Pondělí 09. prosince. Svátek má Vratislav.

Na ZOOTu se dá nově platit jedním kliknutím. Díky Twistu je možné vyzkoušet oblečení dřív, než odejde platba

Investice 16.07.2019 | 12:26 0 Komentářů

Český prodejce módy ZOOT rozšiřuje platební metody o Twisto Pay, inovativní platbu na jedno kliknutí. Tento způsob úhrady postavený na principu odložené platby mimo jiné slibuje rychlejší a pohodlnější objednávání pro zákazníky, kteří nemusí vypisovat čísla z karty do platební brány, případně zadávat bankovní převod. Zároveň umožňuje vyzkoušet si objednanou zásilku ještě před samotnou úhradou příslušné částky – Twisto totiž v podstatě platí za zákazníka, který Twistu výslednou útratu uhradí až později. ZOOT se tímto zařadil mezi zhruba 900 e-shopů, na kterých je dnes možné s Twistem snadno zaplatit na jeden klik.

“Platba Twistem je opravu jednoduchá, proto ji vyzkoušelo už přes 600 tisíc Čechů a nabízí  ji 900 e-shopů. Jsme rádi, že nově se Twisto Pay líbí také ZOOTu, který tak může nabídnout výrazně jednodušší platbu především při nákupu z mobilu. V košíku stačí vybrat Twisto a dát pokračovat. Twisto v tu chvíli zaplatí ZOOTu a zásilka může vyrazit na cestu. Pokud se jí nakonec rozhodnete vrátit, zpětná transakce opět proběhne přes Twisto a zákazník nic neřeší,” vysvětluje mechanismus placení s Twistem Michal Šmída, jeho zakladatel a CEO.

“Zákazníci jsou dnes nároční nejen na pestrost nabídky, ale také na kvalitní služby a servis. Rozšířené možnosti placení patří mezi ně. Výhodou pro zákazníky je například to, že si budou moci vyzkoušet vybrané věci v pohodlí domova dříve, než za konkrétní kousky sami zaplatí,” říká Lukáš Uhl, ředitel společnosti ZOOT.

Za vším hledej Nikitu

To vše by nebylo možné bez Nikity, nástroje, který od samých začátků Twista umožňuje rychlé ověření zákazníků bez nutnosti vyplňování formulářů a dlouhého čekání. Systém fungující na bázi strojového učení bere v potaz stovky veřejně dostupných informací z oblastí jako je například geografie, demografie, chování v digitálním světě, nebo z jakého se člověk přihlásí zařízení, a dokáže na jejich základě bezpečně rozpoznat, do jaké míry je daný zákazník důvěryhodný. Nikita a Twisto tak jsou příkladem toho, jak technologie umí zjednodušovat život.

Twisto slaví v těchto dnech šest let na trhu, spolupracuje s více než 900 e-shopy z různých kategorií od módy až po zážitky, potraviny nebo dopravce. Službu od jejího založení už využilo více než půlmilionu Čechů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.