„Dělit distribuční kanály na tradiční a digitální je dle mého názoru již přežitý pohled. Na distribuci bychom měli nahlížet jako na ekosystém, jehož cílem je klienta edukovat, splnit jeho potřeby a v maximální možné míře také splnit jeho preference na variabilitu interakce a vzájemnou propojenost. AXA tak spuštěním prvního multikanálového produktu vykročila tím správným směrem,“ říká Michael Pupala, ředitel útvaru řízení strategických partnerství a digitalizace.
Úrazové pojištění 5 PLUS lze sjednat on-line pouze s občanským průkazem a platební kartou za 5 minut. „Hlavním účelem úrazového pojištění je ulehčení období po úrazu a poskytnutí prostředků na uhrazení co nejkvalitnějšího medicínského zákroku. Kvalitní úrazové pojištění totiž zajistí finanční pomoc celé rodině ve chvíli, kdy vážnější úraz jejího člena způsobí dlouhodobější výpadek pravidelného příjmu,“ shrnuje výhody Daniela Barnová, produktová specialistka.
Zdroj : Tisková zpráva AXA