CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

Lidé z Partners jdou do SIRIUS Finance. Chtějí 400 poradců a obrat 300 mil. Kč

 

Vladislava Cisarzová, Karel Maroušek, Michal Oppl a Vít Mikolášek míří z Partners Financial Services do SIRIUS Finance. Do 12 měsíců chtějí vyrůst na 400 poradců a dosáhnout provizního obratu 300 mil. Kč.

Loading



 

Lákadlem pro finanční poradce, aby vstoupili do společnosti SIRIUS Finance, má být akciový program. „Naší zásadou je, že lidé, kteří firmu tvoří, ji také ve stejném poměru vlastní. Až se na trhu plně etablujeme, budou poradci a manažeři vlastnit v SIRIUS Finance 65 % akcií,“ uvedla Vladislava Cisarzová, generální ředitelka SIRIUS Finance. V současnosti 100 % akcií drží původní zakladatelé a čtveřice leaderů odcházejících z Partners.

SIRIUS Finance založil v roce 2016 Adolf Červinka a Jiří Kruntorád z GEPARD Finance. S účinností k 3. říjnu 2018 předali řídící pozice příchozím z Partners. Vladislava Cisarzová se stala generální ředitelkou a předsedkyní představenstva, Vít Mikolášek zastává funkci místopředsedy představenstva a Petr Chmelař je třetím členem představenstva. V dozorčí radě zasedl jako předseda jeden z původních zakladatelů Adolf Červinka a doplnil ho místopředseda Michal Oppl a jako člen Karel Maroušek.

Společnost SIRIUS Finance je registrovaná u České národní banky jako investiční zprostředkovatel, pojišťovací agent a vázaný zástupce dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu. „Firma chce také těžit z úzké spolupráce s renomovanou hypoteční makléřskou firmou GEPARD Finance,“ uvádí tisková zpráva společnosti a pokračuje: „Obě společnosti nyní plánují využívat co možná nejvíce synergických efektů a navzájem se podporovat v dalším růstu.

Zprávy o počtu finančních poradců odcházejících z Partners do společnosti SIRIUS Finance se liší. Některé zprávy hovořily až o 200 poradcích, ovšem Petr Borkovec, zakladatel a generální ředitel Partners, v polovině září hovořil o 48 obdržených výpovědí.

REKLAMA

Tip: Chystá se velký odchod z Partners

U České národní banky má SIRIUS Finance k 9. říjnu 2018 registrováno 44 vázaných zástupců dle zákona o podnikání na kapitálovém trhu a 47 podřízených pojišťovacích zprostředkovatelů pro pojistného agenta. Navíc řada z těchto lidí pracovala ve společnosti již dříve a nepřišla s aktuální vlnou odchodů z Partners. Na druhou stranu změnu společnosti a přeregistraci není možné uskutečnit ze dne na den.

Plány má SIRIUS Finance velké. Do 12 měsíců chtějí dosáhnout provizního obratu ve výši 300 mil. Kč a spolupracovat se 400 finančními poradci. „Základní vstupenkou do firmy budou morálka a osobní etika. Férovost nebude v SIRIUS Finance jen líbivým marketingovým nástrojem, ale půjde o nedotknutelné pravidlo, jehož dodržování bude striktně vyžadováno,“ říká Vladislava Cisarzová.

„Zásadní je nový styl fungování při zajišťování kvalitní služby spočívající v přesně stanovených rolích, náplních práce a kompetencích v řadách poradců. Ti budou pracovat v týmech s jasnou úlohou tak, že se každý bude věnovat vždy konkrétní části portfolia či služby, ve které je odborníkem,“ doplňuje tisková zpráva společnosti.

S proklientským přístupem „finanční poradenství JINAK“ vznikla již společnost Partners v roce 2008. Nyní z Partners odchází významné osobnosti s touhou dělat „finanční poradenství ještě jinak“. Do jaké míry se bude přístup a výsledky práce s klientem skutečně lišit od zavedené praxe, ukáže až čas.

Loading

Vstoupit do diskuze 138 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Vlaďka Cisarzová - genreální ředitelka Sirius Finance

Vlaďka Cisarzová: Hlavním lákadlem pro poradce je akciový program

Finančně poradenská společnost Sirius Finance chce do konce příštího roku mít 400 poradců. „Na trhu není firma, která by měla v rámci akciového programu připravené, že až 65 % firmy budou vlastnit lidi, kteří ji tvoří,“ říká k akciovému programu Vlaďka Cisarzová, generální ředitelka Sirius Finance.

Text: Petr Zámečník

21. 11. 2018

Petr Borkovec - Partners Financial Services

Chystá se velký odchod z Partners

Finančně poradenskou společnost Partners v současné době zasahuje odchod významných struktur. Se společností se loučí zemská ředitelství Michala Oppla a Karla Marouška, následovat je mohou i další. Kam míří a jaké budou dopady na Partners?

Text: Petr Zámečník

24. 09. 2018


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: Radek Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Vit

    10 října, 2018

    Tak tomu se říká z bláta do louže. Stádo ovcí se nechá stříhat dále, jen pod jinou značkou. Již třetí vstup do stejné řeky,,,

    Odpovědět

  • 10 října, 2018

    Partners: Finanční poradenství jinak…
    SIRIUS Finance: Finanční poradenství ještě jinak…
    Za dalších 10 let, firma XYZ (po odchodu ze SIRIUS Finance): Finanční poradenství ještě úplně jinak…

    Odpovědět

  • Vasek

    10 října, 2018

    Takže u vás je to úplně nejvíc nejlepší?

    Odpovědět

  • Vit

    12 října, 2018

    Nejvíc nejlepší to mají poradci, kteří nepracují v MLM a neživí bandu tlučhubů.

    Odpovědět

  • TakyInsider

    11 listopadu, 2018

    Vít i většina ostatních diskutujících patří do onoho „bojovně sebevědomého“ typu,který ví všechno nejlíp. Většinou to i dělají nejlíp. Tito lidé se prostě mezi sebou nedohodnou, to je zcela nemožné.
    Nikoho z nich ani nenapadne, že realita je od jejich názoru diametrálně odlišná a to, co jim připadá jako skvělé, může jinému připadat jako hloupé nebo nepoužitelné. Platí to jak pro zastánce poolů tak MLM. Představa, že by jiní lidé měli vlastní rozum a názor? Nesmysl, pokud teda to není stejný názor jako jejich…

    Odpovědět

  • chcesemiblejt

    10 října, 2018

    Teda, to muselo dát příšernou práci. Přitom taková blbost, co? 😂😂😂

    Odpovědět

  • pepe

    10 října, 2018

    Na odchodu z Partners jsou i další poradci, kteří zamíří jinam… (rozplynou se někde po trhu). Co jim před pár lety nevadilo, to už dnes konečně ano a více si prý všímají, jak je vedení nervózní, neférové, služby se soustředí na hlavních pár pojišťoven / chystá se vlastní pojišťovna atd.
    Po prvním náznaku jim údajně byly zablokovány nějaké provize, obávají se ukončení přístupů do systému apod.
    Tedy obdoba přesunu OVB => Partners.
    Bohužel zjišťují i to, že většinu těch super exkluzivních produktů nemůžou po odchodu spravovat… TFUJ!

    Odpovědět

  • Anonym

    10 října, 2018

    Bez vypovězení mandátní smlouvy jen tak ukončit přístup nelze. Náhle vypovězení mandátní smlouvy ze strany centrály je při jejím závažném porušení. Náznak není závažné porušení. Provize také nelze jen tak zablokovat.
    Kdyby šly produkty po odchodu spravovat, tak by nebyly exkluzivní, ne? Pokud některé jdou, tak je to spíše o dobré vůli.
    Obě společnosti jsou mi volné, ale jestli ten váš komentář není spíše takové plácnutí…

    Odpovědět

  • Anonym

    12 října, 2018

    Mandátní smlouvu může vedení vypovědět kdykoliv a než dorazí poštou, odpojí přístup do systému a zároveň lze zadržet provize.

    Odpovědět

  • Anonym

    12 října, 2018

    Výpověď nemusí mít důvod…

    Odpovědět

  • Insider

    11 října, 2018

    Petr Borkovec by Vám řekl, že to není pravda (v reakci na větu: Na odchodu z Partners jsou i další poradci, kteří zamíří jinam…).

    Odpovědět

  • TakyInsider

    11 listopadu, 2018

    Je možné že jsou. Ale pokud ano, tak to zatím pečlivě tají…

    Odpovědět

  • Karel

    10 října, 2018

    Tak tu o Karkulce je všeobecně známa…ta o 300 mio ještě ne…inu uvidíme.. 😀

    Odpovědět

  • 11 října, 2018

    Paní Cisarzová v článku uvádí, že „základní vstupenkou do firmy (Sirius) budou morálka a osobní etika. Férovost nebude v SIRIUS Finance jen líbivým marketingovým nástrojem“, což vyznívá, jako by se právě těchto věcí odcházejícím poradcům v Partners nedostávalo. Co je ještě zajímavé, je datum založení Sirius Finance v r. 2016, což opět budí dojem či zdání, že se na myšlence odchodu z Partners pracuje už zpětně 2 roky. Jestli Petra Borkovce poplácávali po ramenou a tahali za nos 2 roky v kuse, tak je to minimálně pěkný herecký výkon, ale mohu se pochopitelně mýlit.

    Odpovědět

  • takyjá

    12 října, 2018

    Mýlíte se, když firma SIRIUS FINANCE vznikala, neměli s tím exPartners nic společného. Takhle se to dělá normálně – když se chce někdo odněkud trhnout, buďto koupí nějakou již existující firmu, nebo do ní finančně vstoupí.
    Konec konců – Partners vznikli úplně stejným způsobem 🙂

    Odpovědět

  • Expfs

    12 října, 2018

    V tomto případě to tak ale nebylo. S novou společností po startu úzce spolupracovala dříve vyhozená černá ovce (rozumněj někdo, kdo má veřejně jiný názor než vedení Partners a nebojí se o tom mluvit) senior ředitel Petr Chmelař, a pravděpodobně i další ředitel Sáva Střelec, který dal výpověď později. Noví expartners přicházejí výrazně později, již do rozjetého vlaku. Pouze již existující společnost a lidi za ní stojící vyhodnotili jako nejlepší možnou volbu.

    Odpovědět

  • Michal

    12 října, 2018

    no, s těmi hodnotami, etikou a osobní morálkou to tak horké nebude, když nás paní kapitánka Cisarzová náborovala, přetahovala a pomlouvala Partners ještě v době, kdy byla členkou představenstva Partners a obchodní ředitelkou. Asi má jiný názor na pojmy „jednání s péčí řádného hospodáře“, „v nejlepší zájmu společnosti, kde je statutárem“ či „zachování mlčenlivosti“ nebo nechápe povinnosti člena statutárního orgánu společnosti. Asi toto je ta správná vstupenka s vysokou osobní morálkou. 🙂

    Odpovědět

  • Expfs

    12 října, 2018

    Kam mé právní vzdělání sahá, tak pomluva by to mohla čistě teoretický být v případě, když by to nebyla pravda. Což ale není tento případ…

    Odpovědět

  • Jan

    11 října, 2018

    Ten Burda teda jede. První se šuškalo o strategickém partnerství z CONSEQem a nyní přetáhne obrovskou část poradenské sítě. To ho ve spořitelně dobře proškolili.

    Odpovědět

  • Radek

    11 října, 2018

    Burda s tím nemá nic společného, naopak byl pěkně nas…, když se dozvěděl, že mají stejné jméno jako jeho společnost Sirius Investments. Doporučuji 🙂

    Odpovědět

  • Radek

    11 října, 2018

    Ještě odkaz: facebook .com/Investujeme.cz/posts/10156923295637259 (systém mi ho nechce přijmout… tak je potřeba vymazat mezeru)

    Odpovědět

  • Petr

    12 října, 2018

    Tak já osobně po zkušenostech s Partners se jen divím, jak taková společnost může dodnes fungovat, dodnes mám u nich v řešení stížnost a čekám na odškodnění a jednání příšerné. Když to řeknu úplně normálně falšování podpisů, prodej IŽP na spoření, fondy předplacené na desítky let dopředu jsou naprostý standart a šmejdský prodej ,praktiky jak na akcích pro seniory také. Pri řešení stížností to dopadlo tak, že jejich slavný ombudsman musel být dvakrát upomenut na dobu řešení a potom místo řešení se chtěl scházet po hospodách v Praze, což jednak nechápu proč bych měl jako poškozený jezdit do Prahy a proč se scházet v těch nejsmradlavějších putikách. Etická komise mě vytáhla do Brna, kde se mi akorát snažili vysvětlit, že je divné si stěžovat, že falšování podpisů je naprosto v mém zájmu a že tomu nerozumím, žádný papír jsem nedostal, žádná škoda nezaplacena, cesta do Brna nezaplacena, přitom nikdo z té komise u sebe neměl ani reklamační řád, ani etický kodex, tudíž jako kdyby nic neproběhlo… Následné řešení přes pana Borkovce probíhá tak, že vůbec nerozumí, co mám za problém a misto toho, aby si uvědomil, že jedná s poškozeným se chová jak arogantní narcis a ještě se cítí být dotčen… Tudíž OVB jak přes kopírák, jen v tyrkysovém.
    Střelba životek, falšování podpisů, šmejdské praktiky prodeje… Naprostý standart…

    Odpovědět

  • 12 října, 2018

    Že by finanční poradenství jinak ? Pokud je pravda to, co popisujete, tak je to otřesné, ale marketing mají zmáknutý skvěle, o tom žádná.

    Odpovědět

  • Insider

    12 října, 2018

    Podejte písemný podnět na ČNB, ta se tím musí ze zákona věnovat. Ideálně přes nějakou advokátní kancelář a pokud je pravda co píšete, tak ČNB musí konat. Jinak ve finančním MLM mě za ta léta už nic nepřekvapí, takže se Vaší zkušenosti nedivím. Zkuste i finančního arbitra, nejideálnější by bylo celou věc veřejně medializovat (Černé ovce, 168 hodin apod.), jen ať trh a veřejnost ví, co vše je stále možné na finančně – poradenském trhu dělat za praktiky.

    Odpovědět

  • Petr

    12 října, 2018

    Nemám potřebu uvádět nepravdivé věci, ani je zveličovat. Každopádně ČNB už to měla a svezlo se to na jedno konkrétní IČO a jeho pochybení, nikoliv na celek…

    Odpovědět

  • ExPartnersák

    12 října, 2018

    Opravdu doporučuji celou věc medializovat, vezměte si příklad z pana Charváta a jeho dokumentu Rada nad zlato. Po jeho odvysílání se začaly dít věci :0)

    Odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=rRloFqCiZsQ

    Odpovědět

  • Petr-Spoiler

    9 listopadu, 2018

    Pan Petr Bezstarosti, který je autorem těchto „poplašných zpráv“, je osobou značně duševně nestabilní. Za své působení poradce v Partners, které mu údajně způsobilo duševní újmu, požadoval statisícové odškodné, posléze navrhoval, aby bylo sraženo z odměn Petra Borkovce a dalších osob. Své ataky v pravidelných intervalech opakuje, často pod cizímí jmény, jednou se dokonce vydával za svého vlastního advokáta. Pro osoby, které nevěří, jsou k dispozici záznamy jeho telefonních hovorů na call centrum Partners, kde vyhrožoval fyzickou agresí.
    Je právem každého věřit, čemu uná za vhodné, ale každý, kdo bude výplody Petra Bezstarosti ignorovat, si ušetří pozdější velkou blamáž.

    Odpovědět

  • Spoiler-Spoiler

    9 listopadu, 2018

    Petře, není to spíš tak, že kdo bude ignorovat MLM si ušetří velkou blamáž? A pokud tady na vašeho bývalého kolegu házíte takovou špínu, že je labilní, líže prostitutky a já nevím co, tak jak mohl v Partners projít údajným „pečlivým“ výběrovým řízením? 🙂

    Odpovědět

  • Petr-Spoiler

    11 listopadu, 2018

    Těžko říct, nemám tu zkušenost. Nejsem finanční poradce. Pokud bych to měl odhadnout, řekl bych, že je to individuální. Znám poradce, kteří si pracují sami na sebe a jsou spokojení a znám poradce, kteří bez vedení a motivace chtěli skončit v branži.

    Petr Bezstatosti není a nikdy nebyl můj kolega. Házet na někoho špínu, Spoiler-Spoiler, znamená pomlouvat bez důkazu. To není tento případ. Použijte Google, dozvíte se leccos. Ale samozřejmě, to chce zájem o věc.

    Nevím, co přesně myslíte „pečlivým výběrovým řízením“. Ať je způsob přijímání do Partners jakýkoli, zcela určitě nejsou jeho součástí psychotesty.

    Odpovědět

  • Spoiler-Spoiler

    11 listopadu, 2018

    Petře, poradci pracující sami na sebe celkem jistě nejsou v MLM.

    Už tady bylo na tuhle konkrétní osobu nakydáno dost. Nicméně vystupoval tu i on sám, s tím, že po odchodu následuje MLM klasika, tedy okamžité přebouchání smluv – utopit ho ve stornech, když si dovolil odejít z tyrkysu a k tomu ještě falešná smlouva na IŽP, rozumějte někdo na jeho údaje uzavřel smlouvu a podepsal ji jeho jménem – to není nic jiného než trestný čin podvodu.

    A jestli chcete nějaké Partners pikantérie, tak když do toho lákali mě před lety, zhusta se mluvilo o divokých akcích s kokainem, extázema a tak podobně, přeberte si to jak chcete, pro mě pan Petr z té obecné MLM špíny rozhodně nijak nevyčnívá, spíš naopak, pokud taky nepodepisoval smlouvy cizím jménem.

    Odpovědět

  • Petr-Spoiler

    11 listopadu, 2018

    Je podivuhodné, kolik energie jste ochoten vynaložit na obhajobu někoho, koho vůbec neznáte. Jsem si přitom jistý, že kdybyste ho znal, raději byste se o něm nezmiňoval. Zjevně je Vám každý prostředek, jak pomluvit Partners, dobrý.
    Pokud chcete jen hejtovat a nikoli diskutovat, potom je každá diskuse zbytečná.

    Mohu Vás ujistit, že znám mnohem více Partners pikanterií než Vy – ovšem těch sutečných, nikoli blábolů, které tady Vy a další hateři šíříte.

    Odpovědět

  • Spoiler-Spoiler

    11 listopadu, 2018

    Je podivuhodné, kolik energie jste ochoten vynaložit na házení špíny na pana Petra, když údajně nejste poradce a mohlo by Vám to být šumák. 🙂

    Pokud chcete jen hejtovat pana Petra a nikoli diskutovat, potom je každá diskuse zbytečná.

    Nejste fin. poradce a znáte ještě více pikanterií… Ok, sem s nimi.

    Říkejte si o blábolech co chcete, já to zažil a opulentní drogové party byly použity jako jedna z věcí, které mě měly do Partners ve své době nalákat. Ale nakonec to dobře dopadlo, tehdejší M1 naštěstí dodělal školu, našel si slušnou práci, má rodinu a Partners je jen stará špatná vzpomínka. Jen teda zástupy kamarádů mu značně prořídly, když si zjistili, že provize za sjednání produktů byly jejich „kamarádem“ vždy vymaxované a mohli si to samé zařídit vesměs podstatně levněji na pobočce.

    Odpovědět

  • Parťák

    12 listopadu, 2018

    Spoustu hejtů, pomluv a nesmyslů tu na adresu Partners a Petra Borkovce píše konkurence, která jednoduše nemůže skousnout, že jsme tržní jednička, technologický lídr a vůbec firma, která posouvá skutečnou etiku a odbornost v tomto oboru dál. My o tom nekecáme, my to skutečně děláme. Takže si tu hejtujte dál, my budeme dál namísto psaní příspěvků na Investujeme.cz v terénu u klientů, tam se totiž vydělávají peníze, né psaním blbostí tady.

    Odpovědět

  • Petr-Spoiler

    12 listopadu, 2018

    Není. Prostě je to přes míru, kterou jsem ochoten snést. Prostě něco víte a vidíte, jak někdo, kdo ví úplné prd, blábolí nesmysly. Nedá vám to a tak chcete nebožáka poučit. To se vám ale nepovede, neboť nebožák vás považuje za rafinovaného agenta nenáviděné megakorporace se zločineckými spády a čím méně ví, o to jsou jeho výpady akčnější….
    Hejtovat Petra moc nejde. Opravdu si něco sám zjistěte, zatím jste proti jakýmkoli faktům zjevně imunní. Že byste byl sám Petr? Podle slohu bych tipoval že ne, ale mohl se vyvinout…
    Proč bych Vám měl cokoli říkat? Abyste měl víc témat na hejtování? Sorry jako…
    Klidně povídejte, jaké opulentní drogové párty kdo pořádal. Dost pochybuju, že M1 z Partners by na něco takového měla výdělky…
    Schválně, ukažte nějaký konkrétní příklad produktu, který si kamarádi mohl levněji koupit na pobočce, to mě zajímá… taky si ho koupím…

    Odpovědět

  • Spoiler-Spoiler

    12 listopadu, 2018

    Petře, ten produkt již možná ani nevedete, nevím, ale ve své době se jednalo o Generaci X od AXY – investice, na pobočce nad nastavením „pana manažera“ docela žasli… Padala slova jako „krádež za bílého dne“, však se taky pan manažer odstěhoval. Potkávat denně na ulici lidi, které vyždímete jak jen to šlo a oni to zjistí, opravdu není příjemné.

    A proč zrovna AXA? Protože umožnila Partners rozjet. Tolik k „nezávislému“ poradenství.

    Megakorporace? Partners? 🙂 🙂 Nežerte ty školení tolik, nebo si najděte slušnou práci v nějaké opravdové korporaci, kde roční obraty Partners dělají každý den několikrát…

    Nemusíte mi nic říkat, dověděl jsem se vše podstatné když mě do toho lákali. Pan Petr je mi ukradený, i když, pravda, potvrzuje jen to, co jsem věděl a co se obecně ví. Však stačí se podívat na dokument o Vaší konkurenci. Tam je přesně to samé, co v průběhu let slýchám z mnoha stran od zoufalců, kterým se právě rozpouští jejich vlhký tyrkysový sen.

  • Spoiler-Spoiler

    13 listopadu, 2018

    Zajímavé Petře, jak moc se tady přes noc diskutuje, aby nebyl vidět příspěvek níže.

    To je mimochodem další věc, která mě na MLM opravdu vadí. Úspěchy se hlasitě oslavují a o problémech se ideálně mlčí, případně lže, nebo se nějakým podobným způsobem zakrývají… 🙂

  • Pavel

    12 října, 2018

    to jsou zase nesmysly a bláboly. tolik nespravedlností zaráz a nikdo to neřeší? V Partners to opravdu funguje jinak. ale je snadné napsat podobný anonymní hate na net. napište jméno a případ a jsem si jist, že vám zde dá někdo reakci, ať je jasné, na co přesně.

    asi nevíte, že v Partners je strop na předpoklácení poplatků 20 let. nikde jinde tento strop není. a tak bychom mohli pokračovat. A ombudsman je Bořík Beránek a urážet podobně inteligentního a distingovaného člověka je opravdu nechutné. a opět přemýšlím, kolik firem má ombudsmana a funkční etický výbor.

    prostě, bla bla bla…

    Odpovědět

  • Petr

    12 října, 2018

    Že to v Partners funguje “jinak“ , to máte pravdu… Neuvedl jsem nic nepravdivého a moje křestní jméno je Petr. Jinak dvacet let nejsou desítky? Vždyť průběžné placení již bylo dávno vynalezeno, ale chápu… Většinu Ižp, co jsem viděl bych zhpdnotil jako spořící, ono 30% na rizika zbytek na investice a ještě navíc k tomu prodat RŽP… Každopádně , po podání stížnosti se pa Beránek ozval a to bylo vše, po dvou urgencích, kdy se divil, proč si dovoluju urgovat (nezná ani pojem 30 dnů) z něho vypadlo, že se sejdeme v hospodě v Praze, toť realita… Nevím proč bych se měl scházet s někým v hospodě na druhém konci republiky… Poslední urgenci jsem celkově provedl přes tu jejich linku 636363 , slíbeno předání dále, ale dodnes nemám v ruce ani penize, ani žádné papíry a jednání naprosto arogantní, viníci dokonce již dlouhou dobu dělají mrtvé brouky… Takže toto je také realita Partners…

    Odpovědět

  • Anonym

    14 října, 2018

    To zhodnocení IZP na “spořící” jse učinil i s ohledem na to, ze muže jít o princip prirozeneho pojistného/poplatku?

    Odpovědět

  • Tomáš Hanzl

    13 října, 2018

    Dobrý den, nezlobte se, ale tohle je vážně hrozný kec. Naposledy minulou středu jsem viděl smlouvu od Partners s předplaceným poplatkem na 35 let. Jak to pane Pavle vysvětlíte, když je strop na 20 let, to by mě zajímalo 🙂

    Odpovědět

  • Pavel

    13 října, 2018

    smlouva na 35 let být může. ale provizní strop je 20 let!

    Odpovědět

  • Pavel

    13 října, 2018

    Provizní i poplatkový strop je 20 let. pro jistotu u přesňuji, aby případní haters šetřili své klávesnice.

    Odpovědět

  • Petr

    13 října, 2018

    Takže si to shrňme. Přečetl jsem si podmínky produktu Generace neXt… Partnersák sjedná toto super hyper spoření , co na tuty hodí 7 % ročně s dobou 30 let. Klient dle ceníku zaplatí poplatek za 30 let. Provize z 10 let skončí u Lukeše s Borkovcem a z provize z 20 let prodejce dostane 30-40 % a zbytek se ztratí u manažerů…Chápu to dobře? A vedení svým prodejcům napapouškuje, jak moc je to super a tupé stádo to venfiluje dál, místo toho, aby použilo hlavu a šlo pracovat někam, kde dostanete 70-80% provize bez výplachu mozků tyrkysovou ideologii…

    Odpovědět

  • Tomáš Hanzl

    13 října, 2018

    Já panu Pavlovi vážně nerozumím. To přece nejde ani myslet vážně, ani nevěřím, že by mu to jen namluvili a on tomu vážně uvěřil. To, co píše, musí být záměrně – že by nějaké šílené a divoké PR?
    To se moc nepovedlo.
    Akorát tu koukám na sken smlouvy od klienta – 500,- měsíčně, na 30 let, vstupák 5 750,-. Partners Universe Invest.
    Jak píše pan Petr – vážně se mi nechce věřit, že by tam pracovali takoví tupci, kteří by dostali provizi na 20 let a zbytek nechali jít bůh ví kam (byť předpokládám, že normální poradci tam budou mít spíš 50-60% z celku)

    Odpovědět

  • Insider

    14 října, 2018

    Pokud je skutečně pravda to, co zde píšete a opravdu v ruce držíte smlouvu od Partners s předplaceným vstupním poplatkem na 30 let, tak by to znamenalo jediné, a to že Partners navenek něco deklaruje a ohání se „etikou“, ale v reálu se děje přesný opak (aneb kážeme klientům vodu, ale sami pijeme víno).
    Přiznám se, že bych tu Vaši smlouvu od Partners s předplaceným vstupákem na 30 let opravdu rád viděl, alespoň sken či fotku, protože pokud je to pravda, tak mi začíná odchod ředitelů, partnerů společnosti a poradců z Partners dávat smysl.

    Odpovědět

  • Expfs

    14 října, 2018

    Tady bych klidnil emoce… smlouvy na 20+ let určitě existují, pravidlo je docela nové, takže tohle není rozhodně ten důvod k odchodu. Důvody jsou výrazně větší fuckupy, a nedodržené sliby. Například myšlenka majoritního držení v rukou jednotlivých manažerů sítě a tím zabránění rozdílných zájmů centrála/síť pramení právě z nedodržených slibů ze startu a vzniku společnosti Partners. Kdo u rozjezdu byl, tak ví…

    Odpovědět

  • Parťák

    15 října, 2018

    Mohl byste prosím více rozvést ony „fuckupy“ a nedodržené sliby ze strany vedení Partners ? Pracuji u Parťáků a zvažuji odchod, jen mi chybí ona příslovečná poslední kapka a z kuloárů se jako běžný poradce pochopitelně nic nedozvím. Děkuji.

  • Expfs

    15 října, 2018

    Pro Parťáka: pro mě to nebyla otázka nedodržených slibů a peněz, ale morálky.. má poslední pomyslná kapka byl e-mail který jsem osobně viděl, kde osobní asistentka Radima Lukeše zve obchodního partnera na Radimovi narozeniny. Vstupenka bylo 0,5 mil. Kč. A prý by byli jediní, kdo to nedal. Obchodní partneři na tuto soukromou akci přispěli 5+ mil. A tohle je skoro standard. Obchodní partneři platí letenky v 1. třídě, soukromé nákupy na tripech atd.. Ne peníze, ne sliby co se nikdy nesplní, ale nemorálnost “lídrů” je to, co nakonec vyžene ty kvalitní… a to je i případ M. Oppla..

  • TR

    15 října, 2018

    Dobrý vtip. a víte z čeho Michal Oppl financoval všechny ty svoje výlety a za jaké peníze uplácel ty lidi pod Jelínkama? 🙂

    že jeden z důvodů odchodu bylo právě to, že to bylo zakázané. přišlo se na to a šáhlo se mu na to?

    fakt věříte, že Radim s miliardovým majetkem potřebuje toto? 🙂 jste se musel zbláznit, jestli tomu věříte.

  • Expfs

    15 října, 2018

    Michal Opple je známý tím, že lidi platil až nesmyslné věci, a každý kdo je nebo byl v Partners to ví. Takže dobrej pokus s nesmyslným argumentem někoho kdo odchází po 10+ letech práce pro společnost alespoň nějak očernit. Argument že má Radim miliardu je asi takovej, jak od Bureše (btw Radimova oblíbence) že 50 mega podvodu na čapím hnízdě jsou pro něj drobné, tak proč by to dělal. Někteří prostě nemají nikdy dost a to je tenhle případ. A neootřebuju slepě věřt jako Vy, já to vím. Viděl jsem e-mailovou komunikaci a mám potvrzeno od 2 obchodních partnerů, co ty peníze poslali. A stačí se zeptat i dalších, jen 2 to nebyli.

  • PB

    15 října, 2018

    jste blázen, který se nechal zmanipulovat chytrou hrou jedné madam, jestli tomu věříte. Jediný příspěvek na narozeniny, který vám mohl někdo potvrdit a vidět, tak je příspěvek strategických partnerů na 10. narozeniny/výročí Partners na Hradě.

    také nepotřebuji slepě věřit. také to VÍM. a také vím, co použili, aby vás oblbnuli.

    hodně štěstí.

  • Expfs

    15 října, 2018

    Kdybych byl blázen, který se nechá zmanipulovat, nemám asi nick expfs, ale jsem ještě součástí stáda. Btw. když už jste nakousl konferenci, tam kromě obchodních partnerů přispěl svou troškou i pan Babiš (asi slevou na Kryštofy) jinak si neumím představit tu otevřenou propagandu před volbami ( pro ty co tam nebyli jen doplním- uprostřed konference k 10 výročí byl cca 5 minutkvý předvolební spot a rozhovor s Burešem…politika na konferenci? Really? Bych blinkal.) Mě přešla i chuť na ten oběd od mr. Borkovce z My foodu (fajn malá domů). Ale ať se tu nepřeme bez důkazů, apeluji na každého z PFS kdo nevěří, ať se po pár skleničkách zeptá svých kay accountů na pokoje na hotelích, co nebyly pro pány Borkovce a Lukeše dost nóbl, a jak museli na poslední chvíli hledat apartmány za desetitisíce na den, na letenky první třídou, protože pánové přeci nepoletí se svými lidmi, na nákupy pro přítelkyně, apd… Nemyslete si, ono to často přestává bavit i ty obchodní partnery….

  • Free

    15 října, 2018

    Vy jste velmi vtipný Petře, produkt generace next byl ukončen a nelze ho sjednávat někdy na jaře, tuším v březnu :-), pravidlo u předplacených poplatků se stropem 20 let je platné pro celou firmu od 1.8.

    Odpovědět

  • Petr

    15 října, 2018

    Koukám na to, je ukončen, ale ceník dodnes existuje, tudíž to samé, ale Generace X

    Odpovědět

  • Tomáš Hanzl

    15 října, 2018

    Tak to pravidlo, které nabylo platnosti 1.8. ke všem ještě asi nedoputovalo, když jsem nabídku na 30 let viděl minulý týden 😀

    Odpovědět

  • Karel

    15 října, 2018

    nabídku jste vidět mohl. to je správně. ale prostě klient zaplatí poplatek maximálně za 20 let a Partners dostane právě takovou provizi. a po 20 let se přejde automaticky na průběžný poplatek, pokud v té době smlouva bude ještě běžet. tak to prostě je.

    Odpovědět

  • Tomáš Hanzl

    15 října, 2018

    A proto si to klient vzal ode mne, prave na 20 let, a s o tretinu mensim poplatkem. Dobry pokus Karle.
    PS: ne, nemame mensi poplatek a slevu nemohu dat

  • Karel

    12 října, 2018

    á už je to jasné. Pan Petr Bezstarosti. Pan blázen, na kterého nestačí ani soudní rozhodnutí. Přestaňte šířit ty vaše lži a pomluvy.

    „Petr, který si to jako jediný dobrovolník rozdal s nadrženou Polkou, čekal, co přijde po jeho veřejné chvilce rozkoše, a dočkal … Petr Bezstarosti.“

    http://prask.nova.cz/clanek/novinky/na-diskotece-bude-vyhrou-v-tombole-podivin-petr-co-ojel-nadrzenou-polku-se-chce-zase-ztrapnit.html

    Odpovědět

  • Petr

    12 října, 2018

    Je vidět, že když dojdou argumenty, každopádně udělal jsem to, zpětně to vidím jako blbost, ale jakou to má souvislost s problémem u společnosti Partners. Dále nevím, proč mě označujete bláznem, když jen upozorňuji na problém a říkám, jak to je, ja vím, pro Partners by bylo nejlepší, kdyby vše zůstalo pod kobercem. Dále nevím, jaké bludy o soudu zde píšete, když, žádný soud nebyl. Proto prosím nešiřte o mně věci, které nejsou pravdivé, já také uvádím vše dle pravdy.

    Odpovědět

  • Anonym

    14 října, 2018

    Takže Vy jste finanční poradce a vedle toho děláte co se popisuje v tom článku?

    Odpovědět

  • Petr

    14 října, 2018

    Nejsem finační poradce a toto řekněme byl krátkodobý zkrat z mladické nerozvážnosti… Dnes už si na to nikdo, ani z okolí nevzpomene, krom těch pošuků z Partners, kteří to mají potřebu vytáhnout vždy a snaží se tím odvést pozornost od vlastních problémů, kterých vůči mě mají až až, jak říkám, dodnes i přes urgence nedořešená stížnost na jejich prasárny a korunu jsem od nich dodnes neviděl, přitom jejich jednání způsobilo statisícové újmy…

    Odpovědět

  • Petr-Spoiler

    11 listopadu, 2018

    Nebuďte tak skromný, Petře! Jste skoro celebrita. Kromě pošuků z Partners si to pamatuje ještě asi půlka republiky… rozhodně všichni kdo sledují bulvární pořady.

    Škoda jen, že všechny ty „problémy, které s vámi mají, statisícové újmy a prasárny“ se odehávají jen ve Vaši hlavě…

    Odpovědět

  • Spoiler-Spoiler

    11 listopadu, 2018

    Anebo je jedním z mála, kdo s tím šel opravdu ven a zveřejnil to, a proto Vás, Petře, tak štve? Skoro to dle Vaší aktivity tak vypadá… 🙂

    Je dobře, že s tím pan Petr šel ven, aby případní mladí naivové věděli, jak tyrkysové MLM sny končí.

    Odpovědět

  • Petr-Spoiler

    11 dubna, 2019

    Ale jděte. Jedna věc je tvrdit – to se dá blábolit skoro cokoli.
    Ovšem – co takhle důkazy?
    Důkazů o tom, co je Petr Bezstarosti zač, jsou hojné.
    Důkazy o tom, co tvrdí, nejsou žádné.
    Přeberte si to jak chcete.

    Odpovědět

  • Jan Novák

    15 října, 2018

    Dobrý večer všem, taktéž pracuji v Partners a tento článek včetně bohaté diskuze pod ním je pro mne opravdu silné kafe. Spoustu věcí zde uvedených mohu osobně potvrdit, o jiných se potajmu mezi poradci v Partners šušká, další jsou vyloženě novinky, které mi nebyly známy (například půlmilionové vstupné na narozeniny pana Lukeše, to je opravdu síla). Na tento portál nechodím, ovšem když mi asi pátý klient zavolal, co si o zdejším článku myslím a zda je to opravdu tak, jak se tu píše, tak mi to pochopitelně nedalo a musel jsem si ho včetně diskuze přečíst. Přiznám se, že mi je stydno. Kdyby byla pravda jen polovina z toho, co se tu píše, tak je to velmi špatná reklama pro Partners a vůbec pro kohokoliv, kdo má logo této firmy na svojí vizitce. Od konce prázdnin přemýšlím o odchodu z Partners spolu s dalšími kolegy, buďto do Sirius Finance nebo úplně někam jinam, a to i za cenu zaplacení smluvní pokuty (nebude moc vysoká, jsem tu 2 roky a pár měsíců). Pořád jsem hledal ten poslední důvod a telefonáty mých klientů mi ho daly. Záměrně píšu poslední důvod, těch předchozích bylo spousta. Cítím, že se původní filozofie a směřování Partners hodně změnily, ale možná je to jen můj subjektivní dojem a jiní (zejména pak vedení společnosti) to vidí jinak. Na trh, do terénu a mezi klienty však chodím se svou kůží já sám, s logem Partners. Dám na pocit a atmosféru ve firmě a mezi poradci, a ta není v tuto chvíli dobrá. panuje velká nejistota a nervozita, kolik vlastně odejde lidí, co bude s produkcí a dalšími věcmi. Jsem rád, že tyto věci už nebudu muset řešit. A přes všechno, co mě v Partners naučili a co jsem si tvrdě zaplatil, odcházím. Moje jméno je pochopitelně smyšlené, nestojím o komplikace a nepříjemnosti.

    Odpovědět

  • Bubiš Andrejko

    16 října, 2018

    Je to brutální kampaň a jasná účelovka a ten počet odcházejících poradců taky nesedí.

    Odpovědět

  • Michal

    21 října, 2018

    Sorry jako 😀

    Odpovědět

  • Nejan Nenovák

    11 listopadu, 2018

    Ta pohádka o tom půlmilionovém vstupném má zjevně tuhý kořínek. Je opravdu zábavné pozorovat, kolik lidí je schopno takové zjevné pitomosti uvěřit…

    Odpovědět

  • Petr

    16 října, 2018

    Zajímalo by mě, jak to, jak to vůbec vypadá s akciovým programem, osobně jsem viděl, kde se prezentuje vstup na burzu, slibuje vlastní Partners banka, rozvoj Polska, investiční společnost (to současné, kde jde jen a vytvoření fondů z již existujících neberu za plnohodnotné), 4000 poradců, 4 miliardy obratu a další podobné pohádky, které měly být splněny již v roce 2014, 2015. Jaká je realita vidíme všichni, kdy plán je splněn cca na 25% a do budoucna jasný pokles. Proto mám takový pocit, že ten akciový program je jen podvod na vlastní lidi a pokus z nich aspoň něco dalšího dostat, stejně jako poplatky za vzdělávání. Hodnota společnosti Partners je jen taková, za kterou by ji byl ochoten někdo koupit. Reálná je asi součet vybavení centrály, protože lidi odejdou, smlouvy se předělají na jiné super exkluzivní. Jak se vůbec toto prezentuje teď, když se schyluje k odchodu a tím i poklesu hodnoty?

    Odpovědět

  • Brzo exPFS

    17 října, 2018

    Tak to je otázka do pranice…. Slyšel jsem že sám B. to okomentoval slovy: „Na burzu nepůjdeme, ale pro některý je to furt dobrá mrkev“… Realita je taková, že opční program (ne akciový) je dost propadák… Opce mají stále menší hodnotu, než za kolik se na začátku prodávaly do sítě (a už vůbec nejsou na pětinásobcích nákupu kde měly být) a jsou na hony vzdálené tomu, co velký Brko na začátku sliboval. Desítky až stovky milionů z jeho magické tabulky a „výpočetního kolečka“ ze začátku programu jsou sotva statisíce pro pár vyvolených a jednotky milionů pro některé partnery (leckterý akciový fond za tu dobu vydělal víc s menším rizikem a okamžitou likviditou, navíc se z toho stal výborný „retenčně-vydírací“ nástroj pro ty co chtěli nebo chtějí odejít, Ti už ty peníze pravděpodobně neuvidí – já už s nima nepočítám s tím, že tady holt zůstanou)….. A perlička je tzv. nový akciový program na pojišťovnu (nebo spíš pojišťovny, protože do něj zařadili i podíl na Klubové pojišťovně). Ze 100% akcií si mohou poradci koupit při splnění podmínek, který reálně může splnit zlomek lidí max. 10% Simplea (reálný odhad je, že k poradcům doputuje tak 3-5%) a 2% PKP….. Stejnej model jako posledně… mrkev se slibama jak za 10 let budou všichni happy… A ta vtipná tabulka kterou nám nedávno poslal e-mailem. „Výbornej akciovej a důchodovej program…. ale musíte psát 75% do Simplea a počkat 10 let… a mezitím hlavně makat) To už tu jednou bylo. Hlavně že si s RL nechají na FO 80% toho Partners Insurance Invest nebo jak se to jmenuje…. Taky asi konečně vezmu s lidma kramle, dospělo to do stavu bez nějaké smysluplné budoucnosti….. A někde v Trustu nebo jiným poolu nám bude líp. Takže si může udělat další čárku na pažbě vypuzených manažerů, kteří chtějí na svoji budoucnost mít vliv….

    Odpovědět

  • ExPartnersák

    17 října, 2018

    Píšete, že Petr Borkovec Vám už nyní doporučuje psát 75% produkce životního pojištění do jeho pojišťovny Simplea ? To tedy dostává objektivita, odborná péče a nestrannost pěkně na prdel. Ale logiku to má, takto svoji pojišťovnu daleko dříve vybuduje a za pár let či desetiletí výhodně prodá svůj podíl. Smutné a zároveň úsměvné jsou ty všechny marketingové líbivé kecy kolem Partners a jejich „finančního poradenství jinak“. Co se akciového programu týče, ten jste popsal velmi dobře. Je až s podivem, že za tou vidinou krásné „akciové“ mrkve po těch deseti „úspěšných“ letech ještě někdo jde (o víře v tuto mrkev ani nemluvě). Celý Váš příspěvek se dá krásně shrnout do jedné legendární věty, kterou budete coby ještě stálý Parťák zajisté důvěrně znát: poradce žijí z vizí, my z jejich provizí.

    Odpovědět

  • MiniInvestor

    17 října, 2018

    Kdo by takový odpad kupoval ?

    Odpovědět

  • Max

    17 října, 2018

    Pan Petr, neboli Petr Bezstarosti, neúspěšný Partnersák, pornoherec, řidič autobusu a podivín z Dobrušky opět našel své pískoviště a teď bude slintat tu, když ostatní weby už ho zablokovali.

    Ale moc tomu nerozumím – když byl pan Vít Mikolášek šéfem právního oddělení v Partners a bránil firmu a obor proti takovým malopiňďourákům jako je pan Bezstarosti, tak ho to nevypadalo na takovou lásku.
    A teď si Petr drandí Karla nad odchodem Vítka.

    Petrovi to ale přejeme.

    Odpovědět

  • Expfs

    17 října, 2018

    Ten pán Vám ale musí ležet v žaludku. Každopádně příspěvek od Petra o akciovém programu jistě není od tohoto pána. Takže fajn pokus odpoutat pohledy od fuckupu no xyz s názvem Akciový program….

    Odpovědět

  • Petr

    17 října, 2018

    Dobrý den, když už něco o někom píšete, hodilo by se podepsat, ale chápu, pro Partnersáky to je problém… Dále , být Vámi nevím proč zde uvádíte lživé informace , já také neuvádím nic nepravdivě a z jednoho úletu máte pořád téma, které melete dokola. Myslím si že toto nemá žádný vliv na problém se společností Partners, byl to úlet, ano, ale nijak jsem tím nikoho neohrozil, nikoho nepodvedl narozdíl od Partners. Další věc, mluvíte, že jsem byl blokován na nějakých webech… Další výmysl Partners? Velmi by mě zajímalo na kterém… Vy však píšete v možném čísle, pokud blokováním myslíte Facebook Partners, máte pravdu… Dále mluvíte o neúspěšném Partnersákovi… Viďte, ono to je vše úplně jinak, já nemám problém říct vše, jak bylo, což pro Partners problém je, proto prosím, neurážejte mě, já vím, že se škubete ohledně odskodnění, protože se jedná o větší sumu. Jak říkám, každý normální, krom Vašeho právního oddělení ví, že stížnost se řeší do 30 dnů, falšovaní podpisů není dobře a to je jen začátek… Mohl bych psát román… Proto prosím, když máte potřebu to komentovat, uvádějte věci tak, jak jsou, já také neuvádím nic nepravdivě, každopádně, nad ničím neonanuji a podobně, proto prosím osočování zanechte a nepoškozujte mě dále, můžete si psát co chcete, ale prosím pravdivě. Já chápu , pravda se moc v tyrkysovém světě nenosí…

    Odpovědět

  • Naštěstí už bejvalej Tyrkysák

    17 října, 2018

    Petře, buďte v klidu, optikou vedení Partners je neúspěšný každý, kdo si dovolí ten luxus a z Partners odejde. Sám bych mohl vyprávět…dokud jsem nosil bodové jednotky, držel hubu a krok a měl v hlavě ten správný názor, bylo vše ok. Jakmile jsem oznámil odchod a následně opravdu odešel, tak jsem byl totální nula a loser, co nikdy nic nedokázal, ale hlavně vůbec nepochopil tu úžasnou a jedinečnou příležitost být u toho a budovat byznys a světlé zítřky s Pááártners. Jinak si prosím neberte servítky a napište sem co nejvíce podrobností, hlavně těch prasáren s falešnými podpisy, jak uvádíte v předchozím příspěvku. Jen ať se otevřou všem nerozhodnutým (a nerozhodným) poradcům v Partners oči. Váš předchozí úlet se společností Partners vůbec nesouvisí, to je dle mého Vaše soukromí a nepřísluší mi ho jakkoliv soudit či hodnotit. Neustálým poukazováním na tento přešlap jde jen o jedno jediné: odvést pozornost od původního dodnes nevyřešeného tématu, tj. od Vámi uváděných zfalšovaných podpisů a dalších prasáren.

    Odpovědět

  • Z Brna

    19 října, 2018

    Dobrý den, mám nastoupit jako poradce do Partners v Brně na pobočku na Nových Sadech k paní Liškové a jsem dost nepříjemně zaskočen vším, co tu čtu v komentářích pod článkem. Je tu prosím někdo, s kým bych se mohl v rámci Brna setkat a s kým bych se mohl objektivně poradit, zda je Partners tou správnou volbou ?

    Odpovědět

  • Expfs

    19 října, 2018

    Dobrý den, bude to těžké. Když se s Vámi potká někdo z Partners, těžko Vám řekne plnou pravdu (často ji ani sám nebude vidět, nebo vědět). Když se s Vámi potká někdo z ex, musí být pryč rozumně dlouhou dobu, jinak si myslím, že čerstvě odchozím se do toho moc chtít nebude… už tak mají zablokované přístupy, zadržené provize, peníze z akciového programu, chtějí po nich zpět i peníze co byly vyplaceny jako příspěvky na podporu kanceláří atd… takže najít objektivního člověka nebude lehké…

    Odpovědět

  • Pavel

    19 října, 2018

    Lžete o všech těch věcech. A sám objektivní nejste.

    Odpovědět

  • Jan

    20 října, 2018

    Jste si naprosto jistý, že chcete nastoupit a pracovat ve financích? … na živnostenský list, s extrémně dlouhou dobou ručení za provize (pomíjím nízkou úroveň provizí v MLM sítích, kdy živíte manažerskou strukturu nad sebou).
    V Partners jsem nepracoval, takže Vám nebudu radit, jestli tam jít, či nikoliv (osobně bych rozhodně nešel).
    Spíš se zamyslete, jestli je tato práce opravdu to co hledáte… Rozhodně není ani zdaleka tak růžová, jak je vykreslována na pohovorech při náborování. Občas se potkám s lidmi, co se mě ptají jestli tuto práci mají dělat a v drtivé většině případů jim radím, aby si našli něco jiného.

    Odpovědět

  • Free

    20 října, 2018

    Vy jste vtipný pane Jane, jak krásně radíte. Vaše rada je asi jako kdyby jste říkal jste mladému klukovi, co v životě chce být úspěšný v hokeji. Opravdu chceš hrát hokej, neuvidíš maminku, budeš pořád pryč, samý trénink, dřina, nebudeš mít čas, první měsíc nebudeš brát obrovské peníz. Budeš pryč o víkendu, někdo tě bude trénovat a učit, bude za to mít peníze. Bude to trvat několik let, než se ho naučíš hrát. Ale víš, co já hokej nikdy nehrál, takže ti nebudu radit, ale osobně bych tam ho hrát nechtěl. Spíš se zamysli jestli je hokej pro tebe, protože to není zdaleka, tak růžové jak je to vykreslováno. Že by jsi mohl být úspěšný hrát Nhl nebo za nároďák, Raději nesportuj. Občas se potkám s lidmi, kteří se mě ptají zda mají začít hrát hokej a v drtivé většině případů jim radím, ať si najdou raději jinou zábavu než sport a hokej
    Nejvíce mluví do věcí lidé, jako je Jan, kteří jim nerozumí, protože, kdyby rozuměli, tak takovou blbost nemůžou říci.
    Můžete mi říci, když vidím ve financích potenciál, když chci podnikat na finančním trhu, poskytovat super službu a nemám žádné zkušenosti, kdo mě to naučí. V Ovb, Fincentru, ZFP, nebo v poolu? Tam si myslíte, že to je pro nováčky? Podnikám pod značkou Partners již 12 let a díky to se jsem naučil obchod vedení lidí, rozumím financím vydělávám okolo 100000 Kč měsíčně, za celých 12 let jsem ztratil asi 10 klientů, které mi přebral jiný poradce ( a vždy to byl někdo z rodiny, kde byl důvěrnější vztah.), ale 5 jsem získal z nich zpátky. Bych jsem jenom hloupý, že jsem nedělal průběžně nábor nových lidí, aby se měli stejně dobře
    nebo lépe jako já, a mohl jsem je učit dobrou práci, která je prospěšná pro většinu lidí a zároveň zajímavě ohodnocená. Kdybych tenkrát nešel do financí, tak bych v současné době vydělával okolo 25-30000 Kč v zaměstnání, bez možnosti růstu. Práce je všude hodně, ale příležitostí je málo.
    Nicméně jestli pán z Brna nastupuje k paní Liškové do Brna Nové Sady, tak to je franšíza, nastupujete tedy ne jako poradce do strukturální byznysu, ale pravděpodobně jako kocipient, může být i zaměstnanec, neručí za provize, takže zase mluvíte ani nevíte o čem.
    Pro pána z Brna: Partners pro mě byla pro mě volba, které jsem nikdy nelitoval, dostal jsem vzdělání, které mi VŠE nedala, které mohu využít v praxi, tzn podnikat, řídit si svůj čas, můžu si ovlivnit peníze, které mi přijdou. Nikdy jsem neslyšel, bouchej životky, dělej předplacené provize na 35 let a podobné řeči, kterými se tady hodně lidí ohání. Od začátky jsem slyšel, dělej to tak, jako kdyby jsi seděl naproti tobě, měj hodně schůzek, aby jsi měl, co nejvyšší praxi a z toho jsou znalosti. Protože, když máš hodně schůzek, tak nejsi závislý na jednom klientovi, kterému pak člověk musí prodat i to, co ten člověk nechce, ale můžeš to dělat správně. Ano vím, že dnes kdybych šel do poolu měl bych více peněz, ale tím by končil můj profesní růst, neslyšel jsem od nich (a to znám hodně lidí z poolu), že by měli nějaké další vzdělání, že by někam jezdili, učili se a rostli ( když vynechám obchodní partnery). Pochybuji, že bych v poolu měl možnost se seznámit s Mariánem Jelínkem, Petrem Ludwigem, Pavlem Moricem, s Jimem Heidemou a mohl bych povídat dále. Logicky nebudete vydělávat velké peníze první měsíc, protože se budete muset naučit věci, které vás nikdo neučil, bude to těžké, budete si klást otázky, jestli to stojí za to, protože, ostatní chodí do normální práce, kde nemusí moc přemýšlet, ale pokud pochopíte, že jde o osobní růst, nové příležitosti a podnikání, svobodu, tak můžete něco dokázat, brát peníze, které málokdo ve vašem okolí bere, ale je to na vás. A jestli se necháte odradit. tak by jste v podnikání stejně neuspěl, dát na názor, někoho, kdo nebyl v Partners. Já se chtěl vždy přesvědčit o všem sám a udělat si názor. Vtipně je, že hodně lidí, co tady píší v Partners byli a dostali základ pro práci ve financích a podnikání, ale místo, aby byli rádi, tak hází špínu. Je to asi jako kdyby mě v 10 letech letech trénoval a učil tenis nějaký pán v Horní Dolní, dal mi základ pro další růst v tenisové kariéře a já jsem ve 30 letech hrál dobře tenis a vyhrával turnaje a já o něm říkal, že to byl debil, kterému rodiče platili za trénink, nic jsem se nenaučil a mladému klukovi, který se chce naučit tenis bych řekl, hlavně k němu nenastupuj, rodiče budou za to platit, on za to bude brát peníze, raději si trénuj sám nebo si můžeš najmout v 10 letech Ivana Lendla, ten tě naučí nejlepší základy.

    Odpovědět

  • Jan

    21 října, 2018

    Milý pane Free, nevím kde jste došel na to, že nemám praxi z financí. Pokud vím, tak jsem o tom nenapsal ani slovo v mém příspěvku. Myslím, že 10 let ve financích mi pro napsání názoru dává jisté oprávnění. Jen se neživím náborováním spolupracovníků filtrem – udrží alespoň v ruce pero?
    Za tím co jsem napsal si stojím, že vy si vyděláváte 100.000 Kč měsíčně je jistě krásné (když přistoupím na to, že Vám to uvěřím).. ale kolik takových lidí v Partners/financích celkově je? Míra ,,odpadovosti“ je obrovská. Lidé, kteří vydrží déle než rok jsou skoro ,,zázrak“.
    A kde se má pán naučit finance? Těch možností jsou desítky, že si vybíráte ty největší odpornosti na trhu (OVB, ZFP..) jsou i firmy, kde dle mého názoru může vyrůst kvalitní poradce. Ale nic to nemění na jednoduché pravdě – rozmyslet si, jestli chci v tomto oboru opravdu pracovat. Se současným nastavením trhu a legislativy je tento ,,byznys“ opravdu nebezpečný pro nově začínajícího.
    Že to v Partners nevidíte nebo nesmíte říkat nahlas je pochopitelné (stejně jako v jiných MLM sítích), když Vás přesně tito lidé živí.

    Odpovědět

  • Free

    21 října, 2018

    Já jsem nenapsal, že nemáte zkušenosti z financí, ale mrzelo mě, že jdete všeobecně proti Partners, já si myslím , že i v MLM firmách, jak říkáte vy dokáže vyrůst kvalitní člověk, vždy, ale záleží do jakého prostředí přijdete, jaké úmysly má s vámi vedoucí, zda jde o honění lidí nebo o kvalitní zapracování a poskytování kvalitní služby. Já nikdy nebyl velký náborář, věnoval jsem se spíše finančnímu poradenství a vždy jsem měl tým do 10 lidí a 80% mého výdělku je z osobního výkonu. Protože jsem tým stavěl postupně a dával příležitosti postupně. Musím se přiznat, že v současné době vydělávám okolo 80000 Kč, protože jsem se rozhodl pro větší nábor a nemám více času na osobní výkon. Dává mi to smysl a přivedli mě k tomu sami klienti, kteří mi řekli, ať tu službu, tak jak ji dělám dostanu mezi více lidí, že jsem první, u kterého vidí, že mi jde na prvním místě o lidi.
    Pokud to ale vezmu od základu, neznám nikoho, kdo by po 10 letech u nás vydělával 20000 Kč, ale všichni mají více jak 80000 Kč alespoň ty, co jsou v mém okolí. A to je přeci, o co jde. Myslíte si, že bych tyhle peníze vydělával po 10 letech já to měl po 1,5 roce někde v zaměstnání? Mohl jsem si určovat, kdy budu pracovat, kam pojedu, když udělám něco navíc, tak je to moje. Ale ano je to jako v tom sportu, někde jsem četl, že aby hrál jeden hráč 1 ligu ve fotbale musí přijít na trénink 1600 malých žáčků. A ano, není to lehké, je ve financích odpadovost a nedokáže to každý, ale to, co mě se líbí, že každý může. I ten dělník, který udrží jenom tužku, ale bude to mít těžké (s okolím učením atd.) Ale musí chtít a vydržet na sobě makat. Kdyby to bylo jednoduché, dělal by to každý. A netvrdím, že Partners není jediná firma, která všechno spasí, že i v jiných firmách může vyrůst kvalitní člověk. Já sem pro, ale já žádnou jinou neznám. A dám Vám radu hlavně sem nepište, kterou myslíte, protože se někdo najde, kdo s ní nemá dobré zkušenosti a vy tady dostanete přednášku, jak takovou blbost můžete říci. Každopádně většina lidí, které tyto minifirmičky vedou, byli kdysi, jak říkáte vy vychovány v MLM

    Odpovědět

  • Jan

    21 října, 2018

    Říkáte, že jdu všeobecně proti Partners.. no povšimněte si, že jdu všeobecně proti firmám typu MLM.. Nicméně článek je o Partners, tak se spousta vášní zvedá právě tímto směrem (mě osobně je to zcela jedno 🙂 )
    Kadopádně ja nijak nekomentuji, jestli jde nebo nejde dosáhnout úspěchu (v Partners či jiné společnosti). Úspěchu jde dosáhnout v jakémkoliv oboru a takřka jakékoliv firmě, pokud chci a směřuji k tomu. Vždy se to liší pouze tím jaké možnosti mi daná firma dává a jaké limity má vybraný obor.
    Což upřímně MLM firmy (vč. Partners) příliš nedávají, je to jen pozlátko pro pár jedinců.. ostatní ten systém dotují. A stejně tak legislativa, která je nyní platná v kombinaci s úrovní (nejspíš bych řekl morálky) na trhu, tak tyto dva fakty výrazně limitují možnost úspěchu v tomto oboru. Z toho důvodu by si to měl každý důkladně promyslet.. že to není pouze o penězích/klientech/firmě/… je to hlavně o mě a mé budoucnosti. Jak moc touto prací ohrozím sám sebe. Jak to bude vypadat až se v budoucnu rozhodnu jinak a budu chtít odejít. Půjde to vůbec? Co to sebou ponese? …

    Otázek je mnoho a spousta lidí si je ani neuvědomuje, natož aby si na ně dokázala odpovědět.

    P.S. Díky za radu, zcela záměrně jsem nedoporučoval. Nemám zájem se pouštět do debaty, která firma je nebo není dostatečně solidní/morální/kvalitní/nejlepší k práci ve financích.

    P.P.S. Nic ve zlém, ale popis toho jak fungujete pro mě není nijak přínosný a myslím, že se tím odchylujete od podstaty otázky/odpovědi.

    Odpovědět

  • Z Brna

    21 října, 2018

    Dobrý den, děkuji všem za názory. Po velmi pečlivém zvážení, osobním zjišťování pověsti firmy Partners mezi mými kamarády a známými, perspektivy finančního poradenství v budoucnu a hlavně nově příchozí legislativy od 01.12.2018 jsem se rozhodl k paní Liškové na pobočku Partners nenastoupit.

    Odpovědět

  • Pavel

    21 října, 2018

    Kolem jednoho Partners marketu chodím pravidelně a myslím, že je to dobré rozhodnutí. Vždy kouknu, jestli tam někdo je, nebo ne a ještě jsem tam neviděl jediného zákazníka, vždy jen zaměstnankyně pobočky jak sedí u kompu a surfuje na netu. To by vás opravdu nikam neposunulo, peníze asi taky nic moc a výhled do budoucna také. Cokoliv jiného budete dělat, určitě to bude lepší volba.

    Odpovědět

  • Jan

    21 října, 2018

    Přeji hodně štěstí v jiné práci 🙂

    Z mého (subjektivního) pohledu děláte dobré rozhodnutí.

    Odpovědět

  • Insider

    22 října, 2018

    Stran pověsti firmy Partners a jejich „finančního poradenství jinak“ jste nemusel oslovovat svoje kamarády a známé, stačí si do Googlu zadat „zkušenosti Partners“ a máte čtení na několik hodin.

    Odpovědět

  • ExPartnersák

    22 října, 2018

    Klidně si tuto práci vyzkoušejte, ale nikoliv u Partners, kde v případě odchodu platíte smluvní pokutu za poskytnuté „vzdělání“ a údajné „know-how“. Zkuste nějakého pojišťovacího makléře, který si Vás na cca půl roku vezme pod patronaci. Nezačínejte životkami a investicemi jako u Partners, ale od úplných základních produktů (povinné ručení, odpovědnost zaměstnance, domácnost apod.). Časem k těm životkám stejně tak jako tak dospějete. Během půl roku zjistíte, zda je tato práce pro Vás, zda Vás naplňuje a baví a hlavně zda jste schopen se jí uživit. No a pokud ne, tak v případě odchodu Vás nečeká smluvní pokuta za poskytnuté vzdělání, jako u Partners.

    Odpovědět

  • Michal

    22 října, 2018

    Souhlasím do posledního písmene, zkuste oslovit seriózní makléřskou firmu s dobrou pověstí na trhu, kde odbornost a profesionalita není jen líbivým marketingovým klišé. Osobně doporučuji Respect, INSIA nebo OK GROUP. Respect a INSIA mají odbornou laťku opravdu hodně vysoko, tam se naučíte nejvíc. Přeji hodně štěstí a hlavně nelezte do žádného multilevelu (Partners, OVB, ZFP, Broker Consulting apod.).

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    22 října, 2018

    Milí kolegové, a proč by měl začínat majetkem a odpovědností? Nemáte rádi životáře, myslíte si že jej někdo hned zprasí? Chcete z něj udělat majetkáře? Máte snad pocit, že Češi nepotřebují v prvé řadě ochranu příjmu a investice? To jsem zvědav, jak se ten nováček uživí z POV, Kasko, NEM a DOM. Chcete, aby začínal neživotem a pojišťoval by auta, rodinné domky a domácnosti, to jsem zvědav, jestli v tomto oboru bude ještě za 6 měsíců? S téměř nulovým kmenem….. aby se uživil neživotem, musel by od začátku chrlit smlouvu za smlouvou a to v začátku nebude, nebude totiž chápat spousty věcí z pojistných podmínek.

    Pokud jde o volbu společnosti, kde by měl začít, dobrou volbou je i Fincentrum.

    To není otrokářská firma, jako ty co jste zmínil.

    Pro pořádek, já jsem za 15 let udělal tak možná 20 smluv na majetek, zato stovky smluv na život a umístil jsem hodně přes sto mio do investic. MŮŽETE PARTNERS VYČÍTAT LECCOS, ALE JE SPRÁVNĚ, ŽE JIM NOVÁČEK NEUMŘE HLADY. Majetek a úvěry mě nebaví, kdybych je povinně musel dělat jako první produkty, v oboru bych už 14,5 roku nebyl.

  • Insider

    22 října, 2018

    Všímáte si, jak do ostatních článků zde na Investujeme.cz přispívají různá individua, tu věta, tu jen pár slov, jen aby posunuly komentáře k článku o Partners na nižší pozice, ideálně aby vůbec nebyly komentáře o Partners vidět v přehledu na hlavní stránce ? Zajímavé, že ? Takže vzkaz pro lidi z Partners: zametáním problémů pod koberec problém nevyřešíte, to vám ale asi na motivačních seminářích neřekli, co ? Co takhle nějaká oficiální reakce někoho kompetentního z Partners (Brko, Lukeš apod.) ? Chybí odvaha nebo argumenty, hmmm ?

    Odpovědět

  • Michal

    22 října, 2018

    Dobrý večer pane Hanzle, pod Vaším příspěvkem chybí tlačítko na reakci (jednoduše tam není), tak reaguji tímto způsobem. Nikde ve svém předchozím příspěvku nepíšu, že nemám rád životáře, tento myšlenkový konstrukt jste si ve svojí hlavě dovodil sám (podotýkám, že mylně). Pracuji v oboru přes 15 let a když jsem v roce 2003 nastupoval do této branže, tak mne můj vedoucí manažer k první životce pustil po půl roce, co jsem se mu trpělivě díval pod prsty coby elév. Já domluvil jen schůzku s klientem, ale celé jednání od A do Z tehdy vedl můj manažer. Proč ? Protože já mu tehdy svojí odborností a erudicí na poli životního pojištění nesahal ani po kotníky. Je to to samé, jako byste po žáku třetí třídy chtěl, aby vysvětlil složité rovnice o několika neznámých, které se probírají v osmé třídě. Takto jsem to myslel ve svém příspěvku, začít od píky a postupně se propracovávat od jednodušších věcí po ty složitější. A nezlobte se na mne, ale hned ze startu chtít po nepolíbeném nováčkovi životky, jen aby se dle Vašich slov uživil, no nevím, nevím. Se sjednáváním občanského majetku nemáte pravdu, zjistěte si prosím, jaké jsou provize za sjednání domácnosti, bytové jednotky či rodinného domu (od 30% do cca 50% v prvním roce trvání smlouvy, poté pečovatelské kolem 10%). Povinné ručení a havarijní pojištění je od cca 15% do 20% za každý rok trvání pojistné smlouvy. Budete-li mít jako nováček denně 3 – 5 schůzek a všechny se budou týkat majetkového pojištění, je zhola nemožné mít ke konci měsíce vyděláno pár desítek tisíc korun. Chápu Vaši posedlost životkami a investicemi a netvrdím, že nemají v portfóliu klienta svoje místo, jen tvrdím, že sekat životky ihned ze startu je nesmysl. Poradce si má vyzkoušet všechno a poté nechť se rozhodne, co jej oslovilo a baví a tomu ať se věnuje. Mnozí mí kolegové a kamarádi z finančně poradenských MLM firem majetkové pojištění vůbec nedělají, neboť je to dle jejich slov „příliš práce za moc málo peněz“, takže mi mnozí z nich majetek léta dohazují, a to zcela zdarma. Oni si potřebují vydělat velký balík peněz každý měsíc (hypotéky, leasingy na auta, nájmy za kanceláře, platby za semináře a vzdělávání, telefony a notebooky od Applu na splátky apod.), takže opravdu primárně sekají životky, investice s předplaceným vstupákem na 30 a více let a pochopitelně hypotéky. Tvrdí mi, že je nemožné mít za pojištění domácnosti provizi cca 48% z první roční platby, protože jejich MLM Vůdce jim na motivačním semináři řekl, že za to dostávají od pojišťovny 600 Kč a poradci posílají o stovku méně, tedy 500 Kč. Ptám se tedy, zda se pokoušeli někde nezávisle ověřit, zda je to s těmi provizemi pravda či nikoliv. Ne, nepokoušeli a ani to nehodlají dělat, protože jejich MLM Vůdce jim přece nelže, proč by to dělal…tady je pak ale veškerá debata marná, oni mají klapky na očích, MLM Vůdce je Bůh a co řekne, to je svatá pravda. Hlavně se o tom vůbec nepochybuje, zcela jim schází kritické myšlení, ale budiž, je to jejich volba.

    Odpovědět

  • Michal

    22 října, 2018

    Omlouvám se a opravuji větu, správně má být: je zhola nemožné nemít ke konci měsíce vyděláno pár desítek tisíc. korun.

    Odpovědět

  • Jan

    22 října, 2018

    Palec nahoru

    Odpovědět

  • Lenka

    23 října, 2018

    Výborný postřeh z praxe, je vidět, že nejste v oboru 14 dní i s cestou a že víte své o tom, jak MLM fungují. Pánovi z Brna držím palce a kvituji, že po řádném zvážení nenastoupil do Partners.

    Odpovědět

  • Insider

    23 října, 2018

    Do mulťáků (včetně Partners) sjednatelské a hlavně následné provize za majetek pochopitelně chodí v plné výši, tak jak je obvyklé na trhu u takto velkých zprostředkovatelských subjektů. Otázkou je, co se následně pošle poradci a co si nechá centrála. Případně to může být centrálou záměrně nastaveno tak, aby bylo sjednávání občanského majetku, odpovědnosti a podnikatelského pojištění pro poradce natolik provizně nezajímavé, že se bude (logicky) věnovat tomu, z čeho má okamžitě velkej vejvar, to jest životka, investice s pořádně předplaceným vstupákem a samo že hypoékám.

    Odpovědět

  • partners

    23 října, 2018

    je to jednoduché a transparentní. Do Partners jde rovná provize. Za auta je to klasicky 18% ročně a do majetku 48% a 12% ročně následná. u některých pojišťoven by to mohlo být více, ale cílem je princip rovné provize pro nezávislost. Poradci dle pozice v kariéře dosáhnou až na 38,4% + 9,6% bez ohledu na pojišťovnu, kterou vyberou. plus k tomu rozdílová provize minimálně 4,8% a 1,2%. u aut je to až 14,4% poradci ročně a rozdílovka minimálně 1,8%.

    téměř miliarda předepsaného pojistného v majetku a autech myslím ukazuje, že to trošku umíme a děláme. 🙂 ale ano 15 miliard pod správou v investicích a 22 miliard hypoték ročně jsou významnější, takže ta menší čísla pak snadno zapadnou.

    toto ví v Partners každý, kdo se zajímá. ale jinak si tu samozřejmě plácejte, co chcete, když nemáte, co na práci. 🙂

    Odpovědět

  • Insider

    23 října, 2018

    …tak a teď tu o červené Karkulce. S těmi provizemi Vám nevěřím ani polovinu Vašeho příspěvku, ale budiž, pro Vás je důležité, aby Vám to žrali poradci pod Vámi.

    Odpovědět

  • partners

    23 října, 2018

    vidíte a přesto to tak je na 1000%. dejte mi sem mail. rád vám to pošlu v tabulce a předpokládám, že sem pak napíšete omluvu s tím, že jste neměl informace. je to taková ta klasika. plácáte a plácáte a nemáte ani informace.

    Odpovědět

  • Petr

    23 října, 2018

    Mě osobně by zajímaly ty rovné provize, mele o tom každý tyrkys, ale nikdy nikdo neukázal. Rovné provize pro poradce jsou, ano OK, ale opravdu přijde rovná provize i do Partners? To nikdo .neukázal. Stejně tak nevím, proč všichni melou pořád do kola ohledně nezávislosti, vždyť nezávislost končí hned prvním produktem a to bankovním účtem Unicredit a z minulosti jsou známé jisté věci s Axou nebo Aegonem, dále výměna akcii s Allianz a podobně…

    Odpovědět

  • Momo

    24 října, 2018

    Milý Petře Borkovče, opět používáte tu Vaši oblíbenou demagogii pro neznalé, tak to pojďme uvést na pravou míru. Nezpochybňuji výši celkové provize, která přichází do Partners. To vzhledem k velikosti je standartní provize a byl by jste překvapený, že tuto provizi dostávají i malé firmy, které si navážou pojišťovnu na přímo. Nicméně Vaše demagogie je opět schována jinde. Výše popisujete příklad maximálního možného ohodnocení na které v Partners dosáhne zlomek lidí. Ale k vysvětlení Vašich hausnumer…..

    Vámi popsaných 38,4% plus rozdílová provize 4,8% je celkem 43,2% RP. Pojďme se tedy podívat jak jste k tomu dospěl a kdo tyto peníze reálně dostává. Jednoduchým výpočtem lze dojít k závěru, že 43,2% je 90% obdržené provize Partners…. Z logiky věci tedy vyplývá, že oněch 38,4% o kterých hovoříte je 80% celkové provize. Kdo v Partners dnes dostává 80% provize..??. LoL…

    Nejsou to ani franšízy, které mají 75% provize. Na Vámi popsaný příklad si můžou sáhnout pouze VIP Poradci X. kterých je v Partners zlomek (odhaduji do 3% lidí). Vaše hodnota navíc vychází z předpokladu, že je k tomu dopočítán bonus za obrat ve výši 0,5 EUR, na nějž opět sahá pravidelně pouze část těchto lidí…. Franšízy 5% (0,5 EUR) bonus nemají (pokud je mi známo), protože ten je připisován pouze poradenským pozicím za osobní výkon, takže oněch 80%, které popisujete může získat opravdu pouze mizivé procento poradců. Drtivá většina poradců si sáhne tak na 45%, tj. na 21,6% provize… To je REALITA!!! K tomu rozdílovka max. do 7,5 EUR, takže opět hezká marže 25% pro Partners. Takže ty Vaše čísílka jsou na první pohled líbivá, ale realita je opět naprosto jinde…

    Ale to jste uměl vždy.. namalovat lejno na růžovo, navonět jej a na zlatém podnose za aplausu bezmozků tyto tzv. „fakta“ servírovat lidem…. A toto neví každý v Partners, protože kdyby si danné věci uměli spočítat a věděli jak vypadá „reálný život za zdí“, tak by nesetrvávali tam, kde jsou….

    Odpovědět

  • Insider

    24 října, 2018

    Díky za rozklíčování rozpadu provizí za majetek u Partners. Opět jste mi potvrdil, že skutečnou výši provize si v Partners umí spočítat jen hrstka lidí. Celá léta nechápu jednu věc: proč si běžní poradci z Partners nedokáží sednout k papíru a kalkulačce a tyto věci si spočítat sami, obyčejným selským rozumem ? Jasně, ten provizní MLM systém je pravděpodobně záměrně tak složitý, aby se v něm vyznalo minimum poradců a nedokázali si tak spočítat, za jaké provize reálně budují podnik někomu tam nahoře. Jinak s tím navoněným růžovým lejnem servírovaným na zlatém podnose jste to trefil naprosto brilantně, to si musím zapamatovat !!!

    Odpovědět

  • partners

    24 října, 2018

    Naopak vše je velmi jednoduché a transparentní. Vyčítat, že výše ohodnocení záležít na velikosti a historii byznysu je nesmysl. Funguje to tak v poolech i ve všech jiných byznysech a vždy neodvratně bude, protože kdo dělá objem a něco umí, tak nechce mít stejné podmínky jako ten, kdo má výsledky poloviční.

    realita je kapku jiná než píše mister momo a než byste si přál vy nebo herečka od konkurence pod nickem (parťák na odchodu).

    Momo neví (zapomněl), že produkční bonus má tak nízká kritéria, že na něj dosáhne 75% osobního výkonu poradců (to je přesné číslo) a snad 95% profíků (to je tip).

    Neví, že 25% obratu firmy jsou franšízy. VIP pozice dělají 43% a postupně dorostou právě do toho ohodnocení výše. Mimochodem jen 15% obratu jsou poradci s ohodnocením 45% z celkové provize. Je to logické jsou to nováčci, které byznys někdo musí naučit, někdo je musí vést a nést odpovědnost atd.

    Nezmínil, že u hypoték, což je 25% byznysu Partners je ohodnocení posunuto o 5% nahoru a nezmínil ani hypoteční bonusy.

    realita je, že toto ohodnocování umí manažer nabídnout profíků z trhu a to podstatné je.

    myslím, že to je zbytečná diskuse. Já vás přesvědčit nepotřebuji a vy se přesvědčit nechcete. Chcete jen lidi z Partners a pro to řeknete a napíšete cokoliv, protože to jinak ani neumíte. 🙂

    krásný den!

    Odpovědět

  • Čtenář

    24 října, 2018

    Znám jen tři obory, kde je tak obrovská profesní nevraživost a nenávist: taxikáři, exekutoři a pojišťováci (vznešeně se nazývající finanční poradci). Je směšné, jak tu veřejně perete svoje spodní prádlo, běžný klient čtoucí zdejší příspěvky si pak o vás nedělá už absolutně žádné iluze. Divím se, že máte žaludek tuto profesi dělat, na druhou stranu když tu čtu výše provizí za sjednání toho či onoho produktu, tak se vlastně nedivím, je to super byznys s minimálním rizikem (když umíte lidi ukecat).

    Odpovědět

  • TR

    24 října, 2018

    ano, bohužel to tak skutečně je. přitahuje to nenávist jako hovnou mouchu. a samozřejmě to přitahuje spoustu looserů, kteří mají spoustu času na vypisování hejtů.

    Odpovědět

  • TR

    24 října, 2018

    a taky spoutu looserů, kteří si neumí vychovat tým, tak potřebují někde zkusit něco ukrást, doufají, že se někde něco rozpadá nebo že někdo má někde moc málo peněz a přestože jsou stále bez týmu, tak si neumí dát zpětnou vazbu, že to bude v nich.

    Odpovědět

  • Jana

    24 října, 2018

    Něco ukrást ? Já v článku čtu, že poradci Partners jdou do Sirius Finance dobrovolně, nikoliv že byli či jsou ukradeni. Asi Vaše zbožné přání, co ? Vy prostě fakt nedokážete skousnout, že z tak skvělé firmy jako je Partners si někdo dovolí sám od sebe a k tomu ještě dobrovolně odejít…nebetyčná drzost a žádný vděk, co ?

  • Pavel Hanzl

    24 října, 2018

    Milý partners, byly opravdu doby, kdy jsem stál o člověka z Partners. Máte dobrá školení, ale jste otroci. Je mi vás všech upřímně líto, i když přiznávám, že modrá je dobrá, modrý voko má i černej šerif. Howgh!

    Odpovědět

  • Parťák na odchodu

    24 října, 2018

    Hmmm, klasika. Napíše někdy někdo od Partners věci na pravou míru, tak jak ve skutečnosti jsou ? Momo krásně uvedl na pravou míru, jak to s těmi provizemi u Partners je. Evidentně velmi přesně ví, jak systém funguje a dokázal ho rozklíčovat. Když se takto mlží stran provizí, jak se mlží ve věci odchodu poradců z Partners a jejich skutečného počtu ?

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    23 října, 2018

    Dobrý večer, pane kolego! Není mi známo, proč někde chybí odkaz pro odpověď. To směřujte na tvůrce či správce, nebo šéfredaktora webu.

    Nesouhlasím s vaším slovesem „sekat“. Životky se nenaučíte jaksi pozorováním kolegy, musíte praktikovat, aby vás to donutilo studovat je do hloubky. Jsou ještě důležitějším produktem, než investice. Drtivá většina Čechů je hluboce podpojištěna a pokud někdo pojištěn je správně podle své objektivní pojistné potřeby, je to výjimka, nebo už patří mezi mé klienty. Naprostá většina klientů je pojištěna slabě a draho na jednotku rizika. Pojišťovny jsou donuceny inovovat, protože jsme na trhu my, optimalizujeme klientovi finanční portfolio. Proto nás také z definice pojišťovny nenávidí – nenávidí totiž finanční poradenství a tudíž i nezávislé pojistné poradce, protože jim krátíme zisky. Proto nás potřebovaly zregulovat.

    Odpovědět

  • Insider

    22 října, 2018

    Pavle Hanzle, ty vaše životky bych dokázal pochopit v době, kdy se za ně ručilo dva roky, ale dnes ? Při pětiletém stornu včetně čistých rizikovek ? Když mu tu životku přebouchne nějaký zmotivovaně zmanipulovaný MLM dobytek v prvním roce, tak bude vracet 100%, ve druhém roce vrátí 80%, ve třetím 60% svého výdělku z této životky. Sám moc dobře víte, že můžete mít s klientem sebelepší vztah, jednoho dne Vám to klient zruší a odůvodní to tím, že bývalý kamarád z práce (na směně u ponku) to začal dělat nebo že dcera, marně hledající práci po dostudování vysoké školy humanitního směru, vyhrála (světe div se) výběrové řízení v MLM firmě (kde z deseti uchazečů berou všech třináct). Když takovému nováčkovi po roce práce v oboru spadnou ve třináctý měsíc zdárné kariéry současně dvě, tři nebo čtyři životky, tak Vám s tím příští měsíc sekne. Vezme si v bance půjčku, aby zatáhl storna ze životek a bude se modlit, ať mu těch pět let vydrží alespoň ty zbývající.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    23 října, 2018

    „… odůvodní to tím, že bývalý kamarád z práce (na směně u ponku) to začal dělat nebo že dcera, marně hledající práci po dostudování vysoké školy humanitního směru, vyhrála (světe div se) výběrové řízení v MLM firmě (kde z deseti uchazečů berou všech třináct).“

    Milý pane Insidere, mně se to stát nemůže. jednoduše proto, že můj klient nemá kamarády u ponku, on takové lidi třeba zaměstnává. Kamarády má z okruhu jiných majitelů firem, kterým se daří. Je zřejmé, že si klienty pečlivě vybírám.

    Pokud jde o vaši úvahu, že mi to kdykoliv v těch 5 letech zruší nějaký zoufalec – kanibal, opět jste prohrál, Bancrofte! Proti padání životek jsem očkován! Jde o mé přísně střežené know – how, které vám zde sdělovat nemíním.

    Odpovědět

  • Karel

    24 října, 2018

    zajímavé. zajímalo by mě, kolik by jich vzali v poolu. 15? a víte kolik jich pool ukončí, když nedělají práci kvalitně a ani profesionálně – nikoho. 🙂 a jaké vzdělání a jiné požadavky mají v poolu? žádné.

    a kde se schovají největší bouchači? v poolu.

    Odpovědět

  • Insider

    24 října, 2018

    Mohu Vám doložit aktuální bouchače IŽP „na spoření“ ze stávajících MLM firem. Naposledy jsem se setkal s nádhernou prací jednoho poradce, kde ve firmě o cca 25 lidech (příspěvek zaměstnavatele zaměstnanci) místo DPS nasekal IŽPéčka, samozřejmě do běžně placeného pojistného a hezky do 80-ti let. O mimořádném pojistném věděl, ale to víte, provize je provize a leasing na sedmičkové báwo a hypotéka se neptají, kde vezmete příští měsíc peníze na splátku. A světe div se, celá prasárna prošla kontrolně analytickým oddělením dotyčné MLM firmy.

    Odpovědět

  • Jan

    24 října, 2018

    Kvalitní kontrola 😀

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    24 října, 2018

    To je ovšem smutné.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    24 října, 2018

    Ještě by mne zajímalo, kolik ta firma má sypat do měsíčního běžného pojistného?

    Odpovědět

  • Parťák

    23 října, 2018

    Má prosím někdo z vás aktuální informace, kolik poradců z Partners skutečně odchází do Sirius Finance ? Jsou to opravdu zmíněné tři stovky, nebo je jich ve finále více ? U nás se dost mlží, jednou se jedná o desítky poradců, podruhé o sto, potřetí o tři sta, ale půlka z nich prý výpověď stáhne, protože prý prozřeli…
    Hlavně se na nic neptat, protože pak jste automaticky podezřelým, že máte taktéž myšlenky vzít kramle. Díky za jakékoliv info.

    Odpovědět

  • partners

    23 října, 2018

    Mlžíte vy. i po třech měsících jich je stále 48 a jejich seznam šel všem manažerům, takže každý ví. ale spekulovat a plácat se bude dál, co bychom také jiného čekali. proč o tom plácat, když rozhodují čísla a ta bude zase za rok jasnější.

    také se můžete podívat do registru ČNB, kde u Siriusu najdete stále stejné čísílko a při pohledu na ten jejich kosmický web mě to moc nepřekvapuje. ale třeba se najde dostatek marťanů a dalších vesmířanů, kteří se připojí. ale dost pochybuji.

    přece jen nabízet vesmírný kariérový plán s 12 pozicemi v dnešní době opravdu není dobrý nápad.

    Odpovědět

  • Parťák na odchodu

    23 října, 2018

    Jen 48 poradců na odchodu ? Inu proč ne, ale kterou vlnu máte na mysli ? Tu první nebo sedmou ? Ale no tak Petře…pravděpodobně se bavíte a jednáte s jinými poradci a manažery než ostatní. Jo a zapomněl jste dodat, že spousta poradců a manažerů má strach, takže Vám něco jiného oficiálně říkají a něco zcela jiného se jim honí v hlavě. A ano, čas ukáže, kolik jich nakonec bude. Kariérový plán o dvanácti pozicích jste prosím vzal kde ? Je dílem Vaší bujné fantazie, abyste odradil rozhodnuté poradce na odchodu od tohoto kroku, nebo jste schopen toto své tvrzení něčím hmatatelným doložit ?

    Odpovědět

  • partners

    23 října, 2018

    Co na to říci. já se nepotřebuji s nikým bavit. já vycházím jen z toho, co přišlo a je v systému. škoda, že sem nejdou vložit obrázky s počty poradců. nevím, o jakých vlnách mluvíte. byla pouze jedna pod brutálním tlakem a bylo jich 48, další měsíc nikdo a další měsíc také nikdo a někteří moc ani odcházet nechtějí, protože uvěřili různým pohádkám. Sirius reálně kromě slibů nemá, co nabídnout.

    a vesmírný kariérový plán siriusu? jasné, rád vám to sem vypíšu. trošku pravěk. vlastně těch pozic je více – 15 nad sebou a pak 4 poradenské vedle manažerských pozic. takže celkem 19.

    KDYŽ PŮJDU PO EURECH:
    Financial Trainee I
    Financial Trainee II
    Financial Trainee III
    Financial Trainee IV

    FINANCIAL ADVISOR II
    FINANCIAL ADVISOR III
    SENIOR FINANCIAL ADVISOR I

    MANAGER/SENIOR FINANCIAL ADVISOR II
    DIRECTOR/FINANCIAL PLANNER
    PARTNER/SENIOR FINANCIAL PLANNER
    BUSINESS PARTNER/VIP FINANCIAL PLANNER
    LEADER
    OWNER
    MANAGING OWNER
    RENTIER

    Odpovědět

  • Parťák na odchodu

    24 října, 2018

    Petře Borkovče, Vy nedokážete překousnout, že Vám chce odejít stovka, možná i stovky poradců jinam, ale zapátrejte v minulosti 10 let nazpět. Neudělal jste náhodou tehdy OVB to samé ? Tehdy se Vám nelíbilo, jak OVB funguje a vnitřně byla firma tak říkajíc nereformovatelná. Položil jste si otázku, zda poradci Partners na odchodu necítí u vás v Partners to samé ? Položil jste komukoliv z těch Vámi uváděných 48 poradců otázku, co byste musel udělat či změnit, aby neodcházeli ? Proč vlastně odcházejí a co je k tomu vede ? Nebo to byli stejně loseři a nuly, co netáhli za jeden provaz, nežili pro Partners a vlastně vůbec nic nepochopili, takže Vám za to nestáli ? Říkají Vám něco pojmy sebereflexe, empatie, kritické myšlení ? Zkuste se nad tím minimálně zamyslet, jste -li toho samozřejmě schopen. Pozvěte si manažera nebo poradce na odchodu na kafe ve dvou, hezky v klidu a soukromí. Bavte se spolu bez kudrlinek a vzájemného análního horolezectví, hezky syrově a upřímně o tom, co všechno manažerům a poradcům v Partners vadí. Já tak jako manažer Partners t.č. na odchodu učinil s pár lidmi v týmu a nyní už chápu, co je vede k odchodu. Nebudu Vám zde veřejně psát, co všechno to je, zjistěte si to sám, budete-li chtít. Možná se sám budete divit, co všechno poradcům a manažerům vadí, co vše se hází pod koberec a nechává se samovolně vyhnít.

    Odpovědět

  • Bývalej P.

    24 října, 2018

    Nevím jak je to v tom siriu, ale pokud mě paměť neklame, tak v tyrkysu to bylo asi takhle:

    Trainee
    Consultant
    Senior Consultant
    VIP Consultant I.
    VIP Consultant II.
    VIP Consultant III.
    VIP Consultant IV.
    VIP Consultant V.
    VIP Consultant VI.
    VIP Consultant VII.
    VIP Consultant VIII.
    VIP Consultant IX.
    VIP Consultant X.

    VIP CONSULTING OFFICE I.
    VIP CONSULTING OFFICE II.
    VIP CONSULTING OFFICE III.

    TEAM MANAGER
    EXECUTIVE MANAGER
    SENIOR MANAGER
    DIRECTOR
    SENIOR DIRECTOR
    PARTNER

    SERVISNÍ PORADCE (cokoliv OD 2 DO 6 EUR TAKŽE asi 9 pozic)
    KONCIPIENT (cokoliv OD 3 DO 6 EUR, takže asi 7 pozic)
    FRANŠÍZANT

    Ani se mi to nechce počítat…. Ale třeba se něco změnilo a nějaké pozice ještě přidali …..:-) Já si v Trustu domluvli pozici, která sice nemá název, ale vím, kolik mi přijde na provizích bez složitých přepočtů….

    Odpovědět

  • exParťák

    24 října, 2018

    Jakmile má firma tolik různých pozic, tak to ve mě evokuje jen jedno jediné: je to záměr, aby se v tom nevyznalo ani prase, natož pak obyčejný poradce. Od Partners jsem odešel před čtyřmi lety, dnes jsem maximálně spokojený jinde. Žádný tlak na produkci, žádné obhajování pozic a z nich vyplývající vyšší či nižší provize, žádné bodové jednotky, jejich přepočty, bonusy a jiné nesmysly. Musím však přiznat, že i já měl vymytý mozek tyrkysovým modrým oceánem, vizemi o vstupu na burzu nebo do Polska…Naštěstí jsem potkal ve správný čas kolegu, co pracoval mimo MLM a ukázal mi, že lze pracovat v klidu, bez tlaku a za důstojných provizí (neživím nad sebou armádu darmožroutů a parazitů). Ale jo, trvalo mi to, než jsem prohlédl, ale zpětně jsem za tuto zkušenost vděčný a co mi dělá opravdu radost, tak skutečnost, že jsem dokázal za dobu co nejsem v Partners rozmluvit nástup do této MLM firmy minimálně sedmi až deseti mladým lidem. Zdravím svého bývalého pana ředitele Pořízka z Brna a těší mě, jak dopadl :0)

    Odpovědět

  • VK

    5 prosince, 2018

    Samozrejme je to demagogie z vedeni Partners. 48 jich tam bylo proto, ze jeste te vlne (tem vlnam) neskoncila vypovedna doba a sou porad registrovani pod Partners. Proto ma Partners na strankach vic nez je realita a Sirius min 🙂

    Odpovědět

  • Insider

    23 října, 2018

    A opět se tu přispívá nesmysly do ostatních článků, jen aby co nejrychleji zanikly aktuální příspěvky na téma odchodu poradců z Partners a tyto příspěvky nebyly vidět na hlavní stránce v přehledu. Pánové z Partners, stojí vám to za to ?

    Odpovědět

  • MZ

    24 října, 2018

    Dobrý den, prý se na scénu finančního poradenství vrací Martin Zoubek, slyšeli jste o tom ? Údajně skrytě, pod pláštíkem firmy BEplan finanční plánování s.r.o (www.beplan.cz) , což by měla být firma ze skupiny Bohemia energy a pan Zoubek tam už zase šikuje „bojovníky“ na prodej „ÍŽA“. Neví o tom někdo z vás cokoliv bližšího ? Je to pravda nebo to je kachna ?
    Píší to na Poradci-Sobě.cz (http://poradci-sobe.cz/diskutujeme/tema/martin-zoubek-se-skryte-vraci/)

    Odpovědět

  • Honza

    24 října, 2018

    True story 😉 …bohužel..

    Odpovědět

  • Parťák

    28 října, 2018

    Všem, co tu hejtují na téma Partners: tato firma je velmi dobře zavedená a je ve výborné kondici, což si lze odvodit z oficiálních čísel (produkce, podíl na trhu, nepřetržitý progres firmy co každý rok apod.). Poradci přicházejí a odcházejí ve všech firmách a Partners není výjimkou, takže bych z toho nedělal takovou vědu. I kdyby z Partners odešlo oněch avizovaných až 300 poradců, firmu to nepoloží. Pojede se dál, jen bude mít jako celek nižší čísla, což je logické. Klíčové je podívat se, jaká je produkce a výkonnost na jednoho poradce Partners, zde si dovolím tvrdit, že nemáme konkurenci. U nás lze tuto činnost dělat jen na full time, žádný přivýdělek po opuštění soustruhu ve fabrice, buď na full time nebo kdekoliv jinde, ale v Partners určitě ne. Všechno, o čem se tu v komentářích píše jsou jen čiré spekulace. Ano, někteří poradci chtějí odejít do Sirius Finance, ale kolik jich nakonec bude, to všechno ukáže čas.

    Odpovědět

  • Expfs

    28 října, 2018

    Budu mluvit za sebe, ale vnímám tak většinu komentářů (až na ty fakt ubohé pseudo útoky, které jsem, jako aktuálně ne zrovna fanoušek Partners, uváděl na pravou míru). Lidé odcházející z Partners, včetně mě, nikdy neřekli ani slovo o kvalitě a objemu produkce Partners. Jsem bytostně přesvědčen o kvalitě, jak služby většiny poradců pod touto značkou působící, tak objemu realizovaných obchodů. Bohužel (nebo naštěstí), ať vám říká kdo chce, co chce, čísla nejsou vše. Jde o morálku, kázání vody a pití vína, nedodržené dohody a celkový morální odklon od hodnot, na kterých tato firma vznikla. To povede dříve, či později k odchodu kvalitních lidí. Ale Partners to nepoloží, o tom žádná. Stejně jako nepoložil OVB odchod Lukeše a Borkovce.

    Odpovědět

  • Insider

    29 října, 2018

    Mohl byste, prosím, hlouběji rozvést svoji myšlenku o kázání vody a pití vína v Partners ? Upřímně, nevím, co si pod tím představit. Dále píšete, že čísla nejsou vše, v čemž máte z jistého úhlu pohledu (toho morálního a etického) jistě pravdu, ale oba dva víme, že na tyto hodnoty žádná z pojišťoven, bank či investičních společností nehraje. Myslím tím opravdově nehraje, neberu v potaz líbivé marketingové kecy o etice apod. Pojišťovny, banky apod. jdou primárně po zisku, jsou tu od toho, aby generovaly zisk pro svého akcionáře, aby vydělávaly. V jednom z předchozích příspěvků, kterých tu je již přes sto, kdosi napsal, že se vrací Martin Zoubek z OVB. Garantuji Vám, že přestože celý trh i pojišťovny historicky znají tohoto člověka a jeho kvalitu produkce, budou s radostí jeho jakoukoliv (slovo jakoukoliv bych podtrhl) produkci přijímat do svojí správy. O to se s Vámi vsadím o cokoliv. A když se „náhodou“ objeví nějaké „etické a morální“ pochybení ve smyslu investička na „spoření“ na 10.000 Kč měsíčně, pochopitelně prostřednictvím běžně placeného pojistného (jak jinak), tak se to co ? Tak se to standardně hodí jako pochybení jednotlivce, které nemá vůbec nic společného s dotyčnou firmou a celé se to zamete. Pan Hanzl mě za to zde na Investujeme.cz nemá rád, ale pořád tvrdím a za tím si stojím, že novela měla provize u životek ošetřit jinak. Žádné storno po dobu pěti let, ale klasická výplata provizí stejně jako u majetku a to po celou dobu trvání pojistné smlouvy. Ideální by prostě bylo, kdyby u životek zanikly čistě předplacené provize. Ne pane Hanzle, trh by se opravdu nezhroutil a poradci by opravdu neumírali hlady, ale to by bylo na jinou debatu.

    Odpovědět

  • Pavel Hanzl

    29 října, 2018

    Dobrý večer, pane Insidere!
    Bohužel musím konstatovat, že vaše úvaha se nezakládá na realitě. Novela si nekladla tak ambiciózní cíl, vyhnat z trhu bouchače. Šlo jí jen a pouze o pragmatický cíl, zregulovat příjmy všem poradcům a konzervovat tak pojistné kmeny. Novela vůbec neřeší profesní kanibalismus, ani kvalitu pojišťovacích poradců. Správně uvádíte, že pojišťovny mají za úkol generovat majitelům zisk a ty marketinkové řeči o kvalitě jsou jen fasáda. Berou všechno.

    Odpovědět

  • VK

    5 prosince, 2018

    Chcete se bavit o kvalite a objektivite? Jenom drobnost za mnohe … omezovani obchodnich partneru a produktu. Moc se neprezentuje, ze centrala neprovizuje (nebo jenom na vyjimku) produkci jinych, nez prefeovanych partneru. To dava objektivite produkce dost silnou ranu pres vsechna tvrzeni, ze kazdy poradce muze vybrat produkt jaky chce. Akorat uz neuvadeji, ze pak musi zebrat o provize (ktere Partners automaticky dostane) a zduvodnovat proc nepouzil preferovane kone.

    Odpovědět

  • VK

    5 prosince, 2018

    Pisete o produkci … za tech vic jak 11 let vas mozna trochu vyvedu z omylu (a nektere dalsi taky). Jak ve spouste veci, tady se taky hodne lze a mlzi. Hodne jednotek se zapocitava nekolik krat (treba PAYG zapocitany na zacatku cely jako karierovy + pak naveden do systemu znovu po roce, po dvou, po trech atd). najednou se navadeji jednotky za nasledne provize, co se v minulosti nedelo … vse proto, aby se vykazovala rostouci cisla presto, ze to tak uz davno neni. Nehlede na zaporne rusty. Pokud mate v ruce pomucku pro akciovy program co byla tenkrat vytvorena (otocna ruzice s tim, kolik miliard vam vydela to 0,00001% podilu) tak tam asi stavajici vyvoj nenamodelujete 🙂
    Odchod lidi do Siria firmu Partners rozhodne nepolozi, to ani neni zamer. Presto by nekteri v te spolecnosti mohli zacit trochu pecliveji cist cisla a ne jenom „motivacni“ komentare 😉
    Btw, jak se vyklada ze vlastne odchazi par lidi s minimalnim vykonem a nic se nedeje … podivejte se do RL … nekteri lide se schvalen vyvadi do jinych struktur aby to vypadalo lepe 🙂 jak naivni a detinske 😀

    Odpovědět

  • 15 listopadu, 2018

    A je to tady !!! Sirius mění vedení !!!
    Finančně-poradenská firma SIRIUS Finance zapsala do vrcholového vedení dva zkušené manažery a chce prý konkurovat i velkým hráčům na trhu. Karel Maroušek má na starosti především obchodní a produktovou strategii a lídr Michal Oppl bude odpovídat za vybudování profesionálního, férového a motivačního zázemí pro manažery a poradce, kterých chce firma do roka získat až 400.

    Odpovědět

  • Insider

    15 listopadu, 2018

    A co na to Petr Borkovec ? A je to tady !!! Sirius mění vedení !!! Finančně-poradenská firma SIRIUS Finance zapsala do vrcholového vedení dva zkušené manažery a chce prý konkurovat i velkým hráčům na trhu. Karel Maroušek má na starosti především obchodní a produktovou strategii a lídr Michal Oppl bude odpovídat za vybudování profesionálního, férového a motivačního zázemí pro manažery a poradce, kterých chce firma do roka získat až 400.

    Odpovědět

  • Parťák na odchodu

    15 listopadu, 2018

    A co na to Radim Lukeš ? A je to tady !!! Sirius mění vedení !!! Finančně-poradenská firma SIRIUS Finance zapsala do vrcholového vedení dva zkušené manažery a chce prý konkurovat i velkým hráčům na trhu. Karel Maroušek má na starosti především obchodní a produktovou strategii a lídr Michal Oppl bude odpovídat za vybudování profesionálního, férového a motivačního zázemí pro manažery a poradce, kterých chce firma do roka získat až 400.

    Odpovědět