CZK/€ 24.660 -0,14%

CZK/$ 23.320 -0,63%

CZK/£ 29.075 -0,24%

CZK/CHF 23.987 -0,30%

04. 09. 2012

14 komentářů

Subjekty:

Nové povinné ručení od Wüstenrotu nabízí dobrým řidičům nejvyšší bonus na trhu

 


 

U povinného ručení ProAuto sjednaného počínaje 4. zářím 2012 získají řidiči, kteří jezdí 2 roky bez nehody, nadstandardní 30% bonus. Nově nastavená výše bonusů za bezeškodní průběh převyšuje obvyklé podmínky na trhu také v dalších letech. Maximální 60 % bonus přiznává pojišťovna řidičům za 120 měsíců bez nehody.

Porovnání standardu trhu s nabídkou Wüstenrotu              

Měsíce bez nehody

Standard trhu

Wüstenrot

0 až 11 měsíců

0%

REKLAMA

0%

12 až 23 měsíců

5%

5%

24 až 35 měsíců

10%

30%

REKLAMA

48 až 59 měsíců

20%

40%

96 až 107 měsíců

40%

50%

120 a více měsíců

REKLAMA

50%

60%

Povinné ručení bez závazku aneb možnost ukončit smlouvu kdykoli

Radikální novinkou, kterou Wüstenrot zavádí jako první na trhu, je možnost ukončit smlouvu o povinném ručení kdykoliv dohodou. Noví klienti Wüstenrotu, kteří si povinné ručení sjednají do konce roku, tak nemusejí mít obavy z dlouhodobého nevypověditelného závazku.

David Chmelař, člen představenstva zodpovědný za vývoj produktů Wüstenrotu, tento krok komentuje: „Z praxe víme, že si lidé na komplikované vypovězení pojistné smlouvy o povinném ručení mnohdy stěžují. Stačí promeškat lhůtu před tzv. výročím a klient je vázán smlouvou na celý další rok. Naše nové povinné ručení ProAuto je ale nastaveno tak, aby vyhovovalo dobrým řidičům, takže se nebojíme, že by smlouvy začali vypovídat v momentě, kdy se na trhu objeví zdánlivě výhodnější nabídka. 

Další výhody

Součástí povinného ručení ProAuto jsou samozřejmě asistenční služby zdarma. Navíc si klient může sjednat připojištění skel, úrazové připojištění a připojištění rozšířených asistenčních služeb, které se vztahují i na případy poruch způsobených pochybením řidiče. Svým stávajícím klientům poskytuje Wüstenrot kromě bonusů další až 10% slevu na pojistném.

Výhodou povinného ručení ProAuto jsou i široké možnosti způsobů jeho sjednání. Smlouvu lze uzavřít po telefonu na bezplatné lince 800 22 55 55, online přes internet na www.wustenrot.cz a samozřejmě i klasicky na pobočkách a prostřednictvím finanční poradců.

Příklad výpočtu povinného ručení

Klient: mladá žena, věk 27 let, žije v malém městě

Vůz: Škoda Octavia 1.9 TDI (1896 ccm, 74 kW, rok výroby 2010)

Povinné ručení (malá města, limit 35/35, 24 měsíců bez nehody) – cena 2920 Kč

Vstoupit do diskuze 14 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

povinné ručení

Povinné ručení, aneb na co si dát pozor

Povinné ručení je druh pojištění, kde nepojišťujeme krytí vlastní škody. Je to zákonem dané, povinné pojištění. Tímto pojištěním kryjeme vlastní odpovědnost za napáchané škody na majetku a zdraví jiných osob, způsobené naší jízdou.

Text: redakce

17. 09. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

 
 
 

 
  • Jáamar

    5 září, 2012

    Ale to vůbec neznamená, že toto PR bude levnější nebo výhodnější než u konkurence. Nic to nevypovídá o tom, zda pojišťovna má či nemá vysoké základní sazby nebo je nezvýšila. Navíc se nejedná o bonus za bezeškodný průběh ( ten může být max 50% a je daný ČKP ). Je to pouze sleva a slevu může dát pojišťovací zprostředkovatel jakékoliv pojišťovny i ve 100% výši, takže nic světoborného.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    6 září, 2012

    Slevu ve 100% výši? Poraďte mi kde je PR zadarmo a pošlu tam všechny své klienty.

    Odpovědět

  • Jáamar

    6 září, 2012

    Neříkejte, že nejste schpen dát klientovi 100% slevu na povinném ručení v souvislosti s tím, že u Vás uzavře ostatní produkty a vy na provizi vyděláte několikanásob­ně víc.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    6 září, 2012

    o tomto řeč nebyla. A pokud to za něj zaplatím, tak se, pokud se nemýlím, dopouštím poručení zákona. Mohu mu dát 100% slevy na provizi, ale ne na pojistném.

    Odpovědět

  • jáamar

    7 září, 2012

    O tom řeč byla, samozřejmě, že pokud byste to za něj zaplatil, porušujete zákon. Pojistku nechť zaplatí on, slevu mu pak předáte např. jako odměnu za doporučení apod., s tím si snad obchodník poradí.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    7 září, 2012

    Reč byla o slevě, ne o odměně. To co popisujete Vy není sleva, to je odměna, jak sám píšete. Reagoval jsem na Váš příspěvek proto, že neinformovaný člověk by mohl požadovat při Vámi zvolené formulaci 100% slevu na PR. Tímto bych tuhle diskuzi ukončil.

    Odpovědět

  • Jáamar

    7 září, 2012

    Smyslem mého příspěvku bylo vysvětlit rozdíl mezi bonusem a slevou.
    Bonus je daný dle ČKP a slevu (odměnu) může dát obchodník dle svého uvážení. To znamená, že i neinformovaný člověk po mně může požadovat slevu v jakékoliv výši a je na mě, jako obchodníkovi, zda mu ji dám a jak ji nazvu. Bonus za bezeškodný průběh však nikdo, ani pojišťovna měnit nemůže, proto považuji článek za nicnevypovídající o ceně povinného ručení.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    7 září, 2012

    OK, pro mne za mne, nazývejte si úplatu jak chcete, ale sleva to není :-)

    Odpovědět

  • Jáamar

    7 září, 2012

    Důležité je, jak to vnímají klienti, nikoliv Vy. Pro ně to prostě sleva je, protože ve výsledku zaplatí méně. Očekávám, že mi je začnete v nejbližší době posílat i od Vás, jak jste slíbil.

    Odpovědět

  • Původní kolemjdoucí

    8 září, 2012

    Až jim dokážete udělat 100% slevu z pojistného a nedávat jim bonus, pak je tam pošlu :-)

  • Původní kolemjdoucí

    8 září, 2012

    A nebo jo, dejte adresu. Uděláte jim růčo, vykešujete jim 100% slevu a já oddřu ten zbytek, kde jde dát jen sleva z provize, OK? :-)

  • Jáamar

    8 září, 2012

    Já myslím, že si s tím poradíte sám. Já bych to časově nezvládal. Zkuste své okolí oletákovat s informací o tom, že u Vás lze získat PR až o 100% levněji a za chvíli budete mít plnou kancelář zájemců. Peníze za PR se jim vrátí a Vy od nich budete mít další dopopručení a Vám se peníze pohrnou za pojištění majetku a úrazovky.

  • Původní kolemjdoucí

    8 září, 2012

    Díky za radu a odpusťte to rejpání, já za to nemůžu to samo :-) Máte pravdu v tom, že je vcelku jedno jak to kdo nazývá, podstatný je efekt pro klienta a potažmo pro nás. Ale já to vidím jako benefit, ne jako slevu :-) Přeji Vám hodně úspěchů a spokojených klientů a osobní pohody. Mimochodem, pokud jste z jihu Moravy, klidně můžeme zajít na kafe, jestli o to stojíte.

  • Jáamar

    9 září, 2012

    Bohužel, jsem ze Severu Čech, i tak děkuji za pozvání, třeba to někdy klapne. Vám přeji totéž, mějte se fajn.