Pátek 30. července. Svátek má Bořivoj.

Air Bank čelí klamavé reklamě

11.07.2017 | 13:23 1 Komentář

Trvale výhodné podmínky se službou TOP 3 garance zrušila svým klientům Air Bank po pěti letech působení, protože tyto podmínky dle banky pozbyly smyslu.

Kvůli dlouhodobému poklesu úrokových sazeb u všech bank se sazba TOP 3 garance postupně snížila z 2,5 procenta na 0,3 procenta a tím ztratila smysl. Proto jsme se ji rozhodli zrušit a pokračovat jen v nabídce mnohem vyššího bonusového úročení ve výši jednoho procenta pro klienty, kteří zaplatí kartou alespoň pětkrát měsíčně v libovolné výši,“ uvedl mluvčí Air Bank Vladimír Komjati.

Opačného názoru je ale rada pro rozhlasové vysílání, která na podnět jednoho z klientů označila celou reklamní kampaň se slibem, že úrok bude „napořád“ a „vždy“ mezi třemi nejvyššími na trhu, jako klamavou reklamu.

Případem se zabývala i Česká bankovní asociace. Její etický výbor podání sice projednal, ale mediální vyjádření ČBA odmítla s tím, že „jednání s dotčenou bankou nebyla ukončena“. V e-mailu zaslaném klientovi, jenž stížnost podal, však asociace potvrzuje, že reklama Air Bank odporuje jejímu etickému kodexu.

Zdroj: iHNed.cz

Jeden komentář: “Air Bank čelí klamavé reklamě”

  1. Josef Novák napsal:

    Text rozhodnutí rady pro reklamu můžete vidět na http://airbankmuzetejimitradi.blogspot.cz/2017/05/5-rada-pro-reklamu-vysledky.html.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.