CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

19. 10. 2017

0 komentářů

Generali chatuje se svými klienty a přidává další možnost v podobě Facebook messengeru

 

Rychlost, anonymita a především snadná dostupnost jsou důvody, proč klienti při komunikaci s Generali pojišťovnou volí chat. Od jeho spuštění na webu v roce 2015 se ukázalo, že jde o formu, kterou klienti a zájemci o pojištění hojně a především opakovaně využívají. “Za letošních devět měsíců jsme odbavili více než 22 tisíc chatů, což představuje 117 online rozhovorů denně,” říká Irena Sulovská, manažerka Klientského centra Generali.

Loading



 


Jako první pojišťovna v Česku jsme na začátku října spustili možnost chatování také přes Facebook messenger. V našem uvažování je instant messaging jednoznačně trend, který chceme do budoucna podporovat. Výhledově tak plánujeme do naší komunikační platformy připojovat i další oblíbené aplikace, jako jsou WhatsApp nebo Viber,” upřesňuje Pavel Mužík, manažer online týmu Generali.

není chat jako chat

Tým, který se chatování v Generali věnuje, aktuálně čítá 17 operátorů, z nichž 4 jsou na tuto formu komunikace “garantovaní”. “Každý kolega se dokáže věnovat i více chatům najednou, nicméně preferujeme odbavování jedné komunikace s klientem. Průměrný online rozhovor přitom trvá kolem 9 minut,” upřesňuje Irena Sulovská. Klienti mají navíc možnost si chat nechat zaslat na e-mail nebo si ho uložit do svého zařízení.

 

Každý chat je přitom originálem. Ve více než polovině případů se klienti ptají na obecné věci spojené s pojištěním vozidel nebo cestovním a životním pojištěním. Zbývající dotazy se týkají konkrétních pojistných smluv. “Z našich zkušeností vyplývá, že lidé jsou v rámci chatování mnohem více sdílnější a ztrácejí zbytečný ostych. Využívají navíc možnosti, že svůj dotaz vyřídí
v pohodě i třeba cestou do práce, aniž by museli vytáčet telefonní číslo a čekat na spojení s operátorem,”
vysvětluje Irena Sulovská.

lidé se dokáží odvázat

Chatování s sebou samozřejmě nese i celou řadu kuriózních momentů, které jsou více či méně úsměvné. Výjimkou nejsou případy, kdy klienti zvou chatující kolegyně z Klientského centra na kávu, rande nebo přicházejí dokonce i nabídky k sňatku. Chat využívají také děti při vypracování domácích úkolů, kdy mnohdy prosí o pomoc s některými maličkostmi.

REKLAMA

Když se lidé odváží, může to mít kvůli anonymitě chatu i negativní rozměr v podobě ostřejších výrazů. S tím si ale profesionálové, kteří se chatu v Klientském centru věnují, dokáží poradit

Tisková zpráva Generali

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

fintech - technologie - internet

Amazon, Facebook a Alphabet vs. Fed a váhání jménem Libra

Společnosti Amazon, Facebook a Alphabet/Google už nenesou přívlastek „technologické“, přestože jejich DNA je čistě technologická. Aktuálně však ani jedna ze jmenovaných společností není součástí technologického sektoru indexu S&P 500.

Text: Roman Koděra

25. 07. 2019

Peníze - graf - čas - stopky - eura - bankovky a mince

Fond-show: Generali Prémiový dynamický fond

Generali Prémiový dynamický fond je profilový fond se značně flexibilním přístupem ke správě, nízkou nákladovostí TER a měnovým zajištěním do korun. Má krátkou historii pro serióznější porovnání s konkurencí, ale výsledky zatím nejsou špatné.  

Text: Jan Traxler

09. 05. 2018

alternativní investice

Fond-show: Generali Fond zlatý

Dnes si představíme jeden český fond s velmi specifickým zaměřením. Má špatné historické výsledky a je poplatkově předražený. Přesto má investorům co nabídnout a hodí se jako doplněk do dynamičtějších portfolií.

Text: Jan Traxler

03. 10. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *