Kvalitní a dlouhodobý vztah makléře a jeho klienta je založen především na schopnosti a možnosti makléře rychle pomoci klientovi v jedné z nejtěžších fází každého pojištění, a to v případě, že dojde k pojistné události. INSIA si je vědoma toho, že sehnat ihned aktuální kontakty na příslušnou pojišťovnu může být pro obchodníka, který je třeba zrovna mimo kancelář složité a proto přináší všem makléřům šikovnou novinku v podobě Android aplikace pro chytré telefony.
Aplikace Pojišťovny obsahuje přehledný adresář důležitých telefonních čísel, která klienti potřebují v případě hlášení škodných událostí či kontaktování asistenčních služeb a rozhodně by neměla chybět v telefonu každého pojišťovacího zprostředkovatele.
Velmi užitečnou funkcí aplikace Pojišťovny je to, že každé číslo může zprostředkovatel snadno odeslat formou textové zprávy klientovi a ten již pak pojišťovnu či asistenční službu může zavolat sám.
INSIA se neustále snaží přicházet s novinkami tak aby pomáhala svým makléřům růst a usnadnila jim jejich každodenní činnosti. S novou aplikací Pojišťovny tak má každý u sebe vždy ty nejdůležitější kontakty, které může potřebovat. Aktuální a přehledné.
Aplikace Pojišťovny je dostupná v Google Play, kde si ji může zdarma stáhnout každý pojišťovací makléř, agent nebo finanční poradce a zlepšit tak servis poskytovaný svým klientům.
REKLAMA
Programátoři INSIA se velmi intenzivně věnují vývoji aplikací pro mobilní telefony. V nedávné době INSIA spustila do zkušebního provozu rovněž Android verzi svého unikátního systému YETI.
Nová aplikace Pojišťovny dále přispěje ke zlepšení spolupráce INSIA s pojišťovnami, kterou potvrdilo i umístění na vynikajícím 2. místě v prestižní anketě Pojišťovací makléř roku 2013, kde pojišťovny hodnotí kvalitu a spolupráci s makléři. Členové sítě INSIA mají přístup k exkluzivním podmínkám u více než 100 finančních institucí a nejen toto ocenění je důkazem jejich profesionality.