CZK/€ 25.200 +0,18%

CZK/$ 23.143 +0,22%

CZK/£ 29.467 +0,04%

CZK/CHF 26.168 -0,02%

Partners zpřísňují kariéru. Poradci dostanou méně

 


 

V první polovině letošního roku zavedla společnost Partners Financial Services novou mandátní smlouvu pro své poradce. Zavázali se v ní, že v případě ukončení činnosti pro společnost a přechodu k jiné finančně poradenské společnosti či do vlastní firmy zabývající se finančním poradenstvím uhradí náklady na své vzdělávání. A to bylo oceněno nemalými částkami. Za kompletní vzdělávací cyklus si Partners účtují až 1,4 mil. Kč, přičemž částku lze produkcí snížit „až“ na 140 tis. Kč.

Poradci Partners ve své většině nové mandátní smlouvy podepsali. S podmínkami své společnosti byli spokojeni a nechtěli z ní odcházet. Bohužel varování, že po ztížení odchodu „platbou za vzdělávání“ můžou následovat další pro poradce nepříznivé kroky, neslyšely. Realita na sebe ale nenechala dlouho čekat. Začátkem prosince Partners zveřejnili nový kariérní plán, který komplikuje postup poradců – a tím může ztížit i samotné náborování.

Cílem nového kariérového plánu Partners je zastavit propad objemu produkce. Ta zaznamenala např. v říjnu meziroční pokles přibližně o 28 %. Nástrojem má být snížení provizí finančních poradců, které má nižší provize motivovat k rychlejšímu postupu na manažerské posty. Zároveň nižší provize finančních poradců znamená vyšší meziprovize manažerů – a jejich vyšší motivaci k náborování a starosti o podřízené finanční poradce.

S nižší provizí jsou ale spojeny i vyšší nároky na produkci potřebnou k postupu. Výsledkem je, že než se poradce dostane na pozici SC III a srovná krok se stávajícím kariérním plánem, vydělá si přibližně o 4 300 EUR méně (120 400 Kč při kurzu 28 Kč/EUR využívaným společností Partners pro přepočet provizí). Tyto peníze připadnou jeho nadřízenému manažerovi.

Tabulka 1: Srovnání stávajícího a nového kariérního plánu Partners

Současná pozice

Počet BJ na získání pozice

Nová pozice

Počet BJ na získání pozice

Odměna poradce za 1 BJ

VSC I

10 000

VSC I

10 000

5,0 EUR

SC

4 000

SC III

6 000

4,5 EUR

C

400

SC II

4 000

4,0 EUR

 

  

SC I

2 000

3,5 EUR

T

 

C II

1 000

3,0 EUR

 

 

C I

400

2,5 EUR

 

 

T

 

2,0 EUR

 

Začínající poradce podle nového kariérního plánu Partners bude mít příjem o 1/3 nižší než dosud. Než se dostane na současnou odměnu začátečníka, bude muset odvést produkci v objemu 1000 BJ.

Změna se promítne i v potřebné čtvrtletní produkci na udržení se na pozici, i když nikoli tak zásadním způsobem.

Tabulka 2: Změna požadavků na udržení pozice s novým kariérním plánem Partners

Současná pozice

Produkce na udržení pozice

Nová pozice

Produkce na udržení pozice

VSC I

900 BJ/Q

VSC I

900 BJ/Q

SC

750 BJ/Q

SC III

750 BJ/Q

C

600 BJ/Q

SC II

600 BJ/Q

SC I

600 BJ/Q

T

450 BJ/Q

C II

450 BJ/Q

C I

450 BJ/Q

T

450 BJ/Q

 

Změna má být výhodná především pro manažery. Ti budou díky snížení provizí poradců inkasovat vyšší meziprovize. Ani oni ale ze změny nejspíš nebudou příliš nadšení. Pro postup na manažerské pozice i v rámci nich budou podle nových podmínek muset získat více lidí.

Od 1. 7. 2014 bude muset zájemce o manažerskou pozici M1 získat o tři lidi více. Kromě tří lidí v přímé struktuře na pozici alespoň C I (dnes C) budou muset získat další tři. Na pozici M2 kromě šesti personálních bodů (M1 ve struktuře je za 2 personální body, pozice konzultantů jsou za 1 personální bod) bude muset získat dalších šest lidí navíc. To sice opět slibuje vyšší provizi, má to ale nemalý háček.

Tip: Proč jsem odešel z Partners

 

Dnes začínající poradce na pozici T získává provizi ve výši 40 % provize rozpouštěné do struktury. Nově bude získávat 26,7 %. Přesvědčit nováčka, aby začal v Partners pracovat, bude mít manažer mnohem těžší než dosud. Jedinou útěchou může být manažerům na pozici M2 snížení požadovaného měsíčního výkonu z 3000 BJ na 2500 BJ.

Výsledek změny kariérního plánu může být opačný, než jaký je záměr vedení Partners. Mají být podpořeny nábory vyšší meziprovizí, ovšem snížení provizí náborovaných nováčků a ztížení jejich postupu naopak bude působit proti ochotě nových lidí do společnosti nastoupit.

Loading

Vstoupit do diskuze 106 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • pravda

    16 prosince, 2013

    jako obvykle vytrženo z kontextu. V krizi se zmítající a jako kámen k zemi padající Fincentrum kolem sebe opět kope. :)))

    mimo jiné zapomněli zmínit, že dosud Partners dávalo nováčkům dvakrát více než Fincentrum svým nováčkům – pokud by nějaké měli. špatně jsou i některé údaje a data, zapomněli zmínit zlehčení některých pozic a kritérií, nové bonusy za růst atd. :) hmm, to se divím. zámečník, tedy Stuchlík to napsal velmi objektivně.

    ale opět dobrý způsob, jak odvést pozornost od prodeje a špatných výsledků Fincentra samotného, které nemělo rostoucí měsíc už velmi dlouho (i když Stuchlík vám jistě poví jinou pohádku).

    Odpovědět

  • Radek

    16 prosince, 2013

    To by mě zajímalo, jaký kontext máte na mysli. Jestli ten, že nováček si po postupu na manažerskou pozici na novém nováčkovi vydělá o 120 tisíc korun víc, tak je to smutný…

    Odpovědět

  • Petr Stuchlík, Fincentrum

    16 prosince, 2013

    Dobrý den, kolego z Partners,

    mohu Vás ubezpečit, že Fincentrum není v krizi, naopak. I v České republice meziročně rosteme, jako jediní z velkých poradenských/zpros­tředkovatelských firem. O Slovensku ani nemluvě. Jasně, závěr roku bude meziročně slabší, protože překonat výjimečný konec roku 2012 není v ČR příliš reálné.

    I tak odhaduji letošní růst Fincentra na 15%. V situaci letošního roku to považuji za velký úspěch, za nějž děkuji kolegům poradcům a manažerům Fincentra. Naše výsledky jsou auditovány pwc a sledovány zahraničními investory, nemohu vyprávět pohádky. Od toho jsou zde jiní :-). Třeba tu pohádku z jara, jak Katka Palková nekončí a investujeme.cz píše lži. No a kdo lhal? Vedení Partners.

    Přátelé, přeji vám úspěšný konec roku,

    Petr Stuchlík
    Fincentrum

    Odpovědět

  • Jirka

    16 prosince, 2013

    Jestli jste opravdu Stuchlík, tak to jste už hodně klesl, pokud byste se snížil ze své pozice psát do nesmyslných anonymních internetových diskusí. Ale věřím, že to jen nějaký „ňouma“ si vypůjčil jméno a podpis.

    Odpovědět

  • Ferdinand Hlinkovský

    16 prosince, 2013

    Pan Stuchlík lhal, když tvrdil, že své lidi neprodá. Prodal. Lidem, kteří našemu byznysu nerozumí a myslí si, že koupili síť, kterou mohou přetočit na prodej čehokoliv. A celé Investujeme.cz je v konkurenčním postavení s jinými společnostmi n atrhu. A víte co to znamená? To znamená, že každý článek proti konkurenci je žalovatelný a nelegální. Divím se panu Zámečníkovi, že má na tuhle jednostrannou práci v rozporu se zákonem žaludek. Fakt. Ta nová ředitelka mu pěkně zatápí. Dřív mělo Investujeme.cz alespoň základní slušnost.

    Odpovědět

  • vasek

    16 prosince, 2013

    jak píše FH – s tím obviňováním ze lži bych byl opatrný, pane Stuchlíku. Nebo jak si vyložit Vaše prohlášení před prodejem FCT?

    Odpovědět

  • Ivan

    16 prosince, 2013

    pravdo, máš špatné informace, nesmíš Borkovcovi všechno věřit. Provize na dvou nejnižších pozicích v PFS a FCT jsou nyní přibližně srovnatelné, v něčem je lepší P, v něčem F. Od ledna bude ve všem P horší a to dost razantně. Umíš počítat? Spočítej si to sám. Nevěř svým manažerům, věř svým výpočtům.

    Odpovědět

  • Mirek

    16 prosince, 2013

    Já myslím že žádnej stres… Tak si v Partners na motivačních seminářích budou tleskat o něco častěji než teď a bude zase všechno dobrý…

    Odpovědět

  • znalec

    16 prosince, 2013

    Ale dyt je to pravda decka… Brkosek s Lukesem se smazi o maximum nez to prodaji zlodejovi Kneblovi. vidite to jinak?aha… chudaci!

    Odpovědět

  • exPartners

    16 prosince, 2013

    Potvrzují se má slova, finančně poradenské MLM firmy začínají mít vážné problémy (nábor, vysoká fluktuace, vysoká úmrtnost nově nastupivších poradců, nekvalitní produkce, storna atd.), tedy vydělávají rok od roku méně a méně. Kde vzít onen rozdíl, aby se ředitelé a pseudomanažeři v MLM strukturách měli finančně stále stejně ? Dají méně poradcům, respektive přerozdělí ještě méně, tím pádem pro ně zbude stejně jako předtím. To zas bude masivní odliv lidí z MLM do poolů :0))))

    Odpovědět

  • Mac

    16 prosince, 2013

    Poradci neslyšelY ;-)

    Odpovědět

  • exP

    16 prosince, 2013

    Tak to už vidím, jak se všichni hrnou do Partners pracovat za almužnu. Možná by bylo dobré si uvědomit, že každý nebude nebo nechce být manažerem. Tohle povede jen k dalšímu masivnímu náborování každého, kdo udrží tužku a moč a trh se zkazí ještě víc, než doposud. Už teď je velice složité se vyškrábat a udržet na manažerské pozici a teď na to zmotivovaný novic bude muset šlapat 2× víc :-) Nenažranost vedení Partners už nezná mezí. Pan Borkovec to ale na konferencích jistě dokáže prodat jako skvělou změnu v kariérovém plánu k lepšímu.

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    Jako honák ovcí… Nejdřív si je mandátkama nahnat do ohrady a pak? No ostříhat přece! :-)

    K čemu asi tak tohle povede? Ke kultivaci finančního poradenství těžko. Méně peněz pro poradce a vyšší normy by mě, jako slušného člověka asi přimělo k odchodu, ale ty méně slušné to přiměje k nastavování vyšších částek u investic, životek, k přebouchávání atd. atd. Navíc poradce Partners už v podstatě ani pořádně nemůže uplácet klienta provizí, protože skoro žádnou nedostane :-)

    Ozve se proti takové praxi manažer? Těžko, protože je pod ještě větším tlakem, aby jeho lidé nosili produkci.

    Dál to má asi za účel zvýšit nábor, ale to zase jen tak nepůjde. Čím dál víc dokonce i velmi mladých lidí už si zařadilo fin. poradce ve svém žebříčku hluboko pod poslance nebo popeláře.

    Je třeba si uvědomit, že MLM si svou vlastní zkázu nese v sobě. Nekonečně náborující firma dříve nebo později vždy narazí na limit, kdy velmi široká základna pyramidy už nemá moc komu prodat, respektive vždy určitě něco prodá, ale šance, že se poradce stabilní produkcí dostane ze dna pyramidy a že se vůbec uživí(o nesmyslných tyrkysových snech o pasivním příjmu ani nemluvě), je velmi malá a v čase stále menší, protože mu konkuruje armáda kolegů, dnes už i dokonce pobočky a franšízy vlastní společnosti.

    Musí to být frustrující zjistit, že jsem vyrazil na trať závodu na 100 metrů a v průběhu závodu se z toho stane čtvrtka :-) Člověk se tak nějak neubrání vzpomínce na Sisyfa…

    Odpovědět

  • Yo

    16 prosince, 2013

    yowie, to si nemohl napsat dřív? Vsadil jsem se s kolegou, že určitě zase připojíš nějaký duchaplný komentář nejpozději do 10. hodiny dopoledne. Tak musím platit oběd :-)
    Jinak tvoje komentáře mi připomínají jednoho známého, který vše teoreticky zná opravdu dobře (bez jakékoliv ironie) – ať už věci technické, filosofické, jak by všechno mělo nebo nemělo být, klady a zápory, příležitosti i hrozby. V teoretické rovině je opravdu schopný vést velmi zajímavý rozhovor. Problém je v tom, že už působil ve společnostech Kapitol, Partners, OVB, Broker Trust a nyní myslím Benefit Investment. Hledá, kde mu dají o 100 Kč vyšší provizi, nicméně sám nemá základní pracovní návyky, proto v každé z těchto společností je jeho měsíční příjem v řádu pár tisíc korun měsíčně. Ale samozřejmě je to vina společnosti :-)) Takže teorie je jedna věc, ale praxe už je bohužel úplně jiná.
    Mám z tvých komentářů pocit, že to bude úplně stejné nebo minimálně hodně podobné :-D

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    :-) Sorry, kdybych to věděl, psal bych dřív.

    Pokud kamarád pracoval v několika MLM po sobě, tak na tom zcela jistě s teoretickými znalostmi dobře není, protože pak by věděl, že by měl větší šanci uspět v kasinu, nebo u automatů, než uspět v MLM.

    Protože jak říkáte, teoreticky nějakým způsobem vybaven jsem, do MLM bych nikdy nevstoupil, protože vím, že to nemá smysl. Bylo by to stejně absurdní, jako budovat znovu komunismus a myslet si, že teď už to určitě vyjde. :-)

    Odpovědět

  • Poradce Partners

    16 prosince, 2013

    Do teď jsem nosil ke konkurenci ke kamarádovi do brokerpoolu jen lepší životky a zajímavější investice, tímto krokem mě Partners nutí zanášet daleko více, můžete mi vysvětlit, který génius toto vymyslel ? Vždyť to jde přímo proti poradcům ? Toto vědět před pěti lety, když mě lákali do Partners, tak si to rozmyslím a zůstanu v OVB. Už teď máme obrovský problém do firmy dostat lidi, kteří by jednak prošli a jednak potom vůbec pracovali, tedy nosili produkci. Každý nováček jen vytěží svoje okolí, rodinu, přátele, spolužáky a pak končí…teď to bude stejné, jen bude končit s ještě méně penězi v kapse…ach jo…

    Odpovědět

  • 16 prosince, 2013

    Chápu správně, že pan Lukáš Štork z Broker Consulting má po kariéře ? – viz. odkaz na článek ? Není to náhodou jeho případ ?

    http://www.opo­jisteni.cz/eko­nomika/dohled-nad-pojistnym-trhem/poradci-kterym-cnb-udelila-sankce-skonci-nebudou-duveryhodni/

    Odpovědět

  • Petr Šafránek

    16 prosince, 2013

    Citovaný článek je bohužel zavádějící. Úřední sdělení ČNB jasně říká, že tam, kde je důvěryhodnost definována odlišně zákonem, se úřední sdělení nepoužije. A to jsou mimo jiné právě pojišťovací zprostředkovatelé. Ti mají důvěryhodnost definovánu zákonem 38/2004Sb. a podle něho udělená sankce není důvodem ke ztrátě důvěryhodnosti. Viz http://www.cnb­.cz/miranda2/ex­port/sites/www­.cnb.cz/cs/le­gislativa/ves­tnik/2013/dow­nload/v_2013_13­_21413560.pdf
    Takže skončí nanejvýš jako vázaný zástupce investičního zprostředkovatele, jako pojišťovací zprostředkovatel nikoliv.

    Odpovědět

  • 16 prosince, 2013

    Hmmm, klasika, co čekat v našem Absurdistánu, že ? Udělat toto např. v USA nebo UK, tak už na několik let sedí, má zabavený veškerý majetek a po odsedění trestu automatický a zcela samozřejmý doživotní zákaz činnosti v jakémkoliv odvětví finančnictví…to jen u nás se jede dál, hlavní je, že se nosí produkce, od kohokoliv a za jakoukoliv cenu. No jo, MLM, co čekat, že ?

    Odpovědět

  • Radek

    16 prosince, 2013

    Zrovna Štork není dobrým příkladem MLM. Žádné struktury netvoří, jede vlastní produkci. :-/

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    Já myslím, že je to skvělý příklad fungování MLM, přestože dotyčný žádné struktury netvoří. Bezpochyby ale minimálně v OVB v nějaké struktuře byl a ta struktura nejenže zavírala oči nad evidentními podvody (jinak se IŽP na 10 000,– měsíčně nazvat nedá), ale ještě byl takový člověk pravidelně oceňován a dáván za vzor i v době, kdy už se veřejně hovořilo o jeho „kvalitách“.

    Co byste si pomyslel o poslanecké sněmovně ČR, kdyby teď třeba David Rath dostal ocenění, jako nejvýkonnější a nejschopnější poslanec? :-)

    Odpovědět

  • Radek

    16 prosince, 2013

    Štork by stejně „pracoval“ i pod brokerpoolem – jen by nebyl veřejně ověšován vavříny, a tak by se o něm možná dodnes nevědělo. V tomto směru je MLM spíš pozitivem ;-).

    Odpovědět

  • 16 prosince, 2013

    Tak třeba v takové Insii by si neškrtl, a to by klidně mohl nosit měsíční produkci na IŽP i několik set tisíc Kč. Na to vemte jed, Ivan Špirakus by toto nedopustil !!! Nebereme každého a jenom proto, že „něco“ přinese.

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    jj, to si taky myslím. Proč by někdo jako Štork, pokud by ho dejme tomu pokuta napravila, neměl jít do poolu?

    Struktury netvořil, řídí si to v podstatě sám, takže nějakou bandu příživníků kolem tak jako tak nepotřebuje.

    Čili důvod toho, že je zase v MLM, byť tam nepochybně má individuální smlouvu, bude asi jiný. Jaký? Třeba neexistence jakékoliv kontroly kvality produkce?

    Odpovědět

  • vasek

    16 prosince, 2013

    bouchači jsou i v poolech…
    mimochodem v poolech vznikají i MLM

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    Chválit firmu za to, že dávala někomu ocenění, čímž vlastně chtěla poukázat na to, jaký je to podvodník a zloděj?

    Trochu divoká konstrukce…

    Podle mě to naopak krásně ukazuje, že ty kecy o kontrolních mechanismech atd. jsou opravdu jen PRko z plakátů a nic jiného. Pokud by něco takového opravdu fungovalo, nikdy bychom se o Štorkovi nedověděli, protože by buď z OVB odešel nebo byl vyhozen, anebo by jeho produkce byla ± správně nastavená a nebyl by důvod ho řešit.

    Takto je krásně vidět, že těm firmám o kvalitní poradenství vůbec nejde. Jde pouze a jen o prachy.

    Odpovědět

  • Jiří

    16 prosince, 2013

    Zavazující smlouva a pak snižovaní provize? Bože, jak někdo ještě může sdílet jejich myšlení a nadšení mi není jasné. Další důvod proč sjednávat smlouvy u konkurence.

    Odpovědět

  • Lukáš

    16 prosince, 2013

    Většina lidí dneska když zaslechne „finanční poradce“ tak začne hledat sukovici, aby ho řádně přivítali ve dveřích :-)

    Odpovědět

  • Jimmy

    16 prosince, 2013

    :-) Pan Zámečník by se velice uplatnil jako tiskový mluvčí opozice jakékoliv politické strany, kdy by z jakéhokoliv i pozitivního kroku druhé strany byl obratem schopný vytvořit nevýhodu takových rozměrů, že by to vládnoucí koalice musela okamžitě složit… :-)))

    Je vidět, že jste vycházeli z původního návrhu, který se ještě mírně obměnil. Ale hlavně že obava ze strany Fincentra, aby neodcházeli manažeři na nižších pozicích tam, kde je více a lépe zaplatí, začíná nabírat velkých rozměrů…:-) A hlavně…. poradci pane Zámečníku nedostanou méně, jak se snažíte vsugerovat v nadpisu článku, akorát pro dosažení stávajících pozic ohodnocení budou muset udělat více práce…. Ale já vím, úhel pohledu….

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    No Vy byste se na tiskového mluvčího hodil zcela jistě. :-)

    Budou muset udělat více práce za méně peněz, aby mohli dostávat více peněz na vyšším levelu, kde ale vydrží opět jen pokud odvedou více práce, tedy v případě M1 znáborují více lidí, kteří přinesou více produkce :-)

    Ale napsal jste to skvěle a věřím, že si na nějakých motivačních večírcích za podobné PR kecy všichni nejednou sborově zatleskáte.

    Jenže v reálu se to asi ne každému povede, takže jich hromada popadá z pozic jako hrušky na podzim.

    Znám jednoho letitého poradce z Partners a ten se asi v roce 2010 stal poprvé M1 a chtěl výš, ale pořád se mu rozpadají struktury, takže pořád lítá mezi M1 a nižší pozicí. K tomu, aby byl znovu M1, nebo aby alespoň tu pozici mohl obhájit, mu tato změna rozhodně nepomůže. Stejně tak zbrzdí i lidi ve struktuře nad ním, protože předpokládám, že když se Vám z mnoha manažerů stanou konzultanti, nemůžete se stát direktorem.

    V reálu to tedy podle mě přinese víc peněz především majitelům a nakonec já jim tleskám, pokud jsou schopní udržet lidi ve firmě třeba 5 let, pak je zavázat poplatky za vzdělání a pak je obrat o pozice a peníze, tak mají můj respekt, protože ti poradci, kteří tam ještě jsou, by měli za blbost platit a nakonec taky budou…

    Odpovědět

  • Radek

    16 prosince, 2013

    Osobně tam nevidím přínos ani pro firmu. Pokud poradce do M1 není přímo pod centrálou, ale je tam jakýkoli mezistupeň, tak peníze navíc ze snížení provize poradců vždycky někdo inkasuje. Právě s těmi riziky, které popisujete, taky nechápu, co vedení Partners zamýšlelo a co si od toho slibovalo…

    Odpovědět

  • Konkurence

    16 prosince, 2013

    Nesmírně děkuji tomu, kdo tento koncept v Partners vymyslel a hodlá jej uvést v život. Naše firma je v jednání s několika manažery, kteří spadají v Partners pod pana Pořízka (Brno, Spilberk Office), lepší argument jsme nemohli dostat, tady už není nad čím váhat, ještě jednou Partners děkuji. Mnozí manažeři včetně svých lidí budou mít po dnešku ještě více jasno v tom, kde v budoucnu dál pracovat.

    Odpovědět

  • BlaBla

    16 prosince, 2013

    Nevím, kdo ten pan Pořízek je, nicméně již delší dobu sleduji diskuse na tomto „odborném“ serveru a pokud by byla pravda, co se tady píše, tak pan Pořízek je ve svém týmu už úplně sám nebo má tým o velikosti 1 000 lidí, protože mu mají pořád nějaké manažerské struktury odcházet :-)) Tohle se píše už snad rok. Osobně mi je jakákoliv jiné poradenská firma, než ta „moje“, úplně volná a nechápu, proč se tady zabýváte takovými zbytečnostmi. Spousta mých známých podnikání v jiných oborech a nevím ani o jednom, který by pořád řešil jak jsou na tom konkurenční firmy nebo o tom dokonce psal na internetu. Ale tenhle příspěvek se stejně nejspíš ztratí, protože není takový, aby něco rozebíral a neuvěřitelně „smysluplně“ něco řešil :-))

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    Naopak, Váš příspěvek se neztratí.

    Proč jiní podnikatelé neřeší konkurenci, ale sebe? Protože ti podnikatelé nepodnikají v MLM, bych řekl.

    Pomlouvání se navzájem je typické pro většinu MLM byznysů. Nakonec praotec MLM firem Amway čelil mnoha žalobám, protože jeho obchodní zástupci očerňovali potravinové doplňky v běžných obchodech. Byla to pro ně zkrátka levnější konkurence, takže bylo třeba navymýšlet si pohádky, že vitamíny z obchodu vlastně nejsou vitamíny a že ty pravé vitamíny nejvitamínovatější prodává jen Amway. :-)

    Nakonec asi všichni, kdo prošli MLM, nebo i jen měli nějakého kamaráda v MLM, tak vědí, že recruiting začíná většinou pomlouváním normální práce a adorací podnikání a „neomezených zisků a příležitostí“.

    Já jen nevím, co je to za podnikání, kde mi dodavatel know how mění pravidla během hry a zavazuje si mě doložkami atd. atd.

    To mi spíš připadá jako hodně špatná kombinace zaměstnání a podnikání zároveň.

    Mnoho pravidel mám jako zaměstnanec, ale svobodu nic nevydělat a ještě platit mnohé náklady, jako podnikatel :-)

    Pokud se dá někde hovořit o samostatném podnikání a poradenství, tak myslím, že v poolech.

    Odpovědět

  • ???

    16 prosince, 2013

    Yowie, chceš být strašně chytrý, ale teď si střelil úplně vedle. Podnikání je o vytváření zisku, ne přežívání z měsíce na měsíc. Viděl jsi někdy provizní sestavy některého poolu a produkci poradců? A nemyslím za jeden měsíc, ale delší časový úsek. Já bohužel ano, slušně se jich živí pár a je vidět, že to není o poolu, mlm nebo čemkoliv jiném. Prostě makají pravidelně. A zbytek? průměrné příjmy když moc dobře. O poolu nebo mlm to opravdu není…

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    Tak nakonec o tom tady psal i pan Stuchlík svého času, ne?

    Vždyť je to logické, pokud na Vás netlačí limity a manažeři, tak většinou nebudete pracovat tolik. Zároveň nebudete mít takovou potřebu čas od času si něco bouchnout, když je třeba k postupu nebo udržení, jak o tom psal pan Hanzl kdysi.

    Netvářím se jako expert, ale pokud někde poradce dostane o něco málo víc, než čtvrtinu a jinde rovnou třeba 80%, tak který poradce má potřebu „pracovat víc“ a případně si občas něco bouchnout?

    Ale chápu, že argument výkonnosti je obzvlášť v MLM důležitý. Nakonec Štork byl taky ve své době nejvýkonnější poradce OVB v Evropě, ne?

    A jinak ohledně toho podnikání v MLM…

    Pokud nejste majitel, vždycky Vás můžou vyhodit:

    http://www.in­vestujeme.cz/ovb-vyhodilo-zemskeho-reditele-petr-kren-konci/

    A pak jste tedy co? Podnikatel, nebo zaměstnanec?

    Odpovědět

  • Jimmy

    16 prosince, 2013

    Víte yowie, Vám někdo z Partners musel dát sežrat pěkně velkou ropuchu…. Asi tak velkou, jako z té srovnávací reklamy Fincentra s OVB, o kterou se soudili…. :-)

    Ale k té Vaší demagogii.. To, že budou poradci bouchat smlouvy s vyššími investičními částkami je hloupost… Stávajících poradců se to nedotkne, méně peněz nedostanou a u nováčků portfolia sestavují jejich manažeři, kteří se díky vyšší odměně nebudou muset zaobírat osobním výkonem a energii budou moci směřovat právě k jejich vzdělávání a práci s nimi.

    Z pozic nikdo padat nebude, protože v tomto směru se podmínky nezměnily, naopak M2 bude stačit menší skupinový výkon. A M1? Proč se asi dnes zaměřovali především na osobní výkon? Protože byl lépe zaplacen než práce se strukturou…Díky němu však neměli čas na nábory a budování firmy. A to se tímto právě výrazně mění….. Např. ten Váš zmiňovaný letitý M1 nebude muset tlačit tolik na osobní výkon, ale bude se moci důsledněji věnovat nováčkům, aby v budoucnu to případné „spadnutí“ už nemusel řešit.

    A více peněz majitelům?? Víte, kdyby pan Zámečník napsal o změnách opravdu objektivně, musel by do článku doplnit, že v příštím roce bude vyplaceno v každém kvartálu za meziroční růsty 3 mil. Kč do růstových struktur a to za předem jasně danných podmínek. Tj. 12.000.000,–- Kč za rok 2014, které si klidně někdo mohl nechat a vykašlat se na něco takového….. Ale to už by se nehodilo do kontextu celého článku….

    Takže z tématu: Nejlépe placené manažerské pozice mezi finančněporaden­skými společnostmi budou mít v roce 2014 Partners, se stane to, co jsme si mohli přečíst….. :-)

    A to se nebavím o těch darmožroutech D1 a výš, jak je s oblibou nazýváte….. Paradoxně některé úpravy zaplatí stávající ředitelé ze svých rozdílovek (na čemž se shodli), protože těm centrála u VIP poradenských pozic mírně sáhla na provize. Především se ale výrazně zvýší příjmy manažerů na pozicích M1 a M2, přestože se budou moci věnovat především náboru a práci s nováčky místo osobního výkonu…. Pokud by si někdo z manažerů Fincentra, kteří dnes náborují a pracují s nováčky, chtěl spočítat, jak by byl placen v Partners, feel free to ask…. :-)

    Ale to vy holt nedokážete pochopit a já Vám to ani nemám za zlé….. :-)

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    No nevím, ale náborovat se asi nebude snadno, i když třeba nebude muset M1 odvádět tolik produkce za sebe. Nakonec schůzka s klientem se alespoň v mém případě několikrát změnila ve snahu mě znáborovat (Partners – několikrát, OVB, Absolut-in).

    Rozumím, že je třeba náborovat, respektive není(poradců jsou všude s prominutím tři prdele), ale co dělat v MLM jiného, že?

    Z pozic se padat nebude? Podle mě bude a to docela dost. A naprosto souhlasím, že manažeři v Partners budou nejlépe placeni ze všech poradenských firem. Tedy ti, kteří se udrží.

    Partners jsem zažil osobně, tedy logicky píšu nejvíc o této společnosti, ale přiznejme si na rovinu, je to jedno. Kdybych byl v OVB, psal bych o OVB. A je to opravdu jedno, protože Kalvodovo OVB školení, které natočil, bylo úplně stejné, jako to, co jsem já zažil v Partners (btw. už tehdy, před více než 3 lety, tam z celého zaškolováku po 3 měsících už nezůstal nikdo…)

    A jedna výtka na konec. Lidi z PR Partners patří nakopat do zadku! Informace o těchto změnách tak nějak probublávaly na povrch už docela dlouho. Proč o tom nevyšel článek na peníze.cz a na finmagu proboha? Proč nechávají Partners konkurenci zpracovávat vlastní téma? Být Borkovcem, za toto by v PR oddělení padaly hlavy…

    Odpovědět

  • Rampouch

    16 prosince, 2013

    1. PR – pokud jste si všimli, tak PR Par nefunguje už tak 2 roky. Reklamy od Čtvrtníčka v minulém roce OK, ale ty na důchodovku byly při vší údtě totální trága.

    Firma, která chce kultivovat trh, by měla jasně reagovat na videa pana Kalvody. Jakkoliv je skrytá kamera hrůzostrašná ( a já jsem v Par nezažil ani jedno INFO za ty 4 roky v podobném gardu, natož abych ho takhle školil), nicméně utratit EU peníze za něco podobného mi přijde jako zhovadilost – nic to nevyřeší, jen si někdo udělal reklamu. Nepozval tam nikoho, pokud vím, kdo by mohl adekvátně reagovat.
    Proč nereagují velké MLM firmy v čele s Partners, víme!

    1. Podnikání??? To jsem bohužel už na infech říkal a jsou to nesmysly. Tohle je forma zaměstnání s „ručením celým svým majetkem“. Vůbec nechápu, že jsem to tak dlouho nechtěl pochopit.

    Tady se o podnikání jen mluví, ale podnikání je přece o tvorbě zisku.
    Jako proti systému MLM nemám zbla nic špatného, pokud je funkční, umí člověka spoustu věcí naučit a může být spravedlivý. Ale podle mně jen do určité míry..a tu Partners překročila…
    Není kde brát – zaplať bůh – co vím, už se netvrdo obvolávají i klienti, takže není vyjímkou, když se na pohovor zve důchodce, ptže se nedohlídalo, kolik tomu člověku je…
    Celému trhu a jménu by prospělo, kdyby došlo k záhubě MLM společností a nastoupilo zcela regiulérní podnikání.
    Ale jek říká Big R – produktem není finanční poradenství, ale „firma sama“…poradci – pokud nevěří žvástům o produktech, stejně v čase přijdou na to, že jim nedává smysl v takové struktuře být.

    1. A že je nás „tři prdele“? To je fakt! A kdo za to může? Kdo myslíte, že chodí na produktová školení? V naší struktuře to bylo zakázané slovo! A dnes, když jsem pod poolem, tak si v klidu vymetám jedno školení za druhým a zjišťuju, kdo vlastně ten obor ve skutečnosti dělá a umí ho…paradoxní je, že z MLM tam nenajdeš nikoho…asi proto, že jim to v kancelářích zajišťují ti skvělí „D1“…

    Odpovědět

  • Radek2

    17 prosince, 2013

    V Partners se PR jede podle starého ofaubáckého hesla „kdo má informace má moc“. Takže se tají mlží a zkresluje. Všimněte si, Borkovec píše do dizkuze pod cizím jménem. Je to trochu levá, celá komunikace Partners. Ti chudáci v
    PR oddělení za to nemůžou.

    Partners furt jede podle ofaubáckých standardů.

    Odpovědět

  • Jimmy

    17 prosince, 2013

    Tak to začíná být divný… Vy se mnou v něčem i souhlasíte… ?:-)

    No rozhodně se neshodneme na tom „padání“ z pozic…. To se nijak nezmění, protože udržovací podmínky zůstávají stejné (u M2 jednodušší) a bude to jako doteď….

    Kalvodovo video považuju za hodně tendenční…. Kdybych natočil „skrytá“ videa ze schůzek s realitními agenty, kam s klienty občas zajdu a trochu to sestříhal, tak dopadnou rozhodně hůře…. Kdo chce psa bíti, hůl si vždy najde…. Ale i já přesto využívám několik velice schopných realitních agentů, kteří svou práci umí… To je paralela na každý business, který tady funguje…

    To v čem se shodnu já s Vámi je, že náš marketing tyhlety věci hodně podceňuje a dává Mr. Stuchlíkovi do ruky takovýto „materiál“ bez toho, aniž by to předem odkomunikovalo a takovýmto žvástům na ICZ předešlo. MKTG ven z firmy v posledních dvou letech opravdu nestojí za moc…:-(

    Odpovědět

  • yowie

    17 prosince, 2013

    No podle mě ty podmínky tedy stejné nezůstávají. Pokud musí M1 přivést o 3 lidi s nějakou produkcí navíc a M2 dokonce 6, aby se na tu pozici dostali, tak ok a pokud se jim to, jako je obvyklé, po čase rozpadne pod rukama, tak na pozici zůstanou i s menším počtem lidí, pokud budou mít splněny další podmínky? Ano nebo ne?

    Pokud začínající poradci budou dostávat méně a ke kvalifikaci na vyšší pozici musí přinést víc produkce, tak to pro jejich manažery prostě jednodušší není ani náhodou. Už teď je problém ty lidi udržet a většině celkem rychle dojde, o čem to vlastně je a odcházejí.

    Jinak já jsem rád, že Kalvoda toto natočil, protože prostě já u Vás zažil to samé. Místo smysluplného školení neustálé chlubení se tím, jak je který poradce výkonný a kolik produkce kdo udělal, jak je Borkovec s Lukešem děsně za vodou(tomu ale opravdu věřím :-)), kolik obchodů je za víc, než milion na provizích a všeobecné ódy na radost o nejlepších, nejvýhodnějších produktech. A taky jak budou mít Partners brzy vlastní banku a jaký vývar bude důchodová reforma :-)

    A nakonec není se za co stydět. Jste MLM a takto se prostě MLM chovají. Takovéto podnikání jste si vybrali, tak si za tím aspoň stůjte!

    A pak mi bylo garantem doporučeno, abych kamarádovi, který má běžný účet za cca 70,– měsíčně, doporučil nahradit tento účet Partners kontem, kde by platil 139 měsíčně, protože 20 tisíc mu na účet nepřijde ani náhodou…

    Nabízet někomu účet za 139,– měsíčně, když existuje mnoho variant v podstatě zdarma? Nejdřív jsem si myslel, že si garant dělá prdel. On to ale fakt myslel vážně…

    Odpovědět

  • Jirka Kuželský

    16 prosince, 2013

    Borkovče, proč to nenapíšeš pod svým pravým jménem? Poznám tvoji demagogii na 100 tisíc mil. :-)))))

    Odpovědět

  • Jimmy

    17 prosince, 2013

    Tak to máte trochu rozhašený ty Vaše radary, protože to se mýlíte…. Borkovec pokud vím už sem ani neleze, považuje to za zbytečný…

    Odpovědět

  • Radek

    16 prosince, 2013

    „akorát pro dosažení stávajících pozic ohodnocení budou muset udělat více práce“

    • tím jste mě pobavil. Byl bych zvědav, jak by reagovaly odbory a zaměstnanci, kdyby jim zaměstnavatel řekl, že nebudou dostávat 100 Kč/hod., ale jen 70 Kč/hod., ale že budou moci pracovat dýl, a tak si vydělají víc.

    (Chápu, finanční poradci jsou podnikatelé, ne zaměstnanci. Ale výsledek je stejný.)

    Odpovědět

  • exP

    16 prosince, 2013

    Záleží na úhlu pohledu přes tyrkysové brýle, které bych Vám doporučil sundat :)

    Odpovědět

  • BPM

    16 prosince, 2013

    Proč už mě nic nepřekvapuje? Kdybych byl v pozici vedení, asi bych to udělal taky. :-)
    Já jen stále nechápu, jak tomuto návrhu mohlo přes 400 lidí (M1 a C) tleskat? To už jsou ty stěny toho hrnce tak vysoké, že se všem líbí jakákoliv argumentace vedení?

    Odpovědět

  • Jiří

    16 prosince, 2013

    Petr Borkovec se drží jedné ověřené věci, čím méně poradci dostanou, tím více dělají. Opravdu to funguje, ale kde je ta hranice?

    Odpovědět

  • yowie

    16 prosince, 2013

    jj, to je jistě pravda, ale ono nic neroste do nekonečna. Ta firma za 7 let dokázala opravdu mnoho, ale je možné stále dramaticky růst ve vysoce konkurenčním prostředí s produkty, které nejsou zrovna vysokoobrátkové?

    Komu chcete pořád prodávat životka a investice? Ano, můžete udělat trošku perpetuum mobile na peníze a přebouchnout to či ono po pár letech, ale to také nepůjde pořád.

    Myslíte, že M1, kterému se pravidelně rozpadá tým bude hravě schopen vybudovat nový a ještě ho o 3 produktivní lidi rozšířit?

    Těžko. Své okolí už vyčerpal do mrtě a že by někoho vzal znovu? Něco jako: „Hej, pojď k nám znovu, budeš mít sice o dost menší provize, ale za to víc práce“ :-)

    Nezbývá, než úřad práce a nasbírat tam nějaké ležáky, ale zase, budou takoví lidé schopni vůbec nějaké produkce?

    Je to jednoduché, pokud chcete nekonečně náborovat obchodní zástupce, potřebujete pro ně nekonečný trh. Jinak jich velká část jen pojistí rodinu a skončí a pro ty, co vydrží, bude i tak akvizice nových klientů stále obtížnější, přitom tlak na produkci větší a tím se dostáváme k tomu, jestli ta produkce bude kvalitní a nepůjde o rušení starých smluv a podpisy nových jen kvůli provizi. Já si myslím, že ano.

    Odpovědět

  • Tjrchckdncf hcxjdiedmxjoe

    16 prosince, 2013

    Přátelé, o čem se tu neustále bavíme ? Vždyť je to nad slunce jasné, nebo ne ? Copak má profese finančního poradenství nějakou prestiž ? Můžete mít praxi x-let, můžete mít tituly, certifikáty EFPA, můžete mít téměř cokoliv, stejně vás bude většina společnosti házet do téhož pytle jako štětky, pasáky, lichváře a zloděje. Rozdíl bude jen v tom, že Vy u toho budete vystupovat s americkým úsměvem, v drahém obleku a možná přijedete v drahém autě (vše pochopitelně na dluh, to abyste na lidi udělali dojem a taky na svoje MLM tupé ovečky). Kdy už to proboha pochopíte ? To vám nestačily autentická videa pana Kalvody ? Vždyť jste vnímáni jako absolutní spodina společnosti, tento obor nemá žádnou prestiž. Podívejte se, koho všeho MLM firmy berou ? Zedníky, pokrývače, uklízečky, matky na mateřské dovolené…a tito lidé vám mají po 14-ti dnech po zaškolováku radit, jak celoživotně nastavit investice, rizika apod. ? Je úplně jedno, jestli makáte v Partners, Broker Consultingu, Fincentru, Kapitolu, OVB, ZFP…lidé vás automaticky škatulkují podle toho, co děláte, nikoliv podle toho, pod jakou značkou děláte. Přiznejme si to, že jsme vnímáni jako spodina společnosti, možná proto se do tohoto oboru nehrnou kvanta uchazečů…právě proto je nutné je oblbovat na motivačních seminářích a vymývat jim hlavy astronomickými pasivními příjmy, luxusními vozy, hrady za miliony a dalšími pitomostmi. Finanční pyramida jak vyšitá…vydělávají jen ti, co firmu zakládali a hrstka dalších šťastlivců, zbytek naivně a hloupě věří, že se jim to podaří taky, ach vy tupé MLM ovce.

    Odpovědět

  • Honza

    16 prosince, 2013

    Začnete spolupracovat se mnou – žádná kariéra, žádné limity, body ci bodove jednotky apod., vysoké provize-opravdu vysoké asi tak jako regionalni ředitel v MLM. Napište mi na regmail71@seznam.cz a jistě se domluvíme. Jedinou podminkou je skutečně Vase kvalitní a zodpovědná práce!

    Nemáte jediný důvod živit struktury nad sebou. Vy musíte uživit hlavně sebe a svou rodinu! Proto podnikate.

    Odpovědět

  • Karel Folprecht

    16 prosince, 2013

    Nechápu proč musíte tajit jméno když je to tak výhodné a čisté? Co když je to mail právníka Mikuláška z Partners????

    Odpovědět

  • sss

    16 prosince, 2013

    Tohle je náborovaní na úrovni vyvěšených škubacích lístečků na sloupu veřejného osvětlení… Tyhle firmyčky budou jistě ty, které spasí finanční trh:-)

    Odpovědět

  • Velké Já

    16 prosince, 2013

    Ale to se nepočítá,
    že by pan Stuchlík něco jiného říkal a něco jiného dělal?
    To by bylo podlé a nesportovní,
    a to v FC nedělají.
    Kecá stejně jako Brko s Lukišem,
    jen se nyní hodí do krámu poukázat na konkureci, hrozí, že se podaří zas někde něco urvat a to se naopak počítá, ne? :-D

    Odpovědět

  • Kolega

    17 prosince, 2013

    Prosím,může mi někdo zaslat na email bodofm@seznam.cz, měsíční hodnocení produkce společností např. Fincentrum, Partners nebo Broker Consulting? Na oplátku poskytnu velmi hodnotnou informaci týkající se vzdělání. Předem děkuji!

    Odpovědět

  • 82577

    17 prosince, 2013

    máte to na emailu :)

    Odpovědět

  • Angel

    17 prosince, 2013

    Mohl bych poprosit o žebříček výkonů Partners, Finacentra, BC + karierni systém vcetne pozic a vysky odmeny. na mail jardahavranek@sez­nam.cz
    Pak dam odkaz na clanek kompletniho srovnani provizi a podminek.
    Na oplatku muzu poskytnout spoustu nasbiranych materialu skrz vsechny spolecnosti.

    Odpovědět

  • Paní X

    17 prosince, 2013

    Lambro Pitulkov vylézá ze záhrobí!!!

    Odpovědět

  • Poradce Partners

    17 prosince, 2013

    Vidím, že historie se stále opakuje, konkurence nedokáže překousnost, že Partners je jasným lídrem trhu, je nejvíce inovativní firmou, firmou, která má nejpřísnější kritéria pro vstup poradců do našeho oboru, kdežto konkurence bere doslova každého, kdo udrží tužku a moč. Klidně si tu do Partners dál kopejte, my raději trávíme čas u klientů, kdy jim sestavujeme vysoce sofistikované finanční plány, než abychom bezduše tlachali na tomto fóru, které patří Fincentru. Hodně štěstí pánové, ujíždí vám vlak, my v Partners máme velký náskok a to zdaleka netušíte, co vše pro naše poradce chystáme v následujícím roce 2014, budete zírat :0)

    Odpovědět

  • yowie

    17 prosince, 2013

    A hele, že by se to PR oddělení Partners konečně probudilo?

    Nepochybně budete s klienty trávit ještě víc času, než dosud, to tady asi s novým karierním řádem nezpochybňuje nikdo. :-)

    Nejpřísnější kritéria pro výběr poradců… :-) Jednak to není pravda a za druhé, pokud by to tak skutečně bylo, tak to rozhodně není dobrá zpráva pro M1, protože recruiting bude o to složitější. Schopný a inteligentní člověk má totiž většinou na výběr a asi by byl docela hloupý, pokud by zahodil korporátní karieru kvůli MLMku. Přesvědčte někoho, kdo má třeba 35–40 hrubého, odměny, stravenky, všelijaké vouchery, příspěvek na penzi atd., aby to zahodil a stal se OSVČ zaměstnancem, kde má jisté jen pravidelné návštěvy tleskacích školení…

    Držím Vám palce. :-)

    Asi se celkem shodneme, že nemusíme čekat na rok 2014. Na to, co jste nachystali pro poradce, zíráme už teď…

    Odpovědět

  • Poradce Partners

    17 prosince, 2013

    No zrovna Vám pane Yowie odmítám cokoliv vysvětlovat, stejně byste to nepochopil, je to jako házet perly sviním. Málokdo pochopí jedinečnou životní příležitost, kterou Partners nabízí, ale nehodlám tu nikoho přesvědčovat. Je zcela evidentní, že jste tu naladění proti této firmě, která vám ze zřejmých důvodů leží v žaludku. Uvidíme, kdo se bude za pár let smát s pasivním příjmem v řádu několika set tisíc měsíčně, Vy to pane Yowie rozhodně nebudete, kdežto já ANO !!!

    Odpovědět

  • Yowie

    17 prosince, 2013

    Mě tu nic vysvětlovat nemusíte. Pro začátek by stačilo třeba konfrontovat rozbor páně Zámečníka, pokud někde podle Vás nemá pravdu.

    Vůbec by bylo zajímavé srovnat aktuální odměňování v poradenských MLM firmách. Chápu, že by na tomto webu asi nebylo příjemné do toho tahat ještě pooly. Třeba kolik dostane poradce na srovnatelném levelu v různých firmách za 1000,– životko na 30 let, nebo 2 mil. hypo.

    To by mohlo být zajímavé, protože jak chcete srovnávat, když Vám tu někdo napíše, že má nejlepší provize a pak se objevíte třeba Vy z jiné firmy a tvrdíte to samé. Bez nějakých hard dat je to poněkud matoucí.

    Víte kolik já už zažil lidí, kteří už touto dobou měli být dávno v Karibiku na doživotní dovolené? A kde po těch letech jsou? No pořád objíždí klienty a prodávají pojistky, investice a hypotéky.

    Víte, co bych Vám doporučil? Vaše firma je na trhu už 7–8 let, takže už zajisté vytvořila lidi s pasivním příjmem, tedy lidi, kteří nemusí pracovat, nepracují a jen jim každý měsíc chodí statisíce na účet.

    Kde jsou? Napište mi jména prosím.

    Odpovědět

  • Hurvínek

    17 prosince, 2013

    To už chce psychologa:-)
    Takový způsob myšlení (brain washing), to je opravdu umění. V tomto je soudě podle reakcí Partners opravdu jedničkou.

    Odpovědět

  • yowie

    17 prosince, 2013

    Ano, je to strašně zajímavé sledovat a mě to fascinuje a děsí zároveň.

    Víte, kdybych si založil MLM a sliboval pěti nejlepším každý rok kabát, v jehož kapse pokaždé, když do ní šáhnou, najdou zlatý dukát, tak se mi tu všichni oprávněně vysmějí.

    Když ale kouzelný kabát nahradíme „pasivním příjmem“ a tou vizí velkého a důležitého manažera, který už má odpracováno a užívá si svůj pravidelný statisícový příjem bez práce, tak to najednou berou lidi smrtelně vážně a jsou schopni mnohdy i lhát a okrádat lidi kolem sebe, jen aby se k té nedosažitelné vizi co nejvíce přiblížili.

    Dobře, pomineme-li vysmáté manažery Borkovce a Lukeše, tak chci slyšet jméno nějakého bývalého pěšáka, který začal v Partners třeba v roce 2007 a dnes tedy prostě nemusí nic dělat a statisíce mu chodí pravidelně na účet.

    Myslím, že je to legitimní dotaz. Firma o sobě každý rok tvrdí, jak roste, takže takové lidi už Partners museli vytvořit. Nebo ne?

    Odpovědět

  • Poradce Partners

    17 prosince, 2013

    Ok, máte je mít: Karel Maroušek, Jitka Lucbauerová, Michal Oppl, Petr Kroupa, Kristina Žůrková…a další. Stačí vám to takhle , Tito lidé v Partners dlouhá léta dřeli, dřeli, dřeli, dřeli a dřeli a dnes sklízejí zasloužené ovoce. Takže to jde, jde jen o to nesejít z cesty, pracovat denně 12 až 16 hodin, nepolevit, držet se svých vizí a cílů a nenechat se svést z cesty lidmi jako jste třeba Vy, pane Yowie. Jste ubožák, protože tu píšete nesmysly a jen tu okrádáte další mladé a nadějné lidi o příležitost konečně něco dokázat, něco, co má obrovskou perspektivu do budoucna. Jen závidíte, protože Vy sám jste dokázal s prominutím hovno, jen se tu realizujete prostřednictvím plivání na MLM a Partners. Zahořklá závist, nic víc. Ale nezoufejte, každý den můžete začít žít jinak, každý den si můžete říct, že se do toho opřete a do roka vyděláte tolik a tolik milionů korun. jde to, stačí tvrdě a dlouhodobě makat, nikoliv lelkovat a ztácet čas na internetu v podobně ubohých diskuzích, jako je tato. Na druhou stranu, jen málo lidí skutečně pochopí jedinečnou příležitost, kterou filozofie a strategie Partners přináší, ale co, každý svého štěstí strůjcem, ne ? Mějte se fajn, Vy ztroskotanče, já jdu náborovat.

    Odpovědět

  • Yowie

    17 prosince, 2013

    Vyjmenoval jste vedení distribuční sítě Partners, mám za to, že ti lidé, včetně Borkovce a Lukeše tedy pracují, když jsou uvedeni na stránkách.

    Asi tady někomu uniká smysl spojení „pasivní příjem“, ale mě nezajímají top manažeři společnosti.

    Mě zajímají ti lidé, kteří už nemusí dělat vůbec nic a dostávají prachy, což podle mě nikdo z těchto není.

    Také mohu vyjmenovat top management firem, kde jsem pracoval a především v těch, které byly z USA, bych mohl jmenovat mnoho dolarových milionářů, ale to není nic neobvyklého. Je to tak ve většině firem a je to normální.

    Urážet mě můžete jak je libo, jsem na to od lidí z Partners zvyklý. Není to zdaleka poprvé a pravděpodobně ani ne naposled.

    Já jen tvrdím, že MLM je velmi pochybný systém fungování jakékoliv firmy a statistiky úspěšnosti z USA to potvrzují. Šance uspět je minimální, šance uspět v MLM, které již jede 8 let je prakticky nulová. Vy už tam jste jen proto, abyste plnil sny těm, kteří jsou těsně před cílem, který se btw. teď s novými pravidly zase mnohým z nich značně vzdálí.

    Já chápu, že Vám ti nad Vámi budou tvrdit spoustu věcí a je to logické, protože Vás potřebují. Potřebují Vaše body a teď víc, než kdy jindy :-)

    Zkuste hledat nezávislé zdroje. Btw. slyšel jsem od jiného poradce z Partners, že máte prý investujeme.cz dokonce zakázáno. Tyto rouhačské diskuze byste neměl vůbec vidět! :-)

    Já bych se spíš vyptával těch, kteří už v Partners nejsou. A konkrétně bych se ptal na storna. Docela pravidelně se tady objevují lidé, kteří tvrdí, že jim jejich bývalí kolegové znovu obešli jejich klienty a přebouchali co se dalo.

    Tedy velká část poradců nekončí se statisíci pasivního příjmu, ale s deseti až statisíci Kč dluhů a pokud případně některému klientovi dojde, že jste mu neporadil moc dobře, tak i u soudů.

    Btw. jak dlouho už jste v Partners?

    Odpovědět

  • yowie

    17 prosince, 2013

    A ještě jeden detail, který v jednom z rozhovorů píše Borkovec. Celé to vedení distribuční sítě v Partners, až na Oppla, jsou staré kádry z OVB :-) A mnoho jich je i mezi SDC a DC.

    Svou šanci být mezi nimi jste podle mě ztratil cca v roce 2007, kdy tito lidé byli velmi důležití pro vznik Partners, protože měli své týmy a společně se od OVB odtrhli.

    Chcete opravdu být v nějakém MLM nahoře? Založte si vlastní! :-)

    Odpovědět

  • Rampouch

    17 prosince, 2013

    S tim nelze nez souhlasit!!!

    Odpovědět

  • Compliance

    17 prosince, 2013

    Pane Yowie,
    diskuse zde nejsou rouhačské, to ani zdaleka. Jsou jen bohužel dost pitomé. Před časem byly alespoň legrační.To když ještě přispíval pan Hanzl a pan Lener (náhodný výběr :)). Nyní je to již jen stále se opakující kolovrátek bez myšlenky, trochy nadhledu a kapky humoru. Škoda, že i Vy Brute… Proč pro pána Jána nenecháte kluky a holky z Partners klidně spát. Vždyť jsou součástí té daleko lepší poloviny poradenského světa … Jinak přeji všem zapáleným diskutérům PF 2014.

    Odpovědět

  • Yowie

    17 prosince, 2013

    Já právě procházel na tomto webu články z roku 2006, kdy jsem ještě ani pořádně netušil, co je to finanční poradenství a bylo věru zajímavé číst texty bývalého regionálního (nebo jakého) ředitele OVB Borkovce, k tomu pan Majer, Hanzl samozřejmě a mnoho dalších.

    Velice zajímavé, především Borkovec píšící „My jsme OVB!“

    Ale k těm diskusím. Bohužel mi připadá, že jsou pořád stejné. Velký rozdíl jsem zaznamenal jeden. Teď se tu baví anonymové, tehdy se ještě podepisovali téměř všichni.

    Že by strach?

    Já říkám pořád, že věřím, že existuje spousta kvalitních poradců, ale z mé osobní zkušenosti s poradcem Partners mám vyvozovat co?

    Mám být jako rád, že se mi jen snažil přebouchnout životko a že mi k tomu ještě nepřihodil třeba bianco směnku na 300 000,–, kterou mám podepsat?

    Nakonec další hypo v rodině budu řešit už příští rok, tak vyzkouším a uvidíme :-)

    Odpovědět

  • vasek

    17 prosince, 2013

    vystupujete sám pod přezdívkou – že by strach?

    btw, nedávno pan Stuchlík také psal ve stylu „My Fincentrum“ a už to také neplatí. Takový je holt život. Zkuste si všímat více sebe než jiných, život bude snažší, uvidíte…

    Ad životko- změnit smlouvu životního pojištění je automaticky vždy špatná věc?

  • Ladislav Kučírek-Fincentrum

    17 prosince, 2013

    Petr Stuchlík se alespoň vždy podepíše. Možná by bylo lepší, kdyby Petr Zámečník povolil vstup do diskuze pouze registrovaným uživatelům. Ti co se na sebe různě naváží, by si to pod svým jménem asi nedovolili

  • vasek

    18 prosince, 2013

    souhlasím

  • Momo

    18 prosince, 2013

    Jenže to by pak nikdo nediskutoval (což by možná bylo největším benefitem v tom všem), což by se zase nelíbílo p. Stuchlíkovi, protože potom by na tento bulvární server nevlezl už opravdu vůbec nikdo. Dnes si do místních diskusí chodí akorát pár individí rochtat svůj rypáček v těch deepest shits, které po sobě potom navzájem vrhají… a chudák p. Zámečník by přišel o práci… Ale třeba by začal dělat něco, co finančnímu trhu opravdu pomůže… Vzdělání na to má…

  • Ladislav Kučírek-Fincentrum

    18 prosince, 2013

    Jak znám Petra, tak určitě tento web neslouží k takovým diskuzím, které se tu vedou.
    Stejně je to práce o jednotlivých poradcích a o jejich kvalitě.
    Pokud někdo pracuje v Partner´s a je spokojený, nikdo ho nedostane jinam. To samé platí o všech ostatních MLM společnostech.

  • Yowie

    18 prosince, 2013

    Já jako anonym budu vystupovat i nadále. Jednak jsem se k tomu zavázal bývalému zaměstnavateli a za druhé by se mi pak hůř dělaly mystery shoppingy, protože bych se předpokládám v nejedné poradenské společnosti objevil na černé listině. V neposlední řadě by zveřejnění mého jména mohlo poškodit i některé lidi v Partners.

    Strach? Nemám auto, takže objetí klíčem od anonymního poradenského „hrdiny“, se na rozdíl od mnoha jiných nebojím. Nejsem otrok věcí.

    Starat se o sebe celkem zvládám. Každopádně mým ideálem není občan, který drží hubu a krok, ale občan, který se ozve, když je něco špatně. Havel tomu říkal občanská společnost.

    Změnit životko nemusí být vždy špatná věc, ale chce to zvážit.

    Rozhodně bych třeba nikomu jako poradce nerušil životko staré několik let, do kterého platí 1200 měsíčně třeba. Takový člověk zaplatil cca 25 000 na provizích o které prostě zrušením přijde. Nakonec přenastavit to jde vždycky, takže proč to rušit? Kvůli tomu, že nějaké nové IŽP nabízí i nějaké nové, často zbytečné možnosti pojištění? Důležitá rizika vesměs stejně kryjí všechna IŽP. Nebo snad kvůli lepším fondům? Vy stoprocentně víte, že jedny fondy v IŽP za nějakých 30 let vydělají o tolik více, že klient vydělá i přesto, že zaplatí provizi dvakrát? Potom je třeba vzít v úvahu tu novou legislativu týkající se rovnosti mužů a žen atd. atd.

    Myslím, že v naprosté většině případů přebouchnutí IŽP klientovi nic navíc nepřinese a přebouchávat na základě projekce výnosů fondů v excelovské tabulce?

  • sss

    18 prosince, 2013

    U IŽP to není otázka budoucích výnosů (jelikož na spoření tento produkt neslouží), ale nákladů a konstrukce produktu. A tady zrovna produkty staré několik let pokulhávají. Vezměte si třeba starý investor od ING, Claver invest (Z65) od Generali atd. Konstrukce produktu neumožňuje zadat vyšší pojistnou částku bez vazby na spořící složku. Takže jaká úprava je zde možná? Když potřebuje klient navýšit poj. částku, narůstá i spoření… A zde se právě projeví ten rozdíl v poplatcích. Oba zmíněné produkty mají nejen výrazně vyšší admin. poplatky a spread než současné produkty, ale hlavně zdvojené management fee. Tj. produkt mě donutí zvýšit spořící složku, když chci navýšit riziko, a ta je zas tak neefektivně spravována, že vámi popsaných 25 000 na vstupním poplatku je oproti tomu zcela zanedbatelný poplatek.

  • yowie

    18 prosince, 2013

    Nesporně máte pravdu, jenže kolik životek, které klienta jen levně pojišťují, jste viděl? Já zatím ani jedno.

    Pokud to bylo od poradce, vždy to bylo s částkou 1000+ měsíčně. Nedávno jsem viděl jednu pojistku od OVB a to bylo čistě spoření, bez pojištění jakýchkoliv rizik…

    Btw. také vlastně nepřímo říkáte, že IŽP je opravdu stroj na prachy, protože jaký má pak smysl celoživotní produkt, který budu pravidelně po pár letech točit? Opravdu je ideálem, aby klient za svůj život protočil třeba 6 životek?

    Pokud teď navštívíte klienta a zrušíte mu i objektivně špatné životko a nahradíte novým, lepším, za pár let jej dost možná navštíví někdo další, kdo bude nabízet v některých ohledech ještě lepší. Takový koloběh poradenského života :-)

  • Sss

    18 prosince, 2013

    Víte co Yowie,
    někdy Vás pozvu na skleničku a ukážu vám pár tisíc takových smluv v mojí týmové produkci. Vše i se skeny smluv a vstupní analýzou u klienta. Na přání Vám předložím i klientem podepsaný výpis z kalkulačky, který má na konci většinou pár desítek tisíc, jelikož většina peněz jde na riziko.
    Vnímám to sice jako trochu ztrátu času, ale nelíbí se mi Vaše paušalizace všech na základě několika málo zkušeností. Rád Vám ukážu, že prakticky vše, co jste zde v diskuzi napsal zákonitě nemusí být pravda. Od filosofie náboru počínaje, po službu u klienta konče.
    PS: sry všem za překlepy apd. Psáno na mobilu.

    Jinak koloběh se stále lepšími a lepšími produkty je a být musí, pokud dělam dobře servis. Na trhu jsem přes 8 let. Když jsem pojišťoval první klienty, tak např. invalidita na mil. Kč stála přes 1500Kč měsíčně. Prostě některé sazby jdou dolů, produkty se zlepšují, tak to je. Úkol dobrého poradce je na to reagovat právě servisem. Téměř vždy se dá určit, kdy se změna vyplatí.

  • yowie

    18 prosince, 2013

    No pokud to tak je, tak já nemohu jinak, než Vám fandit.

    Pokud se dnes IŽP neprodává za pomoci strmě rostoucích grafů zhodnocení investic, jako ještě před pár lety, ale opravdu za účelem, ke kterému má sloužit, tak je to jedině dobře.

    Co bych Vám ale silně nedoporučoval, je ukazovat smlouvy s klienty jakékoliv třetí straně.

  • Sss

    18 prosince, 2013

    Nikde jsem nepsal o ukazování smluv:-).A pokud bych Vám chtěl ukázat sken, tak určitě ne s osobními údaji, ale pro ukázku nastavení poj. částek.

  • Angel

    18 prosince, 2013

    Někdo o voze a někdo o koze.
    Důvod proč nezměnit životko nejsou poplatky a zaplacené provize.

    V IŽP se prostě nespoří. Důvod proč neměnit životní pojištění jsou čekací lhůty rizik (invalidity, závažné onemocnění a další).
    Když narazím na IŽP u klienta, zjistím jestli opravdu věděl co podepisuje a pokud ne, okamžitě pomáhám klientovi zrušit smlouvu od počátku.
    Pokud chce klient investovat, tak mu vysvětlím, proč je jedíná možná varianta nepředplacený vstupní poplatek

  • vasek

    18 prosince, 2013

    Vaše věty o životním pojištění jasně poukazují na Vaše neznalosti ohledně hodnocení kvality a funkčnosti tohoto nástroje. Být Vámi opravdu bych se nesnažil nikomu radit. Tak jak Vám již píší jiní, důvodem pro striktní nerušení mohou být např. čekací doby nebo v nedávné době prodělané nějaké zdr. komplikace. Vše ostatní je věcí pojistných podmínek a ceny. Pokud se oháníte tím, že někde již byly zaplaceny vstupní náklady, či tím, že důležitá rizika kryjí vesměs všechna IŽP, tak se radši věnujte něčemu jinému. Mohl byste lidi i poškodit. Mám pocit, že máte na životní pojištění úplně stejný amatérský náhled jako všeobecný finanční léčitel Patrik Chrz vystupující na jiných server. A to je nebezpečné.

  • yowie

    18 prosince, 2013

    Rozhodně Vás tady nebudu oslňovat detailními znalostmi IŽP. Jen za dobu, co to sleduji, již např. Kooperativa nabízí místo 3bn Perspektivu 7bn. Pořád se chrlí nová a nová životka a já opravdu nejsem poradce, tedy na školení jednotlivých pojišťoven opravdu zván nejsem.

    Ano, i já bych mohl někoho poškodit a jsem si toho na rozdíl od mnoha jiných vědom.

    A teď co by tak jako asi bylo vhodné pro ženu, která právě potřebuje dobře pokrýt základní rizika, neb koupila nemovitost a má několik let běžící spořící životko od ořežpruta z OVB, kde není vůbec krytá?

    Já jsem samozřejmě navrhl nejdřív si detailně zjistit, co je v rámci tohoto životka možné a rozhodně si nejsem jistý, že by zrušení této starší smlouvy bylo nutně přínosem.

    Je to žena a smlouvu uzavírala ještě když si muži a ženy nebyli kvůli EU v pojišťovnách rovni. Bude pro ni tedy nová pojistka levnější, když už zaplatila veškeré náklady a bude muset ještě dodaňovat kvůli odpočtům z daní a zároveň pravděpodobně doplácet na nějakého chlapa v nové smlouvě?

    A dalších aspektů pro i proti by se určitě dala najít celá řada.

    Jinak pokud nesouhlasíte s Patrikem Chrzem, nikdo Vám nebrání jeho příspěvky a články propočítat znovu a přijít s vlastním výstupem. Naopak přiměl podle mě docela dost lidí, aby začali více uvažovat nad tím, jestli je jejich produkt tak úžasný, jak tvrdil poradce a to je jistě dobře.

    Ano, nejsem poradce a opravdovým poradcům v jejich odbornosti nesahám ani po kolena. Ovšem jaká je pravděpodobnost, že by tato slečna sama na takového člověka narazila? Nenarazí spíš zase na nějakou rychlokvašku s vždy nejlepšími a nejvýhodnějšími produkty? Není pak lepší se důkladně seznámit s tím co má, aby pak znovu lacině neskočila na špek dalšímu poradci?

  • vasek

    18 prosince, 2013

    To, že smlouva je uzavřena před unisexovými sazbami neznamená, že nově přidaná připojištěni či navýšení stávajících pojistných částek bude za původní ceny…

  • libor

    19 prosince, 2013

    taky jsem byl poradcem Partners a musím říct, že vymývání hlav je ještě horší, než jsem si myslel…poradci z partners totiž žádní poradci nejsou. O poradenské práci nemají ani tucha a co jsem zažil, tak se na pojistné podmínky ani nedívají…

  • pes filipes

    20 prosince, 2013

    Libore, jim to nevymluvíte…prostě troufnu si tvrdit, že 90% lidí píše stále ty stejné produkty, protože na to není čas…dokud nevyjde nějaká novinka, na kterou se přejde…a teď to bude ještě horší…hlevně že se snažíme být záštitou kvality na trhu…

  • Hurvínek

    17 prosince, 2013

    C: „Proč pro pána Jána nenecháte kluky a holky z Partners klidně spát. Vždyť jsou součástí té daleko lepší poloviny poradenského světa …“

    To se vám povedlo, to je opravdu legrační.:-)
    Vím, co píšu. Viděl jsem, co klientům uzavírají. Lepší OVB.

    Odpovědět

  • Hurvínek

    17 prosince, 2013

    Ale v zájmu objektivity musím přiznat, že asi nejde o statisticky významné množství.

  • Rampouch

    17 prosince, 2013

    Priteli,mate v tom hrozny zmatek!zrejme budete ve firme prilis kratce a nebo travite vikendy po hotelich.Taky jsem za P dychal a nebudu ji pomlouvat,jen bych vam doporucil nenechat do hlavy zasunout jen tu pohadku.poradce ma byt skeptik,chce-li dobre radit.take by mel znat veskere aspekty trhu a nejen ty tyrkysove (osobni zkusenost-nikdy jsem si nemyslel,ze budu tak dlouho necemu verit).ty vase argumenty ale svedci spise o tom,ze jste v P chvilku.usetrete si zklamani a zjistete detaily.pokud i pak budou vsechny pro tak kristalova,pak jste na spravne ceste „rido“…osobne ocekavam spise opak…

    Odpovědět

  • exP

    17 prosince, 2013

    Vyjmenoval jste to krásně. Nicméně, pokud se nemýlím (a myslím, že ne), zrovna tihle přišli do Partners v době vzniku z OVB.

    Odpovědět

  • exP

    17 prosince, 2013

    Předpokládám, že jste před nedávnem ukončil zaškolovací cyklus a jste ve firmě velice čerstvě. Tohle by někdo s racionálním uvažováním určitě nenapsal. nerad Vám kazím ideály, ale o pasivním příjmu v řádu několika set tisíc si raději nechte zdát a začněte přemýšlet, ať se nespálíte.

    Odpovědět

  • Rampouch

    17 prosince, 2013

    Milý poradce Partners, přeji vám mnoho skvělých a inovativních nástrojů od centrály Partners. I já jsem jim dost dlouho věřil, než jsem pochopil, že tohle není o podnikání. V podnikání má jít i pády, ztroskotání, učení se z chyb a růst směrem nahoru, hledání vlastních cest.
    To se v Partners neděje – tam je všechno skvěle nastavené, vše je promyšlené centrálou, pro poradenské (zvláště avizovaná změna kariéry a poplatky za vzdělávání)… Jen úplný trouba může podepsat a tleskat něčemu tak svazujícímu a přitom si říkat podnikatel. K tomu „koupí“ jeden z klasických zaměstnaneckých benefitů – služební auto (ano-vím – leasing platíte Vy a hrdě vozíte na autě logo „své“ firmy).
    Všichni se těšíme, jak to bude další rok, před jehož začátkem se malovaly slibné zítřky, stejně jako v minulých letech před důchodovou reformou.
    Fip je skvělá aplikace vyžadující mnohdy asistentku na to, aby si dnes CI a CII vydělali dost na živobytí…
    A to připrůměrném výdělku kolik? 20 hrubého? Jasně že na ranklistech je přes 40, ale odečtěte si extrémy a spočítejte medián a uvidíte…díky, ale už nechci! :-)

    Odpovědět

  • Profík

    17 prosince, 2013

    Přesně tak. Ještě bych doplnil, že Partners mají stejně nejvyšší provize na trhu i po snížení, ke kerému teďka došlo, takže nevím o co tady ostatním jde.

    Odpovědět

  • exP

    17 prosince, 2013

    Pamatuji si onehdá na Partners WEB TVm kde byla prezentace od Michala Krejčího (mimochodem nedávno sesazeného z pozice D2 na D1 kvůli machinaci s poštou při pozdním zaslání produkce, aby se udržel na pozici). V tomto videu tento borec říkal, že na pohovor musí přijít každý, kdo má ruce a nohy. Pravda je, že o udržení močí se nezmínil, asi zapomněl :-)

    Odpovědět

  • Jana

    17 prosince, 2013

    Dobrý den všem diskutujicím 😉
    Partners si pro své „ovečky“ připravili vskutku krásný vánoční dárek, nezbyvá než popřát hodně štěstí, hodně produkce a nekončný přísun nové „krve“ ať struktury vskvétají jak jen mohou.
    A když jsou ty Vánoce, chtěla bych poprosit o jednu věc, zda-li by mi nějaký kolega z Partners mohl zaslat na mail – jkarl1n@seznam.cz , ranklisty z roku 2013. Začátkem tohoto roku jsem byla „odejita“ a ze všech stran se začínam dozvídat nehezké věci o mé osobě a přebouchávání smluv mými již bývalými kolegy, a tak jsem se chtěla podívat na ranklisty (z kterých stejně nelze vyčíst nic důležitého) jak se daří bývalým kolegům z pražského ředitelství s těmi nejvyššími ambicemi. Předem děkuju jestli se najde někdo kdo mi ranklisty zašle. Hezké svátky všem

    Odpovědět

  • Hurvínek

    17 prosince, 2013

    Počkal bych se vším po 1. 1.
    NOZ mění postavení poradců. Budou slabší smluvní stranou a budou moci se účinněji bránit proti těmto zhovadilostem.

    NOZ je také důvodem, proč tak Partners spěchají a vše chtějí do 1. 1.
    Odpovědí je NOZ.

    Jednostranné změny ke smlouvě po 1. 1.?
    Haha. Poradce musí souhlasit. Musí být předem upozorněn na překvapivá ustanovení.

    P.S.: Good luck Partners. Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá.
    P.P.S.: Ovšem Prtners nebude samo. Podobně to bude i u ostatních „vyspělých“ MLM.:-)

    Odpovědět

  • yowie

    17 prosince, 2013

    Zajímavý postřeh a svou logiku to má.

    Odpovědět

  • Jirka

    18 prosince, 2013

    Chtěl bych se zeptat, je ve smlouvě uvedené, že zprostředkovatel může při zhoršení podmínek (změna) odejít bez nějakých tahanic a poplatků? Jestli ne, tak je smlouva nevyvážená a proti všem zprostředkovatelům. Bude se muset podepisovat nějaký dodatek?

    Odpovědět

  • Fiurášek

    18 prosince, 2013

    Jsem moc rád že se začíná psát o Tak zvaném kariernim systému.
    Dle mého názoru to není nic jiného jen to jak si skupinka lidí zajistila hezký příjem na úkor malých poradců.Sám jsem tím prošel, a vím že toto je u všech Multi level systémů.Což praktikují všechny makléřské firmy.
    Ti kteří jdou a prodávají dostávají nejméně.
    Nejvíce se mi líbí to ,že ti největší zloději se teď baví na účet Partners..jejich důvody jsou zřejmé.
    Poradci kteří pracují pod MF..by si měly
    uvědomit že prodávají sebe,své vědomosti,a svou duši a svědomí.
    Otevřít oči a osamostatnit se a né živit tyto parazity.
    Existují firmy které nabízejí poradcům zázemí které je důstojné a skvěle ohodnocené finančně.myslím že 99% poradců multi level firem ,nemá ponětí kolik si opravdu mohou svou práci vydělat,a kolik zůstává mezi prsty těchto firem.

    Odpovědět

  • M2 Brno

    18 prosince, 2013

    Co Petr Havel? Zajímalo by mě jestli bude mít pořád lepší provize než my obyčejní dlouholetí partnersáci…

    Odpovědět

  • Dlouhodobý poradce

    18 prosince, 2013

    Viděli jste někdo film Planeta Opic?Tam byli opice živneé informacemi o tom, že jsou jedinečný druh na špičce ekosystému. Bylo tam zakázané pásmo, o kterém se nesmělo mluvit a už vůbec ne tam chodit…
    To je úplná paralela s některými MLM. Mluví se tam o tom, jak jsou zrovna oni jedineční a všichni ostatní lžou a kradou a nemají exkluzivní produkty. Kdo vystrčí nos a poohlédne se po okolí, aby si udělal srovnání, je ukamenován…

    Odpovědět

  • John

    1 ledna, 2014

    Kolik ti poradci v průměru píší a jak rychle postupují?:-) Je až s podivem, jak si neúspěšní myslí, že změnou dressu přijde úspěch. Tak vzhůru do Fincentra! :-D

    Odpovědět

  • Martin

    21 srpna, 2014

    Partners mi připomíná knihu 1984 od Orwella. Hloupé ovečky jsou krmené pohádkami o bohatství a dokud nekladou otázky nebo odpor jsou to hodné ovečky.

    Jakmile se ale někdo vzbouří a odejde tak okamžitě „přebouchává smlouvy“ a „nebyl v Partners úspěšný“. To, že jim zhorší podmínky je ovečkám vysvětleno tak, že je to vlastně pro jejich dobro a je to plus čemuž ovečky věří.

    V Partners nepotřebují inteligentní lidi, ti se moc ptají a moc přemýšlí. Partners potřebují někoho, kdo sotva odmaturoval a bude věřit všemu, co mu nakukají.

    V Partners jsem nikdy nepracoval ale pracují tam lidi mně blízcí a mám dostatek informací abych mohl napsat co jsem napsal. Navíc multi level systém je vesměs všude stejný.

    Aby se ale pánové a dámy v Partners neurazili tak OVB, Swiss life a všechno tomu podobné je naprosto to stejný.

    Odpovědět

  • Pepa

    24 března, 2017

    kdo je Lambro Pitulkov?

    Odpovědět

  • Monika

    18 února, 2018

    Taky bych ráda věděla..Jak se protiněmu bránit? Tchýně podepsala smlouvu na nákup dluhopisů někajý dodatek, který si nechal a já to chci zrušit!

    Odpovědět