CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

20. 01. 2015

1 komentář

Subjekty:

Allianz vstoupila do roku 2015 s novým portálem, který zrychluje a usnadňuje likvidaci škod motoristů

 


 

Systém CebiCom slouží k nasměrování klienta ke smluvnímu certifikovanému servisu, vytvoření dokumentace škody na vozidle, její kompletaci a dále sleduje jednotlivá stádia opravy a likvidace škodní události v režimu on-line. Řada automatických kontrolních mechanismů zabezpečuje dodržení všech základních parametrů smluvní spolupráce mezi pojišťovnou a servisem. Zejména jde o vysokou kvalitu prováděné opravy za dodržení všech výrobcem předepsaných pracovních technologií. 

Po vyřízení pojistné události zákazníci získávají podrobný kontrolní list, jehož součástí je kompletní fotodokumentace a kalkulace opravy škody. Ten umožňuje prokázat, že vzniklá škoda na automobilu byla zcela opravena při dodržení všech bezpečnostních a kvalitativních hledisek.

„Portál CebiCom nám nejen snižuje chybovost a časové nároky na vyřízení případu, ale slouží i jako kontrolní nástroj celého procesu likvidace pojistné události. Systém on-line výměny dat efektivně nahrazuje dosud používanou mailovou a telefonickou komunikaci mezi našimi likvidátory a smluvními servisy,“ říká Tomáš Klofát, ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny.

„Novinku už nyní využívají smluvní partneři Allianz pojišťovny – téměř všechny jejich autosklo servisy, již více než polovina tzv. neautorizovaných smluvních servisů a postupně se zapojují i autorizované servisy ŠKODA AUTO spolupracující s touto pojišťovnou,“ řekl Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia. „Během roku 2015 očekáváme, že na náš systém bude napojeno dalších 500 servisů. Zároveň probíhají jednání o využívání portálu CebiCom s dalšími významnými pojišťovnami,“ doplnil Martin Pajer. 

Společnost Cebia je známa především z oblasti prověřování a zabezpečování vozidel. Podílí se také na řadě projektů pro pojišťovny, leasingové společnosti a importéry automobilů.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Rozhovor: Pojišťovna má vyřešit problém, ne jen zaplatit škodu

Skutečnou hrozbou pro pojišťovny nejsou klimatické změny ani technologické firmy, které by si rády ukrojily díl trhu, ale to, jak rychle se dokáží pojišťovny přizpůsobit změnám a nepodcenit žádný aspekt, který na ně může dopadnout. V rozhovoru to uvedl prezident České asociace pojišťoven Martin Diviš.

Text: Redakce

24. 04. 2024

Kalkulačka pro výpočet orientační pojistné hodnoty – snížení rizika podpojištění

V roce 2023 Česká asociace pojišťoven (ČAP) představila nový standard pro výpočet pojistné hodnoty nemovitostí, zaměřený především na rodinné domy. Cílem tohoto standardu je minimalizovat riziko podpojištění. V rámci tohoto úsilí byla vytvořena kalkulačka pro orientační hodnotu pojistného, dostupná na webových stránkách ČAP. Tato kalkulačka umožňuje zadat […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

27. 03. 2024

Jaké sankce hrozí při nedodržení povinností v rámci daňového přiznání?

Stále platí, že nejvíc lidí podává přiznání k dani z příjmu fyzických osob až poslední týden v březnu. Proto Finanční správa od pondělí 25. března do úterý 2. dubna letos prodlužuje úřední hodiny podatelen všech finančních úřadů. Finanční úřady budou otevřené od 8 do 17 hodin. Neplatí to však pro […]

Text: Redakce

Foto: Shutterstock

26. 03. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Legová Dagmar

    2 září, 2015

    Vážení nevím,čím zrychlujete vaší likvidaci,když se ve vaší pojištovně neustále ztrácejí doklady zaslané klienty a tím oddalujete plnění škiody.Takový nepořádek jsem jěště v této pojištovně před lety nezažila.Nikdo neví,co má dělat a jak jednat.Vše se předává od jednoho zaměstnance ke druhému a každý má pravidla jiná dle toho jak je anebo není zaškolen.Částky za pojištění máte poměrně dosti vysoké a plnění ubohé.Stavíte snad nové pracoviště??Měli byste se zaměřit na výběr pracovníků.Klientům nezbývá nic než si zvolít jinou pojišťovnu neb vše předat právníkům

    Odpovědět