CZK/€ 25.165 +0,04%

CZK/$ 23.481 +0,05%

CZK/£ 29.375 +0,05%

CZK/CHF 25.729 +0,16%

08. 08. 2013

3 komentáře

Slavia pojišťovna má novou marketingovou ředitelku

 


 

Martina Traganová ve Slavia pojišťovně doposud zastávala pozici ředitelky Divize pojištění průmyslu a obchodu a ve společnosti působí čtvrtým rokem. „Oblast obchodu pocítí maximální důraz na dostupnost služby, optimalizaci pojistných produktů, kvalitu pojistného kmene a dlouhodobě vyrovnaného hospodářského výsledku. Naší ambicí je přicházet na trh s ještě kvalitnějšími produkty, nabízet inovativní řešení, na míru šité služby a špičkový klientský servis,“ uvedla Martina Traganová.

Zdroj: Tisková zpráva Slavia pojišťovny

Loading

Vstoupit do diskuze 3 komentáře

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

8D: Týmové řešení problémů jako investice

Nejefektivnější programy snižování nákladů nutně nezačínají úmyslem náklady snižovat. Zlepšování procesů každopádně znamená finanční prospěch. Čím více je snižování nákladů ignorováno, tím větší jsou nakonec úspory, zaznívá v jedné z knih věnovaných neustálému zlepšování produktů a procesů. Jedná se o potírání plýtvání a škrty čehokoli, co nepřidává hodnotu, […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

02. 10. 2023

Ladislav Bělina: Pojistěte si pouze riziko, které vám reálně hrozí

Jaké trendy můžeme čekat v oblasti povinného ručení? Kdy se vyplatí havarijní pojištění? Vzroste cena povinného ručení v letošním roce? Slavia pojišťovna sice není cenovým tvůrcem na trhu autopojištění, vedoucí divize autopojištění Ladislav Bělina je přesto přesvědčen, že cena pozvolna poroste.

Text: Jana Zámečníková

23. 01. 2018

Ladislav Bělina: Jezdíte bez nehody? Povinné ručení se může i tak prodražit

Přestože náklady na pojistná plnění rostou, ceny povinného ručení zatím rostou jen mírně. Jak a kdy ovlivní rostoucí náklady pojišťoven ceny povinného ručení? Jaké limity pojištění zvolit pro dostatečnou ochranu při způsobené nehodě? Na otázky odpovídal Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.

Text: Jana Zámečníková

15. 12. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • El

    12 prosince, 2013

    Slavii skutečně nedoporučuji!

    Moje auto bylo nabouráno klientkou této pojištovny. Oprava trvala týden, ovšem auto bylo v servisu zbytečně dalších 6 týdnů. Šlo o malou škodu cca 10 tisíc.

    Já i autoservis jsme tam volali prakticky obden. Na linku se dá opravdu těžko dovolat, vždy čekáte a za to samozřejmě platíte. Pojišťovna nás neustále zásobovala neskutečnými výmluvami. První týden neřešili mou pojistnou událost vůbec. Reakcí na můj údiv nad touto skutečností bylo sdělení, že nemohou najít papíry, které jim tam poslal autoservis. Ať zavolám do autoservisu, ať jim zavolají, kde papíry jsou. To autoservis udělal obratem, ovšem úplně stejný scénář se opakoval ještě třikrát!

    Přestože eventuelně všechny dokumenty nakonec našli, můj případ se nikam neposunul. Znovu jsem volala do pojišťovny, která teprve na můj dotaz, co se děje s mým případem, zjistila, že už vlastně všechny dokumenty mají. A tak je tedy teď pošlou likvidátorovi, což by se nestalo bez mé pobídky.

    Po dalších deseti dnech bez odezvy mi bylo sděleno, že mi nemůžou ohledně případu poskytnout žádné informace, protože případ je u likvidátora. A na toho nemůžu dostat telefonický kontakt. Pouze emailovou adresu. Na email, který jsem mu poslala neodpověděl nikdy.

    Při dalším ( opravdu netuší kolikátém) telefonátu s pojišťovnou je mi sděleno, že likvidátor má patnáct dnů na to, případ uzavřít. To se tedy stalo šestnáctý den a za stále se navyšujího se účtu za telefon se dozvídám, že případ jde do účtárny. Na šampaňské je ovšem stále brzy. Trvalo to dalších deset dní, než pojištovna fakturu skutečne uhradila. Skoro měsíc po její splatnosti.

    Stěžovat si není kam, na jakéhokoliv nadřízeného vás na lince odmítají přepojit.
    Nutno ještě podotknout, že šlo o firmní automobil, takže naší firmě 6 týdnů vznikala škoda. Stejně tak autoservisu, kde auto zabíralo 6 týdnů místo.

    Co dodat…Nepodporujte, prosím, toto parazitující chování a nic si u Slavie nepojištujte!

    Odpovědět

  • Tjrchckdncf hcxjdiedmxjoe

    12 prosince, 2013

    Jo jo, to je tak, když se u povinného ručení při jeho výběru řídí klient jen cenou…
    Já jsem pojištěn u Allianz a mám pro to jednoduchý důvod: když už svojí vlastní vinou někomu třetímu způsobím dopravní nehodu a dostanu ho tak do komplikací, tak má tuto mnou zaviněnou škodu vyřešenou co nejrychleji a nejseriózněji a u finančně silného partnera, což Allianz bezesporu je.

    Odpovědět

  • Angel

    12 prosince, 2013

    Když už jste auto potřeboval k výdělku, tak Vám z poviného ručení proplatí i náhradní automobil. To pak peníze proplácí velmi rychle aby náhodou nemuseli platit půjčovné ani o den déle.

    Odpovědět