CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

27. 04. 2021

0 komentářů

Moderní zdravotní asistence k životnímu pojištění UNIQA

 

Vedle širokého pojistného krytí nejrůznějších rizik v životních programech DOMINO, s nimiž se klient a jeho nejbližší mohou setkat, nabízí UNIQA v souladu se svojí strategií všestranné péče o zákazníka rovněž sestavu inovativních asistenčních služeb pro prevenci a zdraví na každý den.

Loading



 

V souladu s koncernovou strategií UNIQA 3.0 a prioritním zaměřením na oblast zdraví poskytuje i česká UNIQA pro zákazníky v životním pojištění asistenční servis pro jejich podporu. „Aktuálně chceme doprovázet naše klienty i v běžném životě, nejen v okamžiku vzniku pojistné události. Náš koncept asistence jim může sloužit průběžně a přispívat k lepší ochraně jejich zdraví každý den,“ popsal záměr Marek Bártek, člen představenstva odpovědný za retail v UNIQA pojišťovně.

Inovativní asistenční servis pro klienty UNIQA pojišťovny

UNIQA poskytuje ve spolupráci s partnerskou nizozemskou společností Diagnose.me řadu on-line služeb spojených s péčí o zdraví:

  • Druhý lékařský názor: při vážnějším onemocnění se někdy vyplatí konzultace se špičkovým mezinárodním specialistou, aby posoudil prognózu a dosavadní léčbu, a případně doporučil další postup. Klient UNIQA si vybere příslušného odborníka z mezinárodního rejstříku. V něm jsou zastoupeny rakouské, německé, britské, belgické, ruské či americké a další kapacity z různých oborů. Služba je poskytována včetně překladů dosavadní zdravotní dokumentace pacienta. Ten obdrží do 7 dnů překlad zprávy dotyčného experta. Z dosavadních zkušeností vyplývá, že zahraniční experti přispěli ve čtvrtině řešených případů k opravě nebo doplnění diagnózy, v 15 % odhalili nesprávnou dosavadní léčbu a ve 20 % doporučili doplňující vyšetření k detailnějšímu vyjasnění zdravotního stavu pacienta.
  • AIDA Coach: digitální aplikace fungující jako osobní trenér klienta. Program byl sestaven podle nejnovějších vědeckých poznatků. Po vyplnění osobních charakteristik jednotlivce aplikace vyhodnotí jeho biologický věk a vliv životního stylu na jeho dožití. Provede analýzu a přinese dotyčnému individuální tipy pro zdravější život v oblasti stravování a pohybu, případně poskytne on-line konzultaci s nutričním specialistou. Současně je aplikace nastavena tak, aby odměnila uživatele za to, že s ní pracuje.
  • Jedním z benefitů může být genetický test zdarma odhalující predispozice jedince. Ty pro něj mohou například znamenat horší snášenlivost nebo zažívací potíže ve vztahu k některým potravinám, jimž je lepší se vyhnout. DNA test zjišťuje rovněž možné zátěže a pravděpodobnost vzniku konkrétních onemocnění do budoucna. Včasné odhalení napomůže k nastavení zdravějšího životního stylu jako prevenci či k medicínskému řešení zjištěného potenciálního problému.
  • AIDA Sympton Checker: v režimu 24/7 lze on-line konzultovat zdravotní příznaky klienta. Diagnostika stanoví předběžnou diagnózu a doporučí další postup. Jde vlastně o virtuálního lékaře. Ten není náhradou skutečného lékaře, nicméně umí nasměřovat pacienta ke správnému specialistovi.
  • Loni byla doplněna poradna k pandemii COVID-19 včetně možnosti provést si rychlý orientační on-line test na koronavirus podle osobních příznaků, popř. včetně telefonického spojení s odborníky ohledně prevence a testování. Součástí jsou individuální on-line konzultace s psychologem o tom, jak zvládnout úzkost a stres z pandemie. Získat lze i tipy, jak si usnadnit práci z domova nebo jak mluvit o pandemii s dětmi.

Pandemie urychlila akceptaci distančních služeb

REKLAMA

Krize spojená s globální pandemií a omezujícími opatřeními urychlila ochotu zákazníků přesunout se do on-line prostoru a přijímat digitální řešení i v oblasti zdraví. Ta přispěla i k enormnímu rozvoji telemedicíny za poslední rok. „On-line poradenství s lékaři pomáhá aktuálně minimalizovat rizikové osobní kontakty, ale současně nezanedbávat prevenci a péči o zdraví. Naše asistence Diagnose.me se do tohoto formátu přesně hodí,“ zdůraznila Helena Radovanská, ředitelka vývoje produktů UNIQA pojišťovny.

Data uváděná uživatelem v aplikacích nejsou s nikým sdílena a slouží jen pro něj. Cena zdravotní asistence Diagnose.me činí 600 korun ročně. Zákazníci UNIQA v životním pojištění ji dostávají na jeden rok zcela zdarma.

Téma zdraví v koncernové strategii UNIQA 3.0

Strategie UNIQA 3.0 platná na období 2021-2030 pro celý evropský koncern UNIQA Insurance Group, jehož je UNIQA pojišťovna součástí, vytýčila několik priorit pro rozvoj. Jednou z nich je právě sféra péče o zdraví. V té jsou využívány nové technologie, velmi rychle se rozvíjí medicínské znalosti a postupy při léčbě různých donedávna neřešitelných diagnóz. Terapie se individualizuje a obor lépe analyzuje dostupná data. Současně se klade větší důraz na prevenci.

REKLAMA

Rakouská UNIQA je dlouholetou jedničkou na rakouském trhu soukromého zdravotního pojištění. Disponuje zkušenostmi a odbornou erudicí na poli zdravotní prevence, podpory fyzické kondice, mentálního zdraví, aktivního stárnutí nebo péče o zdraví na pracovišti.

SanusX

V souladu s trendy investuje koncern rizikový kapitál do startupů věnujících se řešení v těchto oborech a podporuje ve svém inkubátoru různé inovativní projekty. Jedním z posledních počinů je korporátní startup SanusX založený v rakouské UNIQA v roce 2020. Jeho úkolem je rozvíjet pro UNIQA síť a kontakty ve zdravotním sektoru v zájmu vývoje inovativních produktů a služeb užitečných pro život zákazníků UNIQA. Cílovou skupinou jsou jednotlivci i skupiny či korporátní klienti. Ekosystém SanusX identifikuje mezery a příležitosti v současném zdravotnictví, aby nabídl inovativní a jedinečnou novou hodnotu k řešení nejnaléhavějších výzev a priorit klientů. Nehledá pouze nové nápady, ale rovněž podobně naladěné partnery se snahou posunout péči o zdraví lidí na vyšší úroveň.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *