27. 05. 2015
Subjekty:
V soutěži Zlatá koruna uspěly Mobilní aplikace mBank 2.0 a Nové internetové bankovnictví mBank
Soutěž Zlatá koruna oceňuje již od roku 2003 nejlepší finanční produkty na českém trhu. Letos se konal již 13. ročník. Soutěž je rozdělena do 16 kategorií, v rámci kterých o oceněných produktech rozhoduje Finanční akademie Zlaté koruny. Hodnocení probíhá na základě multikriteriálního modelu, který srovnává ekonomickou, kvalitativní a bezpečnostní stránku produktu. Do soutěže se přihlašují finanční společnosti a členové Finanční akademie.
„Ocenění na předních místech soutěže Zlatá koruna nás velmi těší. Internetové bankovnictví a mobilní aplikace jsou pro mBank jako digitální banku stěžejní,“ komentuje ocenění Paweł Kucharski, generální ředitel mBank pro Českou republiku a dodává: „Umístění těchto našich produktů zároveň potvrzuje, kudy se bude bankovnictví ubírat do budoucna.“