Pátek 24. září. Svátek má Jaromír.

Slavia pojišťovna má novou marketingovou ředitelku

Pojištění 08.08.2013 | 12:18 3 Komentářů

Novou obchodní a marketingovou ředitelkou Slavia pojišťovny se stala Martina Traganová.

Martina Traganová ve Slavia pojišťovně doposud zastávala pozici ředitelky Divize pojištění průmyslu a obchodu a ve společnosti působí čtvrtým rokem. „Oblast obchodu pocítí maximální důraz na dostupnost služby, optimalizaci pojistných produktů, kvalitu pojistného kmene a dlouhodobě vyrovnaného hospodářského výsledku. Naší ambicí je přicházet na trh s ještě kvalitnějšími produkty, nabízet inovativní řešení, na míru šité služby a špičkový klientský servis,“ uvedla Martina Traganová.

Zdroj: Tisková zpráva Slavia pojišťovny

3 komentáře: “Slavia pojišťovna má novou marketingovou ředitelku”

  1. El napsal:

    Slavii skutečně nedoporučuji!

    Moje auto bylo nabouráno klientkou této pojištovny. Oprava trvala týden, ovšem auto bylo v servisu zbytečně dalších 6 týdnů. Šlo o malou škodu cca 10 tisíc.

    Já i autoservis jsme tam volali prakticky obden. Na linku se dá opravdu těžko dovolat, vždy čekáte a za to samozřejmě platíte. Pojišťovna nás neustále zásobovala neskutečnými výmluvami. První týden neřešili mou pojistnou událost vůbec. Reakcí na můj údiv nad touto skutečností bylo sdělení, že nemohou najít papíry, které jim tam poslal autoservis. Ať zavolám do autoservisu, ať jim zavolají, kde papíry jsou. To autoservis udělal obratem, ovšem úplně stejný scénář se opakoval ještě třikrát!

    Přestože eventuelně všechny dokumenty nakonec našli, můj případ se nikam neposunul. Znovu jsem volala do pojišťovny, která teprve na můj dotaz, co se děje s mým případem, zjistila, že už vlastně všechny dokumenty mají. A tak je tedy teď pošlou likvidátorovi, což by se nestalo bez mé pobídky.

    Po dalších deseti dnech bez odezvy mi bylo sděleno, že mi nemůžou ohledně případu poskytnout žádné informace, protože případ je u likvidátora. A na toho nemůžu dostat telefonický kontakt. Pouze emailovou adresu. Na email, který jsem mu poslala neodpověděl nikdy.

    Při dalším ( opravdu netuší kolikátém) telefonátu s pojišťovnou je mi sděleno, že likvidátor má patnáct dnů na to, případ uzavřít. To se tedy stalo šestnáctý den a za stále se navyšujího se účtu za telefon se dozvídám, že případ jde do účtárny. Na šampaňské je ovšem stále brzy. Trvalo to dalších deset dní, než pojištovna fakturu skutečne uhradila. Skoro měsíc po její splatnosti.

    Stěžovat si není kam, na jakéhokoliv nadřízeného vás na lince odmítají přepojit.
    Nutno ještě podotknout, že šlo o firmní automobil, takže naší firmě 6 týdnů vznikala škoda. Stejně tak autoservisu, kde auto zabíralo 6 týdnů místo.

    Co dodat…Nepodporujte, prosím, toto parazitující chování a nic si u Slavie nepojištujte!

    • Tjrchckdncf hcxjdiedmxjoe napsal:

      Jo jo, to je tak, když se u povinného ručení při jeho výběru řídí klient jen cenou…
      Já jsem pojištěn u Allianz a mám pro to jednoduchý důvod: když už svojí vlastní vinou někomu třetímu způsobím dopravní nehodu a dostanu ho tak do komplikací, tak má tuto mnou zaviněnou škodu vyřešenou co nejrychleji a nejseriózněji a u finančně silného partnera, což Allianz bezesporu je.

    • Angel napsal:

      Když už jste auto potřeboval k výdělku, tak Vám z poviného ručení proplatí i náhradní automobil. To pak peníze proplácí velmi rychle aby náhodou nemuseli platit půjčovné ani o den déle.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.