10. 02. 2015
Subjekty:
Allianz má na internetu nové autopojištění, které během několika minut motoristům nabídne z tisícovky možností. Výsledný produkt si sestaví sami.
„Internetové pojištění iAuto dokáže pojistit osobní vůz stejně jako autobus nebo jiný dopravní prostředek a majitel takového vozidla bude platit výhradně za to, co potřebuje,“ říká ředitel Market Managementu Allianz pojišťovny Pavel Martynek. Touto cestou si během chvíle mohou pojistit svůj vůz jak běžní motoristé, tak i ti, kteří jej používají k práci, například majitelé taxi, autoškoly, kurýrní služby atd. „A pokud se nevyskytují na silnici celoročně, snadno si vyberou jenom své vymezené období,“ dodává Martynek.
Jestliže ještě před několika lety byly na trhu pojistky ve stylu „Ber, nebo nech být“, nové iAuto Allianz je sestrojené přesně opačně, neboť klade důraz na motoristovu individualitu a nejlépe jej charakterizuje označení „pojištění hrou“. Výsledkem proto není jedna částka, ale několik variant, které si zájemce o autopojištění může přepnout buď do grafu, nebo do tabulky.
A jestliže i přesto bude chtít zodpovědět jakýkoliv dotaz, napíše jej i s časem, ve kterém bude u telefonu a operátor Call Centra mu pak sám zavolá.
Internet je pro Allianz pojišťovnu důležitým doplňkovým prodejním kanálem a na jeho rozvoj klade velký důraz.