Čtvrtek 23. září. Svátek má Berta.

Internetové bankovnictví prodává. Hlavně úvěry

Banky 21.02.2014 | 11:45 0 Komentářů

Internetové bankovnictví se stává významným distribučním kanálem. Česká spořitelna touto cestou prodala úvěry v objemu přes 1,1 mld. Kč.

U prodejů se objevují dva trendy. Jednak roste počet klientů, kteří vše řeší online bez návštěvy pobočky. Na druhé straně roste i počet klientů, kteří např. na webu či v internetovém bankovnictví o produkt požádají a v momentě jeho schválení vyrazí na pobočku, kde se ještě poradí o nastavení produktu a podepíší smlouvu,říká David Lorenc, ředitel úseku přímé bankovnictví České spořitelny.

Jen v loňském roce prodala Česká spořitelna přes internetové bankovnictví úvěry v objemu přes 1,1 mld. Kč, což představuje 64% meziroční nárůst. Největší zájem měli o kontokorentní úvěry, ale také navyšovali úvěrové limity jak kontokorentních úvěrů, tak kreditních karet.

Zdroj: Tisková zpráva ČS

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.