Úterý 26. května. Svátek má Filip.

Frontu v obchodě si lidé vybírají podle obsahu košíku ostatních

Investice 22.01.2013 | 15:09 0 Komentářů

Určitě jste se s tím někdy setkali. Stojíte v obchodě před pokladnami a říkáte si do jaké fronty by bylo z hlediska časové úspory nejvýhodnější si stoupnout. Podle průzkumu společnosti MasterCard, který realizovala agentura INCOMA GfK na konci loňského roku, 62 % dotázaných si frontu vybírá podle obsahu nákupních košíků ve frontě před nimi, 21 % si zvolí tu frontu, kde stojí nejméně lidí, a 9 % lidí hledá nejzručnější či nejrychlejší pokladní. 

Nejčastější odpovědí na otázku, jak by respondenti urychlili obsluhu u pokladen, lidé nejčastěji odpovídali, že by měl být větší počet otevřených pokladen (45 %). „Více otevřených pokladen nebo zavedení express pokladen by sice obsluhu urychlilo, nicméně daleko ekonomičtější a stejně efektivní je využívání nových technologií, jako jsou například bezkontaktní platby PayPass. Transakce pomocí technologie PayPass trvá méně než pět sekund a už se rozšířila do několika tisícovek českých obchodů,” říká Tereza Janková, marketingová ředitelka MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Zdroj: Tisková zpráva MasterCard

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.