18. 12. 2017
Subjekty:
Službu Moje zdravé finance s benefity otevřeného bankovnictví využívá už 700 000 klientů České spořitelny
Službu Moje zdravé finance, která všem klientům bez rozdílu nabízí služby osobního bankéře, konsolidaci finančních i nefinančních služeb a okamžitý přehled nad výdaji, využívá rok po spuštění 700 000 klientů Spořitelny. Polovina klientů dokázala díky službě konsolidovat své bankovní i nebankovní půjčky a tak ozdravit svůj rozpočet.
Více než 250 000 klientů České spořitelny zároveň pro přehled nad svým hospodařením využilo nové internetové bankovnictví George, které integruje funkcionality služby Moje zdravé finance. V příštím roce Spořitelna umožní v rámci George také přístup k účtům jiných bank. Klienti tak získají 100% přehled nad svými bankovními produkty a možnost jejich správy z jednoho místa.
“Se službou Moje zdravé finance jsme udělali první krok do světa otevřeného bankovnictví a nabídli jsme klientům možnost konsolidace finančních i nefinančních služeb napříč trhem. Dalším krokem je právě George, který umožní klientům spravovat všechny jejich bankovní účty jednoduše z jednoho místa. Ušetří tak čas i stres a získají lepší přehled nad svými výdaji,” říká Filip Zeman, ředitel digitálního bankovnictví České spořitelny. “Zatímco Moje zdravé finance jsou především poradenskou službou, kdy osobní bankéři konzultují s klienty jejich hospodaření při schůzkách nebo po telefonu, George klientům umožňuje okamžitý přehled i kontrolu jejich výdajů přímo v mobilu respektive online,” doplňuje Zeman.
GEORGE
- V prvním roce pilotního provozu George vyzkoušelo více než 250 000 klientů a 150 000 z nich ho začalo používat pravidelně
- Celkem klienti přes George poslali za 12 měsíců více než 3 miliardy korun.
- Plná třetina klientů George k němu pravidelně přistupuje v mobilu
- Zatímco Servis24 využívali klienti v průměru 1,3x za měsíc, George v mobilu využívají v průměru každý druhý den
“George v roce 2018 klientům nabídne nejenom možnost spravovat všechny jejich bankovní účty z mobilního telefonu, ale také vlastní mobilní peněženku, která umožní platit mobilním telefonem z jakéhokoli účtu, ke kterému má klient vydanou kartu,” doplňuje Zeman
REKLAMA
MOJE ZDRAVÉ FINANCE
Službu Moje zdravé finance, které Česká spořitelna spustila na podzim 2016, klientům nabízí online přehled jejich výdajů, komplexní poradenství s hospodařením a péči osobního bankéře. Součástí služby jsou i dva plně vybavené účty, jejichž správa je zdarma, pokud klient zaplatí aspoň jednou za měsíc kartou, na účet mu přijde minimálně 7 000 Kč a má jeden produkt od České spořitelny.
“Jsme první banka, která nabízí služby osobního bankéře všem klientům bez rozdílu,” říká Marek Blaha, ředitel retailového bankovnictví České spořitelny a dodává “Díky komplexnímu poradenství šetří Moje zdravé finance klientům zejména čas, stres a peníze. Každý druhý uživatel služby bez problémů plní podmínky bezplatného využívání a má ji zcela zdarma.”
Co klientům služba Moje zdravé finance přinesla?
- Klienti ušetřili ve svých rozpočtech v průměru 1 956 Kč ročně (u řady klientů dosáhla výše měsíční úspory 8 000 až 12 000 Kč)
- Každý druhý klient dokázal díky poradenství konsolidovat své bankovní i nebankovní půjčky a výrazně tak ozdravit svůj rodinný rozpočet
- 25% klientů upravilo na základě poradenství své platby za penzijní pojištění a dosáhli na státní příspěvek
- Čtvrtina klientů upravila na základě poradenství své platby za stavební spoření a dosáhla na státní příspěvek
Tisková zpráva Česká spořitelna