Středa 22. září. Svátek má Darina.

„Osobním bankéřům věříme, reklamě ne,“ shodly se malé firmy

Banky 16.02.2012 | 12:55 0 Komentářů

Podle průzkumu ČSOB se malé firmy obracejí spíše na osobní bankéře, než aby důvěřovaly reklamním spotům v televizi. Důležitá je také pro ně rychlost a jednoduchost při vyřizování administrativních záležitostí při vyřizování úvěru. To je dokonce důležitejší než úrokové sazby u úvěru.

„Přestože počet úvěrů v minulém roce v ČSOB vzrostl dvojnásobně, firmy všeobecně mnohem víc než dřív investují do podnikání vlastní zdroje,“ říká Roman Kracík, ředitel útvaru Řízení pobočkové sítě SME ČSOB. „Firmy si však půjčují menší částky než dříve, což je nepochybný vliv obav z dopadů finanční krize,“ doplňuje Roman Kracík.

Nejméně firmy zajímají informace z reklamy či letáku. Ani doporučení od známých příliš nezabírají. Ohled na ně bere jen 13 procent firem. „Vysvětlení je nasnadě. Čerpání úvěru představuje pro firmy významný krok, který je zavazuje na několik let, a proto potřebují více informací,“ dodává Kracík.

Zdroj: Tisková zpráva ČSOB

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.