Sobota 31. července. Svátek má Ignác.

Kdo jezdí málo, platí málo. A navíc může svoje autopojištění u Allianz platit měsíčně

Počet ujetých kilometrů se u Allianz pojišťovny stal klíčovým parametrem, podle kterého se klientům určuje cena jejich autopojištění. Allianz navíc do autopojištění vnesla podobný systém, na který jsou klienti zvyklí například u placení za elektřinu nebo plyn. Nejdříve zaplatí měsíční zálohy, a poté dojde k vyúčtování spotřebované hodnoty.

„Po roce a půl a sto čtyřiceti tisících nových klientech můžeme konstatovat, že jsme se vydali správnou cestou. Naše revoluční autopojištění je unikátní produkt pro motoristy, kteří za volantem netráví tolik času. Proč by tito lidé měli na pojistném platit tolik, co řidiči, jež najezdí několikanásobně více kilometrů. A nejsou v tom žádné skryté háčky. Jednoduše – kdo jezdí málo, platí málo,“ říká předseda představenstva Allianz pojišťovny Jakub Strnad.

Důležitějším parametrem než bydliště klienta nebo údaje o voze je tak počet kilometrů, které motorista za rok se svým vozem najede. Čím méně kilometrů klient najezdí, tím méně času tráví na silnici a vystavuje se riziku nehody, a tím pak méně platí.

„Naší snahou je být vůči klientům maximálně fér. Proto si motoristé, kteří jezdí minimálně a v minulosti nebourali, zaslouží minimální cenu pojištění. Statistiky ukazují, že zhruba šedesát procent českých řidičů osobních automobilů najezdí do patnácti tisíc kilometrů ročně. Pro tuto skupinu motoristů je náš produkt určitě zajímavý,“ doplňuje Jakub Strnad.

Nejnižší tarifní pásmo začíná na pěti tisících kilometrech. Podle průzkumů pojišťovny Allianz se do něj vejde až čtvrtina českých motoristů. Další pásma stoupají až do hodnoty 25 tisíc. Novinkou od loňského roku je zvýhodnění pro řidiče, kteří najedou nad 25 tisíc. Horní hranice zde končí a Allianz již nerozlišuje, zda motorista najede 26 nebo například 50 tisíc kilometrů.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.