27. 10. 2020
Subjekty:
Direct je druhá klientsky nejpřívětivější pojišťovna roku 2020
Direct pojišťovna uspěla v Ceně Hospodářských novin, je druhou klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovnou roku 2020. Obhájila tak druhé místo z minulého roku. Kromě toho má navíc i třetí místo v žebříčku nejlepších neživotních pojišťoven.
Direct pojišťovna je posedlá klienty, to znamená, že klient je vždy na prvním místě. Že to není jen prázdná fráze dokazuje nejen rostoucí počet lidí, kteří dali pojišťovně důvěru, ale i druhé místo v Ceně Hospodářských novin v kategorii Nejpřívětivější neživotní pojišťovna, kterou získala 27. října. „Dodávání výjimečných klientských zážitků je jedním z důvodů, proč Direct vzniknul a proč ho dále rozvíjíme. Máme radost, že se naše práce setkává s pozitivním ohlasem klientů i odborníků na trhu. Důvěřuje nám víc než 350 000 klientů, a to je pro nás obrovský závazek do budoucna,“ říká předseda představenstva pojišťovny Pavel Řehák.
Obhájené druhé místo
Ve stejné kategorii se Direct pojišťovna umístila i loni, kdy ji odborníci zařadili také na druhé místo. „Je vidět, že náš přístup je cesta správným směrem. U všeho, co děláme, se zaměřujeme na klienty a stále vymýšlíme, jak jim pojištění více přiblížit, aby to pro ně nebylo jen nutné zlo,“ podotýká mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Kromě toho Direct uspěl i v další kategorii – Nejlepší neživotní pojišťovna, kde získal třetí místo.
REKLAMA
Analýza dat i testování
Odborníci v kategorii Nejpřívětivější pojišťovna hodnotí firmy z pohledu klienta. Zaměřují se na výši pojistného, poskytované produkty a služby, dostupnost a komunikaci s klientem. Roli hraje i počet poboček, kterých Direct nemá tolik, protože je u něj možné vše vyřešit online nebo po telefonu.
Kromě analýzy dat výzkumníci provádí i testy, například v podobě zkušebního zákazníka, který danou banku či pojišťovnu osloví. Do hodnocení se pak promítá třeba to, jak rychle daná instituce vyřídila telefonický hovor či jak byla při komunikaci vstřícná a profesionální.