Čtvrtek 15. dubna. Svátek má Anastázie.

Allianz vstoupila do roku 2015 s novým portálem, který zrychluje a usnadňuje likvidaci škod motoristů

Allianz pojišťovna začala se svojí sítí smluvních servisů jako první na našem trhu používat nový portál CebiCom společnosti Cebia, který zrychluje, usnadňuje a zpřehledňuje komunikaci servisů s pojišťovnami při řešení pojistných událostí na vozidlech. Portál nahrazuje dosavadní složité a náročné vyřizování škod a umožňuje rychlé přenášení dat mezi pojistitelem a smluvním servisem v průběhu celého procesu likvidace škodní události, resp. opravy vozidla. 

Systém CebiCom slouží k nasměrování klienta ke smluvnímu certifikovanému servisu, vytvoření dokumentace škody na vozidle, její kompletaci a dále sleduje jednotlivá stádia opravy a likvidace škodní události v režimu on-line. Řada automatických kontrolních mechanismů zabezpečuje dodržení všech základních parametrů smluvní spolupráce mezi pojišťovnou a servisem. Zejména jde o vysokou kvalitu prováděné opravy za dodržení všech výrobcem předepsaných pracovních technologií. 

Po vyřízení pojistné události zákazníci získávají podrobný kontrolní list, jehož součástí je kompletní fotodokumentace a kalkulace opravy škody. Ten umožňuje prokázat, že vzniklá škoda na automobilu byla zcela opravena při dodržení všech bezpečnostních a kvalitativních hledisek.

„Portál CebiCom nám nejen snižuje chybovost a časové nároky na vyřízení případu, ale slouží i jako kontrolní nástroj celého procesu likvidace pojistné události. Systém on-line výměny dat efektivně nahrazuje dosud používanou mailovou a telefonickou komunikaci mezi našimi likvidátory a smluvními servisy,“ říká Tomáš Klofát, ředitel úseku likvidace Allianz pojišťovny.

„Novinku už nyní využívají smluvní partneři Allianz pojišťovny – téměř všechny jejich autosklo servisy, již více než polovina tzv. neautorizovaných smluvních servisů a postupně se zapojují i autorizované servisy ŠKODA AUTO spolupracující s touto pojišťovnou,“ řekl Martin Pajer, ředitel společnosti Cebia. „Během roku 2015 očekáváme, že na náš systém bude napojeno dalších 500 servisů. Zároveň probíhají jednání o využívání portálu CebiCom s dalšími významnými pojišťovnami,“ doplnil Martin Pajer. 

Společnost Cebia je známa především z oblasti prověřování a zabezpečování vozidel. Podílí se také na řadě projektů pro pojišťovny, leasingové společnosti a importéry automobilů.

Jeden komentář: “Allianz vstoupila do roku 2015 s novým portálem, který zrychluje a usnadňuje likvidaci škod motoristů”

  1. Legová Dagmar napsal:

    Vážení nevím,čím zrychlujete vaší likvidaci,když se ve vaší pojištovně neustále ztrácejí doklady zaslané klienty a tím oddalujete plnění škiody.Takový nepořádek jsem jěště v této pojištovně před lety nezažila.Nikdo neví,co má dělat a jak jednat.Vše se předává od jednoho zaměstnance ke druhému a každý má pravidla jiná dle toho jak je anebo není zaškolen.Částky za pojištění máte poměrně dosti vysoké a plnění ubohé.Stavíte snad nové pracoviště??Měli byste se zaměřit na výběr pracovníků.Klientům nezbývá nic než si zvolít jinou pojišťovnu neb vše předat právníkům

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.