CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

25. 01. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Přes 80 procent nových klientů si přeje s Allianz komunikovat digitálně. U lidí nad 80 let je to půl na půl

 

Komunikaci pomocí e-mailu, telefonu či klientského portálu vítá či dokonce vyžaduje 83 procent všech nových klientů Allianz pojišťovny. V listopadu loňského roku se 75 procent veškeré příchozí komunikace do pojišťovny odehrálo digitální cestou, přičemž Allianz zvládla 68 procent své provozní korespondence také provést tzv. bezpapírově. Podíl klientů, kteří využívají portál MojeAllianz, se blíží pětině.

Loading



 

Svou e-mailovou adresu poskytlo Allianz pojišťovně dosud celkem 40 procent klientů. Toto číslo však zahrnuje i ty nejstarší aktivní smlouvy, kde zatím třeba jen neproběhla aktualizace kontaktních údajů. O současných trendech lépe vypovídají nově založené smluvní vztahy. U těch z listopadu 2017 si digitálně komunikovat s pojišťovnou přálo přes 91 procent klientů mladších 30 let a u lidí mezi 31 – 60 lety se tento podíl pohyboval mezi 80 – 90 procenty. Od tohoto věku jejich počet pozvolna klesal a teprve u lidí nad 80 let se číslo dostalo pod polovinu, na cca 48 procent.

Digitalizace je už několik let stěžejním tématem současného vedení společnosti. Díky ní v Allianz postupně dochází ke klienty tolik vyžadovanému zrychlování procesů, neboť kromě možností elektronické komunikace samozřejmě zasahuje do řady dalších oblastí fungování firmy, včetně způsobu likvidace pojistných událostí. Mimochodem, 93 procent veškeré korespondence, týkající se likvidací, proběhlo v loňském listopadu v Allianz bezpapírově.

Ještě rychlejším způsobem komunikace s pojišťovnou než e-mail či telefon může být v některých případech přihlášení na klientský portál MojeAllianz. Lidé si zde mohou sami zadat změny osobních údajů, ale i parametrů smluv, nahlásit pojistnou událost nebo si třeba zažádat o zaslání zelené karty. A mohou zde i zaplatit pojistné. Že jim portál ušetří čas, si uvědomila již téměř pětina klientů Allianz (konkrétně 19 procent), která jej aktivně používá.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *