CZK/€ 25.175 +0,04%

CZK/$ 23.482 +0,00%

CZK/£ 29.451 +0,26%

CZK/CHF 25.753 +0,09%

01. 03. 2013

0 komentářů

Subjekty:

Nová marketingová kampaň: FLEXI. Pro jistotu.

 


 

„Hledali jsme nový komunikační koncept, který by nám umožnil toto nelehké téma přiblížit klientům,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu Pojišťovny České spořitelny. „Nakonec zvítězilo Fotoalbum, které volně navazuje na dosud používaný deník. Při prohlížení fotografií v iPadu upozorňuje na vážné situace pomocí dvojsmyslů.“

Klienti stále podceňují pojištění závažných životních situací, nechtějí o nich mluvit, ani na ně myslet. Dokud nepřijdou s nepříjemnou událostí do přímého kontaktu. FLEXI životní pojištění jim má v nelehké životní etapě pomoci krýt záda.

„Vytvořit pozitivní kampaň na pojištění závažných životních situací byla pro nás velká výzva. Od začátku jsme věděli, že nechceme reklamou lidi strašit. Proto jsme zvolili koncept „Myslete pozitivně“, který díky vtipným dvojsmyslům celé téma výrazně odlehčil. Navíc jsme se při jeho vytváření i dobře bavili,“ říká kreativní ředitel agentury Rust Robert Houzar.

Na televizních obrazovkách se s FLEXI životním pojištěním setkáme na stanicích Prima a ČT, spot si můžete již nyní prohlédnout ZDE. On-line kampaň poběží na zpravodajských portálech. Speciální komunikace v odborných periodikách a finančních portálech cílí také na finanční poradce.

FLEXI. Pro jistotu.

REKLAMA

Příprava komunikace: agentura Rust, Klemperer, s.r.o.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019

Zajistěte se pro případ závažných onkologických onemocnění

Podle nejrůznějších statistik zůstává rakovina dlouhodobě druhou nejčastější příčinou úmrtí v ČR po nemocech srdce a cév, a to u obou pohlaví. Poslední průzkumy Pojišťovny České spořitelny ukázaly, že onkologická onemocnění jsou v Čechách vůbec nejobávanější z vážných nemocí – bojí se jich tři lidé ze čtyř. Patří také k nemocem, s nimiž má zkušenost téměř každá česká rodina. V blízkém okolí se s rakovinou setkal každý druhý Čech. Největší strach máme z rakoviny zažívacího traktu, která také patří u obou pohlaví v Čechách k nejčastějším diagnózám.

Text: PR článek

07. 09. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *