„Obdrželi jsme zpracování od jednoho uchazeče, v tuto chvíli komise nabídku vyhodnocuje,“ říká Linda Paterová z Generálního finančního ředitelství, které má on-line sledování účtenek na starosti.
Může to být i tím, že finanční správa klade příliš přísná kritéria na vybíraného komunikačního stratéga. Zájemci museli prokázat, že v posledních třech letech dělali kampaň v televizi, rozhlase, novinách, na internetu i venkovních plochách. Kdo nemá zkušenost se všemi pěti médii, nemohl se vůbec přihlásit.
Přitom třeba s billboardy podle všeho berní úřad ve své kampani vůbec nepočítá. „Nemáme za tímto účelem pronajaté ani zakoupené žádné billboardové plochy,“ dodává Paterová a nemluví se o nich ani v zadání tendru.
Zato se plánuje vzdělávací pořad do televize, televizní a rozhlasové reklamní spoty a inzeráty, které budou zvlášť cílit na podnikatele a zvlášť na jejich zákazníky. Jak berní správa uvádí v zadání, počítá se s „racionálními i emotivními argumenty“.
Pokud se úřadu bude nabídka jediného uchazeče líbit, zhruba měsíc od podpisu smlouvy se agitace spustí. V tom má mimochodem Babiš štěstí, že před pár měsíci začala platit novela, díky níž není potřeba tendr rušit, pokud je v něm jen jeden zájemce.
Zdroj : Ihned.cz
REKLAMA