotéku. Hlavně, že ještě nedávno Partners na svých stránkách (Finmag) uvedla, že mBank má drahou hypotéku a chytře naznačovala, že mBank začíná být nevýhodná pro klienty. Tak někdy příště:-)

    • Honza napsal:

      a to jste schopen napsat po posledním podrazu mBanky, kdy zavedla poplatky za některé transakce, zrušila výběry z bankomatů zdarma v zahraničí a velmi omezila počet výběrů z bankomatů zdarma v ČR a dále snížila úročení spořících účtů? a už ani z legrace nemůže říkat – u nás 0.

      problém hypoték mBank není cena a asi ani nikdy nebyl, ale proces a kolik lidí tu hypotéku dosáhne. vždyť to je naprostý děs.

      tak někdy příště a s jinou bankou Jiří :))

      divím se, že Vám není stydno. Článek na Finmagu jsem nečetl, ale předpokládám, že popisoval aktuální situaci a v té byla mBanka drahá.

    • vasek napsal:

      Nemá UCB ještě levnější?
      Mám pocit, že 3,7% u mBank je v případě sjednání pojištění. U UCB je to snad 3,6%(opět s pojištěním)?
      U mBank je takový úvěr maximálně do 50ti % hodnoty zastávy, u UCB nevím…

      Jinak obě jsou to floatové sazby…

      • Radek - Partners napsal:

        Jen doplnenim informaci…u UCB ja ta sazba kterou uvadite do 85 procent LTV, do 90 procent LTV je o jedno procento drazsi, a u 100 je o 2 Procenta drazsi.

  3. Jiří napsal:

    mBank, mKonto, 198 Kč měsíčně????Kde jste na to přišel??? Spořící účet 0,8 % je pouze dočastné snížení!!!

    • Marek napsal:

      Ach ta naivita klientů mBank. Vzhledem k jejich ztrátovosti platí jediné – bude hůř. Spořicí účet je už dnes nepoužitelný a pomalu se do ceníku pašují různé nové poplatky, aby se banka začala hojit. A k tomu ještě ten exodus managementu…

      • Jiří napsal:

        Nejste náhodou pod p. Borkovcem? Nebo Vás tam tak krmí všechny? Určití lidé z Partners shazují mBank jenom proto, že máte rozjednaný projekt, který navíc nemusí být úspěšný. Jsou lepší možnosti, než co nabízíte Vy, jen to chce více informaci. Co mají znamenat ty body, to jako si musím uzavřít produkty přes Vás, abych dostal kreditní kartu? To už se začínáte chovat jako ZFP, prodej na úkor klienta ,,chceš výhodu, tak si sjednej produkty“ Myslel jsem si, že nechcete lidi zadlužovat, přitom nabízíte kreditní karty. Klienti si kvůli výši úvěru budou zřizovat produkty, které v podstatě nepotřebují. Co by tomu asi řekl divák, který je příznivcem pořadu krotitelé dluhu??? Co řeší Váš spořící účet? Myslím že vůbec nic, tak co tady vytahujete co má konkurence, když sami nemáte co nabídnout? Stejně dobře víte jako já, že se úrokové sazby mění ,,co je dnes nemusí být zítra“ Nevím proč se lidem říká v terénu, že máte vlastní banku, když žádnou nemáte. Raději zaučte své nováčkovské zprostředkovatele ať nešíří po klientech klamavé informace. Znám výroky některých Vašich ředitelů, fanatizmus je v skutku někdy silné kafe. Kde je ta nezávislá společnost, která dělá poradenství jinak????????????. Za všechny negativní příspěvky si můžete sami. Kopete kolem sebe a přitom nemáte důvod. Pak se strašně divíte když si kopne někdo do Vás. Nebudu raději psát o tom s čím se setkávám u klientů, etický kodex Vám asi nic neříká.

        • mBank never napsal:

          ááá mBanka se ozvala. to je, ale nenávist. 🙂 myslím, že v těch příspěvcích níže jí nebylo tolik jako od Vás. kdy zkrachujete? 🙂

          mBanka se svým chováním shazuje sama.

          ale kdybyste četl pozorně, tak byste se dočetl, že pro určitého klienta je mBanka lepší než Partners konto, ale pro ty je zase lepší a důvěryhodnější Fio.

          sazby jdou nahoru a dolů, ale nikoliv tolik jako u mBank.

        • Honza napsal:

          Vážený pane Jiří, zkuste si dát zpětnou vazbu, podívat se pořádně na příspěvky a zjistíte, že nikdo z Partners tady kolem sebe nekope, ale pouze reaguje na příspěvky.

          ten kdo tady nyní kolem sebe kope jako vzteklý pes jste Vy. A pokud se u klientů potkáváte s něčím špatným, tak na to existuje mail reklamace@partners.cz a centrála Partners to jistě vyřeší a bude ráda za zpětnou vazbu z trhu. na druhou stranu si z Vašeho vyjadřování o Vás umím udělat dostatečný obrázek, abych pochopil, že Vaše hodnocení práce poradců z Partners bude velmi zaujaté, plné závisti a nenávisti.

          • Jiří napsal:

            Znám ty Vaše dabaty, vím co koluje v Partners, mnoho Vaších zprostředkovatelů sami využívají mBank a někomu to leží v žaludku. Víme komu.

          • bbbbbbmmkjuo napsal:

            těžko si můžete stěžovat na finančního poradce za to, že vybral produkt na kterém proděláte kalhoty. Před rokem u nás byl poradce od Partners, říkali jsme, že počkáme s hypo. Ten idiot se smál, že hypo nikdy neslevní. No vidíte dnes si ji budeme brát s 2 % slevou.

    • Jiří Jiří napsal:

      dočasné snížení? 🙂 přišel na to z jejich poplatků za výběry z jakýchkoliv bankomatu, měsíční fyzický výpis z účtu, embosku a asi i další věci.

      • Jiří napsal:

        Výběry máte zdarma a to i v zahraničí. Pouze je to omezené na 3výběry. Fyzický výpis? To dneska ještě někdo využívá? Internetové bankovnictví a zprávy přes mail, mi stačí. Pokud budu někdy potřebovat podrobnější výpis, tak si ho nechám poslat, 30Kč není nic hrozného. embossovaná platební karta je zdarma. Takže opět platím 0,- pořád nechápu o co Vám jde, účty využívám a neplatím žádné poplatky.

      • Jiří napsal:

        zřízení osobního účtu mKONTO 0 Kč
        b) vedení osobního účtu mKONTO 0 Kč / měsíc
        c) zrušení osobního účtu mKONTO 0 Kč
        d) zadání / změna názvu účtu 0 Kč

        2. Bezhotovostní platební styk

        a) účetní položka, vzniklá zaúčtováním jakékoliv odchozí / příchozí platby na osobní účet mKONTO 0 Kč
        b) realizace platebního příkazu z osobního účtu mKONTO na jiný účet v mBank ČR 0 Kč
        c) realizace platebního příkazu z osobního účtu mKONTO na účet v jiné bance v ČR 0 Kč
        d) zřízení, změna nebo zrušení definovaného příjemce pro platby z osobního účtu mKONTO 0 Kč
        e) realizace převodu z osobního účtu mKONTO na účet definovaného příjemce 0 Kč
        f) zřízení, změna nebo zrušení trvalého platebního příkazu z osobního účtu mKONTO 0 Kč
        g) realizace trvalého platebního příkazu z osobního účtu mKONTO na jiný účet v mBank ČR 0 Kč
        h) realizace trvalého platebního příkazu z osobního účtu mKONTO na účet v jiné bance v ČR 0 Kč
        ch) zřízení, změna nebo zrušení povolení k inkasu / SIPO z osobního účtu mKONTO 0 Kč
        i) zřízení, změna nebo zrušení příkazu k inkasu na osobní účet mKONTO 0 Kč
        j) realizace inkasního převodu z osobního účtu mKONTO na jiný účet v mBank, nebo účet v jiné bance v ČR 0 Kč
        k) realizace inkasního převodu na osobní účet mKONTO z jiného účtu v mBank, nebo účtu v jiné bance v ČR 0 Kč
        l) realizace převodu SIPO z osobního účtu mKONTO 0 Kč
        m) realizace on-line platebního převodu z osobního účtu mKONTO prostřednictvím služby mTRANSFER 0 Kč

        3. Výpisy z účtu a potvrzení

        a) sledování transakcí a generování elektronických výpisů v Internetovém bankovnictví 0 Kč
        b) elektronický výpis zasílaný měsíčně na e-mailovou adresu klienta 0 Kč
        c) elektronický výpis zasílaný ročně na e-mailovou adresu klienta 0 Kč

      • Jiří napsal:

        1)vydání hlavní karty Visa Classic (poplatek v 1. roku platnosti karty) mKONTO: 0 Kč
        2) roční poplatek za kartu (poplatek za každý další rok platnosti karty) 0 Kč
        3) použití karty k platbě zboží a služeb v obchodech v ČR a v zahraničí (bezhotovostní transakce) 0 Kč
        4) použití karty k platbě zboží a služeb na internetu (bezhotovostní transakce) 0 Kč
        5) výběr z bankomatu v ČR – mKONTO 3 výběry měsíčně – 0 Kč
        6) výběr hotovosti z bankomatů v zahraničí mKONTO: 0 Kč
        7) výběr hotovosti u obchodníků (cash back) mKONTO: 0 Kč
        8) zjištění disponibilního zůstatku na účtu prostřednictvím vybraných sítí bankomatů 0 Kč
        9) vydání dodatkové karty Visa Classic (poplatek v 1. roku platnosti karty) mKONTO: 100 Kč jednorázově pak už ne.
        10) roční poplatek za dodatkovou kartu (poplatek za každý další rok platnosti karty) mKONTO: 0 Kč
        11) blokace karty 0 Kč
        12 nastavení / změna individuálního limitu pro karetní transakce 0 Kč
        13)aktivace karty a volba vlastního PIN kódu při aktivaci 0 Kč

    • pšonek napsal:

      mBank je vychcaná polská banka, dobrá reklama, ale skutek – UTEK!

  4. bellum napsal:

    http://forum.finexpert.cz/viewtopic.php?f=312&t=1108458&sid=6a14f9752b266765c30ba34dbd89ee85

    a k tomu by chteli delat bankovnictvi? jeden jako druhej, vsichni to jsou bouchaci pojistek s vyucnim listem kuchare nebo zednika

    • jan.straka napsal:

      Zato Vy jet milý pane nejspíš odborník na slovo vzatý. Pokud mám mozek mezi ušima vím, co se dá všechno napsat do internetové diskuse… Mě zase nevyhovují lidé, kteří soudí ostatní bez špetky rozumu. To, že tuto práci mohou dělat lidé s výučním listem je něco, s čím já osobně nesouhlasím, ale to není chyba trhu, to je chyba našich zákonodárců…

    • Radek - Partners napsal:

      Jen tak pro upresneni…praci v Partners nemohou delat lide, kteri nemaji minimalne maturitu a to uz jen kvuli tomu, ze by nemohli sjednavat investice, jelikoz na ne CNB nevyda certifikat pokud clovek nema stredoskolske vzdelani.
      Tak prosim nesirte takove bludy, jeste navic kdyz nejste klientem a ani nevite o co jde. Jestlli Vas bavi provokovat…ok…ale jinak jeme Vas uprimne lito.

      • Miki - nejsem Partners napsal:

        Proto je v Partners ještě jedna větev, ve které nejsou poradci tolik svazováni – nejmenuje se Partners, ale to zřejmě nevíte. A ČNB vydá registraci po té, co se doloží čestné prohlášení, že poradce má praxi, že sjednával obdobné produkty a tím povolí nahradit SŠ.

      • Jiří napsal:

        Nepotřebujete maturitu, chce to pouze více informací.

  5. Andrej napsal:

    Je to velká príležitosť pre širokú verejnosť okúsiť čo je naozaj transparentnosť a profesionalita aj týmto spôsobom sa ukazuje ako záleží partnersu na klientoch

  6. ach jo achjo napsal:

    Vše zadarmo – jen blbec platí, když nemusí

  7. ach jo napsal:

    dal jsem si tu práci a na základě srovnávače Scott&Rose srovnal, co Partners Konto přinese klientům.
    Toto se vejde do těch 89 Kč:
    – Vedení účtu s průměrným zůstatkem 15.000 Kč
    – Výpis z účtu měsíčně poštou
    – 1x měsíčně vklad hotovosti a výběr hotovosti osobně na pobočce
    – 5x měsíčně výběr z vlastního bankomatu a 1x výběr z cizího bankomatu
    – 8x měsíčně odchozí platba trvalým příkazem mezibankovní
    – 2x měsíčně odchozí platba trvalým příkazem v rámci banky
    – 5x měsíčně odchozí platba mezibankovní zadaná elektronicky
    – 2x měsíčně odchozí platba vnitrobankovní zadaná elektronicky
    – 1x měsíčně příchozí platba vnitrobankovní
    – 1x měsíčně příchozí platba mezibankovní
    – 1x měsíčně zřízení trvalého příkazu elektronicky (zdarma i přes poradce či pobočku)
    – 0,5x měsíčně změna trvalého příkazu elektronicky (zdarma i přes poradce či pobočku)
    – 0,5x měsíčně zrušení trvalého příkazu elektronicky (zdarma i přes poradce či pobočku)
    – 10 SMS měsíčně
    – Internetové bankovnictví
    – Vedení kontokorentu
    – Mezinárodní embosovaná debetní VISA karta
    – Spořící účet s efektivním zhodnocením 2,4% při vkladu 100.000 Kč a 2,25% při vkladu 80.000 Kč

    KOLIK ZAPLATÍM ZA TO STEJNÉ JINDE:
    Partners, Bankovní služby Partners Konto 89 Kč měsíčně, 1.068 Kč za rok + výhodný spořící účet
    Česká Spořitelna, Osobní účet 356 Kč měsíčně, 4.096 Kč za rok + nevýhodný spořící účet
    Česká Spořitelna, Sporožiro, 341 Kč měsíčně, 4.096 Kč za rok
    Komerční banka, Ideal Konto, 444 Kč měsíčně,5.332 Kč za rok
    Komerční banka, Extra Konto, 245 Kč měsíčně, 2.948 Kč za rok
    ČSOB, Aktivní Konto, 231 Kč měsíčně, 2.772 Kč za rok
    GE Money Bank, Genius Active, 214 Kč měsíčně, 2.568 Kč za rok
    Raiffeisenbank, e-Konto Extra, 275 Kč měsíčně, 3.172 Kč za rok + spořící účet 0,9 %
    Raiffeisenbank, e-Konto, 465 Kč měsíčně, 5.587 Kč za rok + spořící účet 0,9 %
    mBank, mKonto, 198 Kč měsíčně, 2.376 Kč za rok + spořící účet 0,8 %

    Když k tomu přidám velikost a kvalitu instituce i brandu Unicredito, tak je to za ty peníze více než zajímavé.

    Je to však jen první krok a důležitý bude rozvoj center a hlavně dostupnost bankomatů.

    • chk napsal:

      myslim, ze vybirate spatne typy uctu konkurence. maji i levnejsi, s podobnou nabidkou sluzeb

      • ach jo napsal:

        to právě není pravda. vybral jsem ten nejdražší i ten nejlevnější. ten prostředek jsem vynechával.

    • Kolemjdoucí napsal:

      Fio jste vynechal záměrně?

      • ach jo napsal:

        vůbec mě nenapadla, je to družstevní záložna a nikoliv banka. a jak jsem říkal. vyšel jsem ze Scott&Rose srovnání a tam samozřejmě kampeličku nemají.

        v zásadě je jedno, jaké má „bankovní“ produkty, protože pro 90% české populace to bude nepřijatelné.

        • Kolemjdoucí napsal:

          to je problém té většinové části populace, ne můj, jsem se službami FIO spokojen a spořící účet byť ze 3% je pro mne nezajímavý 🙂

        • Zbyněk Svěrkoš napsal:

          A to je právě ono. Nač dnes učit populaci, že je to tam dnes kryto Fondem pojištění vkladů, stejně jako v bankách a pravidla jsou již jiná, než v džungli, kdy tam lidem popadaly peníze. Ono se řekne: lidi to nechtějí, tak se to ani na vklady nebude zkoušet nabízet. Jenže k potřebnému zvýšení gramotnosti pak nedojde nikdy….. Mám taky Fio účet, kartu k tomu a nemám 3. rok problém.

          Ano, když se to vzdá předem, notabene za to houby je, tak to bude stále nepřijatelné …. jde spíš o to, že v modelu bezplatného poradenství tyhle produkty nabízet můžete jen těžko, protože by poradce zašel hlady a zkrachoval ….

          • ach jo napsal:

            pane svěrkoši, věřte mi, že bychom od Fia či jiné družstevní záložny dostali více než od Unicredita. navíc poradci z toho opravdu moc nemají. přece jen požadavek na marži družstevní záložny a banky se zahraničním vlastníkem je jinde.

            důvod je jinde. jde o kredit a renomé. ten nemají družstevní záložny a asi ani Fio. i když já sám s Fio problém nemám, ale srovnávat kredibilitu a služby Fia a Uni se asi nedají.

            ale souhlasím, je třeba pracovat na to, aby Partners konto bylo ještě levnější a zajímavější a to se dá dělat jen počtem klientů, objemy a obraty.

            • Zbyněk Svěrkoš napsal:

              A proč máte potřebu to takto nutně srovnávat přes renomé, když je řeč jen o ryze základních „provozních“ záležitostech typu účet, platba, trvalák, karta … obě instituce kryty Fondem pojištění vkladů – na to lidi slyší. Ovšem Fio cenově za nulu … Investice, spoření klidně jinde ….

              OK, klient odmítne, tak nutno volit jinou možnost. Ale on o tom ani neví ….

          • ach jo napsal:

            pane svěrkoši, věřte mi, že bychom od Fia či jiné družstevní záložny dostali více než od Unicredita. navíc poradci z toho opravdu moc nemají. přece jen požadavek na marži družstevní záložny a banky se zahraničním vlastníkem je jinde.

            důvod je jinde. jde o kredit a renomé. ten nemají družstevní záložny a asi ani Fio. i když já sám s Fio problém nemám, ale srovnávat kredibilitu a služby Fia a Uni se asi nedají.

            ale souhlasím, je třeba pracovat na to, aby Partners konto bylo ještě levnější a zajímavější a to se dá dělat jen počtem klientů, objemy a obraty.

          • ach jo napsal:

            a ještě k tomu Vašemu Fiu.

            nemluvme o kreditu a renomé. ten nemají družstevní záložny a asi ani Fio. i když já sám s Fiem problém nemám, ale srovnávat kredibilitu a služby Fia a Uni se asi nedají. Stejně tak se nedá srovnávat dostupnost a kvalita služeb – pobočky, bankomaty, atd. Vás to určitě zajímat nebude, ale normální lidi ano. Nehledě na regulaci, která se týká bank a kampeliček. Až bude mít Fio banku, tak si můžeme popovídat.

            ALE hlavně když se podíváte pořádně na ceník, který se na jejich stránkách nehledá snadno, tak zjistíte, že ani nebude velký cenový rozdíl. Jen za výběr z bankomatů lidé zaplatí 40 – 60 Kč měsíčně. 1 x z bankomatu mimo ČSOB a máte 30 Kč, několikrát z ČSOB bankomat a máte dalších 20 – 30 Kč. Za embosovanou kartu zaplatíte minimálně dalších 25 Kč měsíčně, za výpis z účtu každý měsíc stejně jako je v balíčku Partners Konto zaplatíte dalších 10 – 25 Kč měsíčně – ano je to přežitek, ale lidé to chtějí, za sms 2,40, za osobní podání příkazu či TP 30 Kč (v Partners poradce zdarma). Pokud bychom srovnali FIO, družstevní záložny a jejich účet zdarma a balíček Partners Konto, tak zjistíte, že v tom účtu zdarma za totéž zaplatíte nikoliv 89 Kč, ale přes 100 Kč, když nepočítám samozřejmě těch 30 Kč za nastavení čehokoliv osobně místo elektronicky.
            Ale jak jsem říkal, Váš osobní finanční provoz může být takový, že to je pro Vás ok.
            a souhlasím, je třeba pracovat na to, aby Partners konto bylo ještě levnější a zajímavější a to se dá dělat jen počtem klientů, objemy a obraty.

            • Zbyněk Svěrkoš napsal:

              No nevím, ale bankomatů ČSOB je podle mne pořád víc, než bankomatů Unicredit nebo Partners. Na co nějaká dostupnost poboček ? Kolik vašich klientů dnes nosí převody nebo trvaláky fyzicky, papírově do banky ? Kolik z nich pravidelně a často operuje s hotovostí přes pokladnu ? Proč se neučit vybírat méněkrát za měsíc a ne po pětistovkách ? Učte lidi šetřit od drobných korunek i v těchto drobnostech, neschovávejte se pořád za to, že „lidi nechtějí“.Oni si to často jen neuvědomují …
              Ale to jsme zabředli už dost hluboko. Mně nejvíc hlava nebere ty kreditky a debety na účtu. To byla patrně určitá úlitba,přimhouření oka při zařazení do nabídky – banka to logicky chtěla distribuovat přes další kanál. A ta bodová motivace směrem k výši limitu karty – zajímavá, ale ne, pokud je řeč o poradenské firmě. Názor vám nevnucuji a nepochybuji, že toho dost prodáte.

              • Noname napsal:

                Nerozumím té histerii s limitem na kreditce za bodové hodnocení za smlouvy. Já v tom vidím logiku: čím více je klient schopne odložené spotřeby (vyjádřeno počty smluv), tím více prokazuje zdravý rozum a tím vyšší může mít i limit na kreditce (vysoká pravděpodobnost, že s ní bude nakládat rozumně). Pokud nemá smlouvy, nespoří, není tedy schopen odložené spotřeby tak asi ani nebude schopen rozumného užívání kreditní karty (a dostane jen nízký limit).

                • Radek napsal:

                  S tím s Vámi nesouhlasím. Jen jeden (z několika) protiargument:

                  – nejvíc bodů je za IŽP. Kdo spoří/investuje přes pojišťovnu, není schopen rozumného hospodaření
                  – kdo využívá k zajištění rizika přes IŽP místo RŽP, opět není schopen rozumně hospodařit

                  • Kolemjdoucí napsal:

                    Osobně mám k tomu produktu pesimistický postoj, ale buďte objektivní, stejný počet bodů jako za IŽP je za pravidelnou investici. Pánové, je vidět že nemáte co dělat 🙂 Tlachat o něčem co nezměníme … Pěkný víkend vám přeji

                  • no no napsal:

                    to je strašný blábol. jde z toho vidět, že vůbec netušíte, jak může IŽP fungovat a co je přirozené pojistné. chápu, že 80 % IŽP je o ničem, protože tam tohoto nevyužiji. ale vlastně Vás nechci přesvědčovat, musel byste si to spočítat a to přes diskusi neuděláte.

                  • no no napsal:

                    jako koníčkem pojistný analytik Vám naopak musím říci, že většinou platí, že neumí hospodařit ten, kdo si platí RŽP jen na smrt. V malých PČ je to jedno, ale při pojistné částce nad 1 mio. je to velmi nehospodárné ve většině produktů RŽP. pokud tedy nemáte klesající pojistnou částku nebo na krátkou dobu a nejste příliš stár.

                    jen magor si uzavře rizikovku na 30 let na vyšší PČ. toto je velmi nehospodárné spoření u pojištovny a nikoliv rozumné IŽP.

                  • Zbyněk Svěrkoš napsal:

                    Řešení rizik vůbec nemusí být přes ižp špatné – jde jen o to, mít vhodnou konkrétní smlouvu ižp a mít ji rozumně nastavenou, bez nadměrného přespořování. Není to tak černobílé, že riziková pojistka je vždy výhodnější, ačkoliv jsem si to taky dřív myslel.
                    Neplatí to ale pro každou smlouvu ižp, to je pravda.

                • Zbyněk Svěrkoš napsal:

                  Jsou bodované i smlouvy netýkající se žádné odložené spotřeby (viz pojištění majetku). Nevidím nutně kladnou souvislost, že čím více smluv, tím zákonitěji to prokazuje zdravý rozum.

                  Jestli berete tedy v potaz zdravý rozum a odpovědnosti, tak takový člověk kreditku neaktivuje a nechá ji v šuplíku jen pro případ „superztroskotání“ , protože má rezervu anebo ji aspoň tvoří (právě díky svému zdravému rozumu), pokud se mu o něco zpozdí nějaké příchozí peníze. Nepotřebuje pak být motivován ke svým finančním rozhodnutím lepším limitem kreditní karty, protože to je jedna z posledních věcí, která ho pak zajímá. A na koho tohle lákadlo zabírá, tak to je spíš ukázka, že ho dluhy celkem oslovují – ale někdo takový si to s velkou pravděpodobností neuhlídá, nemá na to disciplínu. Sklouzne tam, kam ho banka chce dostat a kam padá většina kreditkářů díky lákadlu bezúročného období …. A většina retailových klientů, na které se tento obchodní princip zaměřuje, na tom s disciplínou není moc na výši. Sám jsem si pro zajímavost kdysi kreditku zkoušel „efektivně využívat“ v bezúročném období – přestože jsem měl peníze na jiném účtu. Můžu vám říct, že mě nakonec po nedlouhém čase spíš otravovalo, si poznamenávat a počítat, kdy po zaplacení nákupu nebo nádrže benzinu kartou končí bezúročné období, navíc jsem na to v nejednom případě zapomněl, než jsem dojel večer domů a samozřejmě to spadlo pak na drahý úrok, když jsem tam neposlal peníze. Nakonec jsem se na to vybodl, protože mi šlo spíš na nervy to sledovat, nestálo to za ten čas počítání a evidování. Mám to v šuplíku pro jednu z posledních instancí v „krizi“…

                  Je to věc názoru, jak se na to kdo dívá. Mě kdyby chtěl poradce motivovat vyšším možným dluhem, tak o tom poradci asi začnu pochybovat v tom smyslu, jestli je to poradce nebo prodejce. Možná to cítíte přesně opačně.

            • Otazník napsal:

              Hmm, takže kredibilita Fio se podle Vás měří tím, jestli má v bázvu družstevní záložna nebo banka? Pokud radíte podle této logiky, tak bych jako klient Vašim doporučením o kredibilitě jakékoli instituce moc nevěřil.

              • vykřičník napsal:

                pokud je to jedno, tak proč si vlastně Fio žádá o bankovní licenci?

                a proč ji vlastně ještě nemá, když ji chce?

                chcete mi vážně tvrdit, že regulace a dohled je stejný nad bankami i družstevními záložnami? 🙂

                nemám nic proti Fiu, ale říkat, že je jedno, jestli jde o banku nebo kampeličku je vážně směšné. a to i za předpokladu, že uznám, že Fio je ta nejlepší kampelička.

                • Zbyněk Svěrkoš napsal:

                  Žádají patrně proto, že chtějí vykonávat nějakou obchodní činnost/činnosti, ke kterým je licence na banku nutná. Zcela prosté.

                  Obě instituce (jak družstevní záložna, tak banka) jsou z hlediska pojištění vkladů pod stejnou legislativou. Hovoříme zde o oblasti „provozní“ u klientů (mít účet na platby, příchozí, odchozí, kartu k platbám a možnosti výběru v bankomatu, možnost internetbankingu, možná nějaký spořící účet pro krátkodobě volné peníze …) V době krize padaly ve světě firmy s tradicí řádově desítek let, možná i stovek. Nebo se aspoň tvrdě otřásaly v základech. Podívejte se, jak se třeba těžce otřásala Citibank – z hlediska síly, renomé jeden z TOP finančních subjektů světa. Podívejte se třeba na Societe General – tu málem položil jeden borec, který nezvládl své ego a dělal operace, které mohly banku položit během pár dní…. A nikdo ho neodhalil dřív!! Jaký má pak ta banka kontrolní mechanismus ? Rovněž zde hovoříme o firmě s velkým renomé …

                  Takže z pohledu nějakého základního „provozu“ mi to dnes už jedno přijde, když je obojí pojištěno.

        • Moah napsal:

          Dle mých informací by mělo FIO mít do půl roku bankovní licenci, stane se z něj tedy banka. Co se týče nabídky samotné, Fio považuji za velmi dobrou alternativu.

    • Jiří napsal:

      mBank, mKonto, 198 Kč měsíčně????Kde jste na to přišel??? Spořící účet 0,8 % je pouze dočastné snížení!!!

  8. emigrant napsal:

    haha tak to je goool, prej poradci haha, prizivnici to jsou

  9. Zbyněk Svěrkoš napsal:

    No nevím – jako spíše „návnada“ ten spořící účet sice nevypadá špatně (je otázka, jak dlouho vyhlášená sazba vydrží) ale distribuce mj. kreditních karet a kontokorentů ?
    Na jedné straně Krotitelé dluhů a na druhé straně si teď dluhy zařadí do nabídky a dokonce bodově je motivují …. nechápu.

    Poradensky úplně „zvrhlý“ mi přijde model – čím víc produktů a bodů, tím vyšší debet na kreditce… Kdybych přišel jako klient z ulice do UniCredit rovnou, tak by mi asi o tolik moc horší podmínky napřímo nenabídli nebo ano? …. Nějak mi uniká klíčová podstata, v čem je ten projekt tak revoluční… Je tam o 3nebo o 5 internetových transakcí zdarma víc nebo SMS zpráv nebo čeho ? Karta zdarma ? To bude patrně jen první rok … Kde je poradenství ?

    • hamoun napsal:

      Řešíte úplný nesmysly. Poradci nežerou trávu a nepijou z louží a nejsou to pedagogové.

      Podstatné je, že za tenhle paskvil chcou 89 kaček měsíčně. To se snad tak trošku pokakali v kině, ne. Takže kdo z Partners se těší na nový produkt?

      • Zbyněk Svěrkoš napsal:

        Tak pokud se na to díváte jen klasicky po čecháčkovsku, tak pak máte pravdu. Ovšem třeba běžný účet s internetbankingem a platební kartou (ne kreditní) + doplněk třeba ČPI Konto můžete mít dnes zdarma….. Ano právě proto, že poradci nepijí z louží a nejedí trávu, tak proto se masivně provozuje poradenství zdarma….. Good luck !

    • radši fakt ne napsal:

      Já se těším. Bankovní služby nemají nic společného s finančním poradenství a ani nemají mít. Jde o službu! Jednoduše chceme dát možnost klientům dostat vše na jednom místě – od jedné společnosti, od jednoho poradce, od jednoho klientského centra, z jednoho webu mít internet banking i přehled o celém svém portfoliu napříč trhem i aktivní či pasivní investiční účet postavený na multiplatformě.

      Že to stojí 89 Kč měsíčně? Důležité je, co to obsahuje. Jsou banky, které se tváří, že mají vše zdarma a klient se nedoplatí, když chce běžné věci, na které je zvyknutý a ještě na něj dělají podrazy viz. mBanka, jsou banky, které se tváří, že ještě klientovi platí a klient se tam nedoplatí atd. Partners konto je za 89 Kč a je tam vše, co standardní klient potřebuje, aby nemusel platit více. Všechny trvaláky zdarma a všechny může zřídit i papírově poradce. Naši klienti jich jen na finanční produkty mají 5 – 10. Spořící účet navázaný přímo na běžný účet s cílovou částkou na rezervu 80 – 100k. Mezinárodní embossovaná Visa karta zdarma a samozřejmě nikoliv jen první rok zdarma, ale stále pane Svěrkoši – tady platí pravidlo „kdo chce psa bít, tak hůl si vždycky najde“ – takže hledejte dál, kde ty svině z Partners … Samozřejmě je možné se na to podívat i jinak. Nejsou tam přece idioti, kteří rok a půl zabijí budování ničeho.

      Normální klient by neměl platit více než těch 89 Kč, tak je to nastaveno a to je při stejných službách méně než kdekoliv jinde. Rozhoduje, co skutečně za služby chci. toto je pro klienta, který očekává výpis z účtu poštou měsíčně.

      Je to ovšem teprve první krok. Produkt i služby se dále budou vylepšovat a rozšiřovat.

      A že je v nabídce kreditní karta a kontokorent? kdyby to tam nebylo, tak tady píšete: „podívejte se na trapáky, nemají ani základní bankovní produkty poptávané retailem.“

      samozřejmě vše bude ještě dál po spuštění pobočkové frančízi. Klient, který přijde cokoliv řešit na pobočku platí automaticky vysoké poplatky. od konce roku to v Klientských centrech Partners budou moci dělat také a zdarma.

      už dnes například otevíráme Klientské centrum ve Vysokém Mýtě, kde lidé budou mít k dispozici bankomat s výběry zdarma.

      myslím, že mBanka mnoha lidem ukázala, že co je zdarma nemusí být právě nejkvalitnější, nejbezpečnější a bohužel ani fér. a ty by rozumný poradce nemohl nikdy doporučit.

      samozřejmě hlavní benefit pro poradce je, že logo Partners bude na výpisech z účtů, karet, na kartách i internetu i na našich bankomatech. Nehledě na to, že klientovi může pomoci většinu věcí zrealizovat. Tedy jsou to bankovní služby, které přijdou za Vámi a i to je přidaná hodnota.

      • hamoun napsal:

        Bankovní služby za mnou chodí internetem a zadarmo.

        Fakt lituji agenty Partners. Budou se ze všech sil snažit nalhat lidem, že jejich banka je ta nejlepší, ačkoli sami mají účty jinde a nikdy by si účet u Partners banky ani nezřídili.

        • Kamil.S napsal:

          To se asi trochu pletete, podle mého názoru, tam účet bude mít hodně lidí z partners, pro nás je tento účet kompletně zdarma…

        • ach jo napsal:

          vy jste ale inteligentní chlapík a je mi Vás líto.

          Proč by ti poradci klientům lhali. vše jde objektivně srovnat s tím, co klienti dnes platí a vážně myslíte, že Partners neudělali účet, který je poplatkově výhodnější než naprostá většina toho, co klienti dnes platí?

          a poradci za konta nemají téměř nic, tak proč by to dělali, kdyby to nebylo dobré pro klienta.

          a poradci mají vše zdarma, velké slevy na hypotékách atd atd., takže o ty se nebojte.

          • Radek napsal:

            Souhlas. Klienti platí mnohem víc. Stačí se podívat, kolik lidí má „výhodný účet“ u České spořitelny. 😉
            Z tohoto pohledu mají poradci Partners poměrně slušnou šanci přesvědčit klienty, kteří tím ještě ušetří.

        • Kolemjdoucí napsal:

          Ale zřídili, předschválený limit 50.000 je zajímavý, ne?

      • Radek napsal:

        Osobně si myslím, že je to krok správným směrem. Jen mě ve Vaší obhajobě trochu zarazilo:
        „Naši klienti jich jen na finanční produkty mají 5 – 10.“
        – kolik produktů sjednáváte? Osobně mi 10 přijde poněkud hodně. Ale do pěti se asi skutečně standardní domácnost (nikoli jednotlivec) nevejde. I když – osobně spoustu finančních služeb platím v roční frekvenci, takže trvalák nevyužiji.

        Pobavilo mě: „mBanka mnoha lidem ukázala, že co je zdarma nemusí být právě nejkvalitnější, nejbezpečnější a bohužel ani fér. a ty by rozumný poradce nemohl nikdy doporučit.“
        – není to tak dávno, kdy i lidé z Partners mBanku doporučovali 😉

        • ach jo napsal:

          nevím, kteří lidé mBanku doporučovali, ale nebylo to na doporučení společnosti. Zkoušeli jsme chvíli hypotéky, ale nefungovalo to – školení, scoring, rychlost a úspěšnost. ale spousta poradců tam má účet a „spořící“ účet a dnes nejsou nadšeni, ale určitě to sami doporučovali. Já bych to neudělal – v letech dávno minulých jsem se zklamal ve skvělých a lákavých nabídkách KB a RB a dnes nedoporučím nic, co nemám pod alespoň částečnou kontrolou.

          co do produktů, tak průměrný klient těch trvalých příkazů má poměrně hodně.
          dvě až tři stavebka
          rodinná úrazovka či rizikovka
          jedna až dvě IŽP
          dvě malá penzijka
          jedna až dvě pravidelné investice

          často hypotéka
          často pravidelná tvorba rezervy na peněžáku
          často leasing?

          neživot je samozřejmě na roční bázi.

          • Radek napsal:

            Složení portfolia – tomu rozumím. Mě osobně se ale nelíbí IŽP, stavebko platím na roční bázi a místo úrazovky preferuji pojištění invalidity z jakýchkoli příčin. Zbytek souhlas.

        • Zbyněk Svěrkoš napsal:

          přesně tak, spořící konto mBank doporučovali vehementně. Jasně, že obchod a podmínky se mění a co je zajímavé dne, nemusí být zajímavé za rok, ale argument, že co je zdarma nemusí být nejkvalitnější – zajímavé, že nedlouho zpět to zajímavé zdarma bylo. Jde o argument jako takový, ne o podstatu zhoršení banky …

      • Zdeněk Simaichl napsal:

        A konkrétně v čem dělá mBank podrazy? Sice mají nějaké drobné zpoždění v avizovaných službách, ale ten základ, který požaduji mají stále zdarma.

        • ach jo napsal:

          A co ty šachy, které udělali se spořícími účty. nalákali na to spousty lidí a ano spoustě lidem to doporučili finanční poradci, ale ti se nyní nemohou svým klientům podívat do očí, protože dnes je to neuvěřitelný ojeb. kdo by si na spořící účet ukládat více než 600k? a i tak nad tuto částku jen 1,85%? nehledě na další omezení, která původně nebyla.

          zavádění poplatků a následné jejich změny či navyšování. vše je zdarma, ale běžný člověk platí za svůj běžný měsíční provoz 100 až 200 Kč měsíčně na poplatcích u mBank. Neexistence vlastních bankomatů a zdražení 4. a dalšího výběru.

          nemyslím, že se jedná o seriózní instituci, která tady dlouhodobě bude úspěšně fungovat. Ostatně krize s nimi dost zamávala. I Báča věděl, proč utíká a to byla osoba, kvůli které jsem byl ochoten mBance důvěřovat.

          ale chápu, že jsou klienti, díky jejichž platebního provozu je mBank nejlepší, ale finanční poradci ji prostě doporučit nemohou.

          • Zbyněk Svěrkoš napsal:

            ale spořáky mají sazby vyhlašované a od doby vstupu mBank ještě klesly sazby ČNB, jasně, že je to byznys. Co si myslíte, že čas od času banky dělají ? Přijdou s něčím v jiném kabátě, akcemi zdarma na to natáhnou lidi a když příliv pomalu slábne a ustává, tak se něco zdraží nebo sníží. Počítá se samozřejmě s tím, že někteří nedávno příchozí zase odejdou, ale mnozí už zůstanou, většinou z pohodlnosti a nechuti pořád řešit nějaké změny…. To se netýká zdaleka jen mBank. Akcionáři napíšou číslo, které stanoví v souvislostí s návratností jejich kapitálu a ta čísla nebývají malá. Na ojeb vám banky zvysoka kašlou….. jde jen a pouze o peníze a zisk…

          • Zdeněk Simaichl napsal:

            Hm, spořící účet je to nejmenší co mě u dané banky zajímá. Obecně toho po bance chci málo a nepotřebuji x výběrů zdarma, kreditní kartu a desítky jiných nesmyslů.

      • Zbyněk Svěrkoš napsal:

        No já za svou osobu bych rozhodně nepsal nic ve smyslu, že tam nejsou produkty poptávané retailem. To nemá s poradenstvím moc společného, to je už dost jasný prodej ….. A ten potřebuje udržet klienta v negramotnosti….. Ale každého věc, na co jde …..
        Mně kdyby poradce nabízel co nejvíce produktů za body, abych mohl mít větší limit na kreditce, tak ho pošlu pryč. Hovořím jen za sebe, mnoho lidí se jistě chytne…..

      • Zbyněk Svěrkoš napsal:

        …. jen doplnění .. jak čtu váš první odstavec, tak vlastně jasně sdělujete de facto rezignaci na poradenství …. jde už vlastně jen o prodej. Je to tak ? To není špatně, ale jde jen o to, jak se hodláte dál prezentovat.

        A další rozšíření služeb na svých centrech zdarma ? A služby přijdou za mnou ?? Vše zdarma ? Už mám trochu moc roků na pohádky. Takže to musíte získávat na provizích – ale jak je chcete pořád držet nízkonákladové, když furt jdete za růstem a tedy jsou vyšší i náklady se zázemím a servisem pro poradce? Jedině pak honěním objemů a počtu klientů… OK, ale jak kvalitně je pak stíháte servisovat ? Jeden můj známý onehdy mluvil s člověkem z Partners – prý má kolem 1500 klientů. No dobrá, ale jak dělá nějakých 5 servisů denně + k tomu pořád produkovat nové a nové ? To přestává být kvalitativně zvládnutelné …. Navíc ne každý za vámi přijde na centrum, takže se nevyhne i ježdění ….Nevím no, mně tenhle model srdce prostě moc nebere, ale každý to může cítit po svém … Z branže nejsem, podotýkám …

        • ach jo napsal:

          a proto jste kapánek mimo. Ano v oblasti služeb platebního styku neděláme, nikdy jsme nedělali a nikdo nedělá poradenství. to není o poradenství, to je o dodání kvalitní a funkční služby.

          nemá to nic společného s plánování renty, bydlení, zajištění příjmu, budoucích výdajů atd.

          partners pouze chtějí, aby i ty platební služby šly přes ně. jednoduché.

          a ty kreditky zveličujete. nevím, proč to pan Zámečník tak rozepsal, protože kreditky a kontokorenty skutečně nejsou nosným produktem a pochybuju, že to budou poradci nějak aktivně nabízet. podstatné však je, že klienti je mají, chtějí a je dobré mít je napojené na běžný účet, aby se omezilo riziko, že překročíte bezúročné období.

          na zbytek si budete muset počkat a není to pohádka a financovat to samozřejmě lze.

          a to vše právě z toho důvodu, že poradce prostě nemůže servisovat ani 300 klientů. pochybuju, že měl 1500 klientů, pokud nemluvil o zaměstnancích firemního klienta.

          • Petr Zajíc napsal:

            Proč jsem rozepsal kreditky? Protože je to způsob určení limitu, který je v Česku ojedinělý – a tím zajímavý.

          • Zbyněk Svěrkoš napsal:

            Ano chtějí, aby i platební služby šly přes ně, ale tím pádem klientovi nenabídnou možnosti, kde prozatím náklady mohou být na tyto úkony takřka nulové, ne-li zcela nulové. V již existujících produktech. A to je to, co mi na firmě, která se řadí mezi poradenské, vadí. Tak buď jste poradci anebo prodejci produktů. Ale jak někde psal O. Záruba, je to o obchodním modelu – takže jinak de facto nemůžete při svém obchodním modelu …

            Klienti je mají a chtějí – tak snad byste měli vést klienta k tomu, aby se těchto lákadel vyvaroval a učil se žít tak, že nemůže dlouhodobě utratit víc, než vydělá. Ne, kreditky nejsou nosné, tomu věřím, ale je to lákadlo, jak nasekat co nejvíc těch „bodovaných produktů“ – to je to nosné, kreditka je k tomu jen vějička. Bezúročné období u málo gramotných klientů je takřka neuhlídatelné, proto by měli být od těchto lákadel striktně „odděleni“ a ne ještě motivování … Byznys s kreditkami pro banky stojí na tom, že naprostá většina klientů neuhlídá právě to bezúročné období a padá pak do drahého dluhu. Naopak je dobře, že to p. Zámečník rozepsal. Když to není nosné, proč to bodově motivujete ?

            Asi se neshodneme v principu – vy to berete jako „vše, co žádá klient“. Já naopak jsem názoru, že pokud má poradce klienta někam dovést, musí na něho být přísný, pokud to není už klient „za vodou“, co spoustu věcí může pustit z hlavy. … Věc názoru. Jestli klient nechce ….

            S klienty prodávám, jak jsem koupil, nevím. Možná se nedá oservisovat ani těch 300, ale ve vašem obchodním modelu jich musíte mít víc než 300, možná víc než 500, jinak nevyděláte.

            • ach jo napsal:

              pane Svěrkoši, proč mluvíte o něčem čemu vůbec nerozumíte. já jsem 120 klientů. dnes asi 15 těch TOP. zlomek lidí kdekoliv má skutečných klientů více než 200.

              znám poradkyni, která za 13 let praxe má 500 klientů.

              • Zbyněk Svěrkoš napsal:

                vážený, to se honosil váš profesní kolega, který to dával k dobru o své kvalitě. Otázka, jestli si nevymýšlel, ale to není můj problém. O mě tady skutečně nejde.
                Však si to potom vše nepochybně argumentačně hravě vyvrátíte… 😉

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.