Neděle 18. dubna. Svátek má Valérie.

Jak mít pojištění až o polovinu levnější

Pojištění 25.02.2015 | 10:20 0 Komentářů

Online srovnávání umožňuje lidem získat přehled o konkrétních nabídkách pojišťoven. Dnes je již zcela běžné sjednat si online rychle a jednoduše celou řadu pojištění, je tak možné výrazně ušetřit na pojistném nejen u pojištění automobilu. Na konkrétních příkladech z praxe, které uvidíte níže, je patrné, že lze ušetřit i více než 50 %. (Tisková zpráva: ePojištění.cz)

Největší úspora bývá na povinném ručení

Nejvíce lze v praxi ušetřit na povinném ručení. „Většinou vychází pro daného klienta s konkrétním vozem nejlépe vždy jedna nebo dvě pojišťovny, a klient má tedy malou šanci, že u první pojišťovny, na kterou se obrátí, mu nabídnou nejlepší podmínky. Klient by samozřejmě mohl obejít více pojišťoven a udělat si své vlastní srovnání, ale nejlepší možností je porovnat nabídky přehledně online,“ uvádí David Holý, marketingový ředitel ePojisteni.cz s tím, že při sjednání online získává klient ihned nejen nejlepší cenu, ale i okamžitě platné pojištění, protože zelenou kartu dostane obratem do emailu. ePojisteni.cz navíc ke každému povinnému ručení nabízí poukaz pro nákup na Mall.cz v hodnotě 100 Kč. „Lidé si často sjednají povinné ručení a pak mu několik let nevěnují pozornost. Je ale běžné, že jim jejich pojišťovna každoročně cenu o něco zvedne a po třech letech klient mnohdy zjistí, že možná úspora při online srovnání cen už dosahuje i 50 %,“ dodává David Holý.

Úspora na povinném ručení i více než 50 %

Konkrétní příklady v následující tabulce ukazují, jak se dá na pojištění ušetřit díky jednoduchému online srovnání prostřednictvím ePojisteni.cz. Klienti získávají kromě finanční úspory navíc jako bonus od ePojisteni.cz i pojištění právní ochrany.

Za povinné ručení pro Opel Astra 1.6 platil Jan u nejmenované pojišťovny částku 5291 Kč. Při porovnání pojišťoven získal Jan nejvýhodnější nabídku od pojišťovny ČPP za cenu 2714 Kč a k tomu navíc pojištění právní ochrany jako bonus od ePojisteni.cz. Jan ušetřil za 10 minut 2477 Kč a nebude muset řešit papírování, když ho někdo nabourá.

Za povinné ručení pro Seat Cordoba 1.4 platil Ladislav u nejmenované pojišťovny částku 3000 Kč s limitem krytí 35mil./35mil. Při porovnání pojišťoven získal Ladislav nejvýhodnější nabídku od pojišťovny Slavia za cenu 1711 Kč s limitem krytí 100mil./100mil. s rozšířenými asistenčními službami, pojištěním pokut Kryštof a pojištěním právní ochrany jako bonus od ePojisteni.cz.

Za povinné ručení pro Opel Corsa 1.2 platil Miloslav u nejmenované pojišťovny částku 3000 Kč. Při porovnání pojišťoven získal Miloslav nejvýhodnější nabídku od pojišťovny Slavia za cenu 1378 Kč a navíc asistenční služby s bonusem od ePojisteni.cz ve formě pojištění právní ochrany.

Zdroj: ePojisteni.cz

Havarijní pojištění si můžete každoročně o něco zlevnit

U havarijního pojištění se cena pojištění stanovuje podle aktuální ceny vozidla, přičemž se přihlíží k jeho stáří a míře opotřebení. Je zřejmé, že hodnota automobilu v čase klesá a každý rok je tedy nižší. Správně by mělo být nižší i pojistné. Samotné pojišťovny však většinou zlevnění nenabídnou. Pojistná částka je pak postupně vyšší než hodnota vozidla, což znamená, že dochází k takzvanému přepojištění a lidé platí za havarijní pojištění zbytečně moc. Je proto vhodné pravidelně aktualizovat pojistnou smlouvu. Každoroční přepočet klientovi zajistí, že nebude platit zbytečně navíc.

Cestovní pojištění klidně i v den odjezdu

U cestovního pojištění mohou klienti rovněž ušetřit zajímavé peníze. Online kalkulačka navíc umožňuje sjednat pojištění na poslední chvíli během pár minut a s okamžitou platností. „Lidé mohou na cestovním pojištění ušetřit, protože z našich produktů si je možné vybrat variantu kryjící přesně ta rizika, která klienty zajímají, a nemusejí tím pádem platit za něco, co nechtějí,“ upozorňuje Veronika Hanušová, manažerka pojistných produktů ePojisteni.cz. „Rychlým online srovnáním mohou klienti získat cestovní pojištění výrazně levněji, než je jim nabízeno například při nákupu dovolené. Takové nabídky často bývají zbytečně drahé a obsahují různá připojištění, která klient nutně nepotřebuje,“ dodává Veronika Hanušová.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.