Pondělí 21. října. Svátek má Brigita.

Úspěšné partnerství s Českou poštou: zájem o služby Poštovní spořitelny roste

První kvartál letošního roku ve znamení pokračující spolupráce Poštovní spořitelny s Českou poštou byl jednoznačně úspěšný. Čísla dokazují, že díky inovované produktové nabídce, kterou Poštovní spořitelna představila, se podařilo obnovit zájem dokonce i o běžné účty a poptávka po dalších službách a produktech banky stále roste. Rekordní úspěch zaznamenaly především Poštovní fondy, které byly spuštěny letos v lednu.

„Sami klienti nám potvrzují, že jsme nové produkty a služby nastavili dobře. Podle nezávislého a mezinárodně uznávaného měření klientské spokojenosti, které si pravidelně necháváme dělat, by každý druhý klient Poštovní spořitelnu doporučil své rodině a svým přátelům. Z tohoto výsledku máme opravdu velkou radost. Také podíl běžných účtů, které klienti zruší do jednoho roku od založení, meziročně poklesl na pouhých 9 %,“ říká Jan Sadil, člen představenstva a vrchní ředitel pro oblast Retailu v ČSOB.

Právě Poštovní účet zůstává základem nabídky produktů a služeb Poštovní spořitelny. Jeho oblibu u klientů označuje banka za značný úspěch. „Zaměřili jsme se na to, co lidé od svého účtu očekávají, a vyšli jsme jim vstříc. Kromě snadné dostupnosti našich služeb proto Poštovní účet nabízí při splnění několika velmi jednoduchých podmínek i vedení zdarma. A pozitivní výsledek se dostavil – zatímco mnoho tradičních bank se dlouhodobě potýká s citelným poklesem klientů u běžných účtů, Poštovní spořitelna k nim poprvé ve své historii nepatří,“ říká ředitel Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka.

Za uplynulý rok Poštovní spořitelna představila řadu dalších nových bankovních a pojišťovacích produktů a služeb, které jsou jednoduché, výhodné a vzájemně logicky propojené do jednoho celku, který pokrývá všechny potřeby jejích klientů. „Zabodovala například naše nová nabídka v podobě Poštovních fondů. V rámci rozsáhlého průzkumu finančních preferencí jsme se zeptali lidí, co od svých investic očekávají, a tomu jsme přizpůsobili naši nabídku. Zájem klientů o investiční fondy na poštách nám následně meziročně poskočil o 151 %,“ dodává Přemysl Hanzelka. Poštovní spořitelna postupně rozšiřuje také svou nabídku pojištění. Ta by ke konci roku měla obsahovat nejen všechna tradiční pojištění, ale chybět v ní nebudou ani takové produkty, jako je například pojištění internetových rizik.

Poštovní spořitelna se zároveň při loňském podpisu smlouvy zavázala k tomu, že v rámci exkluzivní spolupráce s Českou poštou bude investovat do vzdělávání zaměstnanců na přepážkách i do podpory prodejních systémů. „Tento slib plníme. Jen od začátku letošního roku jsme proškolili více než 4 500 zaměstnanců České pošty. Další investice šly také do systémů pro obsluhu klientů Poštovní spořitelny. Vše je nyní jednodušší, rychlejší a zaměstnanci mají více času na práci se samotnými klienty a lepší přehled o tom, co by je mohlo zajímat a co by ocenili,“ přibližuje Jan Sadil.

Postupně také Poštovní spořitelna rozšiřuje na poštách síť specializovaných přepážek, které umožňují plynulejší obsluhu klientů a odbornější finanční poradenství. Už nyní jich je 251 a v následujících měsících banka vybuduje další tak, aby do konce roku 2019 bylo na poštách 360 takových přepážek.

O průzkumu

Průzkum realizovala v roce 2018 pro Poštovní spořitelnu agentura STEM/MARK. Výzkum byl realizován online na vzorku 1509 respondentů na reprezentativním vzorku populace ČR ve věku 15+. Cílem výzkumu bylo zjistit postoje a zkušenosti české veřejnosti v oblasti osobních financí.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.