„S výběrem jsme si dali hodně záležet. Hledali jsme totiž do našeho týmu nadšence, pro kterého bude marketing koníčkem a vedení lidí přirozenou vlastností. Jsem rád, že jsme ho v Tomášovi konečně našli,“ říká Jakub Petřina, ředitel marketingu Air Bank.
Tomáš Brych se v oblasti marketingu pohybuje už 18 let. Před příchodem do Air Bank vedl sedm let tým marketingové komunikace ČSOB, kde dosahoval úspěchů jak v práci se značkou, tak i se svým týmem. Velké zkušenosti s řízením značky nasbíral i během svého sedmiletého působení ve společnosti T-Mobile.
Tomáš Brych (40) vystudoval Fakultu podnikatelskou a Fakultu elektrotechniky a informatiky při Vysokém učení technickém v Brně. Je svobodný. Baví ho příroda, pohyb a hudba. Ve volném čase se například rád projde po horách nebo si zahraje s přáteli na kytaru a piano.