Pondělí 26. října. Svátek má Erik.

Martina Kirchrathová bude pro MasterCard rozvíjet akceptaci a nové obchodní modely v České republice a na Slovensku

Banky MasterCard 01.10.2013 | 15:57 0 Komentářů

Tým pražské kanceláře společnosti MasterCard®, jedničky v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách, posiluje Martina Kirchrathová, která bude zodpovědná za rozvoj akceptace a hledání nových obchodních a věrnostních modelů v sektoru obchodníků.

Martina Kirchrathová (33) bude mít na starosti komunikaci s obchodníky a rozvoj akceptační sítě, aby držitelé karet mohli svými kartami platit u co největšího počtu obchodníků. Jejím úkolem bude též rozšiřování spolupráce v oblasti inovací a nových typů plateb mezi obchodníky. To se týká například mobilních plateb nebo používání karet v dopravě, kdy jedna karta v sobě může mít jak funkci platební karty, tak funkci legitimace pro hromadnou dopravu. MasterCard Europe tuto novinku již úspěšně implementoval například v Libereckém kraji a v Bratislavě. Stejně tak bude mít na starosti věrnostní platformy pro banky i obchodníky, které MasterCard již úspěšně provozuje řadu let a jsou velmi aktuální i pro trh v České republice a na Slovensku.

„Martina se více jak deset let pohybuje v sektoru obchodníků, kde se věnovala vytváření dlouhodobých partnerství. Zároveň má díky zájmu o technologie přehled o přínosech inovací pro rozvoj obchodu. Jsme přesvědčeni, že oboje přispěje nejen k rozširování akceptační sítě karet, ale i vytváření nových příležitostí pro aplikaci chytrých a multifunkčních karetních řešení MasterCard,“ říká Miroslav Lukeš, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko.

Martina Kirchrathová pracovala sedm let ve společnosti Telefónica Czech Republic, kde se starala o korporátní klientelu, posledních pět let na pozici Top Corporate Sales Manager. Postavila a vedla tým korporátního prodeje a měla za úkol kontinuálně posilovat portfolio zákazníků s cílem maximalizovat nejen výnosy, ale také spokojenost zákazníků. Její strategie byla založená především na budování dlouhodobých vztahů a prodeji založeném na odborném poradenství. Mezi lety 2006 a 2008 spravovala na pozici Kea Account Manager Senior portfolio klíčových zákazníků v oblasti obchodu a služeb.

Vystudovala univerzitu Jana Amose Komenského v Praze, obory andragogika, psychologie, sociologie a pedagogika, a získala titul BA v oboru andragogiky. Již během studií začala pracovat ve společnosti Český Telecom, kde postupně profesně rostla. Dvakrát byla zvolena prodejcem roku v letech 2007 a 2008 a od roku 2006 byla členkou O2 Business Elite.

Ve volném čase se Martina Kirchrathová ráda věnuje coachingu a vzdělávacím projektům. Relaxuje v okruhu svých blízkých ideálně u sportu, má ráda golf, tenis, plachtění a zimní sporty.  Svůj volný čas věnuje také kultuře a cestování.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.