12. 09. 2016
Subjekty:
mBank nově spouští sjednání karetních pojištění v mobilní aplikaci
Klienti mBank si budou moci aktivovat pojistné služby kdykoliv a kdekoliv. „Když náš zákazník bude nově sedět na letišti nebo už bude na cestě k moři nebo do hor a uvědomí si, že mu chybí cestovní pojištění, s využitím aplikace mBank si ho sjedná pomocí několika málo kliků a jeho pojistka bude platná hned následující den,“ uvedl Jan Kamenský, produktový manažer pro pojištění mBank.
Cílem nového způsobu sjednání pojistných služeb však není jen pomoc zapomnětlivcům. Jde o zvýšení komfortu všech uživatelů mobilní aplikace. mBank tím ale také cílí na podporu prodeje pojistných produktů a karet. „Pohodlí uživatelů je vepsáno v DNA mBank, která do online a mobilního prostředí převádí finanční služby již od svého vzniku. Samoobslužnost pomáhá dostupnosti všech bankovních produktů a tuto strategii hodláme rozvíjet i nadále,“ dodal Jan Kamenský.