Soutěž startuje dnes, 6. června a potrvá po celou dobu konání mistrovství. Fanoušci mají hned několik šancí výhru získat, protože soutěžit se bude v šesti kolech a v každém z nich bude možné vyhrát několik míčů. Pro vítězství stačí znát správnou odpověď a zároveň být nejrychlejší nebo projevit ve své odpovědi kreativitu. Při této příležitosti se nejen facebookový profil Zuno, ale i účty na Twitteru, G+ a YouTube převlékly z tradiční fialové do fotbalově zelené.
„Klienti jsou po desetiletí zvyklí, že bankovnictví je šedé, nudné a leckdy i kalné. Rádi jim každý den dokazujeme, že to tak být nemusí. Soutěž o fotbalové míče je ideální příležitostí nejen pro změnu šatníku, ale zejména pro připomenutí, že éra nových bank je v plném proudu,“ říká Pavel Šafin, Social Media Specialist v bance Zuno.