CZK/€ 25.090 -0,22%

CZK/$ 23.448 -0,02%

CZK/£ 29.338 -0,27%

CZK/CHF 25.714 +0,09%

27. 10. 2020

0 komentářů

Subjekty:

Direct je druhá klientsky nejpřívětivější pojišťovna roku 2020

 

Direct pojišťovna uspěla v Ceně Hospodářských novin, je druhou klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovnou roku 2020. Obhájila tak druhé místo z minulého roku. Kromě toho má navíc i třetí místo v žebříčku nejlepších neživotních pojišťoven.

Loading



 

Direct pojišťovna je posedlá klienty, to znamená, že klient je vždy na prvním místě. Že to není jen prázdná fráze dokazuje nejen rostoucí počet lidí, kteří dali pojišťovně důvěru, ale i druhé místo v Ceně Hospodářských novin v kategorii Nejpřívětivější neživotní pojišťovna, kterou získala 27. října. „Dodávání výjimečných klientských zážitků je jedním z důvodů, proč Direct vzniknul a proč ho dále rozvíjíme. Máme radost, že se naše práce setkává s pozitivním ohlasem klientů i odborníků na trhu. Důvěřuje nám víc než 350 000 klientů, a to je pro nás obrovský závazek do budoucna,“ říká předseda představenstva pojišťovny Pavel Řehák.

Obhájené druhé místo

Ve stejné kategorii se Direct pojišťovna umístila i loni, kdy ji odborníci zařadili také na druhé místo. „Je vidět, že náš přístup je cesta správným směrem. U všeho, co děláme, se zaměřujeme na klienty a stále vymýšlíme, jak jim pojištění více přiblížit, aby to pro ně nebylo jen nutné zlo,“ podotýká mluvčí Directu Nela Maťašeje.

Kromě toho Direct uspěl i v další kategorii – Nejlepší neživotní pojišťovna, kde získal třetí místo.

REKLAMA

Analýza dat i testování

Odborníci v kategorii Nejpřívětivější pojišťovna hodnotí firmy z pohledu klienta. Zaměřují se na výši pojistného, poskytované produkty a služby, dostupnost a komunikaci s klientem. Roli hraje i počet poboček, kterých Direct nemá tolik, protože je u něj možné vše vyřešit online nebo po telefonu.

Kromě analýzy dat výzkumníci provádí i testy, například v podobě zkušebního zákazníka, který danou banku či pojišťovnu osloví. Do hodnocení se pak promítá třeba to, jak rychle daná instituce vyřídila telefonický hovor či jak byla při komunikaci vstřícná a profesionální.

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *