CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

28. 05. 2019

0 komentářů

Subjekty:

UNIQA oslovuje klienty osobními produktovými videi

 

Každý z nás je v současné době denně zahrnován velkým množstvím nejrůznějších reklam a nabídek. To vede k přehlcení a odmítání takových sdělení. UNIQA proto vyvinula v rámci svého CRM adresné direct maily na jméno adresáta, aby ho zaujala cílenou informací ve formě videa o tom, jaké pojištění a služby má připravené konkrétně pro něj.

Loading



 

Nová forma komunikace se stávajícími zákazníky byla vyvinuta ve spolupráci s mladou firmou motionlab. Jak název napovídá, šlo zejména o zapojení pozitivních emocí, aby se nabídka UNIQA odlišila od záplavy jiných anonymních reklam a akcí. Hlavní součástí je osobní oslovení každého klienta, k němuž direct mail z UNIQA putuje. Důležité je představení nabízených možností pojistného krytí a servisu prostřednictvím návodného videa, kde se jméno zákazníka objeví nejen v obrazu, ale zazní i ve voiceoveru. Ten provede zákazníka konkrétními parametry a možnostmi. Cílem je dát najevo, že nabídka je individuálně sestavená právě pro daného klienta.

Vytvoření videa pro zákazníka samozřejmě předchází analýza jeho dosavadních pojistných krytí a úvaha o pravděpodobných potřebách a zájmech. Podle toho pak UNIQA koncipuje oslovení. Pokud nabídka UNIQA daného klienta zaujme, stačí pouze kliknout na tlačítko „Chci nabídku“ v rámci videa. Informace o tom se automaticky předává osobnímu poradci, jenž se zákazníkem dohodne další kroky.

Tuto formu cílené nabídky využila UNIQA na pojistném trhu jako první. Ukazuje se, že lidé o personifikované informace určené individuálně pro ně mají třikrát větší zájem, než o běžné anonymní sdělení. Díky propracovanému CRM lze adresovat skutečně užitečnou nabídku založenou na znalosti parametrů klienta a jeho dosavadních pojistných krytí. V pilotním projektu bylo během prvního měsíce rozesláno na 5.000 direct mailů s osobně zaměřeným videem, na které zareagovalo 48 % adresátů. A z uskutečněných schůzek sčítá UNIQA už uzavřené smlouvy.

Doposud se UNIQA soustřeďuje především na pojištění rodinných domů a domácností nebo rekreačních objektů. V budoucnu hodlá rozesílat informace zaměřené rovněž na asistenční služby a další produkty. Rozesílka poběží v první etapě do konce roku 2019 s výjimkou prázdninových měsíců. Cílem je oslovit s nabídkou aktualizace nebo doplnění pojistného krytí všechny retailové zákazníky UNIQA.

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Ján Hájek, manažer fondu Top Stocks

Ján Hájek: Jak nalézt kvalitní růstovou akcii?

Ján Hájek působí na akciovém trhu od roku 1994, původně jako akciový analytik, portfolio manažer a proprietary trader. Jako manažerem podílového fondu Top Stocks, kde působí od jeho založení v roce 2006, vybírá do portfolia společnosti obchodované v USA a Evropě. Jak hledat kvalitní růstové akcie v pozdní […]

Text: Redakce

30. 01. 2018

Analýza fondu: Templeton Global Bond Fund

Na poli dluhopisových fondů je v současné době velmi těžký výběr, v našem seriálu věnujícímu se hodnocení podílových fondů jsme jich mnoho doporučit bohužel nemohli. Templeton Global Bond Fund je ovšem světlou výjimkou a stává se adeptem na zařazení do nejkonzervativnějších portfolií.

Text: Jan Valášek

26. 01. 2014

Analýza fondu: Credit Suisse Global Value

V dnešním pokračování seriálu věnujícímu se hodnocení podílových fondů se podíváme do dílny švýcarské společnosti Credit Suisse. Ta na trhu mj. nabízí globální fond s hodnotovou strategií, který je dobrým aspirantem na zařazení do akciové složky portfolia.  

Text: Jan Valášek

14. 01. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *