Středa 27. ledna. Svátek má Ingrid.

Kampaň, které můžete věřit. Po Vojtově metodě Česká spořitelna představuje Sdružení Neratov

Před půl rokem spustila Česká spořitelna nový komunikační koncept se sloganem „Když ve vás někdo věří, dokážete víc“, který staví na skutečných příbězích klientů banky. V dvouměsíční integrované kampani je ústřední postavou Josef Suchár, farář a vizionář, který spolu s dalšími nadšenci před 25 lety založil Sdružení Neratov, aby obnovil vysídlenou ves a pomáhal potřebným. Kampaň Spořitelna zahájila k 1. listopadu v outdooru –  na vizuálech se objevuje skutečná tvář faráře Josefa Suchára. K dnešnímu dni je spuštěný tzv. oživlý web www.dokazemevic.cz, který představuje netradiční prezentací nejen Neratov, ale poukazuje i na další skutečné příběhy. Kampani předcházel spot a dokument o Vojtově metodě a tři příběhy klientů, kterým radou a vhodnými finančními produkty pomohla Spořitelna plnit jejich sny.

„Sdružení Neratov je jedním z našich klientů z neziskového sektoru. Výjimečná je ale právě ta vzájemná důvěra, která nás pojí – lidé z Neratova před lety uvěřili nám, že pro ně umíme nabídnout ty nejlepší finanční služby, my jsme uvěřili nejen v jejich inspirativní příběh, ale také v jejich schopnosti rozvíjet stávající služby a sociální podnikání,“ přibližuje Monika Hovorková, marketingová ředitelka Spořitelny.

Lidé okolo Sdružení Neratov totiž postupně obnovili ves, opravili kostel, domy, hospodu, obchod. Poté založili chráněné dílny, zřídili speciální školu pro děti s mentálním postižením a postavili pivovar. Několik posledních let se důsledně věnují sociálnímu podnikání, a právě s jeho financováním jim pomáhá Spořitelna. Dnes dává Sdružení Neratov práci 203 lidem, z toho 158 s různým handicapem, nejčastěji mentálním postižením. Za svou činnost byli – organizace i Josef Suchár – opakovaně oceněni Cenou Floccus Nadace České spořitelny. Teď se stali tváří banky.

Vzájemná víra v dobrou věc se zúročila i v zimní integrované kampani, kterou pro Spořitelnu připravila její agentura Young and Rubicam. Štáby v Neratově a okolí trávily nemálo dní, na všem se úzce podíleli lidé ze Sdružení Neratov. Nasazením spotu do televizí 27. listopadu ale kampaň nekončí, novinky z Neratova bude banka nejen prostřednictvím svých sociálních sítí přinášet do konce roku. Do Neratova se veřejnost může podívat i osobně, respektive virtuálně. Spořitelna chystá dvě série živých přenosů do chráněných dílen, kde si kdokoli může objednat vánoční speciální dárek pro své blízké. Ve dnech 20. a 21. listopadu tak banka chystá neratovské živé okénko v pražské Galerii Harfa od 11.00 do 13.00, od 4. do 7. prosince se může veřejnost těšit na přenosy na facebooku Spořitelny.

„Věřím, že rozhodnutí postavit komunikaci na reálných příbězích našich klientů, bylo správné. Naše banka stojí především na ,svých‘ lidech – ať už zaměstnancích, nebo klientech, a tom je potřeba dát vědět. Změna vnímání naší značky, kteří mnozí viděli jako už zastaralou, je určitě běh na dlouhou trať, ale už teď nás lidé vnímají lépe,“ popisuje Monika Hovorková dopady nejen nového komunikačního konceptu, ale nabídky služeb banky, mezi kterými vyniká služba Moje zdravé finance.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.