04. 06. 2019
Travelking rozšiřuje marketingový tým, plánuje růst na českém a slovenském trhu i expanzi do zahraničí
Rok 2019 je pro firmu Travelking zlomový. V dubnu završili rebranding změnou názvu ze Slevokingu na Travelking a tím definitivně opustili trh slevových portálů. Mezi další plánované kroky patří expanze na polský a maďarský trh, jak pro slovenský Forbes odhalili majitelé Tomáš Čmelík a Peter Kóša.
Travelking za svou existenci spolupracoval s několika agenturami, ale majitelé brzy pochopili, že pro rychlý posun firmy, ať už na trhu či při expanzi, je podstatný interní marketingový tým. „Spolupráce s agenturami má svá pozitiva, ale při našich cílech byl interní marketingový tým nutností. Zaměstnanci uvnitř firmy mohou lépe pochopit produkt a filozofii firmy,“ vysvětluje Peter Kóša.
Aktuálně tvoří marketingový tým 8 lidí pod vedením Štěpána Pospíšilíka, který uvádí: „Od začátku roku nastoupilo 5 specialistů. Náš cíl je vytvořit tým seniorních expertů na jednotlivé oblasti, kteří budou úzce spolupracovat a posouvat celý projekt kupředu.“
Travelking se od začátku zaměřuje na optimalizaci a rozvoj výkonnostního marketingu. Nyní bude mít tuto oblast na starost Jiří Homola, který zde uplatní své osmileté zkušenosti z brněnské agentury Besteto. Zde byl vedoucím a zároveň zakladatelem PPC týmu.
Travelking působí na českém i slovenském trhu. O rozvoj slovenského marketingu se nově bude starat Zuzana Hurtová, která do Travelkingu přechází z pozice Google Growth Manager ve společnosti ROI Hunter.
REKLAMA
Marie Štouračová, která se specializuje na SEO a mimo jiné v agentuře RobertNemec.com pracovala jako vedoucí konzultantů, zajišťuje optimalizaci webu po rebrandingu i při plánované expanzi. Zároveň zastává funkci manažerky při projektech zaměřených na inovace.
„Chceme se zaměřit i na jiné cílové skupiny a to jde ruku v ruce se zlepšením nákupního procesu, rozšířením portfolia i změnou komunikace,“ nastiňuje další vývoj Tomáš Čmelík. S tím souvisí i větší důraz na kreativitu a obsah. Tyto oblasti bude mít na starost Aneta Krikelová, která dříve působila v agentuře RobertNemec.com.
Do budoucna plánuje Travelking rozšířit tým také o specialisty na analytiku, UX a CRO i emailový marketing, jelikož tyto oblasti tvoří důležitou součást strategie pro letošní rok.
Tisková zpráva Travelking