Čtvrtek 22. dubna. Svátek má Evžénie.

Transakce přes MasterPass rostou v Evropě

Banky MasterCard 10.09.2015 | 13:00 0 Komentářů

Globální služba je nově aktivní i v Německu, Belgii, Maďarsku a Turecku

Stále více lidí má nyní možnost zjednodušit své nákupy na internetu díky digitálnímu platebnímu řešení MasterPass. V současnosti je služba aktivní ve dvaceti čtyřech zemích po celém světě, v poslední době se přidaly Německo, Belgie, Maďarsko a Turecko. Od svého uvedení na trh v únoru 2013 nabízí příjemnější nákupy online u více než čtvrt milionu obchodníků. Za poslední půl rok roste každý měsíc počet transakcí přes MasterPass průměrně o 40 %.

„MasterPass utváří budoucnost nakupování na internetu a poskytuje uživatelům možnost rychlého a pohodlného nákupu, což je přesně to, o co mají zájem,“ říká Javier Perez, prezident MasterCard Europe, „tento týden oznámila německá společnost Media-Saturn, prodejce elektroniky, že zavede MasterPass pro platby v šesti zemích, v nichž působí.“

Nejnovější aktivity v Evropě

Německo – Nově zavedla MasterPass společnost Shopgate, která nabízí tuto možnost všem obchodníkům, jež pracují s její platformou. Přidal se i TECHNIKdirekt, jeden z vedoucích obchodníků v sektoru elektroniky v Německu.

Velká Británie – I na poslední chvíli bude nyní možné zakoupit lístky na koncerty, festivaly či do divadla, neboť MasterPass je nyní součástí platebního procesu u společností Eventim, See Tickets a Lastminute.com.

Od března 2015 běží ve Velké Británii projekt s restaurační sítí wagamama. Díky aplikaci Qkr! a MasterPassu se doba na jednu platbu snížila z původních dvanácti minut na pouhou jednu minutu, což je výhodné nejen pro obchodníka, ale hlavně pro zákazníka. Podle aktuálních výsledků používá aplikaci 100 000 lidí. MasterCard chce proto využít výrazného úspěchu tohoto konceptu a rozšiřuje svoje partnerství i na další restaurační řetězce, konkrétně ASK Italian, Zizzi a Carluccio´s. Brzy bude možné zaplatit pomocí Qkr! ve více než 500 restauracích ve Velké Británii.

Itálie – Počet zapojených obchodníků od roku 2013 rychle vzrostl na 5 tisíc, což odpovídá 40 % italských e-shopů. MasterPass využívají i e-shopy patřící mezi top 10 v Itálii: Trenitalia, Alitalia Airlines, Italo, Media World, Vodafone, Aruba.it, Ibs.it, Monclicka 3 Italia. Národní letecký dopravce Alitalia Airlines a hlavní železniční společnost Trenitalia chtějí nabídnout cestujícím snadnou platbu letenky či jízdenky. V České republice tuto službu nabízejí České dráhy.

Turecko – MasterPass zde byl představen v červnu 2015, lidé ho nejčastěji využívají pro objednávky jídla, kávy v kavárně nebo zaplacení taxi. Je součástí platebních procesů například u Café Nero, Bi Taksi a Getir.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.