10. 04. 2014
Subjekty:
MasterCard, Slovak Telekom, O2 a Orange Slovakia spojily své síly, aby zjednodušily mobilní platby
Vydavatelské banky se tak mohou snadno připojit k platformě TREVICA a získat přístup ke všem mobilním operátorům na Slovensku. Tento model již funguje v Polsku, Německu, Maďarsku a velmi brzy by mohl začít fungovat i ČR.
„Spojením toho nejlepšího z bankovnictví a mobilních komunikací umožňujeme využívání mobilních plateb ve všech sítích, podobně jako je tomu dnes s textovými zprávami,“ řekl Richard Walitza, vice prezident pro mobilní platby a inovace společnosti MasterCard v ČR, SR a Rakousku. „Toto oznámení představuje pro Slovensko přelomové řešení, které během roku 2014–2015 rozšíříme i do dalších evropských zemí.“
„Tento jednoduchý model spolupráce začne brzy fungovat nejen na Slovensku, ale i v dalších evropských zemích, kde jsme ve velmi pokročilém stadiu technických implementací s bankami a operátory. “doplnil Josef Machala, Head of Sales pro CEE region společnosti Trevica S.A.
„Naší filozofií je nabízet služby, které zjednodušují život zákazníkům a nabízejí jim skutečnou hodnotu. Mobilní platby mají pro zákazníky největší hodnotu, pokud je mohou používat u co největšího počtu obchodníků. Proto spolupráci s MasterCard velmi vítáme,“ řekl Peter Čapkovič, manažer korporátní strategie společnosti Orange Slovensko.
„Dlouhodobě se snažíme, aby se bezpečné mobilní platby staly na Slovensku standardem. O tom také svědčí nedávné spuštění naší mobilní peněženky. Společný postup a vytvoření všeobecné platformy tuto snahu urychlí a v konečném důsledku z toho budou mít největší užitek zejména zákazníci,“ řekl Peter Helexa, senior manažer strategie a rozvoje nového podnikání, Slovak Telekom.
REKLAMA
„V O2 pokračujeme v trendu, který jsme nastolili už začátkem minulého roku. Jako první jsme našim zákazníkům nabídli možnost platit bezkontaktně pomocí mobilní technologie NFC. Spolupráce se společností Trevica umožní jednodušší, rychlejší a levnější nasazení technologie nejen u nás, ale i na straně bank a finančních institucí. Zákazník tak dostane kvalitní moderní službu mnohem rychleji.,“ uvedl Tomáš Masár, ředitel pro strategii a rozvoj obchodu, O2.