CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

21. 10. 2020

0 komentářů

Subjekty:

Komerční banka a Lemonero chtějí v „chytrém financování“ e-shopů ovládnout Evropu

 

Komerční banka majetkově vstupuje do dalšího úspěšného fintechu, společnosti Lemonero. Tento český start-up přináší digitální platformu, která díky datům a umělé inteligenci dokáže zajistit rychlé a flexibilní provozní financování malým a středním e-shopům. Obě společnosti si kladou za cíl dobýt trh e-commerce v oblasti B2B financování a to nejen v České republice, ale i v Evropě.

Loading



 

Komerční banka získává v Lemonero 11% podíl a stává se tak silným partnerem, podporujícím společnost v jejím růstu. Současně tím podpoří ambici firmy být jedničkou na poli financování e-shopů v Evropě a zcela změnit způsob, jakým dnes e-shopy získávají provozní financování. Lemonero dokáže vyřídit půjčku pro začínající e-shopy, nebo e-shopy, které potřebují kapitál k dalšímu růstu či jen vykrytí momentálního výpadku cash flow, ve velmi krátkém čase – již do 24 hodin. Celý proces funguje online včetně podpisu smlouvy a správy půjčky. Do partnerství s Komerční bankou přináší inovativní technologii a zkušenost s e-commerce trhem. Naproti tomu Komerční banka nabízí sílu a hodnotu stabilní značky a zkušenosti s obsluhou více než 10 tisíc e-shopů a velikých e-commerce hráčů. KB tímto zároveň prokazuje, že i takto mladým společnostem důvěřuje a v podobných typech partnerstvích vidí obchodní potenciál.

„Oblast e-commerce zažívá v poslední době nevídaný boom. Jednou z hlavních vizí Komerční banky je intenzivně posouvat produkty a služby nabízené klientům do digitální podoby tak, aby byly co nejpohodlnější a nejjednodušší. Součástí tohoto plánu je i oblast malých a středních podniků, kterou můžeme díky partnerství s Lemonerem nejenom digitalizovat a dále rozvíjet, ale společnými silami také pomoci s financováním vznikajících e-shopů. Chceme se dostat za hranice běžných bankovních služeb, chceme se stát lídrem ve spolupráci s inovativními fintechy a start-upy. Právě společnost Lemonero je pro tento náš cíl skvělým partnerem, jelikož dokazuje, že i mladé start-upy mohou být vhodným partnerem pro stabilní finanční instituci, jakou je Komerční banka,“ uvedl David Formánek, člen představenstva Komerční banky.

„Naší vizí je zjednodušit e-shopům přístup ke kapitálu, který tak nutně potřebují k růstu. Celý segment malých a středních e-shopů vnímáme jako extrémně podfinancovaný a věříme, že díky naší platformě dokážeme dostat peníze do e-shopů, které na ně v současnosti nedosáhnou, nebo mají cestu k nim složitou a zdlouhavou. Celý proces jsme zjednodušili natolik, aby se mohli majitelé eshopů soustředit na své podnikání a dělat naplno co je baví. Věříme, že s Komerční bankou jako partnerem, se nám tuto vizi podaří naplnit a pomůžeme co nejvíce e-shopům nejen v ČR ale brzy v celé Evropě, získat rychlý a flexibilní provozní kapitál,“ řekl CEO Lemonero Jan Laštůvka.

Spolupráce s Lemonero je dalším úspěšným partnerstvím uzavřeným za pomoci dceřiné společnosti Komerční banky – KB SmartSolutions. Komerční banka si klade za cíl prostřednictvím této i dalších spoluprací z dílny KB SmartSolutions přinést technologickou a produktovou revoluci v bankovním sektoru a podílet se na budování bankovnictví budoucnosti.

REKLAMA

Za Lemonerem stojí ambiciózní tým pod vedením Jana Laštůvky, který má za sebou mimo jiné zkušenosti z budování globálního start-upu MonkeyData, jehož služby používá v současnosti vice než 30 000 eshopů po celém světě. Na pozici produktového šéfa Lemonera pak působí Luboš Malík, který je také jedním ze spoluzakladatelů MonkeyData. Letos navíc získalo Lemonero 3. místo v prestižní soutěži Vodafone Nápad roku 2020, což jenom dokazuje, že se silným partnerem v zádech má další úspěchy na dosah.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Komentář: Šílenství měnové politiky

Současná měnověpolitická „sezóna“ začala v roce 2022, kdy centrální bankéři v západních vyspělých ekonomikách začali zvyšovat sazby, aby bojovali proti inflaci. Trvalo jim několik let, než se dostali tam, kde jsou dnes. Zda bylo jejich úsilí úspěšné, nám pravděpodobně napoví několik příštích měsíců a další období.

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

18. 03. 2024

„Zelené akcie“ doplácejí na vysoké úrokové sazby

Zelené akcie čelí zvýšenému tlaku už od chvíle, kdy se po příchodu vakcín proti covidu zotavily komodity a následně vzrostla inflace na nejvyšší úroveň od 70. let. Letošní rok jim měl přinést úlevu. Na jeho počátku promítal trh do cen očekávaný značný pokles sazeb (počítalo se, že Fed […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

08. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *