CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

Partners mění kariérní plán. Co na to konkurence?

 


 

„Nesmírně děkuji tomu, kdo tento koncept v Partners vymyslel a hodlá jej uvést v život. Naše firma je v jednání s několika manažery, kteří spadají v Partners pod pana Pořízka (Brno, Spilberk Office), lepší argument jsme nemohli dostat, tady už není nad čím váhat, ještě jednou Partners děkuji. Mnozí manažeři včetně svých lidí budou mít po dnešku ještě více jasno v tom, kde v budoucnu dál pracovat,“ uvedl anonymní přispěvatel „Konkurence“ v diskusi k článku Partners zpřísňují kariéru. Poradci dostanou méně.

Nový kariérní plán Partners má motivovat manažery k intenzivnější práci s poradci a většímu náborování. Manažeři by si za jinak stejných podmínek vydělali více. Potíž je v tom, že právě nižší provize pro poradce jim podmínky může významně ztížit.

„Jakkoliv chápu složitou situaci Partners v tomto roce, považuji tento krok za chybný. Vedení Partners zřejmě předpokládá, že než se nováček rozkouká, je mu jedno, jakou má odměnu. To může být pravda,“ uvedl v reakci na nový kariérní plán Partners Petr Stuchlík, zakladatel a generální ředitel společnosti Fincentrum a dodal: „Jenže každá poradenská firma potřebuje dlouhodobě dobré a spokojené manažery i poradce. Ti teď v Partners nemají místo. Důsledkem bude ještě větší tlak na náborování, ještě větší fluktuace na poradenských pozicích a snížení kvality poradenské práce. Uvidíme také o něco více umělých smluv na konci každého kvartálu, které jsou už přitom dnes v některých ředitelstvích Partners legendární.“

Ovšem každá společnost si může své podmínky nastavit dle svého přesvědčení. „Každá společnost si nastavuje své vlastní kariérní plány v závislosti na svých potřebách a cílech,“ zní reakce ZFP Group a doplňuje: „Rostoucí finanční gramotnost lidí přináší také vyšší nároky na vzdělání zprostředkovatelů, jejich odbornost a schopnost adekvátně poradit. Z toho vyplývá i nutnost nastavení kritérií na kariérní růst finančních zprostředkovatelů a poradců.“

Je otázkou, zda přerozdělení peněz od poradců k manažerům je správným impulsem pro zvyšování vzdělání poradců. Více ohodnocený manažer se může poradci lépe věnovat, ale méně oceněný poradce bude muset spíše získávat nové klienty než vzdělání, aby se uživil. O 1/3 méně peněz za stejnou práci znamená o 1/2 práce víc pro dosažení stejných provizí.

Více práce za méně peněz ovšem někteří mohou vnímat i jako pozitivum, jak v diskusi ukázal anonymní přispěvatel „Jimmy“: „Poradci, pane Zámečníku, nedostanou méně, jak se snažíte vsugerovat v nadpisu článku, akorát pro dosažení stávajících pozic ohodnocení budou muset udělat více práce.“ „Jimmy“ může mít pravdu. Ukazují to četné zkušenosti poradců, kteří přešli z multilevelových společností do brokerpoolů. Vyšší jednotkové provize a nulový tlak nadřízených mnohdy vedl k nižší aktivitě – a postupnému odchodu z poradenské branže.

Jedním z důsledků bude pravděpodobně snížení spokojenosti poradců. „Před dvěma lety byli poradci Partners spokojení a po trhu se prakticky nerozhlíželi. Situace se změnila s utahováním šroubků minulý rok a zejména po zavedení pokut za vzdělávání letos,“ hodnotí situaci Petr Stuchlík. Podle jeho názoru ale nebudou přecházet do jiných společností: „Nemyslím, že se zájem o spolupráci s Fincentrem nebo jinou konkurenční firmou výrazně zvýší. Spíše uvidíme další znechucené poradce, kteří zcela opouštějí obor. Partners tak finančnímu poradenství poskytují vskutku medvědí službu: Finanční poradenství NIJAK.“

„ZFP nikdy nerealizovalo cílený a aktivní nábor obchodníků od konkurence,“ uvádí ZFP Group, ale příchodu lidí se nebrání: „Pro informace, které prezentujeme v našem vzdělávacím systému si muže přijít každý, kdo cítí odpovědnost za své finance a rodinu a je si vědom toho, že je potřeba rozvíjet finanční gramotnost také u lidí ve svém okolí.“

Petr Stuchlík hodnotí situaci v Partners velmi kriticky: „Ukázkou nové personální politiky Partners je propagace Vojtěcha Hlaváčka jako nového M1, který prozřel a do Partners přišel z Fincentra („Změna kabátu Vojtěchu Hlaváčkovi prospěla“ – článek není možné odkázat, neboť je dostupný pouze z interních systémů Partners, pozn. red.). Kolega Hlaváček pracoval ve Fincentru na pozici junior poradce v ředitelství Františka Chotovinského. Pokud jde junior poradce Fincentra do Partners přímo na pozici M1, pak musí jít jistě o mimořádný talent, který jsme bohužel nerozpoznali. Spíše mi však situace připomíná Vláďu Netušila, s nímž jsme se rozloučili kvůli hypotečním podvodům a kterému zakladatelé Partners dali do začátku milion korun a další výhody, které upřeli svým řádným manažerům. Přeji panu Hlaváčkovi vše nejlepší.“

Své vyjádření k novému kariérnímu plánu Partners zaslala též společnost Broker Consulting, byť jeho závěr zní, že se vyjadřovat nechtějí. „Nevidím důvod, proč bych se měl vyjadřovat PR oddělení Fincentra, za které považuji redakci Investujeme.cz. PR oddělení Fincentra zřejmě opět připravuje subjektivně laděný „objektivní článek“ o dění u konkurence, aby podpořilo nábory Fincentra, jehož lehká a nešťastně nastavená kariéra vyžaduje, dle mého názoru, překotný nábor nových „hotových“ poradců,“ uvádí Jan Lener, ředitel komunikace a PR společnosti Broker Consulting, která do svých řad před rokem získala „finančního poradce“ Lukáše Štorka.

Tip:

Proč jsem odešel z Partners

Loading

Vstoupit do diskuze 84 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Karel Šulc - Fincentrum

Karel Šulc: Ve strategiích ETF Constellation nabídneme aktivně řízené jednorázové i pravidelné investice

Divize Fincentrum bude rozvíjet investiční poradenství. V rámci této změny nabídne nejprve jednorázové, ale následně i pravidelné investice prostřednictvím strategií ETF Constellation, využívajících investiční signály BlackRock. Co změna přinese pro klienty i pro jejich poradce? Odpovídá Karel Šulc, místopředseda představenstva společnosti Fincentrum & Swiss Life Select a.s.

Text: Petr Zámečník

17. 09. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Honza

    18 prosince, 2013

    Tvl, Zamecniku, vzpamatuj se už. Články o ničem, informační přidaná hodnota absolutní nula, jak nějaká slohová práce na střední škole. Hrát si na odborný server a citovat anonymní příspěvky v diskusi, který mohl napsat klidně Stuchlík nebo kdokoliv jiný, to už je úplný dno nějaké redaktorske cinnosti nebo jak to nazvat. Nejsem ani z Partners, ani FC ani BC. Mám jen jednu negativni zkušenost s Lenerem z BC. Nikdy jsem si nemyslel ze něco takovýho řeknu nebo nápisu, ale teď ma fakt pravdu a i kdyz mi to není vlastně příjemný tak s nim (Lenerem) naprosto souhlasím.

    Odpovědět

  • 18 prosince, 2013

    Ano, je vtipné, jak se dá vytvořit článek o hov**, kde se v téměř každém odstavci účelně kopne do nějaké strany. Jednou do Partners, jednou do brokerpoolů a všechno by to mělo vypadat jako celistvý článek, kde toto nebylo záměrem. Dnes jsem přišel po několika týdnech (dříve jsem sem chodil každý všední den, ale už se ty články opravdu nedají číst) a vidím, že bude lepší sem nechodit. Protože mi připadá, že tato žumpa se píše pro mentálně slabší jedince, což nejsem. Takže hodně štěstí na cestě do žurnalistického kanálu.

    Odpovědět

  • vasek

    18 prosince, 2013

    no je fakt, že tohle je hustý. Myslím, že by si vrcholný představitel Fincentra měl vytáhnout hlavu z p*dele a začít řešit pořádné věci. Neb má jistě plno starostí a povinnosti kvůli závazkům vůči novým investorům ve FCT.
    Místní šéfredaktor asi bojuje o vánoční prémie či mu ke konci roku končí smlouva na dobu určitou. Jinak si nelze vysvětlit stavění článku na příspěvcích v diskuzi, jejíž kvalita je hluboko pod vším, co si člověk dokáže představit.

    Je na pováženou, když už i ZFP vydá smysluplnější vyjádření než majitel místního internetového plátku…

    Odpovědět

  • 18 prosince, 2013

    Štětka na ulici nabízející svoje tělo má větší hrdost než většina finančních poradců, navíc nabízí skutečnou přidanou hodnotu, tak se pak nedivte, že máte pověst horší jak ty štětky…

    Odpovědět

  • Mirek

    19 prosince, 2013

    Kapavku?

    Odpovědět

  • vasek

    20 prosince, 2013

    nemusí pršet, jen když kape…

    Odpovědět

  • vasek

    18 prosince, 2013

    EDIT: mimochodem, kontaktovat ostatní firmy, aby se vyjádřily ke změnám v jiné konkurenční společnosti, je slušná hysterie a komplex…
    Připomíná mi to ženskou, která běhá po pavlači a shání drby na sousedku, protože se za ní občas otočí její manžel.

    Odpovědět

  • yowie

    18 prosince, 2013

    Mimochodem konktaktovat subjekty, kterých se článek nějakým způsobem týká s žádostí o vyjádření je standardem novinářské práce.

    Spíš se zajímejte o to, proč Vaše společnost, za kterou tu kopete, mlčí jako leklá ryba.

    A když už jsme u toho bulváru, tak si projděte peníze.cz a určitě najdete hromadu fajn čtení o OVB, anebo o ještě obskurnější partičce Ertrag und Sicherheit.

    Určitě nemám peníze.cz za zlé, že zrovna o E und S informuje, ale lidé z této společnosti to jistě vnímají stejně, jako Vy teď tady, tedy jako bulvární pavlač, která poškozuje jejich zájmy.

    Odpovědět

  • vasek

    18 prosince, 2013

    Můžete mi vysvětlit, jak se změna kariérových podmínek v Partners dotýká např. ZFP?

    A evidentně netušíte za jakou společnost či koho tu kopu .-)

    Co se týká penize.cz, rozhodně si nedělám iluze o tom, že by tam občas nepoužili nějaké pošťouchnutí, ale je to v mnohem elegantnějším hávu a vyšší úrovni než zde. Taková míra hysterie a žluči jako zde tam rozhodně není

    Odpovědět

  • Yowie

    18 prosince, 2013

    Tak týká se jich to určitě. Pravděpodobně se objeví určité množství volných poradců, tedy bude koho náborovat.

    Za koho kopete je mi srdečně jedno a věřím, že i Vám bude jedno, do koho kopu já… :-)

    Odpovědět

  • Jirka

    18 prosince, 2013

    Tak do ZFP půjde opravdu jenom blázen, to by si zprostředkovatel moc nepomohl. Kdo na tom bude těžit je pool. Zprostředkovatele už začínají tuhle možnost brát vážně. Konečně zprostředkovatelé opouštějí manažerský systém, který je jenom pro vyvolené. Je jedno jestli je to Partners nebo Fincentrum, lidé utíkají a utíkat budou.

    Odpovědět

  • Mirek

    18 prosince, 2013

    Myslím, že BC po přečtení tohoto článku musí litovat i těch pár slov, které napsali, protože za to vůbec nestály. Naprosto chápu proč ostatní mlčí, to se mají vyjadřovat ke každé žumpě a spadnout do stejného kanálu…? Už jsem poznal váš „rozhled“ a „chytrost“, kdy budete argumentovat, že to je všechno díky mlm apod, takže i když zůstanu ve stejné kategorii, nevšiml jsem si, aby se Avon veřejně ptal Oriflame na to co říkají na nová pravidla v LR a veřejně o tom „diskutovali“.

    Odpovědět

  • yowie

    18 prosince, 2013

    Je to jednoduché. V těch MLM, které se zabývají kosmetikou, ani zdaleka nejde o tolik peněz. Neobjevují se tam přechody struktur atd. atd., protože by to postrádalo smysl.

    „U nás dostaneš za prodaný odličovač o 5,– víc!“ Myslíte, že to ženské, které si po práci přivydělávají pár korun navíc prodejem kosmetiky, nějak namotivovalo k odchodu? V kosmetice prostě na jednom klientovi třeba 70 000,– na provizích za návštěvu nevyděláte.

    Kdybych tady napsal všechno, co jsem od poradců slyšel o jiných poradcích, byl bych okamžitě zabanován… :-)

    Odpovědět

  • Míra

    18 prosince, 2013

    Tak to vidím, jaká tady zase bude žumpa. Už jste někdy někdo viděl, aby po sobě navzájem plivali zelináři nebo např. drogisti? Ale finanční poradci a zástupci či dokonce vedoucí pracovníci klidně po sobě veřejně házejí špínu nejhrubšího zrna. A mnozí se i ke klientům chovají hnusně a to napříč poradenskými firmami. Je to hnus velebnosti. Proto je taky pozice finančního poradce hodnocena hluboko pod profesí popeláře nebo dokonce i poslance.

    Odpovědět

  • Honza

    18 prosince, 2013

    Ať si to Panteři dělají jak chtějí, stejně tak i všichni ostatní.

    Jen mě začíná tento server připadat spíš jako spleť trhoveckých křiklounů a přestanu se na něj dívat. Kdysi zajímavé články nahradily tyhle bláboly, navíc vždy komentované Stuchem, takže sbohem.

    Odpovědět

  • Fíla

    18 prosince, 2013

    rád bych položil dotaz protože se teď rozmýšlím. Rád bych zkusil pracovat ve financích. Mám na to i vysokoškolské vzdělání. ale jak tady čtu, tak nevím nevím, řekněte mi tedy někdo upřímně, v jaké firmě začít a proč? děkuji předem za pravdivá tvrzení

    Odpovědět

  • vasek

    18 prosince, 2013

    zacnete v bance. staly plat a ziskate zkusenosti jak o financich premysleji lide. Nepocitejte ale s tim, ze tam z vas udelaji odbornika.- budete strojem na prodavani kreditek, spotrebaku a stavebniho sporeni.
    Az Vas to v bance omrzi, zkuste se podivat po financnim poradenstvi. Vedte rozhovory s vice firmami, lidmi a udelejte si predstavu o tom, jaky je jejich pristup.

    Odpovědět

  • Jiří

    18 prosince, 2013

    A hlavně o své pracovní kariéře nerozhodujte na základě příspěvků v anonymních diskusí ;-)

    Odpovědět

  • Sss

    18 prosince, 2013

    Já budu s Jiřím trochu souhlasit a hodně nesouhlasit. Souhlasím s myslenkou nerozhodovat se podle anonymní debaty a obzvlášť ne do debaty na serveru vlastněném společností Fincentrum u článku komentujícím jeho přímého konkurenta. Sbírejte informace, potkávejte se s lidmi na pohovorech, čtěte výsledovky firem, sledujte rozložení produkce, kvalitu nabízeného portfolia a pak se rozhodněte.

    Do pojišťovny ani banky Vám chodit neradím. Důvody jsou dva: 1. Kvalita služby 2. Návyk dělat věci špatně, pramenící z bodu jedna.

    Brokerpool je také nesmyls, jelikož pokud dobře rozumím tomu co jste psal, dnes byznys neznáte a tím pádem potřebujete učitele, mentora, který Vás vše naučí. Za což samozřejmně zaplatíte v podobě nejspíš rozdílové provize. Ale neznám nikoho, kdo by Vás kvalitně naučil jakoukoliv práci a dělal to jen pro svůj dobrý pocit.

    Odpovědět

  • Jiří

    18 prosince, 2013

    Pojišťovna dá zaklad, pak už se může vzdělávat samostatně. Je spousta dobrých školení za slušnou cenu. Je mnoho knih a materiálu – samostudium.

    Odpovědět

  • Angel

    18 prosince, 2013

    napiste mail na jardahavranek@sez­nam.cz
    Podle regionu možná doporučím pár lidí s kterými stojí za to si sednout na kávu.
    Nejsem poradce a nezastupuju žádnou společnost.

    Odpovědět

  • Jiří

    18 prosince, 2013

    Tak jak můžete někoho doporučovat, když tomu vůbec nerozumíte?

    Odpovědět

  • Sss

    18 prosince, 2013

    LOL. Dobrá odpověď.

    Odpovědět

  • yowie

    18 prosince, 2013

    jj, to jsou ty selektivní nábory špičkových kandidátů… :-)

    Co jste vystudoval a jaké jazyky umíte?

    Možná bych trochu nesouhlasil s kolegou sss. Do MLMka se na rozdíl od banky nebo od pojišťovny můžete zapojit, kdy si vzpomenete a u některých MLM to po novém roce bude platit dvojnásob. :-)

    V žádném případě však nechci adorovat pobočku banky, nebo pojišťovny. Konkrétní zkušenost bude hodně záviset i na společnosti, kam byste šel. Jiná bude zkušenost s ČSOB, nebo ČS a jiná s M-bank nebo Air bank. V prvních dvou budete pravděpodobně nucen klientům prodávat i poměrně drahé produkty, přestože víte, že jinde se to dá vyřešit daleko levněji.

    A v těch druhých dvou právě nabízíte to daleko levnější, ale zase nabídka produktů je relativně malá, byť se to prodává samo a v podstatě nejste nucen někoho vědomě poškozovat, protože ten klient nemá zrovna dostatek informací odjinud.

    První dvě banky také mohutně spolupracují s poradci, takže byste měl skvělou možnost na případném MLM školení konfrontovat své zkušenosti s tím, co Vás učí.

    Ty další dvě s poradci buď nikdy nespolupracovali, nebo cíleně nespolupracují, vzhledem k mnoha negativním efektům takové spolupráce.

    A abych tady jen nerozebíral ostatní, ale také přispěl, tak pokud umíte alespoň solidně anglicky, tak minimálně v Praze a v Brně můžete zkusit spoustu SSC (IBM, JJ, InBev, Monster, Accenture,…) anebo případně bez jazyků pobočky nebo i centrály různých bank, pojišťoven, spořitelen atd…

    Odpovědět

  • Jiří

    18 prosince, 2013

    Zaleží, na co se přesně chcete zaměřit. Já být Vámi, zkusil bych pojišťovnu. Asi Vás brzo začne unavovat rutina a nedostatečná konkurenceschop­nost, ale pro začátek pochytíte alespoň základy. Až budete dostatečně ostřílený, tak zkuste broker pool. Pokuste se jít vlastní cestou, nebudujte cizí sny, ale vlastní. Rozhodně nedoporučuji MLM systémy, většinou jsou to otrokářské kolonie. Dřete za zrnko rýže a jsou Vám chytře vnucené cizí názory, které budete muset sdílet. Stane se z Vás ovce, která duplikuje to, co se hodí firmě. Když budete hodně cílevědomý, založte si vlastní poradenskou kancelář, nebo pobočku a odlišujte se od konkurence co nejvíce. Doporučuji si časem udělat makléřkou registraci, která Vám umožní zastupovat klienta na základě plné moci, budete moct dělat výběrové řízení a porovnávat nabídky, které jako podřízený pojišťovací zprostředkovatel nebo agent nebudete moct. Na makléře ale máte hodně daleko a chce to mnoholeté zkušenosti. Držím palce…

    Odpovědět

  • martin vlnas

    18 prosince, 2013

    … po dlouhé době článek, který jsem si tady zájmem přečetl až do konce. Prosím si více podobných.

    Odpovědět

  • Compliance

    18 prosince, 2013

    Výborný článek! Text je úžasnou esencí podstaty fungování poradenské společnosti Fincentrum pod vedením pana Stuchlíka. Pan Zámečník napsal svůj článek tak dobře, že vlastně vytvořil výbornou karikaturu Fincentra. Někdy se tomu říká kouzlo nechtěného. Neomalenost, nabubřelost a za tím vším naprostá neúcta k lidem, kteří se poradenství věnují. Můj základní dojem: chlapci a děvčata, mají Vás za hlupáky, když tohle mohou říkat a psát. Ti dva pánové. Bez ohledu odkud jste, z Partners, BC nebo z Fincentra. Je zde ovšem i jiné možné vysvětlení. Pan Zámečník v investujeme.cz končí a napsal svůj článek schválně tak dobře, aby svého šéfa legálně zesměšnil. Ať tak či onak, povedlo se to! Gratuluji, pane Zámečníku. Článek jsem si stáhnul, pro jistotu, posledně ta legrace s panem Hanzlem dlouho netrvala :).

    Odpovědět

  • vasek

    19 prosince, 2013

    hezké, jen pozor na to, že vytříbenější humor a ironie zde může narazit. Ne všichni jsou schopni jej pochopit. :-)

    Odpovědět

  • Compliance

    19 prosince, 2013

    Ale já to milý pane Vašku nemyslím až tak ironicky. Pan Zámečník je prostě skvělý a pan Stuchlík jedinečný.A oba jsou určitě členy Mensy. Mám z takového povedeného článku stejnou radost jako když stojím před pěkným obrazem nebo když potkám příjemného, chytrého a vzdělaného finančního poradce.Hezké ženy nezmiňuji, to by tady neocenili :).

    Odpovědět

  • vasek

    20 prosince, 2013

    :-))))
    teď jste zasel podklad pro článek o skvělém roce pro skvělý internetový server se skvělým vedením. Přeci se zde inspirují i diskuzí… :-)

    Odpovědět

  • Velké Já

    18 prosince, 2013

    klasik by řekl že z hovna bič neuděláš,
    a když uděláš, tak nezapráskáš,
    a když zapráskáš, tak si od hoven.

    Skvělá práce, pane Zámečníku,
    praxí jste dokázal, že tot pravidlo platí.
    Kam to Investujeme dopracovalo, to snad ani není možné,
    velká gratulace.

    Odpovědět

  • Kravka se zdravými potravinami

    18 prosince, 2013

    Kucí brněnský, Partners okrádá své poradce. O tom to je, nic víc neřešte. Stačí mi IQ 50. Budu mít míň za stejnou práci = mám se hůř.

    Odpovědět

  • [Autor příspěvku zneužil cizí jméno]

    18 prosince, 2013

    Od tohoto se distancuji.

    Odpovědět

  • [Autor příspěvku zneužil cizí jméno]

    19 prosince, 2013

    To jsem nepsal já. Ale souhlasím s Petrem Hrubým a nesouhlasím s paní Machačovou. [Autor příspěvku zneužil cizí jméno]

    Odpovědět

  • [Autor příspěvku zneužil cizí jméno]

    19 prosince, 2013

    Toto nemohl můj Honzík napsat

    Odpovědět

  • [Autor příspěvku zneužil cizí jméno]

    19 prosince, 2013

    Blbost!!!

    Odpovědět

  • jirik_h

    19 prosince, 2013

    Nechci hodnotit ani krok Partners a ani kroky i.cz a dalších.

    Za podstatné považuji statistiky ČAP, které jasně ukazují o pokračujícím poklesu trhu. Dle mého názoru jde o důsledky saturace trhu.

    Dle mého názoru opatření by měly vycházet z pochopení tohoto stavu.

    Odpovědět

  • exPartners

    19 prosince, 2013

    Už i MLM ovečky začínají chápat, že dobře už bylo…proto se poradcům v Partners ztížily podmínky a snížily provize, aby se ti parazitující nahoře měli dobře, ať už bude na trhu situace jakákoliv.

    Odpovědět

  • Sss

    19 prosince, 2013

    Prosím o vysvětlení TI PARZITUJICÍ NAHOŘE. Jelikož tahle změna je plusová jen pro Team manažery, kteří reálně tu práci se začátečníky dělají a toto je zaplacení za tuto práci. V některých změnách, které zde ani nezazněly, naopak ubyde peněz centrále a všem ředitelům. Prosím, nekomentujte něco, čo neznáte, nebo tomu nerozumíte.

    Odpovědět

  • exPartners

    19 prosince, 2013

    Za svým označením „ti parazitující nahoře“ si stojím, na současné pověsti i tristním stavu našeho oboru mají MLM firmy lví podíl. Brali a berou kohokoliv, kdo je schopen cokoliv donést a udrží tužku a moč. Tečka a myslete si o mě co chcete.

    Odpovědět

  • Compliance

    19 prosince, 2013

    Před časem se to prý učilo v lekcích marxismu-leninismu, to o těch parazitech nahoře pane Ex. Ti „nahoře“ jsou dost často parazity i proto, že takoví různí Ex neměli to štěstí nebo schopnosti nebo žaludek nebo ostré lokty (dosaďte si co chcete) na to aby se mezi takové „parazity“ sami dostali. Zatímco tu trousíte svá moudra,tak parazité hledají další ovečky, či jak se to u Partners jmenuje. Vsadím se, že v dobách své Partners kariéry jste o „parazitující“ pozici docela stál :). Pak jste ovšem prozřel a dnes se aktivně účastníte diskusí na Investujeme.cz, které zjevně nemá jiný účel než podporovat „parazity“ ve Fincentru. Kruh se vždycky uzavírá!

    Odpovědět

  • BPM

    19 prosince, 2013

    A to je právě ono – pokud se jakýkoliv Ex tzv nechytne, je to proto, že „na to neměl, nevydržel, nemakal..“ a podobné slinty…hlavně nepřiznat, že ten kariérový plán je zámerně složitý, aby jím prošlo daleko méně lidí…navíc v době, kdy MLM, kterým je i Partners, ztrácí významně body a přes dobré vize Partners v mnoha oblastech – kazí trh a kazí jméno. Namísto toho, aby Par převzala svou roli a skutečně vychovávala kvalitní poradce, je dnes v mnoha kancelářích jen spousta callparty a pohovorů…

    Odpovědět

  • Compliance

    20 prosince, 2013

    Kariérní plány jsou vždy a všude (nejen v poradenském světě) složité, či snad nespravedlivé, vážený pane BPM. Pokud by nebyly tak by těch „parazitů“ nahoře bylo příliš mnoho. A to by byl zase jiný příběh. A k těm slintům, pan Vašek má asi pravdu, často se tu nepřemýšlí :)

    Odpovědět

  • Honza Novák

    19 prosince, 2013

    Zapoměl jste na M2, ty budou mít taky větší rozdílovky, protože mají pod sebou poradce.

    Odpovědět

  • Sss

    19 prosince, 2013

    Rozdílovku budou mít větší všichni, kdo se starají a vychovávají nové lidi pro finanční trh. I ředitelé, pokud vedou nováčka. A to je fér, protože kdo jiný to udělá? Brokerpool? Ten je pro zkušené poradce a i to je s otazníkem, Fincentrum? ani omylem, tam se tahá z trhu všechno, ať z FP společností, SS, Pojišťoven atd., OVB? Dříve ano, ale dnes pod nadvládou Zoubkovic mládeže? ZFP? Kapitol? …heh
    A BTW: I člověku z byznysu, co za to stojí dnes umím zaplatit, pokud práci umí dělat. Díky změně v KP (o kterých se zde ale nepíše), mohu dát profíkovi 7,5€ s bonusem, tj víc jak 1,4% z hypotéky ( bez ohledu u které banky) například a to ještě dostanu rozdílovou provizi bez ohledu na mou manažerskou pozici. Takže proč být v brokerpoolu bez zázemi a značky za nižší peníze, když mohu mít min. ty stejné peníze a ještě zázemí velké společnosti.

    Odpovědět

  • Jirka

    19 prosince, 2013

    Máte zcela zásadní chybu ve výpočtu. 7,5 euro i s bonusem není 1,4 % z hypotéky, ale pouze 1,26 %.( A za jakých nákladů?)
    A další chybu máte ve vnímání značky. Nejlepší značka je jméno a příjmení daného profíka a ne nějaká firma. Zázemí velké společnosti je klišé. Velké společnosti můžou za to, že je služba finančního poradenství ve sra*kách.
    A BTW: Svoboda, ta je k nezaplacení.

    Odpovědět

  • Sss

    19 prosince, 2013

    Ne, chybu ve výpočtu máte Vy. Mluvil jsem o profíkovi. Ten udělá ročně 20 a víc hypoték (splní tak bonus za počet hypoték) a určitě splní i obrat na bonus za obrat., tedy plus 0,15 z obratu jako bonus. Celkem tedy přes 1,4%, přesně, jak jsem psal. Už jsem psal jinému Jiřímu zde, ať nekomentuje něco, o čem nemá informace. Mimochodem i tento bonus je změna, o které pan Zámečník pomlčel.
    A o jakých nákladech co mám navíc oproti jakémukoliv jinému poradci na trhu mluvíte? Napadá mne jen poplatek za licenci Investičního poradce, která je v PFS povinná. Tu si jako profík rád zaplatím.
    Právě velikost společnosti je zásadní zejména pro řádné plnění legislativních povinností a pro flexibilitu reagovat na případné změny podnikatelského prostředí (rozumněj regulace na FT).

    Odpovědět

  • Rampouch

    19 prosince, 2013

    Úplně nechápu, proč by takový „profík“, který dosáhne na tyto bonusy, dělal pod P? Když na trhu lze získat i více? Když si může svůj byznys dělat pod svým jménem ? Nechcete mi doufám tvrdit, že takový profík je profíkem proto, že má logo P na autě? Takový profík je přeci profíkem proto, že maká, má kontakty a lidé si ho doporučují navzájem! Oba dva víme, že logo firmy nikoho z klientů moc nezajímá…
    A ta legislativní porce, kterou neustále P straší své poradce… s tou se dá vyrovnat i na svobodném trhu.
    Navíc si trochu odporujete, když píšete o pár řádků výše, že brokerpool je jen pro zkušené poradce a vy nabízíte profíkovi bonusy…nechápu, proč by takový člověk byl pod P, když jí vůbec nepotřebuje…
    A ještě jedna věc – v poolu ty 1,4 dostane i ten nováček na začátku, takže pokud správně vybere své okolí, získá první ostruhy, dobré peníze a čas na vzdělávání. Nevím v jakých kancelářích sedíte vy, ale co vím z vlastní zkušenosti a pozorování – na produktové semináře se v P nechodí! A nováčci, o které se tak slavně postarají ty M1? Ty by měli sedět a absolvovat povinně základní produktová školení!

    Odpovědět

  • Jirka

    19 prosince, 2013

    A víte, kolik je teda v Partners profíků na hypotéky, kteří udělají minimálně 20 hypoték za rok? Budou vám stačit prsty na rukou dlouhodobého truhláře (A napovím, že ten jich 10 nemá) 1,4 je tedy v Partners UNREAL i se všemi bonusy. A pokud je člověk dostane, tak už si je dvacetkrák zaplatil.
    Co se týká těch nákladů, tak za nájem za kanceláře v Partners finančně krvácí téměř všichni od M2 níže. A třeba taková frančíza Partners, tam ty náklady jsou vražedné, přitom v Broker Trustu jsou ty samé a nebo ještě lepší provize, lepší firemní kultura, svoboda a volnost a téměř bez nákladů.
    Je mi jasné, že vy argumenty druhé strany nevnímáte, ale dvě věci k zamyšlení:

    1. Proč do Partners nechodí zkušení lidé z trhu? Není to tak, že jim Partners nemá co nabídnout, když to jsou svéprávní lidé?
    2. Co nejvíc kazí jméno finančnímu poradenství? Nejsou to ty věčné nábory OVB a Partners (bereme toho, kdo udrží moč a tužku)? Jak vnímají službu lidé, kteří skončí po pár týdnech či měsících, když prohlédnout prohnilost MLM?

    Je mi jasné, že to vidíte opačně, zkuste se nad tím ale zamyslet, může vás to hodně posunout.

    Odpovědět

  • Sss

    19 prosince, 2013

    Asi máme rozdílné hodnoty a vize. Vysvětlím Vám na té své, proč pro mne, vedle toho co jsem již psal, brokerpool není řešení.
    A btw: můj tým bude mít tento rok přes 300mil. v HÚ, takže pár lidí, co bonus splní se zde najde.

    Ale zpět k tomu, proč tuhle práci miluju. Můj cíl je postarat se o co největší množství lidí na trhu. V byznyse jsem přes 8 let. A pokud bych byl jen sám, nedokážu se kvalitně postarat o víc jak řekněme 300 klientů a má kapacita by byla dávno naplněna. Takže předávám své zkušenosti dál (mimochodem nejen v byznyse, ale školím i na školách, ve firmách a dalších projektech podporující finanční gramotnost v ČR) novým lidem v oboru. Ale to sám nedokážu. Proto musím vychovat další učitele. Nic z výše popsaného Brokerpool nedokáže. Ne ve velkém. Prostě nováček nemůže mít 1,4% z hypotéky (a taky v brokerpoolu standardně nemá), jelikož by nebylo jak zaplatit jeho učitele. A pokud ano, tak by nikdo nedokázal zaplatit toho, kdo tohoto učitele vychoval. Tj. brokerpool je max pro sólo profíky, bez vize postarat se o větší množství klientů. A ty zase někdo musel vychovat.
    Kanceláře mi nikdo žádné nenutí. Je to má volba a já mám dnes kanceláře takové, jaké chci. Nebo to si snad myslíte, že mi někdo z PFS diktuje jaké mají být? LOL.
    Tohle píši i jako reakci pro Rampoucha, ať to máme vše jedním vrzem.
    Jinak můj cíl není přetahovat profíky poradce. Takže to co jsem psal o možnosti 7,5€ byla spíš řečnická. Vychovávám nové poradce a manažery. Věřím, že to má na trh pozitivnější dopad, než lákat na peníze již hotové poradce. A to je důvod, proč ani ti profíci odemne neodcházejí.
    A kolik takových vychoval libovolný brokerpool??? Easy odpověď…

    Odpovědět

  • Rampouch

    19 prosince, 2013

    Sss: vase vize je super a pokud ji naplnite,super!pos­ledni reakce-nesudte pool podle toho,co vam kdo rekne.az prijdete na skoleni poolu,tak pochopite,kolik tech profiku,ktere jsme jako poradci prehlizeli,kolik jich vlastne po svete beha a kolik toho umi.jen nemaji potrebu o tom mluvit…
    A vas objem,vychovu atd muzete realizovat ve skutecne sve firme…pokud na to mate…a to je precejen jiny chleba…pak je to skutecne podnikani…;-)

  • Sss

    19 prosince, 2013

    Taky poslední reakce. Já v principu nikdy nevěřím tomu co se povídá. A věřte mi, že po tolika letech v byznyse znám poměrně důkladně všechny možnosti. Tady už mi nikdo nenasadí žádné brýle. Ať tyrkysové z PFS, modré z OVB, červené z BC a FC nebo rádoby růžové z brokerpoolu (1,4% z hypo co se tu tvrdí na nováčkovské pozici je science fiction, pokud nemá ten nováček obrat jak blázen).
    Nikdy jsem neřekl, že v BP nejsou profíci. Ba naopak, často je jich spousta a já si všech na trhu vážím. Jen říkám, že BP v principu neumí vychovat profíka z nováčka. Tedy umí motivovat nováčka (a to jen na peníze), ale už né toho jeho učitele.

  • Jirka

    19 prosince, 2013

    řeněte mi jeden jediný rozumný důvod, proč v principu BP neumí vychovat profíka z nováčka. Mě napadá jeden rozumný důvod a to ten, že to říkal Brko :-)
    Vzhledem k rozdělení provizí je mnohem lehčí vychovat profíka v BP než v MLM. V MLM to je jen a pouze o náboru a ne o poradenství. A pokud si myslíte, že vy chcete dělat poradenství, tak nechápu, co ještě děláte v PFS. Je lepší rozdělovat do skupiny 85% provize než 50 %.
    Vy prostě neznáte, jak to funguje v BP, nikdy jste tam nebyl, nemáte osobní zkušenosti. MLM není o podnikání, je to o vymývání mozků. BP se dá nazvat podnikáním.

  • Sss

    19 prosince, 2013

    To o věření tomu co se říká už jsem psal Rampouchovi. Já věřím sám sobě a číslům. Takže počítejte semnou. Do sítě jde 85% z celkové provize. I kdyby byla u hypo 1,7% což určitě BP u všech bank nemá, tak 85% je 1,445%. Když, jak tvrdíte, nováček dostane 1,4%, zbývá mi pro toho, kdo ho vychová jen 0,045%. To je 450Kč za 1 mil. hypo. To si myslíte, že tomuhle uvěřím? Ale pojďme dál. Jeden dobrý manažer dokáže vést kvalitně tak 6–7 lidí (nováčků míň). A co pak?? Jo a kde mám odměnu pro toho, co vychoval tohohle mého učitele? Že by se podělili o těch 450 Kč? LMFAO
    BTW: jak víte kolik jde do mé struktury? Ujišťuji Vás, že 50% to není ani omylem.

  • Rampouch

    19 prosince, 2013

    Vite,problem je v tom,ze kdyz zalozite vlastni sro,muzete si pravidla nastavit sam – treba z pozice majitele o novackuv rozvoj pecovat sam a dat mu mensi startovne,zamerit ho nejakym smerem,protahnout ho produktovym skolenim…a pritom budovat neco,co vam bude rikat pane,co muzete jednou zhodnotit nebo treba predat dalsi generaci.v mlm vzdy budujete firmu nekomu jinemu (akcie tu neresme,ptze to je motor jen pro urcite mnozstvi lidi).firmu si zkratka nastavite sam a nemusite cekat na konferenci,kde vam nekdo neco nadiktuje.
    Vase vize jsou fajn a na tenhle web mozna nepatri,ale pokud jste nikdy v BP nebyl,nemel jste jmeno na VOR,pak skutecne o podnikani muzete jen premyslet.
    I ja jsem v byznysu dlouho a v PFS jsem zazil sve.dost me naucila,ale taky mi dost vzala.a pohled „za branou“ je skutecne jiny.verte,cemu potrebujete a budte uspesny!jen nekazte jmeno sve,firmy a oboru tim,ze budete nesmyslne naborovat,jako se to dela ve vetsine kancelari.
    Dostujte svemu slovu-naucte sve lidi tu praci a pak je to OK.
    Howgh

  • vasek

    20 prosince, 2013

    k tomu Vašemu přerozdělování provizí – všimněte si, že kopírujete MLM. ML znamená multi level, tedy víceúrovňové…
    jediný rozdíl mezi MLM firmami a pooly je ten ve vlastnictví kmene potažmo právního rámce fungování…
    Pokud si chcete v poolu vybudovat firmu, kde pod sebou budete mít týmy lidí,určitě Vám dochází, jakou strukturu vlastně tvoříte. To je zjištění,co? :-)

  • Jiří

    20 prosince, 2013

    Jestli jsou tam jednotky a body a plno pozic, tak je to stejné a neuznávám to. Jestli si založíte vlastní firmu, mate např. 3–4 pozice a lidé postupují na základě zkušeností, je to jiný systém. Jsou malé firmy v počtu např. 20 zprostředko­vatelů a jejich průměrné výdělky přesahují 100tis. A není to tím, že jeden vydělá 300tis. a druhý nic. Mají podobné výsledky a je to tím, že pracují v týmu a mají slušné provize. Jestli někdo rád učí, tak nejlepší možností je si založit vlastní firmu a vytvářet si vlastní hodnoty. V MLM vám nic nepatří, jste jenom ovce.

  • Rampouch

    20 prosince, 2013

    Tak tímto úhlem pohledu ale můžete za MLM označit jakoukoliv korporaci… :-)
    Asi jste mě nepochopil – mluvil jsem o diversifikaci práce, o ploché struktuře, nikoliv víceúrovňovém řízení. Taky jsem mluvil o tom, že lidi v týmu pracují každý sám za sebe, společně a má-li někdo ambici odejít, nebráníme mu, jeho kmen je jeho, žádné právní závazky, protože ten člověk si to odpracoval a je to jeho volba.
    A v neposlední řadě – na to, abych budoval svůj byznys nepotřebuju zvát lidi na pohovory jak na běžícím páse.
    Nechci se o to hádat, prostě těch rozdílů je víc, než jste si asi ochoten připustit…

  • vasek

    20 prosince, 2013

    ano, velké korporace jsou velké ML. Ale nikoliv MLM.
    Zkrátka a dobře, víceúrovňový systém řízení je nutný u velkých firem. A proto z firem pod pooly nikdy nemůže být velká firma. Jde defacto o sdružení podnikatelů-fyzických osob.
    Skoro všechny tzv.„firmy“ pod poolem jsou jen skupiny zprostředkovatelů, kde každý je majitelem svého kmene. A tak ta firma jako taková nemá skoro žádný majetek ani dlouhodobě pro sebe nevytváří žádnou hodnotu. Ty firmy ani nemají potenciál svým majitelům nést pasivní příjem bez aktivní účasti. Vždy tam půjde o drobné podnikání. Je to daň za plochou strukturu.
    I proto osobně za jedinou opravdovou firmu v rámci poolu považuji servisní organizaci jako takovou.-např. Insii.
    Vše os

  • Rampouch

    20 prosince, 2013

    Je zajímavé sledovat podobnou diskusi – řekněte – už jste někdy takovou firmu měl?
    Myslím, že nevidíte za roh. Máte v mnohém pravdu, ale zaprvé není třeba budovat obrovské firmy, atd… a za druhé prostě vlastní firma je vlastní firma, kde nemáte úplně pravdu, že by nešla vybudovat tak, aby se obešla bez majitele a nebo že nemá hodnotu. Ale to je v pořádku, není třeba se přetahovat, kdo je na tom lépe…co je třeba udělat je zamezit bezhlavému náboru kohokoliv do tak specifické branže, jakými finance jsou. Je jasné, že produktem MLM je „firma“ a ne klient…jenže než proběhnete všechny ty stupně, abyste byl skutečný majitel, jste pouze článek něčeho, co není Vaše…a cestou než vychováte tu „ligu vyjímečných“ spoustě lidí negativně ovlivníte život, což je prostě průšvih. A byznysově to na mě rozhodně nepůsobí…nic, užijte svátky!

  • Vašek

    20 prosince, 2013

    Souhlasím s Vámi v jedné věci, že produktem MLM je firma. Proto se koncept MLM výborně hodí do růstové fáze. A proto dosud byly MLM firmy tak růstové. Dle mého ale růstová fáze skončila a měla by přijít stabilizace. A na tu by porad. firmy měly zareagovat změnou v přístupu. To je třeba důvod, proč já u Partners moc nechápu finanční posílení manažerů. Posílil bych spíše poradenskou část.

  • Compliance

    20 prosince, 2013

    Pane Sss,pěkný příspěvek. Jste evidentně jeden z mála, který ví o čem mluví. A pokud popisujete svoji realitu a ne jen představy, pak nezbývá než zvednout palec nahoru.

  • Rampouch

    19 prosince, 2013

    A co obhajovací výkony pro jednotlivé pozice? Mají ukázat, že adept je již „dostatečně kvalifikovaný“? Já chápu, že v tohle je zase nějaká dlouhodobá vize, kterou trh pochopí až za 10–15 let, kdy P budou už na měsíci, ale otázkou je, aby měl kdo tu práci dělat a aby v té době P byly stále P a ne jen externí síť někoho dalšího…

    Odpovědět

  • Sss

    19 prosince, 2013

    Sám se sobě divím, že vůbec reaguji.. Nevím, která kritéria myslíte, protože novy KP je spíš snížil.
    Ale filosofii min. kritérií Vám rád vysvětlím, protože její nedostatek je právě jedna z věcí, co trh kazí.
    Minimální kritéria znamenají minimální práci s klientem, kterou musí poradce udělat, a tedy i minimální dosažené a požadované vzdělání praxí. Já nehledám poradce, který se setká s jedním klientem měsíčně, i když mít 10tis takových, jako má třeba ZFP, je hned 10 tis smluv.
    Poradce se učí praxí. Jako klient bych chtěl být raději klientem poradce, který se stará třeba o 10 klientů měsíčně, než být klient poradce, který práci dělá na vedlejšák, bez min. potřeby něco dělat, co se potká s 12 klienty za rok. Takový poradce ani nestíhá vnímat změny na trhu, které stihly proběhnout mezi jeho prvním a druhým klientem:-)

    Odpovědět

  • Rampouch

    19 prosince, 2013

    No tak na tom se přirozeně shodneme a je to vize skutečně výborná! Potíž je v tom, že jí prostě nedodržíte! Vy možná ano, ale ostatní ne! Taky jsem chtěl mít poradce, kteří budou pracovat s klienty a budou je dělat dobře a dlouhodobě! To je základ úspěchu každé firmy! A struktury taky! Ale chci vidět ten poměr – počet lidí na infu vs. ti, kdož jsou v byznysu alespoň rok a déle…pokud dosud platil poměr cca 1 : 10, pak teď to bude ještě horší…nemyslíte? Já se s vámi nehádám, jen už prostě tomu nevěřím, to je celý…

    Odpovědět

  • Tomáš

    19 prosince, 2013

    Včera mi kamarád popisoval, jak se na něm svezlo Fincentrum, když odešel, na to bych si dal bacha. Varuji všechny, sebrali mu provize a než se týden s týdnem sešel, obvolali všechny jeho klienty, že ho vyhodili a že poškodil firmu a klienty. O jeho kolegovi se zas začalo vykládat, že je na něj podaná žaloba a peníze bude muset vyplácet i za vzdělání, tedy Fin a její volnost má taky mezery v realitě. Už bych radši podepsal smlouvu definovanou, než sliby u kterých bych se divil… Ale jak říkám, každý svého štěstím strůjce a tedy pozor na sliby.

    Odpovědět

  • Masné krámy

    19 prosince, 2013

    A kdo to byl?

    Odpovědět

  • Tomáš

    20 prosince, 2013

    Nebudu řešit veřejně, je to čestný člověk a už teď má komplikace, které mu způsobila firma, které věřil. Nic méně se dá dohledat kolik odkud odešlo kdy lidí, je to jeden z nich…

    Odpovědět

  • Compliance

    19 prosince, 2013

    Ale takto by jste měl argumentovat někde jinde pane Hlisnikovský, snad na stránkách pojistných obzorů:). Zde diskutují finanční poradci a ne pojišťovací agenti.

    Odpovědět

  • jirik_h

    19 prosince, 2013

    Pan Stuchlík, Borkovec také nejsou poradci. Ovšem všichni jsme pojišťovací zprostředkovatelé a působíme na jednom trhu. Tedy kromě Vás, zdá se.

    Odpovědět

  • Compliance

    20 prosince, 2013

    Ano pane Hlisnikovský, mimo jiné i pojišťovací zprostředkovatelé. Slušný poradce, fakticky samozřejmě zprostředkovatel, má portfolio smluv tak 80/20 a příjmy 40/60. Ty „pojistné obzory“ jsou pak samozřejmě důležité, ale ne zcela zásadní, respektive jejich pokles o 15% není až tak zásadní. Dá se to nahradit zvýšeným úsilím nebo zkušeností :).

    Odpovědět

  • jirik_h

    20 prosince, 2013

    Píšu právě ze zkušenosti.
    Není tak těžké spočíst celkové vyplacené provize. I za ŽP. Z toho se dá něco vyvodit. A dát to do souvislosti s poklesem reportovaným Českou asociací pojišťoven nebo i ČNB. Pak mrknout za hranice směrem na Západ. To není pro nějaké obzory, ale pro normální zvážení, jaký ten svět je dnes. Jen jedinec na slepé evoluční větvi nepřemýšlí nad změnami ve světě.

    Odpovědět

  • Jabadaba

    19 prosince, 2013

    Hm :)
    konečně je zase o čem psát, dlouho se tu řešili jen pooly, Fin, OVB… a po těch ani štěk nepeskne :) V těch diskuzích se nakonec řešilo vždy něco jiného. Ale mám dotaz proč jsou tu všechny ty příspěvky od lidí co v Partners již nejsou, nebo možná ani nikdy nebyli? Řeší se tu stále půl pravdy, které napíše autor jen jako výtažek toho co je možné komentovat jakkoli, bez dokladů dalších následných změn a hlavně bez odůvodnění podstaty změny. Komentuje ho tu ZFP, které funguje jako samospotřebitelský MLM systém tedy né konkurence, to ví všichni. Dále Fincentrum, které bojuje o přežití na základě prodeje Qvantum Leben, což je fakt průšvich pro klienty, ale super provize pro poradce, protože musí být rychlí obrat, aby rychle vznikli dotace přes něj na http://www.fa­ircredit.cz/ aby se stihlo před vánocemi zadlužit co nejvíc lidí. To by mohlo podpořit jen prase, ale ne poradce. Tedy zase ne konkurence. Nakonec ty diskuze o ničem. Fakt bych plakal nad tím co se dá napsat bez doložení pravd a jakou to spustí diskuzi
    o ničem a vzniká tu něco co žije a přetváří se v… Myslete hlavou, pokud děláte poradce, tak přemýšlejte nad klientem a řešte kvalitu portfolií ať jste kde jste, pokud chcete být sami buďte sami a pokud budujete firmy volte si tak, aby jste nemuseli trpět a následně kňučet :)

    Odpovědět

  • Yowie

    19 prosince, 2013

    A co jiného čekat, když to firmě nestálo ani za tiskovou zprávu, přestože má svých médií několik?

    Slušné firmy se vyjadřují i k nepříjemným věcem a celkem logicky se snaží takové události nastínit ze svého pohledu a případné tenze tím mírnit, protože jinak mnohdy dávají vzniknout přesnému opaku, tedy tomu, co se tu odehrává právě teď.

    Kdežto tady se zřejmě z uniklých informací od poradců Partners objevil propočet, který stejně zatím nikdo nezpochybnil, ale neustále se hovoří o tom, že ani zdaleka se neví vše, a že má třeba nějaký manažer možnost platit někomu i daleko víc, než musí (btw. to už jsem slyšel, ale dotyčný hovořil spíš o úplatcích…) atd. atd.

    A to může být nakonec také cílem komunikace. Mlha…

    Ale třeba já bych asi nechtěl, aby mě navštěvoval někdo z firmy, jejíž centrála mlží a jejíž management si své kroky neobhajuje, ale nechává je vyhnít…

    Odpovědět

  • Masný krámy

    19 prosince, 2013

    Dobry postřeh, yowie

    Odpovědět

  • jabadaba

    20 prosince, 2013

    A zase kec, kdo chce hledat pravdu, vždy si jí transparentně najde. Kdo nechce podporuje bludy… pane Youwie
    je to první časopis a je to tam dost velmi podrobně: http://www.jsme­partners.cz/cs/ma­gazin/
    Takže zase transparentně, ne jak některé firmy, které byli měněny pod pokličkou. Postup centrála to oznámila na konferenci, poté v médiích a tisku a po té odborníci tady na servru profesionálně hodnotí:)
    Fincentrum psalo že se neprodá a ejhle… Takovou transparentnost si představujete? Na tomto portále… :)

    Odpovědět

  • Yowie

    20 prosince, 2013

    A rozdíl mezi interní a externí komunikací firmy Vám něco říká?

    Je asi celkem logické, že se změny oznámí v interní tiskovině, ovšem zveřejnění pdf. časopisu na interním a jinak téměř zcela zaheslovaném webu já osobně nepovažuji za externí komunikaci.

    Jinak přesně takový článek bych si představoval na finmagu nebo peníze.cz.

    Bylo to oznámeno v médiích a tisku? Pomineme-li článek pana Zámečníka na tomto webu a článek v interní tiskovině poradenské společnosti, tak já si tedy nevšiml. Ale třeba mě přesvědčíte o opaku…

    Odpovědět

  • vasek

    20 prosince, 2013

    když Coca-cola mění odměny za prodej limonád svým prodejcům, oznamuje to někde?

    Evidentně hledáte senzaci tam, kde žádná není

    Odpovědět

  • František Vopička

    20 prosince, 2013

    Pro Coca-colu jsou lidé jako výrobní zdroj mnohem méně důležití než v poskytování služeb, na finančním trhu zejména. Zajímavé, že to píše manažer Partners…..

    Odpovědět

  • Yowie

    20 prosince, 2013

    Jablka s hruškama…

    U Coca Coly je mi to srdečně jedno, protože prodejce Coca Coly nemá možnost prodávat horší nebo lepší Coca Colu ať je odměňován jakkoliv, prodává pořád Coca Colu z jedné fabriky stále ve stejné kvalitě. Navíc Coca-Cola má docela přehled o svých prodejích, tzn. má přiměřené množství obchoďáků a nechrlí každý měsíc další a další.

    Pokud ale někdo dělá finančního poradce, tak mě to samozřejmě zajímá, protože takový člověk má celou řadu možností, jak mi prodat horší, nebo lepší produkt, hůře nebo lépe nastavený.

    Vyloučit to nejde nikdy, ale pokud ten člověk dostane většinu provize, nemá pak přirozeně takové tendence k podvodům klientů.

    A pokud z portfolia pro mě dostane almužnu a navíc ho pyramida nad ním honí, aby splnil objemy produkce, nebude se pak snažit prodat cokoliv za jakoukoliv cenu?

    A ještě k těm Vašim rozborům MLM vs. firma. Konkrétní případ. Pracoval jsem ve firmě a třetí level nade mnou už byl pan řídící.

    Zkuste to v MLM od T a kam se dostanete? C3? A co ti další M1,2,3, D1,2,3, a pořád nejsme ani zdaleka u konce.

    Kdyby takto byla organizovaná firma, kde jsem pracoval, tak už velmi pravděpodobně vzhledem ke strašlivé neefektivitě, rozmělnění kompetencí a odpovědnosti, neexistuje…

    Pořád jsem si říkal, co mi ty strukturální firmy připomínají a teď mi to došlo. Uspořádání státních podniků za socialismu…

    Odpovědět

  • Masný krámy

    19 prosince, 2013

    Pan Zámečník si zaslouží pochvalu! Naštvu moc lidí, ale fakt si myslim že jo.

    Jenom on přináší něco nového co se mezi poradci neví. Poradci sobě píšou jenom tiskové zprávy, Časopisy jenom PR rozhovory. Fejtek apdobně. Ukamenujte mě, fakt Zámečník jako jediný píše nové věci.

    Odpovědět

  • xyz

    19 prosince, 2013

    Thumbs up!

    Odpovědět

  • Marie

    23 ledna, 2014

    Naprosto s Vámi souhlasím.

    Odpovědět

  • BRRR

    23 ledna, 2014

    Ano, máte pravdu. V těchto firmách je to stejné, jako ve fabrice a nemusí to být zrovna vzorek za socializmu. Prostě každý má svou pozici za konkrétní plat. Jak ve fabrice, tak i tady, na základě výsledků se může dostat výše, jako třeba zámečník na místo mistra atd…Jenom bych byla ráda, kdyby to vždy bylo i o kvalitě. Nejen o kvantitě.

    Odpovědět