CZK/€ 25.320 +0,18%

CZK/$ 23.408 +0,56%

CZK/£ 29.523 +0,28%

CZK/CHF 25.813 +0,21%

Company Management: Půjčte si… splácet nemusíte!

 


 

Půjčit si a nemuset splácet…

První a základní poučkou jakéhokoli finančního rozhodování je, že pokud je nějaká nabídka příliš výhodná, není něco v pořádku. Jakmile někdo nabízí půjčku, kterou nebudete muset splácet, je třeba zbystřit.

Před nedávnem upadla do likvidace společnost Edbusy, jejíž představitelé jsou vyšetřováni policií pro podezření z podvodu. Neuplynul ani čtvrtrok a na českém trhu se objevila nová společnost nabízející také půjčku, kterou klient „nemusí splácet“. Touha lidí po bezpracném zbohatnutí nezná mezí a jistě pobočce britské společnosti Company Management Ltd. přivede spoustu … obětí.

Company Management a její „systém“

Rysy „novinky“ v podání Company Management jsou až přespříliš podobné systému Edbusy. Princip spočívá v zaplacení „úhrady za registraci půjčky a za nákup drobných neobchodovatelných akcií“ a následné vyčkání na přidělení půjčky. Zatímco u Edbusy měl klient čekat 3 až 9 měsíců, u Company Management si počká déle – 6 měsíců až 4 roky. Letadlo se zjevně připravuje na delší let.

Prostředky na půjčky jsou získávány stejně jako v případě Edbusy od soukromých finančních investorů.

Tabulka: Výše půjčky a poplatku

Výše půjčky

Úhrada za registraci půjčky a nákup akcíí

1 000 €

48 €

2 000 €

72 €

3 000 €

96 €

4 000 €

120 €

20 000 €

600 €

Poznámka: Půjčka 20 tis. € se skládá z 5 půjček po 4 tis. €

Zdroj: Internetové stránky společnosti Company Management

Za každou půjčku má být stržen poplatek ve výši 24 € a půjčky lze spolu kombinovat. Za zbytek peněz mají být zakoupeny neobchodovatelné akcie společnosti Astra Invest Ltd., z jejichž výnosu má být úvěr i 5% roční úrok splácen.

„Společnost za tyto akcie ručí do výše svého základního jmění, které je v tuto chvíli ve výši 10 000 000 Liber,“ uvádí stránky Capital Management o Astra Invest. Trochu zamrzí, že podle informací obchodního rejstříku je základní kapitál společnosti jen 280 000 GBP… čím se společnost zabývá a z jaké činnosti by tak měl být generován zisk, společnost neuvádí.

Přestože společnost plánuje vyplácení prostředků až za 4 roky (a tím se připravuje na delší „let“), varuje, že půjčky jsou určeny maximálně pro 60 tisíc klientů (a tím nabádá k rychlosti a zanedbání rizika). Zvláštní je, že je limitován počet klientů, nikoli objem prostředků. Při naplnění maximálního počtu klientů tak společnost slibuje vyplatit úvěry v rozmezí od 60 mil. € do 1,2 mld. €.

Poskytnutí půjčky také není bez dalších nástrah. Společnost uzavře investiční životní pojištění na částku ve výši půjčené částky, která je vyplacena snížená o tři roky placení pojistného. Pojištění je, jak jinak, vinkulováno ve prospěch investora. Provize, která je vyplacena za zprostředkování produktu, má sloužit opět k nákupu akcií Astra Invest.

„Při vyplacení půjčky bude klientovi povinně zprostředkováno uzavření investičního životního pojištění (IŽP) prostřednictvím společnosti CM Ltd., Czech branch, organizační složka,“ píše se na stránkách společnosti. Společnost ovšem nemá oprávnění ČNB zprostředkovávat pojistné produkty na území České republiky.

"Na aktivity společnosti Company Management Ltd. jsme již byli upozorněni a v současnosti je prověřujeme," zní současné stanovisko ČNB k této společnosti.

Perličky z dotazníku k žádosti o úvěr

Společnost Company Management má na svých stránkách dotazník pro zájemce o půjčku. Po vyplnění osobních údajů se vyplňují informace o půjčce a finanční situaci žadatele. Za pozornost stojí kolonky „Vaše čisté doložitelné příjmy“, „Vaše nedoložitelné příjmy“ a „Ostatní příjmy (celkem)“.

Obr. 1: Informace o půjčce

Odhlédnu-li od skutečnosti, že jsou požadovány i „nedoložitelné příjmy“, tedy pravděpodobně příjmy pocházející z šedé ekonomiky, nedovedu si představit, jaké mohou být „ostatní příjmy“ – tedy příjmy jiné než doložitelné a nedoložitelné dohromady…

Zvláštností je též následný souhlas žadatele, který potvrzuje stisknutím tlačítka „Souhlasím a chci odeslat dotazník“.

Obr. 2: Souhlas

Místo toho, aby společnost potvrdila či slíbila, že s poskytnutými údaji klienta bude zacházeno v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů a že je neposkytne třetí osobě, žádá od klientů jejich souhlas s tím, že se takto společnost bude chovat… zvláštní a právně přinejmenším pochybné.

Loading

Vstoupit do diskuze 154 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz



Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář: I.H. Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • pozorovatel

    19 června, 2009

    Dobry den pane Zamecnik,
    dovolte mi, abych Vam touto cestou pogratuloval a zaroven podekoval. Zverejnenim tohoto prispevku jste se totiz stal budoucim investorem a poskytovatelem financnich prostredku:-) Jen tak dale.

    Odpovědět

  • Ing. Jakub Vorel

    19 června, 2009

    Je to férový obchod. Nesouhlasím s ostrým tonem, Edbusy je proklientsky orientovaný byznys. Klienti nám mohli ruce utrhet, volali ve dne v noci, abychom jim půjčili!!

    Odpovědět

  • Jana Čermáková

    19 června, 2009

    Je to pravda. Jako finanční poradkyně se zabývám tím, co přinese klientovi výhody. Firma company management Ltd. je naprostou novinkou na našem trhu, osobně jsem ji již doporučila několika svým klientům, jsou z ní nadšeni.

    čirou náhodou jsem se i osobně setkala se zakladatelem této finanční společnosti, je to velmi vzdělaný a bystrý člověk, je to dobrák. Pro klienty by se rozdal. Spolupracuje s finančními magnáty a dávají miliony na charitu, proto také mohl vzniknout tento odvážný projekt, kdy bohatí investoři půjčují peníze bezplatně lidem ve východní evropě a nechávají je opětovně investovat a zisk přenechávají lidem v nouzi.

    Jsou to dobří lidé, veřte mi. Není čeho se bát. Pokud máte zájem, ráda se s Vámi setkám a nabídnu vám tuto perspektivní investici. Za poplatek pouhých pár tisíc vyděláte v dlouhodobém horizontu miliony.
    tel 604 896 342. Těším se na setkání s Vámi, vážení investoři!

    Odpovědět

  • FL

    19 června, 2009

    „Pro klienty by se rozdal.“

    To se jeden nasmeje… :-))

    Odpovědět

  • Michal

    19 června, 2009

    To se nejeden nasmeje… :-))

    Odpovědět

  • Radek

    19 června, 2009

    Za pár tisíc korun dostanou… jak to říct slušně…

    Víte, ono se to dobře svádí na charitu, že někdo chce udělat z chudáků milionáře. Jenže takhle charita nefunguje.

    Odpovědět

  • Radek

    19 června, 2009

    „Za pár tisíc korun dostanou… jak to říct slušně…“
    – už to mám!
    Dopadnou jak ty opice z obrázku 🙂

    Odpovědět

  • Venca

    19 června, 2009

    Paní Čermáková, divím se, že se nestydíte psát tady takové nesmysly..Dobře, dá se na tom vydělat, pokud včas do tohoto letadla nastoupíte, ale v žádném případě to z morálního hlediska neudělám, protože podporovat takový hnus rozhodně nebudu

    Odpovědět

  • Radek

    19 června, 2009

    To se nedivím, člověk bez finanční gramotnosti si nedokáže spočítat, že nikdo mu nepůjčí tak, aby nemusel splácet a měl to jisté. Jenže… kolik lidí úvěr opravdu dostalo? 😉

    Odpovědět

  • Jana Čermáková

    19 června, 2009

    je to férové pro zákazníky. Již jsem produkt úspěšně prodala 18 klientům, kteří se na mne mohou kdykoliv obrátit stejně jako vy. Zavolejte mi a ráda vám produkt nabídnu.

    Produkt je velmi výhodný, kombinuje se s IŽP, takže klient nic neriskuje, vše je pojištěné! Zrovna včera jsem produkt nabízela v rodině a povedlo se mi ho prodat manželovi i manželce i synovi. Jistě budou velmi spokojeni s výmosem, za pár let!

    Těší mne vidět spokojené klienty, dělám to proto, aby vydělali peníze. Jediné, o co mi jde, je spokojený klient, protože ten mně dopuručí svým známým! Nesmíte se spoléhat jen na povrchní informace v článku, vyplnte na našich webowých stránkách dotazník a zažádejte si o půjčku, třena jen 1000 Euro a vyzkoušejte, jak to celé funguje. Vy nic neriskujete, můžete jen vydělat.

    Podle mne každý finanční poradce by si měl povinně takový produkt koupit, aby viděl, jak je pro klienty výhodný!

    Odpovědět

  • Pepa Vyskotsch

    19 června, 2009

    Nikoli,už prodej těchto „produktů“ by měl být klasifikován jako trestný čin! Hlupáků bude pořád dost.

    Odpovědět

  • Jana Čermáková

    19 června, 2009

    Je to logické, splácet přece nemusíte, protože splátky jdou z výnosů investice.

    Je to tak prosté! Není třeba v tom hledat cokoli složitého, produkt je dělaný pro běžného investora, i toho, který nemá žádné vzdělání či rozhled a neorientuje se ve finančním světě.

    Vy jistě rozumíte finančnímu byznysu, tak se mnou budete souhlasit, že klienti produktům nerozumí tak dobře jako vy. Proto jim musíme pomoci a sami za ně vybrat ten produkt, který jim vyhovuje nejlépe.

    A pro mnoho mých klientů je to právě Company Management ltd. všichni chtějí jen tohle! vždyt je to pojištěné, není třeba se ničeho bát.

    Odpovědět

  • poradce

    19 června, 2009

    paní Čermáková,
    Vy vtipkujete nebo bylo včera tak vedro, že jste dostala úpal?

    Odpovědět

  • FL

    19 června, 2009

    Dobre, muzete nam zde osvetlit system, jak to funguje, kam presne se penize investuji atd ? odpovedi ze „do akcii“ me neuspokojite:)

    Odpovědět

  • Jana Čermáková

    19 června, 2009

    kdo to nezkusí, nezjistí, jak je to výhodné!

    Půjčte si u nás 1000 euro a uvidíte, brzo si půjčíte 20 000! Investujeme do rozvojových projektů ve Velké Británii a v Číně!

    Investovat v Číně se vyplatí. My půjčíme čínanovi 10 000 Euro, on za to postaví továrnu na boty, zaměstná stovky lidí a do roka nám vrátí 20 000! To je 100% zhodnocení peněz! Jelikož my máme kontakty všude po světě, není problém s podobnými investičními příležitostmi, a ze zisku 100% není problém pouhých 20% pro naše klienty.

    Našim mecenášům z Velké Británie nejde o peníze, těch mají sami dost, oni nám chtějí pomoct, abychom se stali také bohatými a úspěšnými! Chtějí pomoci co nejvíce lidem, proto maximálně půjčujeme jen 20 000 Euro.

    Odpovědět

  • FL

    19 června, 2009

    Me by docela zajimalo, jak za 10000 euro ufinancuju postaveni tovarny na boty (nemovitost,zarizeni, vybaveni, stroje a prostory pro „stovky“) lidi… jsem vzdelany,ale na tohle staci snad i selsky rozum =)

    Ale jsou dobre omamena, ze nekomu nejde o penize a chce vam pomoct:-)
    jeste jste mela napsat, ze tyhle smlouvy pisete klientum za odmenu, jen tem, kteří si to zaslouzi…

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Tento prispevek je absolutni hloupost a vymysl – pohadka od pani Cermakove.

    Odpovědět

  • Jana Čermáková

    19 června, 2009

    Samozřejmě můžete investovat do klasických produktů, ale ty vám nic nevynesou, o všechno přijdete kvůli inflaci!!

    Jistě jste velmi vzdělaný mladý muž, ale ve škole vás tyhle novinky nemohli učit, nebot produkty vznikaji velmi rychle a rychle zas zanikají.

    Ale běžní lidé bez vzdělání jsou pro všechny novinky na trhu. Včera jsem byla u jednoho obchodníka se zeleninou. Má dva stánky, kde prodává jahody a zeleninu a hned u nás investoval!

    Nemá sice moc peněz, ale nových druhů produktů se nebojí a nad sklenkou vína mi všechno podepsal, včetně IŽP i vlastní směnky! Takhle se dělají obchody!! Musíte za klientem a ne sedet v nablyskane kancelari a nabizet slozite produkty!

    Odpovědět

  • like.n0.other

    19 června, 2009

    no to si delate legraci?? Koukam, ze u vas ve firme maji asi docela kvalitni vysavace mozku. Takovyhle podvod prokoukne i nemluvne

    Odpovědět

  • Pepa Vyskotsch

    19 června, 2009

    Přečtěte si to ještě jednou a je to dobrý.Ta zelenina přece každýho dostane.

    Odpovědět

  • Otazník

    20 června, 2009

    Přesně. Právě přemýšlím nakolik se tato paní liší od muže, který mi v červnu 2007 prodával podíly ČSOB Realitního mixu s tím, že to je velice dobrá investice…

    Odpovědět

  • Anonym

    20 června, 2009

    Liší se tím, že prodává nestandardní produkt (veřejně neobchodované akcie) zabalené do krásných pohádek, zatímco paní z ČSOB prodávala zcela standardní produkt (OPF), do kterého byly zabaleny problémové cenné papíry.

    Společné mají to, že se jedná o vypravěčky pohádek, které uslyší na školení. Také to, že důvěřovali tomu, kdo jim ty pohádky vykládal. Také to, že jim nějakou dobu samy věří, dokud nejsou zklamány.

    Zřejmě není jiné branže, kde by bylo třeba tolik trpět nedůvěřivostí k pohádkam, jako je finanční poradenství.

    Báchorky, jako cesta ke spánku finančního rozumu, jsou největším uměním každého dobrého bouchače.

  • petr

    19 června, 2009

    ano máte pravdu … můžete investovat do klasických produktů, které vám „dle vašeho zcestného názoru“ nic nevynesou …

    nebo jít do zcela nového produktu, který už jen na první pohled vypadá jako podvod a na ten druhý už je to téměř jisté …

    teda vás potkat tak vás vyhodím už ode dveří …

    Odpovědět

  • Jana Čermáková

    19 června, 2009

    všichni šikovní a chytří finanční poradci se mnou jistě budou souhlasit, je důležité, jak jednáte s klientem.

    Já například nemám maturitu, protože jsem měla těžký život. Moji rodiče byli chudí a já musela odmalička tvrdě pracovat. stejně jako moji klienti. A oni na to slyší a nechají si ode mne naordinovat produkty, ketré přinesou jejich rodinám zdraví a peníze a prosperitu.

    Chci klientům pomoci, ti jsou u mne vždy na prvním místě! proto jim nabízím jen to nejlepší.

    Odpovědět

  • like.n0.other

    19 června, 2009

    😀 😀 😀
    no tak tohleto uz me skutecne rozbiji 😀
    zacinam mit pocit, ze si tu z nas nekdo pouze dela legraci, nemylim se? tohle skutecne nikdo nemuze myslet vazne.
    Pokud to myslite vazne, prave jste se priznala, ze porusujete zakon, protoze pokud nabizite investicni produkt ci pojisteni (IZP), potrebujete licenci od CNB, na kterou je potreba stredoskolske vzdelani 🙂
    Bez maturity docela problem…

    jinak neco vam reknu pani „poradkyne“ – omlouvam se, ze jsem vulgarni, ale jdete do hajzlu i s celou tou vasi „kampeny“. Diky hajzlikum a blbeckum, jako jste vy, nam ostatnim – slusnym poradcum, kolikrat pokladaji klienti telefony, jakmile uslysi „…financni poradce/konzultant/cokoliv“

    Odpovědět

  • FL

    19 června, 2009

    Nenechte se mylit, pokud vim, na zkousky IZ a PPZ stailo vyucni list.

    Kazdopane tu pani uz taky dostali…jeji reci jsou jak z vyplach „skoleni“ kde je vic obrazku jacht, aut a reci o financni nezavislosti nez o byznyse natoz produktu.

  • like.n0.other

    19 června, 2009

    omlouvam se, mate pravdu…ja sice takovych moc neznam, ale vim ze kdysi kolega o necem takovem mluvil
    nicmene je dost divne, ze se nekdo „chlubi“ tim, ze nema maturitu

  • FL

    19 června, 2009

    jak vite, ta omamena pani ano=)

  • Skoumal Petr

    20 června, 2009

    Víte, já myslím, že paní Čermáková je nějaký vtipálek, který nás zbytečně odvádí od práce. V každém případě děkuji panu Kalvodovi, že věnoval analýze struktury této společnosti tolik drahoceného času.

  • like.n0.other

    20 června, 2009

    mne to taky napadlo..

  • Pavel Dufek

    20 června, 2009

    Je to pravda. Náhodou jsem narazil na skupinu lidí jdoucí z té jejich prezentace – náboru nových poradců a tak jsem se dal ze zvědavosti s nimi do řeči.

    Je to hrůza, oni berou každého, třeba i lakýrníka nebo lidi od lopaty s nedokončenou ZŠ. S nějakou licencí si hlavu nedělají, prostě to podepíše dopředu třeba Chalupa a malíř pokojů v kravatě pak obstará kafku, která se chytí.
    Nemusí mít ani tu kravatu, stačí aby byl oholený a v čisté košili a slušně zacházel se zákazníky.

    Jako byste to nevěděli, že to takhle chodí, jde jim jen o to, aby klient podepsal a hlavně zaplatil, pak už je jim všechno jedno. Je to krádež za bíléj¨ho dne, která poškozuje nás, slušné poradce.
    Někdo by měl informovat ČNB, aby tomu učinili přítrž.

  • Pavel Dufek

    20 června, 2009

    To je jasné, jde jim jen o to mít hodně bouchačů na smlouvy.
    Běžný člověk netuší, co všechno má poradce splnovat. Jak často po vás klient chce, abyste se prokazovali licencí? Lidé jako čermáková klienta ukecají, zinkasují peníze a už je nikdo nikde neuvidí.

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    V tomto pripade se k Vam pripojim, protoze to co tady plodi ci plodila pani radoby financni poradkyne Cermakova je vrchol debility, ukazujici na jeji IQ.
    Tato pani v systemu jako spolupracovnik ani jako obchodni zastupce nefiguruje. Pokud je opravdu spolupracovnikem, tak ji bude okamzite zrusena doporucitelska smlouva a budou narokovany smluvni pokuty!!! Nicmene i pres to se Vam jmenem spolecnosti za jeji vymysly a bludy omlouvam.

  • Anonym

    28 června, 2009

    Teda pane Pozorovateli, z tohoto příspěvku by člověk řekl, že musíte být jednatelem nebo ředitelem společnosti, nebo nám vysvětlete, jakto, ze mate pristup do „systemu“, muzete „zrusit doporucitelskou smlouvu“ a narokovat smluvni pokuty?

    Jak se muzete jmenem spolecnosti omlouvat, pokud nejste jednatelem?

    A pokud JSTE jednatelem, pak nechapu vyrok, ze

    „Osoby, ktere zde jmenujete rozhodne nemaji cas ani ochotu plytvat svym volnym casem psanim prispevku do teto diskuse.“

    Myslim, ze vedle Vaseho mlzeni ohledne toho, jakym zpusobem tedy vlastne chcete lidi pripravit o penize, ani tyto kontradikce nepusobi na ctenare nejlepe.

  • za pozorovatele

    8 července, 2009

    A to myslite, ze pristup do systemu musi mit pouze majitele? Pokud firmu majitele ridi dobre, tak maji na starost uplne jine a dulezitejsi veci, nez tady resit pani Cermakovou.

  • Marek Pecina

    8 července, 2009

    Neznam majitele firmy Company management, ani totoznost pozorovatele ale bez dlouheho rozmysleni je jasne ze jde v pripade teto firmy o podvod a tunel na klienty.

    mate pravdu, jednatele firmy maji dulezitejsi veci na praci, napr. jak co nejdele tahnout tuhle podvodnou karu a pak nekam potichu zmizet i s penezi. Mozna uz je vysetruje policie a zacalo trestni stihani stejne jako v pripade kamaradicku z Edbusy.

    Pokud pracujete pro Company management, na vasem miste bych si nechal zaplatit dluznou vyplatu a odmeny a rychle zmizel pryc a zacal se venovat necemu co nezavani podvodem.

    Na kazdou svini se vari voda!

  • alen1

    20 června, 2009

    Dobrý den paní Čermáková, v čem určitě vynikáte je způsob kladení manipulativních otázek nebo vět.V tom se mnou „zajisté budou všichni rozumní lidé souhlasit“.

    Odpovědět

  • čermák

    2 července, 2009

    Dyť já neměl žádný dětství, vodmalička sem se musel starat vo mladší sourozence, já pocházím ze 14 -ti dětí, na boty sme neměli museli sme si je pučovat a to ještě dřeváky…
    Kdo viděl světáky, pochopil.

    A to že tvrdě ordinujete svým klientům opiáty, které je zblbnou a zruinují je známkou toho, že i Vy jednáte pod jejich vlivem.

    U jiných seriozních diskuzí a pan Kalvoda je jistě velmi seriozní ( doporučuji Vám si o jeho práci pro klienty něco zjistit ) se neobjevují v hojném počtu slova jako

    ŽALOBA, PODVOD, ZLODĚJ, ZLOČIN, TRESTNÝ ČIN.

    To do naší branže opravdu nepatří.

    „Já za revoluce málem dvakrát pad, aby ti si tady mohl nosit tu svoji uniformu ty…“

    A demokracie. kterou teď máme neznamená možnost svobodně okrádat nesvéprávné jedince.

    Hezký večer.

    Odpovědět

  • čermák

    2 července, 2009

    Jindřich Šimon Baar:

    Pro kravičku.

  • Milan

    21 června, 2009

    cituji: Jistě jste velmi vzdělaný mladý muž, ale ve škole vás tyhle novinky nemohli učit, nebot produkty vznikaji velmi rychle a rychle zas zanikají.
    Doporučuji věnovat pozornost konci citátu 🙂

    Odpovědět

  • FL

    21 června, 2009

    Milane, jste vsimavy clovek :o) a ja si tez vsimnul jak si pani Cermakova nevedomky nadelala do bot 😀

    Odpovědět

  • like.n0.other

    21 června, 2009

    ani jsem si neuvedomil obsah tohoto plku 🙂
    ale pani ma pravdu, podobne produkty skutecne zanikaji velice rychle, nekdy az temer spontanne 😀

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Opet vymysl pani Cermakove. Klient nema v zadnem pripade garantovano, ze pujcku splati vynos z akcii!!!! To si nemuze nikdo dovolit. Pujcka ma nazev „pujcka se splatnosti do 20 let s 5% p.a.“ Tzn. ze pujkca muze byt klidne jednorazove splacena ve 12 mesici 20 roku od samotneho cerpani. Pripadny vynos z akcii je v tomto pripade bonusem-pridanou hodnotou pomahajici umorit pujcku klienta.
    Informace pro ctenare teto diskuse: pani Cermakova neni v systemu spolecnosti registrovana a spolecnost se distancuje od jakychkoliv jejich prispevku v teto diskusi!!!

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Tema Edbusy sem prosim netahejte. Patri do historie.

    Odpovědět

  • Radek

    22 června, 2009

    Jasně. Rozumím. Jeden podvod skončil, teď je čas na nový.

    Odpovědět

  • miláček

    4 července, 2009

    oslovila mě společnost IPF a.s. Brno, nevíte jaké praktiky a nové taktiky používá ,

    Odpovědět

  • like.n0.other

    19 června, 2009

    jeste rano jsem chtel napsat, ze se zde za chvili objevi spoustu prispevku spolupracovniku one spolecnosti, kteri budou hajit jeji postupy, jako u E+S. Nemylil jsem se 🙂

    Je mi tech lidi lito

    Odpovědět

  • petakrata

    19 června, 2009

    souhlas..bohužel díky těmto lidem bez svědomí bude spoustu lidí nešťastných a důvěra ve férové jednání poradce jakékoliv společnosti na několik let utrpí..škoda, že s tím nikdo nic neudělá, neboť tak to v ČR bývá :-(((

    Odpovědět

  • pozorovatel

    20 června, 2009

    Prosim timto pani Cermakovou a dalsi spolupracovniky, aby se dale k projektu Company Management nevyjadrovali, protoze jakekoliv diskuse podobneho typu nikam nevedou. Dekuji za pochopeni.

    Odpovědět

  • Anonym

    20 června, 2009

    Vážený pane pozorovateli Chalupo, je zbytečné snažit se situaci zachránit. Všem, kdo navštívili tuto stránku, je již jasné, co je Vaše firma zač a ČNB Vaši činnost jistě brzy pozastaví.

    Otázkou je, zda jste stejně naivní, jako paní Čermáková, nebo máte jen peníze raději, než čisté svědomí a pohyb mimo věznici.

    Pohádky zkuste jít vykládat třeba někam více na východ nebo na jih, jen si přitom dejte pozor na tamní zákon dlouhých nožů.

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Fascinuje me Vase sebejistota a presvedceni o pravdivosti Vasich argumentu. Kde pak berete tu jistotu? Na zaklade jakych informaci jste si vytvoril svuj nazor? Ze by jste snad vychazel z informaci, ktere zde prezentuje pani Cermakova? Tato pani (nic ve zlem pani Cermakova) po zadani jejiho jmena a prijmeni do systemu spolecnosti, o ktere je v teto diskusi rec vubec nefiguruje.
    Jinak znate pane Kalvoda vubec poblematiku fungovani Anglickych spolecnosti v navaznosti na mistni legislativu? Vite vubec, jak se muze a nemuze nakladat s investicnim kapitalem akcionaru Anglickych spolecnosti? Rika Vam neco pojem trestni zodpovednost pravnickych osob s mistem zalozeni na uzemi Anglie?
    Vzhledem k Vasim sebejistym nazorum jste urcite v tehle problematice velmi znaly, kdyz si dovolite takhle verejne prezentovat Vase nazory!!!
    Na zaver jedno uprimne doporuceni. Obvinujte spolecnost z nekalych umyslu az ve chvili, kdy nesplni sve zavazky!!! Alespon tak se bezne chovaji vyzrale osobnosti, mezi ktere Vas, podle Vasich prispevku do teto diskuse, rozhodne neradim.

    PS: poskozeni dobreho jmena spolecnosti, pomluva a usly zisk
    Predpokladam, ze osoba s Vasim prehledem a rozhledem vzkazu v PS dobre rozumi 🙂 Uz setrite? Brzy na videnou
    Jinak rozhodne nejsem ten, za koho me povazujete. Brzy se o tom osobne presvedcite.
    Preji hodne stesti.

    Odpovědět

  • Miky

    21 června, 2009

    Kdyz uz jsme u toho prava, tak obecne zakony na ochranu hospodarske souteze atd. obsahuji generalni klauzuli, kde ani nemusi byt nekale umysly realizovany, staci, kdyz se jimi dany subjekt vyznacuje a uz to je postizitelne…

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Obecne zakony na ochranu hospodarske soutete????
    To co jste napsal vzbuzuje usmev….nemusi byt nekale umysly realizovany, staci, kdyz se jimi dany subjekt vyznacuje a uz to je postizitelne…
    Pratele a takhle funguje podnikatelske prostredi v CR, ma to fakt logiku 🙂 Staci se vyznacovat a uz muzete byt postizitelni. Jeste ze to ale musite v prve rade verohodne prokazat a v tomto pripade by me opravdu zajimalo, jak to chcete v prvnich mesicich fungovani tohoto projektu verohodne dolozit?
    Asi temi zvasty a vymysly, ktere tady Vy a dalsi rado by vzdelani odbornici ventiluji.

    Dejte si dovolenou do konce ledna pristiho roku, kdy dojde k vyplaceni nekolika stovek prvnich klientu. Potom v unoru dalsi, v breznu dalsi atd. Potom muzeme zacit s dalsi diskusi.

    No a kdyz jste se tady pasovali vsichni do role spasitelu a ochrancu vsech lidi pred timto projektem, tak tu nekalou cinnost prokazte. Pripravte si ovsem velke mnozstvi penez, protoze nikdo z Vas nema sebemnsi tuseni, jaky majetek a sila lidskych zdroju se za obema spolecnostmi zkryva.

    Odpovědět

  • Dr. Špaček

    21 června, 2009

    Dobrý den pane pozorovateli,
    velice by mne zajímalo, jak Vaše společnost funguje. Myslím, že by stálo za to, aby jste nám tuto záhadu vysvětlil a tím i vyvrátil názory zdejších odborníků. Děkuji.

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2009

    Vážený pane Pozorovateli Šimko nebo Chalupo, skutečnost je taková, že obchodní zákoník UK jsem skutečně nestudoval, účetnictví Vašich společností také ne, a tak to, co jsem uvedl výše jsou mé domněnky.

    Jestliže je něco tajemné a netransparentní, vyvolává to samozřejmě nedůvěru. Vysvětlete, jakým způsobem Vaše společnost Astra Invest Ltd. generuje zisk, všechny nás to zajímá, protože pokud je tak skvělá, budeme všichni investovat právě u Vás!

    Také nám vysvětlete, co Vás vedlo k tomu, že jste druhou společnost založil právě v Belize. Není to trochu… z ruky? Není tam trochu netransparentní podnikatelské prostředí na to, aby sem proudily takové investice?

    Zdá se mi to tak trochu „nestandardní“.

    Prosím vyvraťte má opovážlivá tvrzení a vysvětlete nám, jak to celé funguje, abyste všem dokázal že jsem hlupák a mohl mě svěřit organům činným v trestním řízení.

    Také nám prosím odhalte svou identitu, abychom se nemuseli dohadovat.

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Vsechno ma svou pricinu a nasledek, takze nic prokazovat a dokazovat nebudu, protoze hlupaka jste ze sebe udelal sam prostrednictvim Vasich neuvazenych a nepodlozenych dohadu a domnenek. A o tom trestnim rizeni taktez rozhodnete Vy sam. Autor hlavniho clanku uz o sobe rozhodl.

    Proc Belize offshore zona? Co vubec vite a nevite o transparentnosti mistniho podnikatelskeho prostredi? Mate snad v Belize zalozenou spolecnost?.
    Jinak v Belize zakladame vlastni korespondencni banku, ktera bude v budoucnu mimo jine poskytovat pravnickym a fyzickym osobam bankovni garance pro ziskani uveru ci pujcky od jakehokoliv jineho bankovniho ustavu. Od tud budou zaroven v budoucnu vyplaceny pujcky pro klienty (oficialni nazev „pujcka se splatnosti do 20 let s 5% p.a.) Veskere pujcky budou klientum vyplaceny vyhradne z vlastnich financnich prostredku spolecnosti.
    Proc Anglie? Transparentni legislativni a podnikatelske prostredi. A.I. LTD. ma mimo jine pravo vystavovat vlastni kmenove-verejne neobchodovatelne akcie, ktere jsou prave zajisteny jejim zakladnim jmenim. Techto akcionaru mimochodem v CR velmi rychle pribyva.

    Proc dve firmy. Striktni rozdeleni financnich toku mezi Anglickou a Belizkou spolecnosti. Anglicka spolecnost A.I. LTD. nemuze podle mistnich zakonu v CR vyplacet pujcky klientum. Pujcky z vkladu klientu muze poskytovat pouze subjekt s bankovni licenci (na to dojelo slavne Edbusy)
    Klienti investuji svuj na kapital na zaklade smlouvy o zprostredkovani pujcky a transparentni faktury (faktura za registraci pujcky a za nakup verejne neobchodovatelnych akcii) do Anglicke spolecnosti a ta jim vyplaci z jejich investice smluvni urok a za jejich investice opet ruci svym zakladnim jmenim. Klienti rozhodne neinvestuji sve penize do Belizke spolecnosti!!!!!!!

    A.I.LTD. v zastoupeni jeji organizacni slozky zaroven spousti na uzemi CR za par tydnu dalsi lukrativni projekt. Brzy budou k dispozici nove web stranky. A to je pouze zlomek z toho, co mame pro klienty na uzemi CR v tuto chvili pripraveno.

    Preji peknou nedeli
    Pozorovatel

    Odpovědět

  • FL

    21 června, 2009

    Pozorovatel. OPravdu budi i duveru to,ze prezentujete tutu firmu jako anonynym. V byznyse je duvera v dobre jmeno firmy i napr. jednatele velmi dulezite.
    Spousta firem ma v nazvu jmeno a prijmeni jednatele, ptz majitele se za firmu nemusi stydet a vedi,ze poskytuji kvalitni sluzby.

    Odpovědět

  • Anonym

    28 června, 2009

    Vyhrozovat je velmi jednoduche. Otazka je, jak to pusobi, kdyz vyhrozuje pravem nekdo, kdo je sam obchazi nebo porusuje a jeste se ukryva pod nepravym jmenem.

    Belize předpokládám proto, že tam je dostatečně kryta Vaše identita, kterou evidentně prozrazujete nerad 🙂 Ale pokud to má ještě jiný důvod, prosím, napište nám ho.

    Bankovní garance bankou, založenou v Belize 😀 neznám lepší záruku než záruku nově založené banky s neznámým majitelem jménem „Pozorovatel“ a se sídlem v Belize. Je nějaký rozumný důvod, proč by někdo s čistými úmysly a čistým svědomím zakládal složitě banku a investiční společnost v Belize?

    „Pujcky z vkladu klientu muze poskytovat pouze subjekt s bankovni licenci“ – to není pravda. Např. je velmi jednoduchá možnost založit si družstevní záložnu. Ta se ovšem dneska velmi těžko tuneluje, což je samozřejmě nevýhoda…

    OPRAVDU ZVLÁŠTNÍ, zakládat banku, která bude půjčovat peníze českým klientům, v Belize… Co náklady na krytí kurzového rizika? Co transakční náklady? Co překlady smluv?

    Jakým způsobem firma A.I.Ltd. zkrachuje a tím pádem její akcie ztratí hodnotu, to já nevím, to víte možná jen Vy. Detektivní činností se zabývat nebudu, nemusíte mít strach ani mi vyhrožovat.

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Jakekoliv vysvetlovani cehokoliv prostrednictvim techto diskusi vzhldem k zaujatosti a nevrazivosti ostatnich diskutujicich je absolutne bezucelne a bezpredmetne. Zahada, jak nas projekt nazyvate se totiz vysvelti a objasni sama jasnymi fakty a vysledky postupem casu. Dekuji za pochopeni.

    Odpovědět

  • Anonym

    28 června, 2009

    …problém je, že podobně jako u jiných podvodů se záhada objasní až v okamžiku, kdy bude pro mnohé pozdě.

    „Dejte nám peníze a až Vám je nevrátíme, dozvíte se, co jsme s nimi udělali :-)“

    Odpovědět

  • Pepa Vyskotsch

    21 června, 2009

    Zřejmě jsi p.Chalupa, podvodník, který by měl dávno sedět, nerozjíždět nový podvod a neblábolit stejný nesmysly jak v případě Edbusy, ty majetku a lidský zdroji v podnikatelským prostředí.

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Dekuji za peci. Bezte si sve mindraky a zlost vybijet nekde jinde. Muzu doporucit aktivni pohyb na cerstvem vzduchu.

    Odpovědět

  • Pepa Vyskotsch

    21 června, 2009

    Jako takoví mě podvodníci nevadí,když o tom ale veřejně afektovaně vychytrale a průhledně nekecají.

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2009

    …ano, možná by se někomu líbilo, když by zákony v ČR začínaly fungovat až v okamžiku, kdy zloději sedí se svými penězi na Bahamách.

    Naštěstí se naše legislativa alespoň tváří, že zloděje lze stíhat už když kradou 🙂

    Tím samozřejmě nehovořím o společnosti Company Managment (ten název je tedy skutečně trefný pro úvěrovou společnost), ale o všelijakých těch nekalých společnostech, mezi které CM jistě nepatří.

    Pánové Chalupo a Šimko, vysvětlete nám, prosím, jak se Vaše společnost liší od Edbussy.

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Opet tesne vedle. Osoby, ktere zde jmenujete rozhodne nemaji cas ani ochotu plytvat svym volnym casem psanim prispevku do teto diskuse. Identitu odhalim az ve chvili, kdy tato diskuse bude mit adekvatni uroven a budou zde diskutovat lide, kteri maji alespon zakladni informace o projektu (nezkreslene informace) a chteji diskutovat ne pro to, aby pomlouvali a hanili, ale proto, protoze je projekt zajima a viditelne Vas zajima, protoze travite cas na teto duskusi a to me tesi:-)
    Ikdyz ve finale to je nesjpis nerealne, chtit po po vetsine v teto diskusi trochu ucty, slusnosti a objektivnosti, ze pane Kalvoda.

    Odpovědět

  • Anonym

    28 června, 2009

    Pane pozorovateli, máte pravdu, že dokud se účastníte diskuse tak jako doposud, těřko můžeme čekat slušnost a objektivnost.

    Co je ale SKUTEČNĚ mrzuté – že svou identitu odhalíte až tehdy, kdy budou mít lidé „základní nezkreslené informace o projektu“.

    Protože tyto informace se dozvíme zřejmě až v okamžiku, kdy budou Vaše podvody přesně rozklíčovány a zveřejněny společně s Vaším jménem.

    Pokud je řeč o slušnosti, myslím, že představit se svým spoluřečníkům a odpovídat na jejich otázky je jejím základem.

    Odpovědět

  • Libor Schneiber

    1 července, 2009

    Podle zaslaných příspěvků usuzuji, že pozorovatel je Mr. Chalupa – viz diskuze jinde na webu.

    A kdo jiný by taky mohl mít „přístup do systému“ a vědět „Osoby, ktere zde jmenujete rozhodne nemaji cas ani ochotu plytvat svym volnym casem “ a znát všechny ty interní informace?

    milý pozorovateli, tedy pane Chalupo, idylka u bazénu vám skončila, penězovod od klientů vyschnul, budete se muset začít živit prací a ne slibotechnou jako doposud. Já ani moji klienti vám na lep nesedneme!

    již jsem na vás podal oznámení a stížnost u ČNB.

    Odpovědět

  • Anonym

    2 července, 2009

    Pane Schneibere, ten kdo zde dosud vystupoval jako „pozorovatel“ je pravděpodobně spíše pan Šimko, Chalupův komplic a jednatel (britské) společnosti Company Managment Ltd.

    Odpovědět

  • očko

    2 července, 2009

    No, pánové, oba jste těsně vedle. Máte další pokus. Skuste hádat znovu.

  • like.n0.other

    21 června, 2009

    pan Madoff take zpocatku vyplacel sve klienty 🙂
    to jeste vubec nic nedoklada o cistote vaseho podnikani. Rikejte si, co chcete, ale muzete si byt jisty, ze uvedomim vsechny sve zname a klienty, s kterymi prijdu do styku, o podobnem „byznysu“ – podvodu, aby si na vas dali velky pozor.

    A doporucil bych vam jednu vec – prestante tu vyhrozovat, vasich loutek se tu ztezi bude nekdo bat

    Odpovědět

  • Miky

    21 června, 2009

    To, že nepíši s diakritikou, ze mě ještě nedělá (dle Vás) idiota. Co je úsměvného na tom, když napíši obecně zákony na ochranu… Vy jste myslel, že bych napsal obecné??? Obecně píši proto, že myslím obě roviny tohoto práva. A dle Vaší odborné znalosti jistě víte které…
    Víte, takových řečníků už tu bylo, co se chvástali „však počkejte na první vyplacené klienty…“. Možná že budou, možná že ne. Ale také je možné, že také budou první a zároveň poslední. Co řeknete poté?
    Prvotně se tu diskuse nesla, aby obhájci této firmy vysvětlili, v čem se liší od firem typu Edbussy atd. Zatím ale všechny častujete planými řečmi o rádoby chytrácích atd., aniž by bylo něco vysvětleno. A pokud už myslíte, že na tomto serveru není možné se vyjádřit tak, aby zde nebyli pouze zaujatí lidé, tak proč sem chodíte? Akorát tu jednostranně zaujatou diskusi přiživujete…

    Odpovědět

  • Radek

    22 června, 2009

    Běžně na gramatické chyby neupozorňuji, také je sám dělám. Ale v souvislosti se „silou lidských zdrojů“ si nemohu dovolit nepodotknout, že „zkryva“ se píše se „s“ ;-). Asi na Vašem vzdělání zdroje došly…

    Odpovědět

  • Radek

    22 června, 2009

    No to je hlod! „trestni zodpovednost pravnickych osob“
    – to jako že si s.r.o. (či v Anglii Ltd.) půjde sednout do basy? To snad nemůžete myslet vážně 😀

    Odpovědět

  • Limited

    26 června, 2009

    Osobne vlastnim firmu ve Velke Britanii a to co zde psal „pozorovatel“ mohu nezavisle potvrdit.
    Vsichni vi, ze v CR ruci pravnicka osoba pouze do vyse zakladniho jmeni (jednatel neruci svym vlastnim majetkem) V Anglii ovsem pravnicka osoba nejenom ze ruci svym zakladnim jmenim, ale jeji vykonny reditel (statutarni organ) zaroven ruci i svym soukromym majetkem vcetne sve vlastni svobody. Takze se pravnicka osoba neschovava tak jako v CR za sve zakladni jmeni, ale za sve uzavrene obchody nese plnou zodpovednost.
    Takze se to da shrnout do jedne vety: trestni zodpovednost pravnickych osob

    Odpovědět

  • Anonym

    28 června, 2009

    Pokud je zde někdo, kdo se vyzná v právu UK, napište, prosím, zda je skutečně v UK u „ltd“ček běžné, že jednatel ručí osobním jměním nebo zda nám pan Šimko lže.

    Osobně si myslím, že podstatou ltd. společnosti je stejně jako u sro. ochrana osobního majetku majitele a že to tvrzení o obecném ručení jednatele za firmu není pravda.

    I kdyby to pravda byla, za nárůst hodnoty akcií společnosti zřejmě ltd. společnosti ani žádné jiné společnosti na světě zřejmě neručí 🙂

    Odpovědět

  • alen1

    28 června, 2009

    v právu UK se nevyznám, vím jen, že
    „Vsichni vi, ze v CR ruci pravnicka osoba pouze do vyse zakladniho jmeni (jednatel neruci svym vlastnim majetkem)“ citovaná věta neplatí.
    Ano společníci v ČR ručí svým majetkem do výše nesplaceného vkladu, ale jednatelé při správě společnosti ručí „neomezeně“, pokud poruší některou se zákonných povinností např. danou obchodním zákoníkem.
    Pokud se „Limited“ sekl už v ručení naší právnické osoby, pak pravděpodobně, to co píše dále je jen „domněnka“.
    Více k ručení jednatelů s.r.o.
    http://business.center.cz/business/pravo/formypodn/sro/ruceni-za-zavazky-sro.aspx

    Odpovědět

  • Anonym

    20 června, 2009

    Vážení obchodní zástupci firmy Company managment,
    jistě jste nepřišli do této firmy, abyste někoho poškodili. Byli jste zřejmě jednoduše obelháni vedením firmy Company managment.

    Firmy Astra Invest Ltd. a Astra Invest IBC jsou zřejmě jen dva velké tunely, kterými proudí peníze Vašich klientů někam na bezpečný účet do Belize.

    Dokud nebudete mít k firmě, pro kterou dnes pracujete, nějaké stanovisko od ČNB, pozastavte veškeré obchodní aktivity, jinak si můžete zadělat na průšvih, protože Vaši klienti už své peníze asi nikdy neuvidí.

    __________
    Když se podíváme v rejstříku na vedení firmy, uvidíme pana Chalupu, který byl dříve v Edbusy (http://diskuse.doktorka.cz/edbusy/archiv/2960/) a pana Šimka, který je zřejmě ředitelem firmy ASTRA INVEST LTD. ( účetnictví fy zde: http://www.ukdata.com/creditreports/viewCompanyDetails.do?companyId=06134674&full=1 )

    Zkopíroval pan Chalupa princip fungování od pana Žouželky z Edbusy?

    Nene, zdá se, že to má vymyšleno lépe. Žádné letadlo, ale regulérní tunel:
    – prodáme akcie
    – získané peníze převedeme z Británie do Belize
    – a hlavně celou dobu budeme lidem vykládat krásné pohádky

    _____________________

    ZDE je možno získat výpisy o společnosti mateřské, která ovšem v zahraničí vůbec nefunguje, zřejmě ready-made společnost:
    http://www.checksure.biz/company/COMPANY+MANAGEMENT+LIMITED-06459604.htm

    Zde je registrace české organizační složky:
    http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/report?sysinf.vypis.CEK=100109062&sysinf.vypis.rozsah=uplny&sysinf.@typ=transformace&sysinf.@strana=report&sysinf.vypis.typ=XHTML&sysinf.vypis.klic=0c215a5c572ff7d70440eef2b55ece80&sysinf.spis.@oddil=A&sysinf.spis.@vlozka=64897&sysinf.spis.@soud=M%ECstsk%FDm%20soudem%20v%20Praze&sysinf.platnost=19.06.2009

    Zde jsou údaje k Astra invest: http://www.checksure.biz/live/freesearch2_company.asp?ssn=6154621-3258224570670184332099211&companynumber=06134674

    Odpovědět

  • Pavel Dufek

    20 června, 2009

    děkuji panu kalvodovi za podrobnou zprávu o těch podvodnících.
    Sám bych napsal do ČNB nějakou stížnost, ale nevím komu. Ani na to nemám čas.

    Nechápu jak se jim vůbec povedlo někoho zlanařit pro takový tunel. Asi proto chtějí jako zástupce především lidi bez vlastního uvažování a bez vzdělání, hlavně aby slepě prodávali jejich výhodný produkt.

    Odpovědět

  • Anonym

    20 června, 2009

    Já jsem na ČNB nepsal, ale napište tam prosím Vás někdo, zde je postup:
    http://www.cnb.cz/cs/dohled_fin_trh/spotrebitel/

    Odpovědět

  • Astraci

    5 října, 2010

    A zde uz jsou uplne kompletni informace o pristavani :
    http://www.astra-invest.nazory.cz

    Odpovědět

  • re

    21 června, 2009

    INVESTICE 600 EURO CCA 16 000 KČ. TOHLE JE JEDINÉ RIZIKO..A ZA TOHLE TO STOJÍ DO TOHO JÍT. TAKŽE NIKDO NIKOHO NENUTÍ, JE TO KAŽDÉHO NA ZVÁŽENÍ. POKUD TO NEVYJDE, TAK SE SVĚT NEZBOŘÍ, DÁM VÁM TADY ZA PRAVDU, VĚDU Z TOHO OVŠEM DĚLAT NEBUDU. VĚŘÍM, ŽE TO VYJDE.

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2009

    No na tom něco je… 16.000,- nikomu neuškodí… Pokud tento názor sdílíte, můžete mi zavolat, sdělím Vám své číslo účtu, uzavřu s Vámi IŽP a slíbím Vám, že pokud to vyjde, půjčím Vám za 4 roky nějaké peníze 🙂

    Pokud sdílíte mé nadšení, volejte, pište, 16.000,- je bagatel oproti tomu, co Vám slíbím!!!

    A za 32.000,- slíbím NE DVOJNÁSOBEK, ale TROJNÁSOBEK! Takže čím víc mi dáte, tím víc Vám slíbím a to ne lineárně!

    Nevěřte si, pokud nechcete, ale když to zkusíte, přinejhorším ztratíte nějaké peníze. Co je to proti tomu, co Vám naslibuju?

    Odpovědět

  • Ivana

    21 června, 2009

    Vítku, výborná odpověď. A rozvedu dále. Uzavřít IŽP na min. 5000 /v podmínkách smlouvy si to odůvodníme jako prověření schopnosti splácet/, a po 2 letech/odpadá storno/ si můžeme dovolit provizi zapůjčit třeba na 100% úrok. Takovou smlouvu bych jako poradce kdyby mi to svědomí dovolilo taky uzavírala. A ani bych se nebála, že letadlo nedoletí.

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2009

    Ivano, jakobych Vás už odněkud znal 🙂

    Máte pravdu. V podstatě se Edbussy, pardon Company Managment, příliš neliší od bouchačů kombíků, kteří argumentují vlastně podobně.

    Odpovědět

  • Ivana

    21 června, 2009

    Pravda, osobně jsme se ještě nesešli, ale snad to jednou dopadne. :))

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Nez zde budete rozebirat problematiku IZP, tak si prosim zjistete informace a potom tady diskutujte. To co pisete jsou nesmysly.Jste dalsi vseznalek, ktery nevi vubec nic a ventiluje tady sve dohady a domnenky.

    Odpovědět

  • Ivana

    21 června, 2009

    Pravda, po těch 11 letech v branži toho podle Vás moc nevím, jak to může fungovat si dovolím po prostudování oficiálních stránek CM domyslet, nehledě na to, že „klientů“ podobně fungujících firem mám týdně v kanceláři nešťastných celkem dost. Jak dlouho existujete ve finančním oboru Vy? Můžete se nám pochlubit?

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Problematiku IZP ve spojeni s projektem C.M. Dovolit si domyslet a vedet je velky rozdil!!! Vsichni si zde jenom domysli,ale drtiva vetsina nevi. A to je na tom to smutne 🙁

    Odpovědět

  • Ivana

    21 června, 2009

    Kromě osočování jste se mohl již 3 dny věnovat tomu, že nám zde vše řádné osvětlíte, ale svůj čas jste evidentně ničemu takovému nevěnoval. Konstrukci IŽP nám zde vysvětlovat nemusíte, již podle jmen v diskuzi je jasné, že ho většina z nás zná lépe než Vy a nákup neobchodovatelných akcií? Otázka – byly by žádané kdyby byly obchodovatelné? K tomu by bylo nutno otevřít hospodaření dané firmy a předvést nějaké výsledky. Takto je to jen mlácení prázdné slámy – prázdné doslova a do písmene.

    Odpovědět

  • Radek

    22 června, 2009

    😀

    Tím nelineárním slibem jste to zkazil. Tomu „Váš potencitální klient“ nebude rozumět 😉

    Odpovědět

  • pozorovatel

    21 června, 2009

    Chapu Vas postoj, nicmene Vas prispevek do teto diskuse nebyl zrovna nejstastnejsi. Dale se uz nevyjadrujte a dale do teto diskuse jiz neprispivejme. Dekuji

    Odpovědět

  • Radek

    22 června, 2009

    😉 že by ne zcela inteligentní příznivce CM? Toho je třeba včas umlčet, nebo ho v diskusi roznesou na argumentech!

    Odpovědět

  • like.n0.other

    21 června, 2009

    http://company-management.eu/contracts/show/15173-TpABDwq7xBGrLpdNNiRu9mF8XSsV1d/

    pujcka byla schvalena :))

    Odpovědět

  • Radek

    22 června, 2009

    Aha, jen schválený dotazník – myslím, že to dělá automat.

    Bojím se ale, že kdyby někomu z prvních byla půjčka skutečně poskytnuta (to je vždycky dobrá reklama), tak najednou zjistí, že výnosy akcií nejsou tak vysoké a půjčku nesplatí a že místo půjčky bez splácení bude splácet jak mourovatej 🙂

    Odpovědět

  • like.n0.other

    22 června, 2009

    podle meho ne pouze dotaznik, ale takove legracni „provereni bonity“ :), vicemene prislib pujcky…ale nevim

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2009

    Vypadá to, že dnešní doba předběhla v mnohém možnosti legislativy, zároveň však moc médií narostla tak, že nejen v mnohém směrují chod dějin dle záměrů těch, kteří jim vládnou, ale také umožňují autoregulaci trhu.

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2009

    …jen zkuste zadat do Goodlu „půjčka company managment“ a uvidíte, co vám vyskočí 🙂

    Člověk, který zná google už se touto firmou na vařené nudli utáhnout nenechá.

    Díky, Petře Zámečníku, volají davy 🙂

    Odpovědět

  • Anonym

    21 června, 2009

    …ale zdá se, že Petr Zámečník nebyl první:

    http://www.nepoctivci.cz/detail?COMPANY-MANAGEMENT-Jak-to-vypada-je-to-Edbusy-c-2-Hlavni-osoba-je-tam-jeden-edbusak-a-pan-Slovacek-z-DV-Money-ktera-ukoncila-svoji-cinnost-drive-nez-poradne-zacala-Jakkoli-vam-jejich

    Odpovědět

  • I.H.

    8 července, 2009

    Dobry den,
    zajima me pane Kalvoda, jaky je Vas hlavni motiv pro prispivani do teto diskuse?
    Neni to nahodou cilena aktivita, prostrednictvim ktere si snazite vytvorit v ocich ctenaru svou pozitivni image slusneho a eticky zalozeneho financniho poradce? Neni nahodou motivem snaha o zviditelneni se vzhledem k Vasim aktivitam a projektum, ktere rozjizdite? Nejsou v tom nahodou ve finale pouze osobni zajmy a zisky z Vasich obchodnich aktivit?
    Dekuji za odpoved

    Odpovědět

  • Anonym

    9 července, 2009

    Dobrý den, děkuji za dobře položenou otázku.

    Je to pro mě určitý zvrhlý způsob zábavy. Ti, kdo mě znají, vědí, že prasárny nemám rád, pomineme-li vepřové koleno a pečené žebírko.

    Tedy přispívám sem jednoznačně pro zábavu, s těmi závratnými zisky, které mi plynou od klientů, kteří se mi denodenně ozývají, aby mi nadšeně zaplatili za poradenství, to skutečně nemá co do činění 🙂

    Ten, kdo dělá honorářové poradenství, ví, o čem mluvím 🙂

    Odpovědět

  • I.H.

    12 července, 2009

    Dekuji za odpoved. Pokousel jste se s nekym z vedeni Company Management zkontaktovat a domluvit si pripadnou osobni schuzku a ziskat tak informace primo od zdroje? A pote nas samozrejme vsechny informoval 🙂

    Odpovědět

  • Anonym

    12 července, 2009

    🙂 milerád bych se podobnou činností zabýval, ale bohužel zatím nejsem rentiérem, abych si podobnou neplacenou dobročinnost mohl dovolit.

    Ale věřím, že pokud nám vedení Company Managment mělo na svou obhajobu co říci, jistě by tak již učinilo zde.

    Navíc bych se při takové návštěvě Olomouce trochu obával o své zdraví.

    Odpovědět

  • Petr Vlk

    21 června, 2009

    Dobry den. Nevim, kde na internetu se zeptat erudovanejsich lidi, financniku, nez zde. Potrebuju nutne ziskat hotovost (cca. 60tis.). Ktera hotovostni pujcka je ze vsech bank nejvyhodnejsi, co se tyce rpsn? Je to mKonto od mBank nebo existuje neco lepsiho? Dekuji vsem.

    Odpovědět

  • Emenems

    22 června, 2009

    Dobrý den,
    doporučil bych Vám společnost Company Management 🙂

    Odpovědět

  • OTTO

    22 června, 2009

    Neexistuje zádná banka na světě, která by nabízela výhodnou hotovostní půjčku.
    Nejvýhodnější hotovostní půjčka co se RPSN týče je 0% p.a.

    Aby mohl člověk takovou hotovostní půjčku od bank získat, musí myslet jako bankéř, umět počítat jako bankéř a potřebuje disciplínu jako bankéř.

    Je úsměvné, že tyto dovednosti se vytrácejí i v některých bankách.
    Díky deficitu těchto dovedností banky krachují.

    Odpovědět

  • like.n0.other

    22 června, 2009

    co takhle sejit se osobne? 🙂
    udelam vam mensi analyzu trhu a podivame se, co by pro vas bylo nejlepsi..
    k porovnani je stejne potreba vic informaci

    Odpovědět

  • Emenems

    22 června, 2009

    tohle by Vam mohlo pomoci… http://www.finance.cz/uvery-a-pujcky/spotrebitelske/srovnani-uveru/

    Odpovědět

  • Pan Maruda

    23 června, 2009

    vlkys, stav se zamnou nebo za endym do rachoty a něják to pořešíme 🙂

    Odpovědět

  • Venca

    22 června, 2009

    Tady je kousek textu ze stránek Company Management:
    Do doby, než bude klientovi vyplacena půjčka (interval od 6 měsíců až 4 let), bude na jeho účet vyplácen podíl z výnosu akcií, který bude činit 10% p.a
    To je mi novinka, akcie musí být pořád výnosné..bohužel při mém obchodování s akciemi mám jinou zkušenost..

    Odpovědět

  • Radek

    22 června, 2009

    Nu, to bude tím, že akcie, které nakupujete, jsou obchodovatelné – těch od CM se už nezbavíte ani se ztrátou 🙂

    Odpovědět

  • Agátha

    24 června, 2009

    Zdravím všechny příznivce diskuse,chtěla bych především poděkovat p.Kalvodovi i tz.pozorovateli za objasnění chodu COMPANY-MANAGEMENT každý průměrně inteligentní člověk po přečtení vašich dotazů a následných odpovědí,pochopí že investice do takovéto spol.by byla VELKA CHYBA p.pozorovatel může v podstatě argumentovat čím chce ,ovšem vypadá to asi tak že:sám má zájem aby co nejvíce lidí nalákal jelikož tím sám nejvíc vydělá a to je celá podstata danného problému,předpokládám že si naprosto neuvědomuje že zákon na takovéto vtipálky pamatuje…..a existuje § na dobré mravy atd..Faktem je že nic proti ničemu a nikdo nikoho do ničeho nenutí,p.Čermákovou komentovat nebudu,jelikož madam zřejmně zaspala dobu a má po sezoně .Ale ještě jednou poděkování všem svými názory jste mi zachránili mé investice i mých klientů.Mějte se Agátha

    Odpovědět

  • Anonym

    28 června, 2009

    http://www.podvody.estranky.cz/stranka/ZASEPODVOD

    „Dobrý den všem,chtěl bych jen upozornit,že zmíněná společnost ze zřejmě transformovala do jiné podoby,pokud se nejedná tedy o podobnost čistě náhodnou.Včera mi došel e-mail na soukromou adresu s jakousi „automatickou spoluprací“ a nabídkou půjčky od společnosti Company investement. Po pročtení zjistíte, že se jedná o silně podobný produkt,jako tu již několikrát byl. Samozřejmostí je vstupní investice 24 Euro.Viz
    http://company-management.eu/
    http://company-management.eu/pdf/cm-projekt.pdf

    Mě před asi 3 lety také zlákala ČFÚ,dostala ze mně 4800 Kč,ale krátce na to jsem viděl v TV na ČT 1 v Černých ovcích reportáž o praktikách této společnosti, a musím říct, že po telefonátu do redakce a po oznámení na ČFÚ, že se k reportáži připojuji mi „provizi“ celou vrátili. Přiznávám ale, že jsem měl možná štěstí.“

    Odpovědět

  • Luděk Morávek

    9 července, 2009

    Máte ve všem úplnou pravdu pane Kalvoda. Sám bych to neřekl lépe.
    Podvodníci to jsou. Pozorovatel je nejspíš nějaký vykuk z vedení té společnosti, asi Chalupa. Chudáci lidé, kteří jim sedli na lep.

    To u nás ve Fincentru se něco podobného stát nemůže. My se o klienty stráme jako by to byla naše rodina. Dýchali bychom za ně, kdyby bylo třeba. My klientům navrhujeme jen poctivé prověřené možnosti investic ne tunely jako Company management. Víte, že naše firma byla první, která na tyhle ptáčky poukázala? My totiž máme přehled.
    Sám teprve začínám s poradenstvím, nicméně už mám bohaté zkušenosti a mnoho klientů. Vlastně mám tolik klientů, že nevím, komu se věnovat dřív, nicméně kdyby měl někdo zájem o radu příští týden se mi uvolní jedno místo za zemřelého nebohého statkáře.

    Odpovědět

  • Ondřej Záruba

    9 července, 2009

    🙂

    Odpovědět

  • Marian

    10 února, 2010

    „Víte, že naše firma byla první, která na tyhle ptáčky poukázala?

    Vážený pane Morávku, dle mého soudu budete taktéž první, kteří stanou u soudu za poškození dobrého jména společnosti.

    Přeji pěkný den

    Odpovědět

  • Anonym

    10 února, 2010

    Tak, teď jste to pane Morávku dostal i s úroky, viďte!

    A já dodávám, že hned poté, co půjde do vězení Fincentrum tam půjde ČNB, TV Nova, kriminální policie a vůbec všichni, kdo se opováží nestoudně varovat před sněhobílou společností CM.

    Odpovědět

  • Inazuma

    8 července, 2009

    Jen jsem si zkusil v OR vyjet firmy na adrese Bořivojova 35/878, Praha 3 a docela mě překvapilo, kolik společností se sídlem na této adrese má vlastníka (zřizovatele apod.) na adrese Manchester, Bexley Square 6. Skoro to vypadá, že jde firmy založené nějakou agenturou „chcete firmu v UK, my Vám ji založíme“. Jiné vysvětlení mě nenapadá. Docela by mě zajímalo, jestli na té adrese v UK ty společnosti opravdu jsou. Pochybuji o tom, že jde o náhodu, kdy na jedné adrese v ČR i v UK je tolik firem. I toto může být minimálně podezřelé – mohlo by se jednat o zastírací manévr – firma v UK může sloužit pro zvýšení důvěryhodnosti.

    Odpovědět

  • Nefi

    10 července, 2009

    Dobrý den, potřebuji poradit. jak se dá v OR vyhledaávat jen podle ulice a města nemohu na to přijít.

    Odpovědět

  • Inazuma

    11 července, 2009

    Zkuste na ARESu http://wwwinfo.mfcr.cz/ares/ares_es.html.cz

    Odpovědět

  • Nefi

    12 července, 2009

    Díky

    Odpovědět

  • Inazuma

    12 července, 2009

    do názvu firmy dejte třeba LTD :o))) To asi není náhoda

    Odpovědět

  • I.H.

    12 července, 2009

    Dekuji za odpoved.

    Odpovědět

  • lili

    14 července, 2009

    Na presentaci jsem byla, vzhledem k tomu, že systém byl nápadně podobný zkrachovalé edb. Opravdu se jedná o transformaci této firmy,zabalená v novém obalu. A ještě zajímavější bylo, že OZ, kteří díky zkrachovalé edb přišli o práci, našli nové pracovní příležitosti, v podobě nového letadla, jehož let by měl být podstatně delší než u edb. Jednoznačně doporučuji návštěvu této presentace, tolik lží a finanční jistoty nikde jinde neuvidíte. Návštěvu nedoporučuji těm jedincům, kteří jsou dlouhodobě ve fin.tísni, vzhledem k tomu, že již v minulosti podepsali kdeco, tady nebudou dlouho otálet s podpisem a na poplatek jsou ochotně se opět zadlužit. Psychologicky dobře zpracované, navíc orná půda na blbost se stále zvětšuje. Kdo staví na lidské hlouposti a naivitě, staví na pevných základech. V případě této spol. to platí dvojnásob. Je dobře, že tato diskuzní fóra existují, zde se dovíme podstatně více informací, i od naivních OZ.

    Odpovědět

  • očko

    14 července, 2009

    lili,ty jsi opravdu zářící hvězda. Jsi sama tak oslněna svou genialitou, že pro tebe bude podvodem i to, že někde ještě teče čistá voda a že jí mají lidé zdarma. Skutečně, ZÁŘÍŠ! HVĚZDO. Pozor ale na Černé díry, jedna se k tobě blíží a brzy tě pohltí,pak možná prohlédneš a radši někam zalezeš.

    Odpovědět

  • lili

    15 července, 2009

    Věřím, že může někde téci voda „zdarma“. Ale podstatné je, že byla založena společnost, kde tečou peníze zdarma, bohužel jen pro omezený počet zájemců, kdo zaváhá, přichází o tuto jedinečnou šanci…
    Pokud víte o této společnosti více, bylo by zajímavé se podělit s ostatními o své pocity, znalosti a poznatky. Každá reklama se hodí, tak neodmítejte tu „zadarmo“. Nebo jste snad jiného názoru? Nebo jste toho názoru, že mám co nejdřív o tuto jedinečnou půjčku požádat? Váhám, protože nabídka od edb byla více lákavější, slibovali větší zisky… Pěkný den všem…

    Odpovědět

  • I.H.

    14 července, 2009

    Muzete mi prosim Lili doporucit nejakeho obchodniho zastupce, na koho se mam obratit, v pripade zajmu o prezentaci teto spolecnosti? Chci si rozsirit rozhled, co se u nas v CR opet noveho rozjizdi. Dekuji

    Odpovědět

  • I.H.

    15 července, 2009

    Dobry den,
    procetl jsem si peclive stranky spolecnosti v sekci „CO NABIZIME“ a nikde jsem nenasel informaci, ze by klient pujcku nemusel splacet!! Mam pocit, jakoby vetsina lidi v teto diskusi se vubec neobtezovala si alespon zjistit zakladni informace o teto spolecnosti. Pujcka je se splatnosti do 20 let a pokud pujcku neumori vynosy z podilovych listu, tak musi klient danou pujcku nejpozdeji do 20 let tak i tak splatit! Nikde neni psano natoz garantovano, ze celou pujcku umori vynosy z podilovych listu! Proto nejak nerozumim nadpisu tohoto clanku: Company Management: Půjčte si… splácet nemusíte! Nepripada mi to zrovna od pana Zamecnika objektivni a presne. Company Management jasne deklaruje, ze umoreni pujcky z vynosu podilovych listu je pouze MOZNOST, nikoliv pravidlo ci dokonce garance. Dale jsem si zjistil, ze je potreba rozlisit dva nazvy spolecnosti: Astra Invest Ltd. se sidlem v Anglii a Astra Invest Ltd. organizacni slozka zaharnicni pravnicke osoby. Organizacni slozka ma zakladni jmeni 280.000 Liber, ale nikde v textu na strankach C.M. neni psano, ze tato firma vystavuje podilove listy. V souvislosti s vystavenim podilovych listu je zminovana pouze zahranicni spolecnost Astra Invest Ltd. se sidlem v Anglii.
    Tyto zakladni informace jsou k disozici vsem na strankach C.M.
    Preji pekny den

    Odpovědět

  • Anonym

    15 července, 2009

    Dobrý den,

    vypadá to, že zřetelně kopete za CM.

    Všem, kdo v branži externího zprostředkování finančních produktů chvíli pracují, je známo, že to, co se uvádí v oficiálních materiálech firmy a to, co zástupci říkají, bývají diametrálně odlišné obsahy. Pan Zámečník tedy v tomto bodě zřejmě čerpal nejen z informací z webu, kde si každá firma dává pozor na korektnost.

    Že přímo CM vydává cenné papíry nikdo zřejmě netvrdil. Problém je, že Astra Invest je předem připravená společnost bez historie a navíc má stejného majitele jako Company managment a tak je pochybnost ohledně budoucí hodnoty v rámci CM zakoupených Akcií Astry na místě.

    Odpovědět

  • I.H.

    15 července, 2009

    A co jste vlastne chtel tim prispevkem rici? Vubec nereagujete na muj posledni prispevek. Chcete snad tim rici, ze kdyz je neco napsano na oficialnich strankach korektne a presne, tak je to spatne? Diky tomu si snad muzou klienti ziskane informace porovnat a overit!!
    Z ceho podle Vas pan Zamecnik „zrejme“ cerpal, kdyz se odkazuje ve svem „senzace chtivem“ clanku pouze na texty, ktere jsou uvedeny na strankach?
    A z jakych informaci vubec cerpate vy? Co chcete rict prvni vetou ve Vasem prispevku? Vy jste se snad setkal s nejakym zastupcem C.M., ze si dovolujete tvrdit, ze prezentuji diametralne odlisne informace?
    To ze si Astra Invest Ltd. zajistila kontrolu nad cinnosti C.M. tim, ze je spolumajitelem je snad problem? Naopak je to velmi proziravy a preventivni krok, zajistujici kontrolu nad tim, co C.M. jako zprostredkovatel na uzemim CR dela a jak to dela!! A jak jste prisel na to, ze je A.I.Ltd. predem pripravena spolecnost bez historie? Koukal jste se do Anglickeho obchodniho rejstriku? Nebo jste se jen uspokojil s prohlednutim naseho obchodniho rejstriku, kde je registrovana organizacni slozka?

    Jinak dekuji za to, ze Vas prispevek byl konecne na urovni.

    Odpovědět

  • Anonym

    16 července, 2009

    Pane pozorovateli a jednateli IH, jste evidentně mistrem v dezinterpretaci a mystifikaci, což snad chápe každý, kdo si Vaše příspěcky přečte. Copak byste jinak mohl zatím úspěšně řídit další finanční letadlo?

    Ve svém příspěvku jsem jen poukázal na rozpor, který panuje mezi oficiální a neoficiální prezentací firmy. To, že na internet nevystavíte bludy, kterými krmíte svoje ovečky, a kterými ony krmí své klienty, pokládám za víceméně samozřejmé a nemyslím si ani, že je to špatně, myslím, že je to důkaz Vašeho zdravého rozumu.

    Z čeho čerpal pan Zámečník se prosím tažte jeho, nejsem jeho tiskový mluvčí. Můžete nám říct, odkud čerpáte při stavbě letadel Vy?

    O setkání se zástupci CM mám informace pouze zprostředkovaně a to mi stačí. Kdybych se měl setkávat se zástupci všech podobných „leteckých společností“, nedělal bych nic jiného a navíc bych se asi brzy zbláznil.

    Píšete, že jste si jako majitel Astra Invest zajistil kontrolu nad C.M., tedy nám prosím také vysvětlete:
    do čeho investuje společnost Astra Invest, že generuje takové pohádkové výnosy? Čím to, že do akcií této „úžasné“ (ve skutečnosti naprosto neznámé a pofiderní, o které nelze zjistit skoro žádné informace) firmě nikdo ve světě investic doposavad neslyšel? Čím to, že do akcií této firmy svůj majetek neinvestují největší hráči na trhu, aby si jej také pohádkově zhodnotili a musíte je po malých drobečkách prodávat chudákům, kteří doufají, že jim jednou půjčíte peníze?

    Když jsem tak hloupý a špatně informovaný jak píšete, buďte prosím té dobroty a vysvětlete mně a také nám ostatním hloupoučkým holobrádkům ze světa financí, jak to uděláte, aby se Vaše letadlo udrželo navždy ve vzduchu a popřelo tak gravitační zákon.

    Odpovědět

  • I.H.

    16 července, 2009

    Citace:“o setkani se zastupci CM mam informace pouze zprostredkovaně a to mi staci“. Tato Vase veta zase staci me. Nejste tiskovy mluvci pana Zamecnika, ale jste za to nejcastejsim pisalkem v teto diskusi. Paradoxne ale vychazite ze zprostredkovanych inforamci?! Hmmm.
    Pokud povazujete rocni vynos z investice 5-10% za pohadkovy, tak si bohuzel nebudeme rozumet, protoze jakekoliv vyssi cislo je nejspis mimo Vasi realitu chapani a zkusenosti.
    A nechtejte po me, abych Vam tady rozkryval verejně investicni portfolio A.I.Ltd. Myslite si o sobe, ze vite ze sveta investic vse? Myslite si, ze velke obchody zahranicnich firem jsou verejne zname (zvlast v CR)? Hlasaji snad verejne velci investori a hlavne chytri investori kde, kam a s kym investuji sve penize? Nejsou snad velke obchody uzavreny pouze pro par vyvolenych a jsou vazany jistou mlcenlivosti? Jste tak naivni nebo snad mlady a nezkuseny? A kdyz budete hledat a budete ochoten par Liber do Vasi touhy po informacich investovat, tak veskere info o A.I. Ltd. najdete. Ptate se kde? Hledejte, treba Vam Google tentokrat pomuze 🙂

    A majitel A.I.Ltd. nejsem 🙂
    Timto je pro me tato diskuse uzavrena.

    Na zaver:
    Jinak se tesim na nase brzke osobni setkani, abychom si mohli udelat jeden o druhem svuj vlastni obrazek a vzajemne se obohatit o sve zkusenosti ze sveta financi a investic. Treba me Vase osobnost a zkusenosti zaujmou a dam Vam nejakou lukrativni pracovni nabidku, aby jste se mohl stat konecne tim rentierem a mel dostatek casu se bavit psanim do podobnych diskusi.

    Brzy navidenou

    Odpovědět

  • Anonym

    16 července, 2009

    1) hmmmm… myslim, pane Jednateli Pozorovateli IH, ze o tu cetnost prispevku bychom mohli soutezit, ale pocitat to kvuli Vam fakt nebudu.

    Takže vy očekáváte výnos 5-10%? To je vzhledem k rizikovosti investice do v podstatě neprodejných akcií opravdu špatná nabídka.

    Pokud jde o informaci, do čeho jsou prostředky investovány, tato informace je v dnešní době povinná, tajnůstkaření u retailových produktů ZPKT skutečně neumožňuje. Takže pokud nejste schopni investorům sdělit, jak je generován zisk AI, opravdu to není příliš košer (rozumějte – legální). Nejedná se o žádné velké obchody zahraničních firem, ale o drobné retailové „investory“ (=chudáky, kteří Vám uvěřili) které obíráte o peníze. A o tom byste nás přece klidně informovat mohl 🙂

    Jinak: velcí a chytří investoři skutečně dnes již informovat o investičním portfoliu musí. Pokud tak nečiní, mají problémy. Jen blázen svěří peníze člověku, který není ochoten nebo schopen říct, co se za ně vlastně nakoupí.

    Jsem rád, že tuto diskusi opouštíte, protože neodpovídáte na otázky a jste mistrem kvaziargumentace.

    Přeji Vám brzké vymanění se z chapadel chamtivosti.

    Odpovědět

  • I.H.

    16 července, 2009

    Prosim Vas o jednu vec, ctete peclive me prispevky. Chapete vubec dobre obsah vety: „verejne odkryvat a prezentovat investicni portfolio“? Pokud se nepletu, tak tato diskuse je podle me verejna.
    Chytate se kazdeho slova, obracite ve svuj prospech obsah napsanych vet a cilene se snazite cely projekt v ocich ctenaru jenom shodit. Az to ve me vyvolava pocit, jako by jste mel obavu o sve korytko az verejnost zjisti, ze projekt je plne funkci. A verte, ze 60.000 lidi je zajimava kupni sila.
    Nechapu a nerozumim, kde se ve Vas bere tolik negace. Stale jen verejne utocite, pomlouvate, poskozujete a obvinujete z podvodu (dokonce konkretni osoby a obchodni znacky), aniz by jste mel dany projekt alespon detailne prostudovan, natoz mel v ruce nejaka konkretni fakta nebo dokonce dukazy. Az ty informace a fakta budete mit k dispozici, dejte vedet. Vse co tady pisete vychazi totiz pouze z Vasich dohadu, domnenek a z presvedeceni, ze vse nove je automaticky spatne.

    A to, ze opoustim diskusi by ve Vas melo vyvolat spise smutek, protoze prijdete o Vas zvrhly zpusob zabavy, jak pisete v jednom ze svych prispevku. Dobrou noc

    Odpovědět

  • Anonym

    17 července, 2009

    Důkladným čtením marketingových polopravd se nezabývám, zatemňuje se z toho rozum.

    Stále ještě jste nám neodpověděl na zásadní otázky, které zde padly a kterými jste mohl Company Managment veřejně očistit. Jinak nevím o jakém korýtku hovoříte, já jím zásadně z talíře.

    Co znamená „60.000 lidí“? Kde jste k tomu číslu přišel?

    Opět vyzývám: pokud znáte detailně principy fungování CM, tak nám je prosím vysvětlete. Vy tak ovšem nečiníte a místo, abyste věcně hájil Combajny Managment, hádáte se tady se mnou 🙂

    Odpovědět

  • Anonym

    25 července, 2009

    Tak se mi právě potvrdilo mé neblahé podezření, že se tu celou dobu přu s jedním ze svědků mých nadšených multilevlových počátků, s prvním bouchačem, kterým jsem byl zbouchnut do letadlové hry jménem Leonardo VBC 🙂

    Ahoj Ivošku, to jsi se měl představit 🙂 Takže už nekopeš Leonardo, ale Company Managment? Časy se mění a člověk potřebuje vždy nějaké to nové letadlo, že?

    Byl jsi bůh 🙂 To byly panečku výmazy v Leonardu, myslím, že mnohé třípísmenkové finanční MLM se můžou jít se svým brainwashingem zahrabat ve srovnání s rustikálním výmazem firem jako Leonardo VBC 🙂

    Tehdy jsem zjistil, že víra obchodníka je sice silná věc, ale ne natolik, aby proměnila špatný produkt v dobrý.

    Takže Leonarďáci přešli (přes Edbussy?) do Company Managment? Přeji šťastný a ničím nerušený let.

    Odpovědět

  • Petr H.

    9 ledna, 2010

    Příspěvky pana Kalvody vychází z jeho zkušeností ze světa obchodu a financí. Proto se není čemu divit, že jeho znalosti sahají pouze od Aše po Jablunkov. Jeho argumenty vychazí pouze ze znalostí regulativů, se kterýma se setkává ve vlastní praxi. Takže se na něj pane I.H. v podstatě nemůžete moc zlobit.
    A také se u něj projevila typicka česká vlastnost. Okamžitě si vytvořil názor a postoj na základě jednoho článku pana Zámečníka. Otázkou je, zda-li je daný článek objektivní či ne.

    Odpovědět

  • like.n0.other

    17 července, 2009

    vite, musim uznat, ze vase obchodni modely (i spolecnosti Edbusy) nejsou na prvni pohled az tak spatne a iracionalni. Verim, ze existuje spousta duverivych lidi, kteri na to skoci.

    Pokud se ale nad tim zamyslim poradne, nemuzu porad prijit na jednu vec….
    Pokud existuje nejaky zpusob, jak relativne bez rizika zhodnotit prostredky napr. 40% p.a. a ja bych o nem vedel, myslim, ze retailovi klienti by byli ti posledni, komu bych o tom dal vedet. Pujcil bych si od nich maximalne penize klasicky na uver a dal jim za ne nejaky smesny, mirne nadprumerny urok, nicmene rozhodne bych je nenechal participovat na nejakem pohadkovem vynosu. A verte mi, ze stejne uvazuje 99% populace.

    Reknete mi tedy racionalni duvod, proc by tedy zrovna vase spolecnost se mela chovat jinak.

    Odpovědět

  • lili

    27 srpna, 2009

    Vážení, také jsem se účastnila 2x této presentace. Jednou veřejné a jednou mezi šesti očima, dva OZ a já. Tak, jak u edbusy, tak i zde se mi dostávalo rozporuplných informací. Navíc na mnoho dotazů nedokázali odpovědět vůbec. Opravdu jen slabí jedinci a finanční analfabeti uvěří těmto naháněčům a jejich blábolům, jak si jednoduše přijít bez rizika k velkým penězům. Jejich OZ jsou ochotni prodávat cokoli. Proto mě opět pobouřilo, když jeden z těchto naháněčů mě po cca měsíční pauze, kdy jsem nejevila zájem o vstup do letadla CM, nabídl další jedinečný produkt. Navíc s tvrzením, že EU jej bude požadovat, patřičným zákonem, aby jej měli všichni. Výhodou je, že dnes jej nabízí zdarma k jakémukoliv produktu, až to bude povinné, tak se za něj bude platit. Zajímalo by mě, kdo tohoto vysoce kvalifikovaného OZ, odborníka na eu problematiku, krmí takovými nesmysly. Ze své hlavy to zřejmě nemá a zřejmě také prochází důkladnou masáží mozku na neveřejných školeních. Doufám jen, že není mezi námi tolik tupců, kteří když slyší, že eu něco uzákonní, tak se z toho posadí na zadek a podepíšou kdeco.

    Odpovědět

  • Jana

    15 července, 2010

    Jistěže půjčku nemusí splácet, protože ji nedostane!
    Jen jim daruje své těžce vydělané peníze.

    Odpovědět

  • Olca

    15 července, 2010

    Já jsem zase nikde nenašla, že by někdo tuto půjčku dostal. Jen jsem našla dost okradených našich lidí, kterým nabízeli oddlužení, ale byli okradeni i o to málo co měli nebo si dokonce museli půjčit na poplatek předem 610 Eur.

    Odpovědět

  • P.H.

    11 listopadu, 2009

    Opravdu chudák autor, na hlavinku upad.To co je zde vytvořeno nemá s tím co společnost nabízí nic společného. Směs blábolů a neověřených informací!Půjčka se splácí, viz. informace na stránkách! Že by bylo divné že někdo někomu půjčuje a chce to časem zpátky?Autore a že by ses podepsal? Možná raději ani ne,co?

    Odpovědět

  • K.K.

    18 prosince, 2009

    Tak ho nech, aspoň že tam dal svou fotku, sice ze zadu, ale je to pašák.

    Odpovědět

  • I.H. P.H. pozorovatel očko

    8 února, 2010

    I.H. = P.H, pozorovatel = očko, chce to více nápaditosti! 🙂 Ale skvěle se bavím.

    Odpovědět

  • I.H.

    15 února, 2010

    Já taky

    Odpovědět

  • Zdravý selský rozum

    8 února, 2010

    neskutečných zrůd, neboť nestačí jim svého klienta okrás za života, ale i po jeho případné smrti. Je to odporný hyenismus.

    Odpovědět

  • Ada

    15 července, 2010

    Máte pravdu. Tato společnost okradla dost našich lidí.

    Odpovědět

  • A je to Tady

    8 února, 2010

    http://www.cnb.cz/cs/verejnost/pro_media/tiskove_zpravy_cnb/2010/20100208_company_management_ltd.html

    Odpovědět

  • Jiří Dostál

    9 února, 2010

    http://company-management.eu/news/detail/23/

    Odpovědět

  • Jiří Dostál

    11 února, 2010

    http://company-management.eu/news/detail/24/

    Odpovědět

  • Jiří Dostál

    11 února, 2010

    http://company-management.eu/news/detail/23/

    Novinky – Reakce na tiskovou zprávu České národní banky ze dne 8.2.2010.
    Tuto novinku publikoval Company Management dne 09.02.2010 (zpět na přehled)

    Vyjádření k zprávě České národní banky a na ní navazujících zpráv poskytovaných sdělovacími prostředky.

    Společnost Company Management Limited se důrazně ohrazuje proti zprávě České národní banky a na ni navazujících zpráv poskytovaných sdělovacími prostředky (TV NOVA, MF Dnes, Právo), v níž je označena jako subjekt poskytující služby na finančním trhu, na které údajně nemá povolení, nebo dokonce uskutečňuje „nelegální aktivity“.

    V tomto smyslu je nutno upřesnit, že naše společnost poskytuje své služby plně v souladu se zákonem. Komerční nabídka půjček, úvěrů nebo obdobných finančních instrumentů rozhodně nepodléhá povolení nebo registraci České národní banky.

    Pokud jde o údajné zprostředkovávání pojištění naší společností, tak uvádíme, že společnost nezprostředkovává uzavírání pojistných smluv, kdy tuto činnost v souladu se zákonem uskutečňujeme prostřednictvím osob, které jsou zapsány v registru České národní banky vedeném dle § 12 zák. č. 38/2004 Sb., o pojišťovacích zprostředkovatelích a likvidátorech pojistných událostí.

    Společnosti není známo, jakou jinou licenci na poskytování investičních nebo jiných služeb na finančním trhu má ve své zprávě zástupce České národní banky na mysli, nicméně je za všech okolností připravena dostát svým zákonným povinnostem a takovou licenci si pro svou podnikatelskou činnost obstarat. V současné době za platného právního řádu však žádná další licence, povolení nebo jiná zákonná podmínka pro danou podnikatelskou činnost naší společnosti neexistuje, čehož si je zjevně vědoma i ČNB, když ve své zprávě žádnou konkrétní licenci neuvádí.

    My všichni z Company Management Limited se cítíme být dotčeni na dobré pověsti a máme za to, že podobná nekonkrétní a zavádějící prohlášení zástupců orgánu státní správy mohou způsobit škody nejen naší společnosti, ale i našim klientům. Je nepochopitelné, že Česká národní banka je bez předchozího ověření skutečného stavu věci a případného vysvětlení z naší strany ochotna poskytovat podobné poškozující informace. Zarážející je, že ČNB tímto způsobem nevaruje před jinými „obchodníky“, kteří zcela nekontrolovaně poskytují občanům úvěry a půjčky spojené s extrémně vysokými až lichvářskými smluvními úroky nebo nepřiměřeným způsobem takovýto závazek zajišťují.

    Odpovědět

  • Jiří Dostál

    11 února, 2010

    http://company-management.eu/news/detail/24/

    Novinky – Veřejná žádost společnosti o vysvětlení nedávného postupu České národní banky
    Tuto novinku publikoval Company Management dne 10.02.2010 (zpět na přehled)

    V nedávné době proběhla ve veřejných sdělovacích prostředcích zpráva o tom, že společnost Company Management Limited poskytuje služby občanům, a to bez „licence k poskytování investičních ani jiných služeb na finančním trhu“, přičemž tyto zprávy měly svůj podklad v tiskovém sdělení České národní banky ze dne 8. 2. 2010. Česká národní banka však ve svém prohlášení neuvedla, jaká konkrétní ustanovení zákona nebo dalších závazných pravidel obchodního styku měla být společností porušena, aby mohla být veřejnost tímto způsobem varována.

    Společnost je nucena touto cestou na svou obranu veřejně vyzvat Českou národní banku, aby zveřejnila důvod nebo příčinu svého postupu v této věci, s uvedením konkrétní zákonem předepsané povinnosti, kterou měla nebo mohla naše společnost porušit.

    Společnost se cítí být jednáním ČNB poškozena a považuje i ve vztahu k budoucnosti za nezbytné vyjasnit, zda je ČNB oprávněna bez dalšího vysvětlení pseudoseriózními zprávami poškozovat podnikatelské subjekty v České republice. Domníváme se, že se jedná o nebezpečný precedent, kdy se ČNB bez uvedení nebo zjištění jakéhokoliv relevantního podezření na porušení zákona a bez jakékoli kontroly, rozhodne formou obdobných tiskových sdělení poškozovat dobré jméno podnikatelů v České republice.

    Odpovědět

  • Jožka

    15 července, 2010

    Já jsem jim naletěl, zaplatil jsem v prosinci 2009 610 Eur, na zaplacení jsem si vzal hypotéku. Slíbené peníze od této firmy nedorazily podle slibu v červnu. Takže k vůli této společnosti jsme se z mojí rodinou, kde jsou dvě malé děti dostali do dražby a zůstanem na ulici. Manželka se zhroutila a děli pláčou. tato společnost dokonce ani neodpovídá na emaily. je to podvod, který nemá obdoby!!!!!!

    Odpovědět

  • Radek

    15 července, 2010

    😀 nezlobte se, ale nevěřím vám. Hypotéku na zhruba 16 tis. Kč vám žádná banka nedá ;-).

    Odpovědět

  • Radek

    15 července, 2010

    Jen na doplnění: Tím se nechci zastávat podvodníků z CM

    Odpovědět