CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

28. 11. 2011

44 komentářů

Fincentrum je opět jedinou finančně-poradenskou společností v žebříčku 100 nejlepších firem v ČR

 


 

Opětovné umístění skupiny Fincentrum v prestižním žebříčku nejlepších firem v České republice je důkazem rostoucího významu oboru finančního poradenství. Cílem soutěže Českých 100 nejlepších je nalézt, vybrat, zviditelnit a ocenit české firmy, které dosahují vynikajících anebo pozitivně pozoruhodných výsledků.

Skupina Fincentrum je dlouhodobě přední finančně-poradenskou společností na českém a slovenském trhu. Ačkoli jsou aktuální podmínky na českém trhu pro finanční poradce skutečnou výzvou, očekává Fincentrum i v letošním roce dynamický růst obratu, jehož výše by měla překročit jednu miliardu korun.

Loading

Vstoupit do diskuze 44 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Karel Šulc - Fincentrum

Karel Šulc: Ve strategiích ETF Constellation nabídneme aktivně řízené jednorázové i pravidelné investice

Divize Fincentrum bude rozvíjet investiční poradenství. V rámci této změny nabídne nejprve jednorázové, ale následně i pravidelné investice prostřednictvím strategií ETF Constellation, využívajících investiční signály BlackRock. Co změna přinese pro klienty i pro jejich poradce? Odpovídá Karel Šulc, místopředseda představenstva společnosti Fincentrum & Swiss Life Select a.s.

Text: Petr Zámečník

17. 09. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • neznaboh

    29 listopadu, 2011

    Přijde mi zajímavé jak se Fincentrum holedbá že je JEDINOU finančně-poradenskou firmou v žebříčku nejlepších 100 firem v ČR.

    Ze svých zdrojů vím, že například i vrchní představitel OVB pan Knapp si byl na pražském hradě ve španělském sále převzít ocenění za umístění OVB v žebříčku nejlepších 100 firem.

    Informace poskytované na tomto webu mi začínají čím dál více připadat dosti zavádějící…

    Odpovědět

  • bývalý ovb, kamarád Jarky

    29 listopadu, 2011

    Výsledky jsou jasné, nešiř bludy

    http://www.comenius.cz/ceskych-100-nejlepsich/aktualni-rocnik/vysledkova-listina.htm

    OVB tam nikde není. Někdy je lepší si ověřit informace co šíří drsný Justin. Ha ha, vlastně je to lepší vždycky!

    Odpovědět

  • Bc. Zdeněk Belza, OŘ FCTR

    30 listopadu, 2011

    Jestli ono to nebude tím, že FCTR je v klasickém celkové žebříčku (a to již podruhé), a OVB se nyní umístilo v dopňkové kategori za dynamický růst…

    Další komentáře jsou zbytečné, zasvěcení pochopí 😉

    Odpovědět

  • Neporadce

    30 listopadu, 2011

    Každopádně, ani jedno ocenění nevypovídá nic o kvalitě poradenství, takže je to pouze jen další argument pro poradce, jak neznalému klientovi vnutit „výhodné“ IŽP za 2-3 tis./měs.

    Odpovědět

  • Compliance

    30 listopadu, 2011

    Jestli to bude tím, to nevím …. snad. Chtělo by to znát kriteria výběru a kritéria umístění v žebříčku. Obrat, zisk, kvalitu PR … etc. Každopádně silně pochybuji, že by se zde akcentovala kvalita poskytovaných služeb. Byl bych moc vděčný redakci pokud by o tom něco zajimavého napsala. Za zvážení však stojí položit si jednoduchou otázku: když OVB dynamicky roste tak bude asi stále o maličko mohutnější než fincentrum …. kdo tomu žebříčku má pak rozumět 🙂 :).

    Odpovědět

  • Trychtýř

    30 listopadu, 2011

    Kdo ví na čem OVB letos rostlo, tak raději mlčí.

    Odpovědět

  • Compliance

    30 listopadu, 2011

    Mně je úplně jedno na čem OVB či kterákoliv jiná obdobná firma rostla. To ať řeší někdo kompetentnější, pokud tedy je k řešení vůbec co. Jen jsem si tak nějak spočítal, na základě internetově dostupných informací, že OVB je trošku větší než fincentrum. Mýlím se snad?

    Odpovědět

  • Ex OVB

    1 prosince, 2011

    Ano, je to tak. Fincentrum pred 3 lety bylo tretinove oproti OVB, a stále je obratove trochu mensí. Zhruba o 10-15%.
    Na druhou stranu má Fincentrum cca petinu poradcu, takze je to jako porovnávat České dráhy a Student Agency 😉

    Odpovědět

  • Compliance

    1 prosince, 2011

    Ale vždyť já nic neporovnávám. Když je něco menší, tak je to prostě menší a neuděláte s tím vůbec nic 🙁 . Snad jen více pracovat! Před třemi roky? To byl nějaký významný mezník v životě OVB, Fincentra nebo ve Vašem osobním? Proč všichni toužíte být úplně největší a v žebříčcích co nejvýše? To něco vypovídá o kvalitě Vašich služeb pro klienty?

    Odpovědět

  • peníze

    30 listopadu, 2011

    co řešíte. žádná skutečná kritéria nejsou. v těchto případech je to jen o penězích a dohodě. o čem jiném by to mělo být?

    Odpovědět

  • Compliance

    29 listopadu, 2011

    Určitě je třeba Fincentru blahopřát. Na druhou stranu, SAZKA byla také dlouho jedinou sázkovou firmou v tomto žebříčku :). Takže to tak neprožívejte vážení „poradci“. A možná by to mohl být dobrý námět pro pana Zámečníka na článeček. Nominace, výběr etc.

    Odpovědět

  • Compliance

    30 listopadu, 2011

    Tak už jsem doma! Přečetl jsem si na stránkách Comenia, že cit.: „Systém vyhodnocení a stanovení pořadí „ČESKÝCH 100 NEJLEPŠÍCH” v maximální míře využívá konkrétní znalosti širokého okruhu vybraných odborníků. Nominace by proto měly vycházet z osobních znalostí, zážitků, či zkušeností z období posledních dvanácti měsíců, získaných jak při profesionální činnosti (to především), tak i ze soukromých kontaktů s nejrůznějšími hospodářskými subjekty“. Jak prosté, Watsone. Pan Stuchlík má prostě lepší kontakty a zážitky než pan Knapp! 🙂 🙂 🙂

    Odpovědět

  • Compliance

    30 listopadu, 2011

    Neřeším nic. Jen jsem kulantněji napsal to samé co Vy. Tak proč to řešíte :)?

    Odpovědět

  • GST

    2 prosince, 2011

    Tak to tezko, FCTR je jedina poradenska spolecnost v TOP 100. Na prazskem hrade jsem byla take, ale ze by Knapp pro neco sel? 😉 to nee..

    Odpovědět

  • blondyna

    12 prosince, 2011

    Az tam najdes nejakou jinou,tak dej vedet
    http://www.comenius.cz/ceskych-100-nejlepsich/aktualni-rocnik/vysledkova-listina.htm

    Odpovědět

  • GST od Molnara

    2 prosince, 2011

    Nema smysl se tu dohadovat, ja byla v OVB 4 roky a dnes jsem stastna, ze mohu byt ve FCTR! Diky Stando! A jen z vlastni zkusenosti rikam, ze kdo nema srdce na to, hnusne klienty okradat, tak v OVB se neudrzi!

    Odpovědět

  • taky OVBák

    3 prosince, 2011

    Míšo (?), byl bych rád, kdybys nešířila bludy o OVB. Po 4 letech sama moc dobře víš, že neni OVB jako OVB. Tak nekaž jméno nám z jiných – poctivých struktur. Co dělá Molnár a spol. se ví, ale jinde se ČP nebombí vůbec :-). Díky

    Odpovědět

  • JV

    3 prosince, 2011

    Pokud \“se to ví\“ a jste z poctivé struktury tak jsou jen tři možnosti:
    Něco s tím aktivně děláte (což jak víme je v OVB utopie viz zloděj Štork)

    Jste na odchodu z kýble hnoje.

    Jste bezpáteřní trubka co je pro ní čest a poctivost jen prázdná sláma a to ještě jen když se to hodí.

    Z reakce vylučuji druhou možnost a o první se nikdo nesnaží tedy?

    Odpovědět

  • taky OVBák

    4 prosince, 2011

    V první řadě by tohle měla řešit ČP, protože je to její průser a bohužel tihle chytráci od Zoubka toho zneužili. Další věc je, že každá podezřelá smlouva jde na ČNB a když to posvětí ona, tak co víc s tim může centrála udělat, když to klient podepíše? Bojujeme proti tomu neustále, stížnosti na konkrétní lidi, dopisy klientů na centrálu, atd. Co víc dělat? To, že odejdu z OVB jinam ten trh přeci nezmění a zvenku se dá proti tomu bojovat ještě hůř! A proč bych odcházel „z tohohle kýble hnoje“, když mě to funguje a dělám to fér pro klienta? Já jsem FP těch klientů, ne OVB. Přeci neznamená, že kdo pracuje pod hlavičkou OVB, je bezpáteřní trubka, nebo ano? Dost zvláštní názor!

    Odpovědět

  • JV

    4 prosince, 2011

    Ale já se tu SS pokoušel změnit zevnitř, nemělo smysl odcházet jinam, já byl v bojových jednotkách, žádná zvěrstva jako Osvětim jen elitní armáda…

    Úplně stejné, a ano jste bezpateřní trubka. Mnohem víše je u mne někdo kdo si neuvědomuje že to je problém neb nezná, ale kdo zná a zůstává v kýblu hnoje je…
    P.S. Co by centrála asi tak mohla dělat? Otázka spíš je, co chce dělat a centrála OVB chce jen BJ a je jedno jak (jedině snad že by někdo strategicky vyhodnotil, že by to mohlo snížit jiné BJ pak je nějaká skromná akce možná)

    Odpovědět

  • Compliance

    4 prosince, 2011

    Poněkud přehnané přirovnání pane JV. S některými věcmi by se mělo jako se šafránem.Jinak hrozí devalvace a návrat. A názor „taky OVBaka“ je mně docela sympatický, gordický uzel se dá rozetnout (bez fatálních následků) mečem jen v mýtech. Místní centrála žádné společnosti se zahraničním vlastníkem s tím nic dělat nemůže, zejména když vlastníkovi klesá v historických zemích obrat (viz. Frankfurter borse). A co vlastně ten pan Zoubek, a jeho boys and girls, tak ošklivého dělá?

    Odpovědět

  • taky OVBák

    4 prosince, 2011

    Vážený pane JV, je vidět, že vás nikdo nenaučil slušné komunikaci, a proto nemá cenu s vámi dále diskutovat. Jenže potom kvůli takovým jako jste vy klesá kredit finančního poradenství, protože co uvidí klient, když sem vleze? Akorát bandu tupců, kteří se přou o to, kdo to dělá líp a sám si udělá názor na to, kdo je vlastně finanční poradce. Proč neuznat, že jsou ti poctiví a ti nepoctiví (napříč celým trhem), s čímž my tady nic neuděláme a neukončit tuhle nejapnou diskuzi, která navíc nemá řešení?
    A propos, stejně se obávám, že tu bojujou proti sobě lidi, kteří jsou na stejné lodi a ty „bezpáteřní trubky“ si zrovna někde vesele bouchaj investička 🙂

    Odpovědět

  • JV

    5 prosince, 2011

    Hluboký omyl, až si poposkočíte bude to bolet. Vy jste pouze ta trubka, ty co si bouchají investička (a to už dnes v lepším případě) jsou zloději (štork). Upřímně, pokud sem a kamkoliv jinam vleze klient jedině dobře, protože pak možná začne ty papíry, co mu předkládá ten hodný pán co mu strčil nohu do dveří, číst a alespoň elementárně počítat. Dokud bude v tomto oboru působit většina toho co teď (eticky vadní lidé, „profesionálové“ co si odskočili od soustruhu) tak je to sice možná smutné, ale je třeba křičet byť se to nemusí líbít.
    P.S. rozesmála mne neslušná komunikace – od anonyma reagujícího na pravdivé přirovnání situace sice silné, ale v historických souvislostech překvapivě podobné (wafen ss by se bez okolků dali srovnat třeba s britskými comandos až na ten jediný a maličký detail a to je přesně ta analogie, kdy byli součastí organizace, jež měla i vnitřního nepřítele…)

    Odpovědět

  • Compliance

    6 prosince, 2011

    Klidně porovnávejte v historických souvislostech koho chcete, ale nepleťte jablka s hruškami :).

    Odpovědět

  • Radek

    6 prosince, 2011

    Občas se těmito diskusemi dost bavím. Například mi přijde kouzelný názor, že každý OVBák je špatný… dokud nepřejde do FCTR :-D.

    Sám jsem poznal dobré poradce i tam, kde je jiní nechtějí vidět. Dokonce znám jednoho i ze ZFP.

    Odpovědět

  • JV

    6 prosince, 2011

    Nepadlo zde že každý OVBák je špatný a už vůbec ne o tom, že by měl přecházet k Fctr. Jistě se i v megažumpě jako je ZFP nebo snad v Kapitolu najdou dobří poradci, to že se počítají na prstech nešikovného truhláře je věc jiná.
    O tom řeč ale není. Jde o fakt, kdy si údajně dobrý poradce uvědomí, že v okolí je něco špatně a následný postoj k dané situaci…

    Odpovědět

  • OVB P-sever

    3 prosince, 2011

    V OVB je hodně spolupracovníků co dělají svou práci poctivě. Jméno nám kazí nezletilí machři z ředitelství „M.Z.“, kteří klidně okradou investičkem svoji babičku. Narážíme na takové klienty každý den, vedení bohužel zajímají jenom jednotky. K čemu je ale výkon pro storna a žaloby? OVB NENÍ JEN ŠTORK A ZOUBEK!!!!!!

    Odpovědět

  • byvaly/a GST

    3 prosince, 2011

    Souhlasim, ale je tezke pracovat kvalitne a podctive tam, kde to neumoznuje vedeni… OVB je z vetsi casti bohuzel Zoubi-nic proti, Martine. Bohuzel se ostatni reditele poddavaji, se svymi slozenkami ale ani nemohou jinak.. Je to smutne, kdyz se boji jit proti.. Spousta reditelu bojkotuje i akce.. Proc? Proc se boji? .. OVBaci, drzte se.. Asi.. A nebo bojujte a priznejte si pravdu. Porada koncici slovy: tak a ted nahodte usmevy a pojdte se usmivat na nase Rka a delat, ze nam chodi milion.. Ano, chodi dost, ale storna plus slozenky jsou v souctu vyssi…!

    Odpovědět

  • LEF

    25 března, 2013

    Dobrý den, mohla bych se prosím od vás dozvědět něco více o tech „nezletilých machrech“? Můj syn, je mu 17,5 – láká ho nějaký kamarád, který pro OVB už dělá a taky je nezletilý. Mně se to nezdá. To přeci není v souladu s právem nebo ano?

    Odpovědět

  • neporadce

    25 března, 2013

    Dobrý den, tak za prvé je to nelegální a pak se připravte, že Vás navštíví s Vaším synem nagelovaný frajer v obleku a vysvětlí Vám, že nutně v rodině potřebujete spořící pojistky, kterými mimo jiné pomůžete synovi k rozjezdu kariéry a podobný plky …

    Odpovědět

  • Compliance

    3 prosince, 2011

    Takže čtyři roky jste to srdce měla, pátý rok už ne! Co se stalo, že jste prozřela? Navštívila jste nějaké poutní místo nebo jste byla u zpovědi? Vlastně už vím, nějaký sv. Stanislav. Doufám, že jste se alespoň šla omluvit těm okradeným klientům. Jen dost dobře nedokážu pochopit, že tak slušná firma jako Fincentrum bere takové „čísla“ jako jste Vy, dámo!

    Odpovědět

  • byvaly/a GSt

    5 prosince, 2011

    No, tak nastesti mam za ty 4roky svedomi uplne ciste. Za prve jsem odesel/a za pet dvanact a za vedeni Slezaku to bylo o poradenstvi.. Za druhe, neprodal/a bych nic, co bych sama nekoupila. Takze asi tak. A souhlasim s tim, ze jsou dobri a spatni. A je kazdeho volba, kde chteji pusobit a pro koho chteji pracovat. That’s all.

    Odpovědět

  • Compliance

    6 prosince, 2011

    Z Vašeho prvního příspěvku ale vyplývalo něco jiného, paní GST (bývalá). Teď tomu rozumím lépe: za „Slezáků“ se pracovalo kvalitně a pak se něco stalo a někdo (Zoubek?) Vás nutil pracovat méně kvalitně. Vám se to nelíbilo a šla jste jinam. Z toho všeho mně vyplývá, že tu máme kvalitní OVB a méně kvalitní OVB. Fincentrum je kvalitní všude stejně? :). P.S. za tu „Dámu“ se omlouvám :).

    Odpovědět

  • byvaly/a GST

    11 prosince, 2011

    Ted jste to pochopil spravne. Jsem proste rad/a, kde jsem ted a ze jsem tuto nelehkou branzi nemusel/a opustit. P.S. Damu odpoustim-v pohode, jsem normalni clovek. Jinak a co delate btw. Vy??

    Odpovědět

  • Compliance

    13 prosince, 2011

    To je dobře, že jste ráda, snad budete i za čtyři roky :).Pokud nebudete, kam dál? Co dělám? Na těchto stránkách se královsky bavím!

    Odpovědět

  • bývalý/á GST

    13 prosince, 2011

    No, jsem si jista, jelikož systém FCTR je velmi centralizovaný, neškolí nás žádný začátečníci, ale lektoři. A centrála toto dost hlídá.. Zajímalo mě spíš čím se živíš, než to, co je Tvá zábava.. za tohle asi placený nejsi 😀

    Odpovědět

  • Compliance

    14 prosince, 2011

    Ach, jo… Míra centralizace rozhodně není mírou kvality. Centralizovaně lze dělat i pěkné lotrovinky. S dobrými lektory navíc?!? To už může mít grády! A hlídá to přece každá centrála :(. Každopádně, jistota je důležitá věc :).

    Odpovědět

  • Byvaly/a GST

    3 prosince, 2011

    Nikdo nehani OVB, to zvladate sami, ale nechapu, proc se schovavat za ProfiFP atd.. Ale kazdy ma svou sanci. Ja byl/a taky modry/a.. Newer more.. 🙂

    Odpovědět

  • Compliance

    3 prosince, 2011

    A jaký je v tom prosím rozdíl, být modrý(á) nebo červený(á)? To jako, že když změníte barvu tak zároveň změníte charakter? Když jste modrý(á) tak „boucháte“ investička jak pan Molnár či Zoubek káže a když už jste pak červený(á) tak „boucháte“ co? Nějak mně to hlava nebere. prosím o vysvětlení.

    Odpovědět

  • byvaly/a GST

    3 prosince, 2011

    Mas pravdu, je to o charakteru, jen u cervenych si muzu ten charakter zachovat… Tot rozdil.. Staci takto?

    Odpovědět

  • byvaly/a GST

    3 prosince, 2011

    Mas pravdu, je to o charakteru, jen u cervenych si muzu ten charakter zachovat… Tot rozdil.. Staci takto?

    Odpovědět

  • byvaly/a GST

    3 prosince, 2011

    Mas pravdu, je to o charakteru, jen u cervenych si muzu ten charakter zachovat… Btw. rika se tomu poradenstvi, ale s tim to uz v OVB nemelo bohuzel moc spolecnehoTot rozdil.. Staci takto?

    Odpovědět

  • Compliance

    4 prosince, 2011

    A kdo to poradenství u vašich klientů dělal? Vy osobně nebo jste se nechala někým zastupovat? Je to vždy až trapně stejné: V tom OVB jsem byl(a) nucena dělat něco co nemělo s poradenstvím nic společného, pár let jsem to vydržel(a), pak prozřel(a), a teď ve Fincentru už budu jenom hodný(á) kluk(holka) 🙂 :).

    Odpovědět

  • ...

    4 prosince, 2011

    Ne OVB, ale Zoubkovo struktura! OVB je jen značka stejně jako Fincentrum, vše ostatní je o lidech, tak na co tyhle žabomyší války? Všude jsou zlatokopové i ti, co dělaj férové poradenství. Tenhle věčný hnůj, co se tady hází, kazí jméno celému oboru a pak je jedno, jestli jste FTCR, BC nebo OVB. Ničemu se tím nepomůže!!!

    Odpovědět