29. 03. 2019
Co přidává a co ubírá kyslík českým e-shopům?
oXyShop ve spolupráci s Acomware organizuje velký národní průzkum mezi českými e-shopy, jehož cílem je přinést informace, jak internetové obchody hodnotí rok 2018, co očekávají od roku 2019 a jak vidí budoucnost české e-commerce.
Na velikosti nezáleží
Provozovatelé internetových obchodů se zajímají, jak se loni dařilo jiným e-shopům, s jakými problémy se potýkají, jaký způsob dopravy nebo platby nejčastěji využívají jejich zákazníci a co plánují v blízké budoucnosti. Proto jsme se rozhodli zorganizovat velký národní průzkum mezi českými e-shopy, abychom takové informace mohli účastníkům českého e-commerce trhu přinést. Čím více e-shopů se do průzkumu zapojí, tím lépe budou jeho výsledky odrážet skutečný obraz české e-commerce. Průzkum je určen pro velké, střední i malé e-shopy.
Štěpán Mrázek, výkonný ředitel oXyShopu k průzkumu uvádí: „oXyShop již více než 14 let na konkrétních projektech dokazuje, že patří ke špičce mezi českými dodavateli pro e-commerce. Naše řešení pomáhají klientům k úspěchu a inspirují ostatní. Každý den se potkáváme s klienty, odborníky, dalšími lidmi a vyměňujeme si navzájem zajímavé a inspirativní informace a zkušenosti. Rozmanitost názorů nás všechny posouvá dál. A právě proto jsme se rozhodli uskutečnit tento průzkum mezi českými e-shopy, abychom i vám mohli následně přinést zjištěné informace jak e-shopy hodnotí rok 2018, co očekávají od roku 2019 a jak vidí budoucnost české e-commerce. Předem děkujeme za váš zájem a účast v průzkumu.“
REKLAMA
Buďme hrdí na českou e-commerce!
„E-commerce patří mezi ta odvětví českého hospodářství, na které můžeme být právem hrdí. Česká e-commerce v posledních letech vzkvétá. Tržby většiny provozovatelů online obchodů i tvůrců e-shopů rostou exponenciálně. Služby se zkvalitňují. Na trhu neustále vzniká nová konkurence, a přitom postupně dochází i ke konsolidaci trhu. Ale česká e-commerce není jen o České republice. České e-shopy úspěšně prodávají i do jiných evropských zemí a některé dokonce do celého světa. Lze však pozorovat, že ani zahraniční konkurence nespí a po českém trhu pomalu pokukuje. Proto jsou vlastně české e-shopy a čeští tvůrci e-shopů víceméně na jedné lodi,“ říká Štěpán Mrázek.
Základní informace k průzkumu
REKLAMA
Průzkum probíhá od 29. 3. 2019 do 15. 4. 2019. Prezentace a veškeré výstupy v rámci tohoto průzkumu budou anonymní, aby žádný z respondentů nemusel mít obavu o případné zneužití poskytnutých informací. Sběr odpovědí respondentů v rámci tohoto průzkumu není anonymní, aby mohla být zjišťovaná data validována. Neanonymní data bude zpracovávat organizátor průzkumu. Partneři průzkumu budou mít přístup pouze k anonymním datům. Účastníci průzkumu mají jako bonus možnost získat na vyžádání kompletní anonymní data od organizátora průzkumu.
Tisková zpráva oXyShop