Neděle 17. ledna. Svátek má Drahoslav.

Kampaň „Není o čem“ podpoří nový běžný účet MONETA Money Bank

Banky 15.06.2017 | 14:37 0 Komentářů

MONETA Money Bank spouští od 15. června reklamní kampaň na podporu nového běžného účtu Tom, který lze jako první na českém bankovním trhu zřídit kompletně přes chytrý telefon bez nutnosti návštěvy pobočky. V nové kampani nazvané „Není o čem“ se oblíbený kocour Tomio více odváže. Bezprostřední a odvážnější formou představuje nový účet a strategii banky stát se digitálním šampionem na bankovním trhu.

„Měli jsme v ruce cool produkt, a tak jsme pro něj chtěli udělat cool reklamu. Cílem kampaně je představit nový běžný účet Tom, který lze během několika minut otevřít přes mobil a přikrmit ho úrokem ve výši 3 %. S tímto benefitem je nový účet jasnou volbou, proto je téma celé kampaně „Není o čem“,“ říká Jan Müller, ředitel marketingové komunikace MONETA Money Bank a dodává: „V novém spotu „Kocour v ptačí kleci“ si Tomio vyzkoušel roli, ve které sled událostí určuje on sám. Chtěli jsme plně rozvinout potenciál humoru a nadsázky, který se v něm skrývá.“

Na online kampaň včetně sociálních sítí naváže i kampaň v kinech a na vybraných stanicích skupiny Prima Group.

Na kampani s MONETA Money Bank spolupracovala digitální agentura McCANN Prague. Režie se ujal režisér Štěpán FOK Vodrážka.

MONETA Money Bank bude společně s novým účtem posilovat svoji pozici v oblasti digitálních technologií s cílem stát se digitálním šampionem na českém bankovním trhu. V nejbližší době banka plánuje rozšíření své mobilní aplikace Smart Banka o další inovativní funkce.

Tiskvoá zpráva: MONETA Money Bank

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.