Investorský magazín: McDonald’s – video
Dva zlaté oblouky. Místo, pod kterým si můžete dát slavný BigMac, ale také se zde schovat před recesí nebo medvědím[…]
Text: Redakce
01. 03. 2008
AAA Auto… propadák, nebo podvod?
Společnost AAA Auto včera oznámila výsledky. A byly ještě horší, než se čekalo. Prý z důvodu mimořádných nákladů expanze. Nejvíce pláčí[…]
Text: Petr Zámečník
29. 02. 2008
Nové zahraniční akcie na RM-S: Jsou perspektivní?
25. února 2008 se na akciovém trhu RM-Systém začalo obchodovat s pěti novými zahraničními tituly: Exxon Mobil, Microsoft, Intel Corporation, McDonald´s[…]
Text: Josef Novotný
28. 02. 2008
Přijdou klienti KTP o peníze kvůli promlčení?
Koncem roku se v médiích objevily zprávy, že všichni klient zkrachovalého obchodníka s cennými papíry KTP Quantum, kteří dosud nepodali žalobu[…]
Text: Daniel Kuchta
28. 02. 2008
Narazili jste na padělek? Nechte si ho jako suvenýr…
Mohlo by se zdát, že čím je v oběhu více peněz, tím častější a jednodušší bude „zavádění“ nepravých bankovek do oběhu.[…]
Text: Daniel Kuchta
27. 02. 2008
Tomáš Prouza: Štork poškozoval naše klienty s vědomím OVB
„Klienti byli poškozováni s vědomím, a skoro bych řekl na přímý pokyn centrály OVB,“ říká Tomáš Prouza ze společnosti Partners. V rozhovoru rozkrývá[…]
Text: Petr Zámečník
27. 02. 2008
Tomáš Prouza: Štork poškozoval naše klienty s vědomím OVB – video
Tomáš Prouza hovoří bez skrupulí o kauze "Štork". Celý rozhovor s ředitelem pro rozvoj a péči o klienty a místopředsedou[…]
Text: Redakce
26. 02. 2008
Pojištění online… výhled do budoucna
Stále více finančních institucí umožnuje sjednání smluv online. Nejaktivnější jsou v tomto směru především pojišťovny. Stane se internet jejich hlavním distribučním[…]
Text: Luboš Svačina
25. 02. 2008
Investorský magazín: Coca-Cola – video
50 miliard servírovaných nápojů denně. Taková je obchodní statistika Coca-Coly, největšího výrobce nealkoholický nápojů na[…]
Text: Redakce
25. 02. 2008
Poradenská pyramida
Jako zástupci různých firem vlastně jen velmi výjimečně svádíme konkurenční boj o klienta. V poradenské branži se vede jen boj o[…]
Text: Jan Majer
24. 02. 2008