„Jako online banka, která zprostředkovává služby 24 hodin denně a sedm dní v týdnu, jsme velmi rádi, že můžeme všem našim klientům nabídnout nejmodernější technologie, jakými jsou právě bezkontaktní čipové karty společnosti Visa,“ říká Iveta Behuňová, produktová specialistka v online bance ZUNO. „Pevně věříme, že 200 000 českých a slovenských klientů ZUNO banky tuto novinku ocení a budou s bezkontaktními platbami, které jim ušetří čas, více než spokojeni.“
Bezkontaktně mohou spotřebitelé platit na většině obchodních míst, jakými jsou v Česku a na Slovensku například Globus, Interspar, McDonald’s, KFC, DM Drogerie, Albert, C&A , Costa Coffee, Starbucks, Lidl, Obi, Datart, Cinema City a mnoho dalších.
„Jsme rádi, že se ZUNO zařadilo mezi banky, které zavádějí bezkontaktní karty Visa. Zároveň nás těší, že tato online banka tímto krokem významně přispěje k upevnění přední pozice Česka a Slovenska na celoevropské mapě bezkontaktních karet. Čeští a slovenští spotřebitelé vyhledávají inovace a projevují velký zájem o nové technologie. Bezkontaktní karty se proto považují za samozřejmost,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer asociace Visa Europe pro Českou republiku a Slovensko.
Podle posledních údajů společnosti Visa Europe se za posledních 12 měsíců (srpen 2012 – červenec 2013) uskutečnilo v Evropě na 211 milionů transakcí prostřednictvím bezkontaktních karet Visa. Letošní červencové měsíční útraty těmito kartami činily 285 milionů euro, což je šestinásobek útraty loňského roku za stejné období.